abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5645657
Ik ga over 1 week nog n weekje op vakantie.
Ik heb net mn tickets geboekt, toen kon ik kiezen:

Woensdag 11 september.
Vrijdag de 13e september.

ghehe, en weet je wanneer ik toch maar ga.
Donderdag 12 september.

Ik had er trouwens helemaal geen probleem mee gehad, de 11e of de 13e te vliegen. Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?

pi_5645706
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 23:00 schreef Golfen het volgende:
Ik had er trouwens helemaal geen probleem mee gehad, de 11e of de 13e te vliegen.
ehm... wrom ga je dan de 12e?
quote:
Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?
Nope. 'k ben niet vreselijk bijgelovig, en op 11 september zal de beveiliging waarschijnlijk op 400% draaien (reken dus maar op vette vertragingen die dag)...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5645745
ach, zolang wij geen bemoeizuchtig land zijn dat zichzelf de wereldverbeteraar vind met een tiranieke idioot aan de macht, heb ik er weinig problemen mee, moet ik bekennen...
pi_5645783
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 23:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ehm... wrom ga je dan de 12e?
[..]

Geen idee, ik heb ook een open ticket, dus ik kan nog gaan wanneer ik wil. Maar ik denk dat ik de 12e ga.
pi_5645786
Nou ben ik niet verschrikkelijk bijgelovig. Maar als het even kon zou ik die periode niet vliegen. Stel dat mijn 'bijgelovige gedachten' toch waar zijn.
Als ik geen andere keus zou hebben zou ik wel gaan vliegen.

Het is natuurlijk niet voor niets hé, dat uitgerekend deze twee dagen nog tickets zijn. Zo kort van te voren.

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5645900
'k denk dat je de 13'e wel lekker ruim kan zitten, ja...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 3 september 2002 @ 23:16:37 #7
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_5645947
quote:
ach, zolang wij geen bemoeizuchtig land zijn dat zichzelf de wereldverbeteraar vind met een tiranieke idioot aan de macht, heb ik er weinig problemen mee, moet ik bekennen...
Ik beng bang dat je over een jaar of 10 wel zult inzien dat deze gedachte toch niet helemaal waar was. Ze zitten hier al en zullen ook hier toeslaan.

Maar goed, is zal er niet van wakker liggen. Als je pech hebt ben je op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd, maar om daar nou voor binnen te blijven....nee.
Ik ga denk ik een wolkenkrabber bezoeken de 11e...of een kerncentrale

Echte diehards gebruiken postduiven
pi_5646191
Deze bikkel ( ) zat op het moment van de aanslagen op 11 sept 2001 in een vliegtuig van HongKong naar Amsterdam. Tijdens de tussenlanding in Singapore heb ik nog live op CNN de North Tower zien instorten. Toen ik terug in het vliegtuig stapte was ik een van de weinigen in het vliegtuig die wist wat er zojuist gebeurd was...
pi_5649598
Ik zou best op de 11de naar de VS durven, of de Sears bezoeken, helemaal geen problemen mee. Ik geloof niet dat de kans op aanslagen groter is die dag als welke andere dag, de 'mensen' die achter zulke aanslagen zitten zijn toch maar op 2 dingen uit: chaos en dood en verderf zaaien. Het zal ze echt een worst wezen of ze dit op 11 sept of 6 mei doen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 4 september 2002 @ 11:44:42 #10
344 Anja
Neil B. Formy
pi_5649957
Ik zit 11 september in de lucht. En we w88 maar gewoon af...
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_5652855
Ik zou gerust op 11 september en op 13 september in het vliegtuig stappen hoor..
pi_5662847
Ook deze 11 september ga ik weer vliegen, maar dit keer een klein stukje (sollicitatiegesprek in Engeland)
pi_5664267
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou gerust op 11 september en op 13 september in het vliegtuig stappen hoor..
11 september: Kopenhagen - Brussel. Koste om 1 of andere reden wel dubbel zoveel als normaal Ik gok op extra security
Buenos dias Tristeza
  maandag 9 september 2002 @ 22:12:16 #14
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_5728550
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 23:00 schreef Golfen het volgende:
Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?
Hmmm ik vlieg op 11 september naar Istanbul.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 september 2002 @ 22:14:24 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5728581
Ik zat verleden jaar in Mexico op 11 september..
en ja, je moet toch eens naar huis he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')