De Anwb begint al goed , die geven alle pech gevallen van vrijdag de 13e een gratis paraplu.
quote:Het is een voorpret-topic.
Op donderdag 12 juni 2003 14:09 schreef Disorder het volgende:
Hier is nog niks gebeurd, maar dat komt waarschijnlijk omdat het nog geen vrijdag de 13e is.
Vanochtend hadden wat jonge vandalen een raam uit de trein gedrukt waardoor ie niet verder mocht rijden.
Daarna bij de mobiele telefoniezaak wilde de beste man aldaar mij niet helpen met garantie van mijn toestel. Arrogante zak. Ik moest daar naar mijn werk dus kon niet eigenwijs door blijven zeuren.
Vanavond zou ik naar een generale repetitie gaan kijken van een stuk waarbij ik betrokken ben, blijkt dat ik ineens vanavond moet werken.
Grumble.. Het zit weer lekker mee.
Daarentegen ervaar ik vrijdag de 13e zelf meestal als 'mostly harmless'.
(net zoals de meeste andere dagen)
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 12-06-2003 14:13]
quote:inderdaad ik vind het een beetje onzin, die 13e
Op donderdag 12 juni 2003 14:10 schreef Parvus het volgende:
Morgen mijn examenuitslag.
Mahja ik geloof niet in vrijdag de 13e.
vervolgens nog ergens bungeejumpen bij een niet officiele tent en ik ga zwarte katten tellen.
(/me gooit stiekum ter compensatie heel veel spiegels stuk zodat mij nix kan gebeuren )
quote:Ik krijg m morgen ook, en het lullige is, mn buurjongen heeft zn tas al buiten hangen. Hij deed Havo aan een school 300 meter verder op, en toch krijg ik de uitslag een dag later
Op donderdag 12 juni 2003 14:10 schreef Parvus het volgende:
Morgen mijn examenuitslag.
Mahja ik geloof niet in vrijdag de 13e.
wel maar van informatica, dus dat zal toch geen probleem geven
....denk niet dat ik morgen meer pech ga hebben dan dat ik de afgelopen dagen heb gehad...:
* virusje -- WinXP opnieuw geinstalleerd -- ineens bestandssysteem van D-schijf gewist (en daardoor ook 60GB aan gegevens AAAARG)
* sex met ex gehad en vervolgens mededeling gekregen:'t is goed dat t uit is (maar jammer dat we het niet NOG een keer hebben gedaan)'.
* lekke band auto (lekke band bij Amsterdam - heb 100km met thuiskomer gereden AAAARG2)
* door lekke band te laat voor afspraak in Rotterdam - afspraak ging dus niet door
* gisteren beestachtig slechte pot tennis gespeeld (maar wel gewonnen - dat dan weer wel!)
quote:Laat me raden, na 13 minuten sta je dan weer buiten.
Op donderdag 12 juni 2003 14:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb dat gesprek ook nog om 13:00.
Oh oh..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |