quote:Op maandag 9 januari 2006 03:42 schreef Tijn het volgende:
Oh vast, ik kan niks in het Frans. Ooit op me middelbare school moest ik een brief schrijven in het Frans. Een drama, ik kreeg een 4 en moest het over doen. Maar omdat ik echt niet wist hoe ik iets kon verbeteren, heb ik exact dezelfde brief nog een keer ingeleverd en kreeg ik een 6 uit medelijden.
Heb ik ook gehoord. Wil ik binnenkort toch echt eens gaan zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:42 schreef Lamon het volgende:
Un long dimanche de fiançailles schijnt wel nogal fantastisch te zijn.
Waarom is dat zielig?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef Tijn het volgende:
Als ik nu niet zielig ben, weet ik het ook niet meer.
Ben je te wakker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:47 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat ik de 3 haal vannacht.
Dan is het gewoon je eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:50 schreef Tijn het volgende:
Het is niet dat ik niet zou kunnen slapen, maar ik moet nog van alles doen voor morgen
Ik dacht dat als ik ergens kon klagen over tragiek die ik mezelf heb aangedaan, het hier toch wel wasquote:
Het stomme is, ik heb er ook niet echt iets over te zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
Uwe Boll; de nieuwe Ed Wood of een gladde geldwolf?
Wat een response!
Vind je het gek dat ik al een paar jaar geen topic meer geopend heb?
Ik heb er duidelijk geen feeling voor.
Ik heb er in ieder geval een nietszeggende reply neergezet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb er ook niet echt iets over te zeggen
3 uur is ok dan kom je niet in je diepste slaap terecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:16 schreef Tijn het volgende:
Maar, ik heb alles gedaan wat ik overdag had moeten doen. Dus die 3 uur slaap moet nog net lukken
Ach, dat trek je er wel weer bij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Te laat aan opdrachten beginnen is erg goed voor je gezondheid. Ik denk dat ik maar genoegen neem met een halve punt aftrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |