Het is namelijk vrijdag de 13e, wat voor ellende heb jij meegemaakt?
Ik niet echt wat, alleen dan dat ik 20 minuten op mijn shoarma schotel moest wachten vanmiddag in de snackbar, zodat ik te laat op school was na de middagpauze..
quote:ah, deze kan weer dicht, ik zie nu ineens wel een vrd de 13e topic...
Op vrijdag 13 september 2002 16:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was verbaasd dat ik niet zo'n dergelijk topic zag , of heb ik het over het hoofd gezien?Het is namelijk vrijdag de 13e, wat voor ellende heb jij meegemaakt?
Ik niet echt wat, alleen dan dat ik 20 minuten op mijn shoarma schotel moest wachten vanmiddag in de snackbar, zodat ik te laat op school was na de middagpauze..
quote:Dat is geen pech maar gewoon een luie allochtoon.
Op vrijdag 13 september 2002 16:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nu is ie helemaal blauw
quote:er lopen wel meer 30+ ers rond op scholen hoor.
Op vrijdag 13 september 2002 16:30 schreef Joene het volgende:
je bent 30 en je zit nog op school ?![]()
![]()
quote:ja alleen ehm Getrouwd , tig vriendinnen , onwetende kinderen zullen de meeste geen last van hebben
Op vrijdag 13 september 2002 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
er lopen wel meer 30+ ers rond op scholen hoor.
quote:Je moet ook niet met muren gaan sjouwen!
Op vrijdag 13 september 2002 16:29 schreef enfermidade het volgende:
ik heb net met mn pink tussen de muur en een pc gezeten die ik moest versjouwen.nu is ie helemaal blauw
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 16:33 schreef dizzylizzy het volgende:[..]
Je moet ook niet met muren gaan sjouwen!
quote:VIESPEUK
Op vrijdag 13 september 2002 16:49 schreef pierce het volgende:
Vannacht lopen,in de auto! Iets teveel gedronken
Iets waar ik echt zelden last van heb, maar uitgerekend vannacht, vrijdag de 13e, ging het mis.
quote:Deze is toch wel errug meesterlijk hoor hahaha!!!
Op vrijdag 13 september 2002 16:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
Naar het Station in Enschede, intercity naar Hengelo.
Wij waren er vroeg (15 min voor vertrek) maar de trein was al klaar met schoonmaken enz. Dus wij stappen achterin een coupé.
na 5 min begint dat ding te bewegen ''huh, wel vroeg he? ach ook mooi, eens een keer eerder op school ''.
Dus dat ding begint te rijden...
na 3 min stoptie en dus zaten wij alleen in die trein midden op het spoor halfweg drienerlo
Dat ding stopt dus, ik probeer deur open te doen met het knoppe, wil nietwij dus naar voren lopen hópen dat er nog iemand is
, komt die trein fixer eraan..doet de deur voor ons open, en konden we gezellig terug lopen naar het station.
Zelf (nog) niets meegemaakt, komt ook omdat ik vrij ben en nog niets heb uitgevroten vandaag behalve internetten... Maar goed, de avond komt er aan, wat zal hij brengen???
quote:oke dan
Op vrijdag 13 september 2002 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
Vrijdag de 13e Wat gaat er bij jou mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |