Ik ga vrijdag de 13e alle zwarte katten mijden niet onder ladders doorlopen, gewoon thuis achter óf voor de telefoon zitten.
Niet dat ik bijgelovig ben ofzo hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Swocko op 24-04-2003 16:15]
quote:Zeg wat doe je dan met al die zwarte katers dan?
Op donderdag 24 april 2003 16:11 schreef Swocko het volgende:
De dag die ons "geluk" mag brengen. De dag waar ons "geluk" in de toekomst vanaf hangt. DE UITSLAG!!!Ik ga vrijdag de 13e alle zwarte katten meiden niet onder ladders doorlopen, gewoon thuis achter óf voor de telefoon zitten.
Niet dat ik bijgelovig ben ofzo hoor
quote:ow ik dacht dat dat wel gelijk zou gaan
Op donderdag 24 april 2003 16:15 schreef Veerboot het volgende:
Wij krijgen de uitslag donderdag 12 volgens mij al?
quote:Is zo uit mijn hoofd gezegd hoor.. maar ik geloof dat scholen de uitslag de 12e binnen krijgen iig.. Mijn school belt dan dezelfde dag ('s middags) nog op, andere zullen misschien wachten tot vrijdag
Op donderdag 24 april 2003 16:16 schreef Swocko het volgende:[..]
ow ik dacht dat dat wel gelijk zou gaan
1 keer ongeluk op mijn verjaardag, auto in de prak
1 keer hersenschudding in ziekenhuis
Maar vrijdag de 13e ... Lekker dan .
quote:Bij ons op school wordt iedereen gebeld, of je nu gezakt bent of geslaagd
Op donderdag 24 april 2003 17:45 schreef mamamiep het volgende:
Bij sommigen is het inderdaad donderdag en bij sommigen vrijdag. Dat ligt aan de school. Bij ons werd je gebeld op vrijdag tussen 10 en 11. Administratie had lekker veel te doen. 1 iemand van havo die een herkansing moest doen en 1 van mavo die moest herkansen.
Maar vrijdag de 13e ... Lekker dan
.
quote:En als je nu op het laatst word gebeld
Op donderdag 24 april 2003 17:55 schreef portier het volgende:[..]
Bij ons op school wordt iedereen gebeld, of je nu gezakt bent of geslaagd
Das wel lekker, zit je niet tot het einde in de stress
Kan ook nadelig zijn, want omdat ze zoveel mensen moeten bellen word je tussen 10:00 en 15:00 gebeld (bijvoorbeeld). Dan moet je dus maximaal 5 uur wachten totdat je de uitslag hebt.
Bij ons werd je tussen 10 en 11 gebeld. Dan hoef je maar een uur te wachten voordat je weet dat je geslaagd bent.
Maar goed, je hoeft op zich niet zenuwachtig te zijn, want je hebt de examens toch al gemaakt, dus veel kan je er niet aan veranderen. Maar ja, je kan er weinig tegen doen. Ik wist 100% zeer dat ik geslaagd was, want ik had voor elk examen een voldoende (op 1 na, maar dat vak mocht ik laten vallen), maar toch was ik zenuwachtig .
Bij m'n moeder in de klas waren ze eens een jongen vergeten te bellen om te zeggen dat hij gezakt was. Die kwam dus gewoon op de diploma-uitreiking aan en toen kwam de schoolleiding er opeens achter dat ze hem vergeten waren. Toen hebben ze hem maar even apart genomen om het slechte nieuws alsnog te vertellen. Dat lijkt me echt wel lullig...
quote:Autsj
Op donderdag 24 april 2003 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij krijgen ook al op de 12e de uitslag... Kheb wel al een examenfuif op vrijdag de 13e.Bij m'n moeder in de klas waren ze eens een jongen vergeten te bellen om te zeggen dat hij gezakt was. Die kwam dus gewoon op de diploma-uitreiking aan en toen kwam de schoolleiding er opeens achter dat ze hem vergeten waren. Toen hebben ze hem maar even apart genomen om het slechte nieuws alsnog te vertellen. Dat lijkt me echt wel lullig...
quote:In mei zijn de examens en in juni komt de uitslag.
Op vrijdag 25 april 2003 16:42 schreef Mistix het volgende:
welke maand. gelukkig zit ik nu in de 2e want examen lijkt me zo moeilijk. verschrikkelijk
quote:Juni
welke maand. gelukkig zit ik nu in de 2e want examen lijkt me zo moeilijk. verschrikkelijk
quote:examen is veel makkelijker dan schoolonderzoeken, wees niet bang valt wel mee joh
quote:Toen ik examen deed vond ik daar wat een ontspannener sfeertje hangen dan bij de SO's. De SO's waren vaak pittig (om je goed voor het CSE voor te bereiden), maar de examens waren vaak goed te doen en na het examen lekker in de zon op het schoolplein zitten na te praten en bedenken wat je de middag ging doen om even je verstand uit te laten waaien.
Op vrijdag 25 april 2003 16:43 schreef F1908 het volgende:
examen is veel makkelijker dan schoolonderzoeken, wees niet bang valt wel mee joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |