abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11085630
quote:
Dubbel drama voor Taiwanees op vrijdag de 13e

Uitgegeven: 13 juni 2003 12:40

TAIPEH - Voor een 24-jarige Taiwanees is vrijdag de 13e wel een erg akelige ongeluksdag geworden. Zijn vriendin pleegde zelfmoord. Toen de man haar in het lijkenhuis opzocht, bleek zij een man te zijn. Het stel had al een halfjaar verkering. Dat meldde vrijdag de Taiwanese tv-zender TVBS.

De moeder van de overledene vertelde de verdrietige man dat haar zoon zich altijd al als vrouw had verkleed. Meneer Huang liet wel een briefje achter waarin hij zei dat hij het niet langer aankon de schijn op te houden.

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_11085675
oh, iemand had hem ook al in dit topic gepost: Vrijdag de 13de

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_11085694
haha
pi_11085734
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:09 schreef ChillyWilly het volgende:

Meneer Hang liet wel een briefje achter waarin hij zei dat hij het niet langer aankon de schijn op te houden.

Apart verhaal maar kut voor hem.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_11085735
*proest*
pi_11085918
Sjeez... Dan baal je
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:23:27 #7
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11086051
Erg om er zo achter te komen. Aan de andere kant wel erg dat als je als vrouw door het leven wil gaan dat er zoveel moeilijkheden op je pad komen dat je het niet meer ziet zitten. De maatschappij accepteert dat waarschijnlijk niet, en zeker niet in die landen.

Dat neemt niet weg dat het erg schrikken is dat je erachter komt dat je vriendin een man was. Eerlijkheid had wel gemoeten, hoe moeilijk ook...

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_11086120
En bedankt... ik kom er nu pas achter dat het vandaag vrijdag de dertiende is

Niet dat ik bijgelovig ben hoor...

vrijdag 13 juni 2003 @ 14:39:01 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11086553
ALs of je na 1.5 jaar niet door hebt dat het een man is
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11086628
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ALs of je na 1.5 jaar niet door hebt dat het een man is
"Het stel had al een halfjaar verkering"
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:11:58 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11087527
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:41 schreef oppie het volgende:

[..]

"Het stel had al een halfjaar verkering"

Nou ja een half jaar dan. Maar ik neem aan dat je dat wel door hebt toch? Of niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11087787
wow, dat is wel erg schokkkend ja

maar zoiets merk je toch wel als je een half jaar verkering hebt?

pi_11097124
dat is toch geen 2x pech?
Alleen maar geluk dattie van haar/hem/het af is!
Good morning! And in case I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')