edit:
oei mijn fantasie sloeg op hol...
[Dit bericht is gewijzigd door ghostarmor op 13-09-2002 09:18]
[Dit bericht is gewijzigd door SKa_BoSS op 13-09-2002 09:20]
quote:Simpel, dan heeft de natuurtijd zich van dag vergist met jouw ongeluk
Op vrijdag 13 september 2002 09:18 schreef ComComMer het volgende:
Ach, ehhh het is bijna altijd twee keer in een jaar dat het vrijdag de dertiende is. Tja,... Vrijdag einde van de week. De dertiende een ongeluksgetal. Bijgeloof. Meer niet. Heb andere dagen in een jaar dat veel meer ongelukkig uitkomt dan het resultaat van een vrijdag die dan op de dertiende uitkomt. Maar goed, dat is mijn mening...
quote:ik vraag me af... kan het nog fantasierijker ? (herstel....)
Op vrijdag 13 september 2002 09:17 schreef ghostarmor het volgende:
de meest toepasselijke?
de dag dat ik te laat kwam op een examen, te weinig tijd had om het examen te maken en dus niet slaagde. Diezelfde dag een fiets op me auto ingereden (1200fl schade destijds... klote fietsers) ... kat gestorven... en mijn vriedin het uitgemaakt.
edit:
oei mijn fantasie sloeg op hol...
[Dit bericht is gewijzigd door spinnertje op 13-09-2002 09:23]
quote:Ja, je kunt vergeten te masten. Dat zou pas echt verschrikkelijk zijn!
Op vrijdag 13 september 2002 09:21 schreef spinnertje het volgende:[..]
ik vraag me af... kan het nog erger ?
quote:Maar alles okee hoor...
Op vrijdag 13 september 2002 09:17 schreef ghostarmor het volgende:
de meest toepasselijke?
de dag dat ik te laat kwam op een examen, te weinig tijd had om het examen te maken en dus niet slaagde. Diezelfde dag een fiets op me auto ingereden (1200fl schade destijds... klote fietsers) ... kat gestorven... en mijn vriedin het uitgemaakt.
quote:Tja, daar kan de natuur niets aan doen... Heb altijd wel wat... hehehe... Maar ja, zonder humor kom je niet ver... En dat is geen geintje, maar serieus, want anders klopt het niet. Rest van de dag vrij! Arme zwarte katten... ik vinze mooi. Ook ladders kan ik waarderen en trotseer hen met dappere moed. Onderdoor, behalve als er een glazenwasser op staat. (Tja, niet erger het noodlot tarten dan nodig... Wat een moed, nietwaar. Ook durf ik spiegels te benaderen zonder schroom. Zeven jaren van ongeluk durf ik te tarten. Hee, wacht even... nou snap ik waarom ik zoveel ongeluk heb in mijn leven... Shit, nog 4 jaar te gaan...
Op vrijdag 13 september 2002 09:20 schreef Howlin_Mad het volgende:[..]
Simpel, dan heeft de natuurtijd zich van dag vergist met jouw ongeluk
.
quote:precies...
Op vrijdag 13 september 2002 09:26 schreef DrPurno het volgende:
Vrijdag de 13e is niet zo erg....maar die maandagmorgen de 16e...
quote:Ik had zojuist exact dezelfde ervaring, toen ik dit topic bekeek.
Op vrijdag 13 september 2002 09:17 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik realiseer me meestal ineens dat het 'vrijdag de 13e' is en dan herinner ik me weer dat het me niet warm of koud maakt
Nog nooit zo'n vrijdag de 13e meegemaakt
En op vrijdag de 13e werd ik ook ooit eens 13. Die dag was ik wel ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |