Je kan het terug lezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Heb mezelf helaas niet meegemaakt![]()
Erg veel weet ik ni meer moet ik zeggen
Zo na te lezen was ik juist druk et letters en niet met de backspacequote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien was je ook wel heel druk met je backspace![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was juist heel erg lief en schattig
Ben nog nooit zo vaak op 1 avond lief genoemd door een en dezelfde persoon![]()
Tuuuuuuuuurlijk... een hoerenfeest zonder Linda is geen hoerenfeestquote:
Ach je was nog te volgen hoor meissiequote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo na te lezen was ik juist druk et letters en niet met de backspace![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik had ook niet te klagen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij ook al, ik dacht dat ze dat alleen tegen mij deed
![]()
Omdat je ook lief bentquote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was juist heel erg lief en schattig
Ben nog nooit zo vaak op 1 avond lief genoemd door een en dezelfde persoon![]()
Die met die L weet ik ook wel, maar een andere???quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Die A weet ik niet wel iemand beginnend met een L![]()
Ik dacht ook APK... toen met Scanman-gate... maar dan zal ik me wel vergissen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die met die L weet ik ook wel, maar een andere???
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem toch aan de alcohol?
![]()
Het was gruwelijk, het was mensonterend en je was een schande voor je seksegenoten in het algemeen en alle berevrouwtjes in het bijzonder! Liederlijk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft hij geen ban voor gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht ook APK... toen met Scanman-gate... maar dan zal ik me wel vergissen.
Begin je nu al weerquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Begin je nu al weer![]()
zal gelijk ff een ander drankje voor je op de bar zetten![]()
[afbeelding]
Ik ken tquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook en flap alles eruit dan zeg ik dingen die ik beter niet kan zeggen,
Mijn sophietje... Op een Amsterdams terras....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ZIj dronk ranja met een rietje.....
Willen we dat wel als je nuchter bent dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ken t
ratel maar door en je wil me ook ni horen zingen als ik dronken ben![]()
Haiiiii flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn sophietje... Op een Amsterdams terras....
Hoi Allemaal
Nee nu aan de theequote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem toch aan de alcohol?
![]()
Mijn Sophietje, op een Amsterdams terras...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hoi Flugeltjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Jaaaaaaaaaa daar is Flugel gelukkig weerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Nee hoor drink alleen op zaterdagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Het was gruwelijk, het was mensonterend en je was een schande voor je seksegenoten in het algemeen en alle berevrouwtjes in het bijzonder! Liederlijk!!!![]()
* Denkt haar niet de hemel in prijzen! Straks elke avond dronken, soms al in de middag. Wij gedaan!
Te laat demins, Te laatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn Sophietje, op een Amsterdams terras...
Hoi hoi vleugeltje.....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Willen we dat wel als je nuchter bent dan?
Lekkersimpel en luciano waren de twee die een ban hebben gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die met die L weet ik ook wel, maar een andere???
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Aha ok...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lekkersimpel en luciano waren de twee die een ban hebben gehad.
Ach gossie. Arme deminsquote:
Hahaha en bedankt hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Heb vandaag weer eens gekeken wat 'een leven hebben' nu eigenlijk inhoud
Je hebt zeker op de bank liggen slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Kan je het nu ook aan ons uitleggen dan? Waar kan je er een downloaden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Niet getreurd, het spreekwoord is nog steeds "vele laatsten zullen de eersten zijn"quote:
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdagquote:
..mijn Sofietjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben ook een gezelligheidsdrinker, maar doordeweeks kan het ooit ook best gezellig zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdag![]()
Maar nooit doordeweeks want moet ook nog werken![]()
Agossiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Demins gaat gedeprimeerd naar bed. Iedereen bedankt!!!![]()
Truste voor straks, en nog veel plezier!
![]()
![]()
![]()
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD'squote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt zeker op de bank liggen slapen
Nou ja zeg..... Maar slaap lekker voor als je naar bed gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik maar niet anders kom ik de volgende dag niet vroeg me bed uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben ook een gezelligheidsdrinker, maar doordeweeks kan het ooit ook best gezellig zijn![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naar Sisi der keiserinquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD's
Truste Demins, en bedenk.... na regen komt zonneschijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdag![]()
Maar nooit doordeweeks want moet ook nog werken![]()
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...quote:
Trusten deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het naar je zin is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Even genoten van het uitzicht hoor, mooi plekje dat hotel.
hou van verse wijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te worden
Slim plan... want er staat voor morgenavond hier een fout hoerenfeest geplandquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te worden
Niks mis mee... proost, op je gezondheid * klink *quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
hou van verse wijn![]()
En tja als die smaakt dan smaakt ti
Heel erg verstandig je begint het lerenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.quote:
Toch wel gezellig samen met flugelmannetje mag ik aannemenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD's
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren hoor![]()
Trust![]()
![]()
![]()
Ja doe het maar kalm aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat bij de receptie links in de hoekquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.
Moge t een gezellige tijd wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks mis mee... proost, op je gezondheid * klink *
En waarom heb je mij uit mijn kamer gezet?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft iedereen al een kamer in het hotel??
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017-Demins
023 - Manu82
041- White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Penthouse
1001- Henk en Yolande
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Dank u, ik zag dat die nog vrij was en wij zijn gewent om hoog te wonen.
Al die bomen voor je uitzicht is niets
Heel verstandig, wat ik teruggelezen heb ben je echt nog niet helemaal de oude. Je kunt beter goed uitzieken voor je weer je werk op gaat zoeken. Je gezondheid is een van de belangrijkste dingen in je leven, daar moet je verstandig mee omgaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Trust![]()
![]()
![]()
Don't forget 'the Royal Penthouse"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017-Demins
023 - Manu82
041- White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Penthouse
1001- Henk en Yolande
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Staat bij de receptie links in de hoek
Ik weet het... Daarom ga ik het ook nog een dagje rekken...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heel verstandig, wat ik teruggelezen heb ben je echt nog niet helemaal de oude. Je kunt beter goed uitzieken voor je weer je werk op gaat zoeken. Je gezondheid is een van de belangrijkste dingen in je leven, daar moet je verstandig mee omgaan.![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Trust![]()
![]()
![]()
Je creditcard bleek niet gedektquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom heb je mij uit mijn kamer gezet?![]()
geef Bengeltje haar kamer terug NUquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houden![]()
Hallo Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Door wie?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houden![]()
feliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Onzin alles was oke want op de creditcard is kon ik wel een fles Whiskey afschrijven
Hallo Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Penthouse
1001- Henk en Yolande
Trusten cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Trust![]()
![]()
![]()
Hallo allemaalquote:
Ff Checken of Gert "duifje" Timmermans al gearriveerd is in het hotelquote:
18quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Ik ben ff aan het zoeken in welke kamer bengeltje zat/ moet zitten![]()
Is aangepast sowwyquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een hotel met veel vaste bewoners is ook sociale controlequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ff Checken of Gert "duifje" Timmermans al gearriveerd is in het hotel
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef regenworm het volgende:
Voor de oudere bewoners staat er bij de receptie ook een
[afbeelding]
das lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, de fitnessruimte is volgende week ook klaar.... Hoef ik niet meer de deur uit om te gaan sporten...
En U voelt zich tegoed om U zelf toe tevoegen? your royal blue thingquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Don't forget 'the Royal Penthouse"
Mijn stekkie dus...![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ff Checken of Gert "duifje" Timmermans al gearriveerd is in het hotel
Daar heb ik m'n mannetjes voorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En U voelt zich tegoed om U zelf toe tevoegen? your royal blue thing![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, de fitnessruimte is volgende week ook klaar.... Hoef ik niet meer de deur uit om te gaan sporten...
Hoi Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Ik ben ff aan het zoeken in welke kamer bengeltje zat/ moet zitten![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Truste????
Ik zwaaide Demins gedag![]()
Ben ik heel even iets anders aan het doen, sturen jullie mij maar zo naar bed![]()
Sorry Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Truste????
Ben ik heel even iets anders aan het doen, sturen jullie mij maar zo naar bed![]()
In het kader van de bezuinigingen komt de stroom van het volledige hotel van die fietsen afquote:
Mannetjes die je kamerlijst invullen voor je. Interpolis, glashelderquote:
Je deed het volgens mij onder de verkeerde quote.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Truste????
Hoi FBquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Henk
Kamer 15 volgens mij...
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef regenworm het volgende:
Voor de oudere bewoners staat er bij de receptie ook een
[afbeelding]
Zal de drank wel wezen, de Port-fles is alweer leeg zie ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Truste????
Ik dacht ook dat je ging slapen... sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Truste????
umm... ook een goede avond.. denk ik. Je kijkt zo boos.quote:
Ik las het ja... goed gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
![]()
Is al aangepast moest kamer 18 zijn![]()
deze tekst komt me bekend voor dat zij mijn kamergenote ook al toen over een fiets begonquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ineens zo'n last van m'n knie. Niet normaal meer. Auauauaua.... doet echt fucking zeer hoor. Echt waar, zoveel pijn heeft ie nog nooit gedaan.
M-en-A bood al aan m te blijven fietsenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen komt de stroom van het volledige hotel van die fietsen af
Bridget ziet er weer lekker uitquote:
Ha Odie... what about the angry face?quote:
Weet je wat jij bent, een grote aanstellerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ineens zo'n last van m'n knie. Niet normaal meer. Auauauaua.... doet echt fucking zeer hoor. Echt waar, zoveel pijn heeft ie nog nooit gedaan.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen komt de stroom van het volledige hotel van die fietsen af
ijsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
om te vrolijke te maken
[afbeelding]
Is ook de rijnste waanzin... zei ik gelijk al toen ik het las.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik die BB hier toch wat strenger vind dan de BBH die ze in NL gepland zijn. Waarom mogen die lui in godsnaam in NL naar de supermarkt????
Als het nou 2 gewillige meiden waren... maar aan je reaktie te oordelen was dat dus niet zoquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Ben een dagje weggeweest , wil mijn kamer in , zie ik daar 2 mensen zitten die daar niet horen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dan had ik niet geklaagdquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het nou 2 gewillige meiden waren... maar aan je reaktie te oordelen was dat dus niet zo
Wat moesten die figuren daar dan???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Ben een dagje weggeweest , wil mijn kamer in , zie ik daar 2 mensen zitten die daar niet horen![]()
Het doet toevallig echt pijn hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent, een grote aansteller![]()
Cuall is ook gen fan van fietsen, behalve als ze gemotoriseerd zijn
Flugeltje er komt een klacht aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee dan had ik niet geklaagd, is de directie nog aanwezig ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
Live darten BBC
hier kan je live het darten zien , is nu al wel afgelopen , maar voor morgen dan![]()
Zegt u het eens...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Welke kamer had jij danquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat moesten die figuren daar dan???
en bedankt voor de link![]()
![]()
![]()
Er kwam iemand die meer geld bood en zoals u weet geilen wij hier in het hotel enorm op geldquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Kamer 1001 , ook wel penthouse genaamd , waarom is die weggegeven![]()
oeps die heeft Henk net ingepiktquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
M-en-A bood al aan m te blijven fietsen![]()
Holy crap, 3/4 jaarquote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef henk.jansen het volgende:
In Duitsland is vanavond Guiseppe vertrokken, die zat vanaf 3 maart 2005 in het dorp
[afbeelding]
Slaap lekker en doe rustig aan hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
Dit is nog leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
Ik verwarde even RL met BBH, dacht dat je serieus thuiskwam en dat er 2 vreemden in je kamer zaten....
![]()
![]()
![]()
Helemaal top, ben ik ook aan het doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
net maar ff wat gedronken op je 5000e
Ben blij dat ik er even iets eerder bij was, meestal komen wij er pas bij met de nachtploegquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
LOLquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
Ik verwarde even RL met BBH, dacht dat je serieus thuiskwam en dat er 2 vreemden in je kamer zaten....
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is nog leuker![]()
![]()
![]()
Ben je nog ni goed wakker manu
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
quote:
Dank u wel , dat maakt weer een hoop goed , morgen neem ik ook geld meequote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er kwam iemand die meer geld bood en zoals u weet geilen wij hier in het hotel enorm op geld
Maar ik weet het goed gemaakt, vanavond drinkt u in de bar voor niets en u krijgt een kamer op de eerste etage met compleet gevulde minibar, ook die is gratis
Niet zo boos op mijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
slavendrijfster.... dat berichtje eindigde met
![]()
![]()
[lieskemode] Ja kijk, concretueel gezien kan ik me voorstellen dat je die laatste over het hoofd gezien hebt, maar in het kader van hoofdelijke aansprakelijkheid moet ik toch degelijk ontkennen dat ik de intentie had om te laten blijken dat ik met plezier op de fiets wilde stappen. Zoals gebruikelijk werd het na enige trappen al een zware opgave, waarbij ik mij niet kon onttrekken van de conclusie dat er door de fietsbegeleiding op onreglementaire wijze geknoeid is met de zwaarte-afstelling van de trappendalen, die via middelpuntvliedende kracht rondgedraaid moeten worden in een tempo dat voldoende is om de elektrukiteit op te wekken, die gelijk staat aan het ontstekings-spanningsveld dat nodig is om de gloeilamp tot een schijnsel te brengen. Aangezien mijn paracetamol-spiegel onvoldoende is om deze inspanning te volbrengen heb ik mijn poging reeds met
![]()
gestaakt [/eindelieskemode
]
wapper
wapper
Meeheulen met de leiding hè
![]()
![]()
Ik heb het niet echt gevolgd daar maar het ging er vrijer aan toe als in Nederland qua buitenberichtenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap, 3/4 jaar
Dan weet je echt niets meer als je eruit komt
Truste flugel, slaap lekker en morgen weer een stukje gezonder opstaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
Te druk dusquote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijven![]()
![]()
![]()
En hoe smaakt de rode kool met puree???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijven![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet zo boos op mij![]()
Maakte ook maar een grapje hoor![]()
Ja dat is odiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef tanna het volgende:
@ odie22: Is dat je eigen hondje op je icon?
Slaap lekker Flugel... doe rustig aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
hoi Brucequote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
Oeps, volgens mij heb ik iets te lang in de bar gezeten.
Kan niet meer naar huis rijden, nou ja dan ga ik maar naar de receptie om te kijken of er nog een kamertje vrij is.
Ja, was goed, eindelijk weer eens gezond gegeten hier deze week na alle pizza's en lasagna.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En hoe smaakt de rode kool met puree???
Het bonnie treetjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dat is odie, in mijn profiel is het plaatje wat beterder
![]()
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef tanna het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)
Is jouw hondje ook een bijtertje?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet zo boos op mij![]()
Maakte ook maar een grapje hoor![]()
Hehe het was effe zoeken , maar heb hem gevondenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Flugeltje, bedankt voor het penthouse met de jacucci
![]()
Als je Henkie (zo heet hij, sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mij![]()
Auuuuwquote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Odie is een kruising tussen een westie en een maltezer , maar er zit echt nul komma nul kwaad in , alleen begint hij kinderen niet meer zo leuk te vinden nu hij wat ouder wordt , dan loopt ie weg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef tanna het volgende:
[..]
Als je Henkie (zo heet hij, sorry) alleen maar aan zijn oor trekt, wordt ie al pissig.
Een echte terriër dus![]()
Ijs eropquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Als iedereen in t hotel slaaptquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde tijd, dat het in het hotel stil moet zijn?
Neeeeeeeee, komt zelden een uurtje voor dat het hier stil is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muurquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dat hoor je toch ni boven de herrie uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muur
Hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat hoor je toch ni boven de herrie uit![]()
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Heb nog even aan kamer 862 gedacht, maar dat zou iemand anders waarschijnlijk niet zo leuk vinden.quote:
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezien![]()
Eigenlijk nooit. Maar medisch gezien is het aan te raden om de geluidsknop en beeldknop van het hotel uit te schakelen wanneer je hoofd op het kussen is neergevleid om een poging te doen om te slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dan begin ik meestal pasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Om 23:30 sluit de bar
WAAAAAAT !!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
mooi dan hebben we nog anderhalf uurquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgen om 22:00 komt Andre Hazes.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Is er eigenlijk ook entertainment in het hotel, of heb ik daar overheengelezen?
Of moeten we het doen met de rasartiesten volgende week?
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer openquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezet![]()
Dan ziet hij t toch niet![]()
Dat is lekker ben ik net van die lawinepijlen af komt die ook nog eens binnenknallenquote:
Wie is hier spuper speurderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugel![]()
Alks dat zo is. dan is dit een Stephen King hotel.............quote:
Op dit moment ben ik blij dat het alles maar fictief isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer open![]()
![]()
![]()
PROTESTquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgenavond staat hier een fout hoerenfeest in de bar gepland... met Frans B.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Maar wel leuk fictiefquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik blij dat het alles maar fictief is
112 is gebeldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef tanna het volgende:
[..]
Alks dat zo is. dan is dit een Stephen King hotel.............![]()
Meteen een hartaanval voor tanna dus![]()
Zie TTquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Spatje water bedoel jequote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
Regenworm mag ik nog een spatje
Is dat lange Frans? Die van baas B?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgenavond staat hier een fout hoerenfeest in de bar gepland... met Frans B.![]()
Nee... Bauer... fouter kan je het niet hebben denk ikquote:
Super, en moet jij met zulke handjes kunnen werken????quote:
Wat wilt u drinken?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
PROTESTIk wacht al een uur op mijn bestelling, maar je reageert niet als ik mijn hand op steek, rent steeds naar de dames toe als die iets willen hebben
![]()
Jij loopt een uur achterquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook bier!! en tempo barman, ik wacht al uren![]()
Nee, joh, ik doe praat werk werkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Super, en moet jij met zulke handjes kunnen werken????
* Bruce117 denkt eraan om zijn kamer alweer op te zeggen, maar zal het nog even aanzien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... Bauer... fouter kan je het niet hebben denk ik![]()
* Foreverblue zal hiermee geen vrienden maken
Hahaha... je kan ook gewoon op je kamer blijven en de minibar te grazen nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 denkt eraan om zijn kamer alweer op te zeggen, maar zal het nog even aanzien.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad verschrikkelijk leuk en hartstikke gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |