abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2002 @ 14:19:21 #1
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_5785306
En waarom?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 13 september 2002 @ 14:19:46 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5785315
Nee.

Daarom.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5785317
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee.

Daarom.

pi_5785322
daarom is geen reden, als je van de trap af pleurt ben je gauw beneden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 13 september 2002 @ 14:20:43 #5
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_5785334
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:20 schreef Jordy-B het volgende:
daarom is geen reden, als je van de trap af pleurt ben je gauw beneden...
En geheid dat dat gebeurd op vrijdag de dertiende!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_5785471
'k ben 'n beetje bijgelovig.

'k klop regelmatig af, bijvoorbeeld.
En weet gewoon dat als ik m'n regenjas vergeet, het gaat regenen... En dat als je een overhoring krijgt over verschillende onderdelen, en je hoopt met heel je hart dat je niet net dát onderdeel krijgt, dat je er dan vanuit kan gaan dat je dat onderdeel krijgt...

Dat soort regeltjes lijken gewoon te kloppen, en ik hou op die manier ook rekening met dingen. (ik deed voor m'n practicumexamen natuurkunde mijn best om niet te hopen dat ik een onderdeel kreeg, en kreeg een heel makkelijk onderdeel )

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5785496
Ik ben ook een beetje bijgelovig. Maar niet in de zin van vrijdag de dertiende, zwarte katten, etc.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5785498
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:28 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben 'n beetje bijgelovig.

'k klop regelmatig af, bijvoorbeeld.
En weet gewoon dat als ik m'n regenjas vergeet, het gaat regenen... En dat als je een overhoring krijgt over verschillende onderdelen, en je hoopt met heel je hart dat je niet net dát onderdeel krijgt, dat je er dan vanuit kan gaan dat je dat onderdeel krijgt...

Dat soort regeltjes lijken gewoon te kloppen, en ik hou op die manier ook rekening met dingen. (ik deed voor m'n practicumexamen natuurkunde mijn best om niet te hopen dat ik een onderdeel kreeg, en kreeg een heel makkelijk onderdeel )

Dat is Murphy's Law gewoon En om eerlijk te zijn geloof ik dat ook en bereid ik me er ook op voor dat als ik een overhoring krijg, ik toch de dingen die ik net niet geleerd heb krijg.
pi_5785507
Ik ben vandaag al onder een ladder door gelopen en heb een zwarte kat geaaid... ga ik nu dood?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_5785521
ik heb trouwens geen angst voor vrijdag de 13e, maar ik denk er wel steeds aan...
pi_5785545
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:29 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Dat is Murphy's Law gewoon En om eerlijk te zijn geloof ik dat ook en bereid ik me er ook op voor dat als ik een overhoring krijg, ik toch de dingen die ik net niet geleerd heb krijg.

klopt... Murphy's Law is imo ook bijgeloof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')