voor duidelijkheid ende volledigheid:quote:Op maandag 9 januari 2006 03:15 schreef mcDavid het volgende:
tering, begint die cd nu al voor de 5e keer opnieuw?
hoe laat is het dan wel niet?
Je voelt je een beetje schuldig he?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:16 schreef mcDavid het volgende:
deed ik per-ongeluk zomaar de laatste post!
Denk je echt dat dit nog nodig is, na 45 delen?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef broer het volgende:
O ja:
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur.
Voor de bikkeljunioren.
Vroeg of laat komen we echt nog wel een een bikkeljunior tegen in dit topic.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit nog nodig is, na 45 delen?
Dat was een rasechte postopkrikpost.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
Denk je echt dat dit nog nodig is, na 45 delen?
Het is toch juist leuk om weerwoord te krijgen? Wat heb je er nu aan als iedereen het maar met je eens is?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:21 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik zou zelf veel liever een reactie in de geest van "Mooi verwoord!" krijgen dan een doorgedraaide idioot die het oneens is met m'n weloverwogen mening. Maar dat is misschien ook waarom ik niet zo van discussies houd.
Welnee.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om weerwoord te krijgen?
Dan is het vrede op aarde, broer.quote:Wat heb je er nu aan als iedereen het maar met je eens is?
Omdat een film die de door bijna ieder mens gehate tuinkabouters als rode draad durft te nemen wel de moeite van het bekijken waard moet zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:23 schreef broer het volgende:
O, Lamon, ik heb vanavond geprobeerd om iemand 'Le fabuleux destin d'Amélie Poulain' aan te raden. Maar ze wilde er niks van weten. Bah, Fransen, en zo.
Kun jij even een vurig pleidooi houden waarom ze die film wél moet zien?
(Of vond je hem maar niks?)
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar dan vind ik het tijd worden dat er weer eens een fikse oorlog uitbreekt.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:27 schreef Tijn het volgende:
Dan is het vrede op aarde, broer.
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef Lamon het volgende:
(Lees dit als een liefdevol doch opstandig "Ik ga niet het werk voor je doen, dat doe je zelf maar!" )
Ben ik het op zich mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:27 schreef Tijn het volgende:
Welnee.
Je kunt em toch proberen. Misschien werkt het wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:30 schreef broer het volgende:
Nou, enigszins bedankt dan maar.
Vous la faites etc... bedoel je.quote:
Ik zal het linkje doorsturen. Maar als het mislukt, hou ik je persoonlijk verantwoordelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:37 schreef Lamon het volgende:
Je kunt em toch proberen. Misschien werkt het wel.
Ik wilde hem zelf nog graag een keer zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:39 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Amelie trouwens ook niet *zo* leuk dat ik 'em anderen zou aanraden.
Oh vast, ik kan niks in het Frans. Ooit op me middelbare school moest ik een Franse brief schrijven. Een drama, ik kreeg een 4 en moest het over doen. Maar omdat ik echt niet wist hoe ik iets kon verbeteren, heb ik exact dezelfde brief nog een keer ingeleverd en kreeg ik een 6 uit medelijden.quote:
Un long dimanche de fiançailles schijnt wel nogal fantastisch te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:39 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Amelie trouwens ook niet *zo* leuk dat ik 'em anderen zou aanraden. Ik heb uberhaupt niet zoveel met Jeunet. Alien 4 vind ik de zwakste Alien-film en City of Lost Children vond ik verschrikkelijk.
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:42 schreef Tijn het volgende:
Oh vast, ik kan niks in het Frans. Ooit op me middelbare school moest ik een brief schrijven in het Frans. Een drama, ik kreeg een 4 en moest het over doen. Maar omdat ik echt niet wist hoe ik iets kon verbeteren, heb ik exact dezelfde brief nog een keer ingeleverd en kreeg ik een 6 uit medelijden.
Heb ik ook gehoord. Wil ik binnenkort toch echt eens gaan zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:42 schreef Lamon het volgende:
Un long dimanche de fiançailles schijnt wel nogal fantastisch te zijn.
Waarom is dat zielig?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef Tijn het volgende:
Als ik nu niet zielig ben, weet ik het ook niet meer.
Ben je te wakker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:47 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat ik de 3 haal vannacht.
Dan is het gewoon je eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:50 schreef Tijn het volgende:
Het is niet dat ik niet zou kunnen slapen, maar ik moet nog van alles doen voor morgen
Ik dacht dat als ik ergens kon klagen over tragiek die ik mezelf heb aangedaan, het hier toch wel wasquote:
Het stomme is, ik heb er ook niet echt iets over te zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
Uwe Boll; de nieuwe Ed Wood of een gladde geldwolf?
Wat een response!
Vind je het gek dat ik al een paar jaar geen topic meer geopend heb?
Ik heb er duidelijk geen feeling voor.
Ik heb er in ieder geval een nietszeggende reply neergezet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb er ook niet echt iets over te zeggen
3 uur is ok dan kom je niet in je diepste slaap terecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:16 schreef Tijn het volgende:
Maar, ik heb alles gedaan wat ik overdag had moeten doen. Dus die 3 uur slaap moet nog net lukken
Ach, dat trek je er wel weer bij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Te laat aan opdrachten beginnen is erg goed voor je gezondheid. Ik denk dat ik maar genoegen neem met een halve punt aftrek.
Nou, niet echt. De opdracht is net klaar. Nouja, ik weet dat ie nog niet af is. Toch lever ik het in. Heb er echt geen zin meer in.quote:
Nietes, Bien is er haske weinig.quote:
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:41 schreef Intergalactrick het volgende:
Het is trouwens 13 januari.
Vrijdag de 13e zelfs.quote:
Echt niet. Ik ben, zoals dat hoort, ontzettend druk. Altijd in de weer en bezig. Met van alles. En nog meer!quote:
Je gaat zo een brok in je keel krijgen bij de eindmuziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:46 schreef Arcee het volgende:
Lamon, ik heb deze film maar gelijk bovenaan m'n must-see-lijst gezet.
Kijk hier eens:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
En ook nog vrijdag..
Dat betekende toch wat?
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je gaat zo een brok in je keel krijgen bij de eindmuziek.
Ik zet soms alleen de laatste scene op, puur om het gevoel terug te halen.
Weet je dat ik het heel eng vind dat jij al dat soort dingen binnen een minuutje of twee, drie weet te vinden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:47 schreef Arcee het volgende:
Kijk hier eens:
-knip-
Misschien wordt 't dan duidelijk.
Droom je er wel 'es raar over?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Weet je dat ik het heel eng vind dat jij al dat soort dingen binnen een minuutje of twee, drie weet te vinden?
Druk, druk, druk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben, zoals dat hoort, ontzettend druk. Altijd in de weer en bezig. Met van alles. En nog meer!
En dan doe ik daarnaast ook nog dingen, en zo.
* maatschappelijk aangepaste post *
Ja.quote:
Ik noteer ze samen met Bin-Jip die Mike predikte.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik kan jou deze en deze aanbevelen.
Ik heb ze ook gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Ik noteer ze samen met Bin-Jip die Mike predikte.
Ik hoop dat ik die films wel allemaal een beetje makkelijk kan vinden, zo niet dan bestel ik ze gewoon op dvd als het eenmaal zover is.
Ja hier! K*T, te laat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:59 schreef Arcee het volgende:
Waars Biene nou?
* Arcee gaat slapen.
Truste.voor lieve Biene.
Weekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
En ook nog vrijdag..
Dat betekende toch wat?
Joh, het is niet bij te houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
Altjd die verplichtingen.
Oei, val ik nu erg door de mand?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weer hard to get spelen he?
Arme Arcee..
En de kinderfestivals.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Joh, het is niet bij te houden.
Ik moet ook nog sporten. En vrijwilligerswerk doen, zeker tien uur in de week. Daarnaast bouw ik 's avonds ook nog eens aan een website voor de padvinders. En aan een website voor de hoerenkeet waar ik elke vrijdag en zaterdag te vinden ben.
Nee, ik kom gewoon óm in de bezigheden.
Ik heb het gedaan, althans in hart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Helaas is het mode, dus als ik werkelijk iedereen die zo is uit mijn omgeving zou verbannen, zou ik tamelijk eenzaam zijn.
Ik heb hier even geen gevat antwoord op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:05 schreef broer het volgende:
Ik heb vanavond een nieuwe cd vanAndré Manuel
besteld.
Dat jullie dat even weten.
Niet huilen bij de aftiteling?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef Arcee het volgende:
Ik heb je favoriete film van 2005 gezien, Lamon. Ben bang dat het niet de impact op mij had als die het op jou had, maar ik ben benieuwd wat deze film voor jou zo goed maakte.
Is niet een kwestie van eens zijn, maar puur een kwestie van hoe je iets ervaren hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Niet huilen bij de aftiteling?
Voor mij waren het het acteerwerk en de muziek als absolute kwaliteiten.
Qua verhaal was het de overtuigende verwerkingsprocessen die beide hoofdrolspelers doormaakten.
En de manier waarop het gebeurde. De "show it, not tell it"-manier die de film gebruikte.
Pas in de laatste scene werd met naam en toenaam gezegd wat er gebeurd was, maar het was ver daarvoor allang duidelijk.
Rauwe emotie.
Zijn we het toch weer eens niet met elkaar eens, Arcee. Ook wel eens verfrissend.
No kidding.quote:"show it, not tell it"
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Passen jullie op voor eventuele spoilers?
Ik vond dit aardig titelomzeilend en spoilervermijdend.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef Arcee het volgende:
Ik heb je favoriete film van 2005 gezien, Lamon.
Je zei vanavond nog, dat je van "in your face"-films hield.quote:
Ja, klopt. Maar toevallig weet ik welke film dat is, en ik wil hem nog graag zien. Het ging specifiek om spoilers voor mij, dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dit aardig titelomzeilend en spoilervermijdend.
Ik heb meer motivatie nodig, maar dan ben ik ook echt te overtuigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Wat dacht je van: "Ik bestel hem ook!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |