Woensdag 11 september.
Vrijdag de 13e september.
ghehe, en weet je wanneer ik toch maar ga.
Donderdag 12 september.
Ik had er trouwens helemaal geen probleem mee gehad, de 11e of de 13e te vliegen. Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?
quote:ehm... wrom ga je dan de 12e?
Op dinsdag 03 september 2002 23:00 schreef Golfen het volgende:
Ik had er trouwens helemaal geen probleem mee gehad, de 11e of de 13e te vliegen.
quote:Nope. 'k ben niet vreselijk bijgelovig, en op 11 september zal de beveiliging waarschijnlijk op 400% draaien (reken dus maar op vette vertragingen die dag)...
Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?
quote:Geen idee, ik heb ook een open ticket, dus ik kan nog gaan wanneer ik wil. Maar ik denk dat ik de 12e ga.
Op dinsdag 03 september 2002 23:02 schreef Jordy-B het volgende:[..]
ehm... wrom ga je dan de 12e?
[..]
Het is natuurlijk niet voor niets hé, dat uitgerekend deze twee dagen nog tickets zijn. Zo kort van te voren.
quote:Ik beng bang dat je over een jaar of 10 wel zult inzien dat deze gedachte toch niet helemaal waar was. Ze zitten hier al en zullen ook hier toeslaan.
ach, zolang wij geen bemoeizuchtig land zijn dat zichzelf de wereldverbeteraar vind met een tiranieke idioot aan de macht, heb ik er weinig problemen mee, moet ik bekennen...
Maar goed, is zal er niet van wakker liggen. Als je pech hebt ben je op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd, maar om daar nou voor binnen te blijven....nee.
Ik ga denk ik een wolkenkrabber bezoeken de 11e...of een kerncentrale
quote:11 september: Kopenhagen - Brussel. Koste om 1 of andere reden wel dubbel zoveel als normaal
Op woensdag 04 september 2002 14:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou gerust op 11 september en op 13 september in het vliegtuig stappen hoor..
quote:Hmmm ik vlieg op 11 september naar Istanbul.
Op dinsdag 03 september 2002 23:00 schreef Golfen het volgende:
Zouden jullie wel het vliegtuig laten staan op een van die dagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |