Agossiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Demins gaat gedeprimeerd naar bed. Iedereen bedankt!!!![]()
Truste voor straks, en nog veel plezier!
![]()
![]()
![]()
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD'squote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt zeker op de bank liggen slapen
Nou ja zeg..... Maar slaap lekker voor als je naar bed gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik maar niet anders kom ik de volgende dag niet vroeg me bed uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben ook een gezelligheidsdrinker, maar doordeweeks kan het ooit ook best gezellig zijn![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naar Sisi der keiserinquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD's
Truste Demins, en bedenk.... na regen komt zonneschijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdag![]()
Maar nooit doordeweeks want moet ook nog werken![]()
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...quote:
Trusten deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het naar je zin is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Even genoten van het uitzicht hoor, mooi plekje dat hotel.
hou van verse wijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te worden
Slim plan... want er staat voor morgenavond hier een fout hoerenfeest geplandquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarentegen... als je die fles wijn verdeeld over de dagen dan alleen zaterdag... heb je minder kans dat je naar bed gebracht hoeft te worden
Niks mis mee... proost, op je gezondheid * klink *quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
hou van verse wijn![]()
En tja als die smaakt dan smaakt ti
Heel erg verstandig je begint het lerenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik denk dan ook dat ik morgen nóg maar een dagje thuisblijf...
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.quote:
Toch wel gezellig samen met flugelmannetje mag ik aannemenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna goed, ik lag wél op de bank... Maar ik keek DVD's
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren hoor![]()
Trust![]()
![]()
![]()
Ja doe het maar kalm aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat bij de receptie links in de hoekquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.
Moge t een gezellige tijd wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks mis mee... proost, op je gezondheid * klink *
En waarom heb je mij uit mijn kamer gezet?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft iedereen al een kamer in het hotel??
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017-Demins
023 - Manu82
041- White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Penthouse
1001- Henk en Yolande
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Dank u, ik zag dat die nog vrij was en wij zijn gewent om hoog te wonen.
Al die bomen voor je uitzicht is niets
Heel verstandig, wat ik teruggelezen heb ben je echt nog niet helemaal de oude. Je kunt beter goed uitzieken voor je weer je werk op gaat zoeken. Je gezondheid is een van de belangrijkste dingen in je leven, daar moet je verstandig mee omgaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Trust![]()
![]()
![]()
Don't forget 'the Royal Penthouse"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017-Demins
023 - Manu82
041- White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Penthouse
1001- Henk en Yolande
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Staat bij de receptie links in de hoek
Ik weet het... Daarom ga ik het ook nog een dagje rekken...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heel verstandig, wat ik teruggelezen heb ben je echt nog niet helemaal de oude. Je kunt beter goed uitzieken voor je weer je werk op gaat zoeken. Je gezondheid is een van de belangrijkste dingen in je leven, daar moet je verstandig mee omgaan.![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Trust![]()
![]()
![]()
Je creditcard bleek niet gedektquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom heb je mij uit mijn kamer gezet?![]()
geef Bengeltje haar kamer terug NUquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom heb je mij uit mijn kamer gezet?![]()
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waat staat dat ding, die had ik vannacht goed kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houden![]()
Hallo Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Door wie?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja het begin van beertjiaans is er in ieder geval, dus we zullen die stoel bij de hand houden![]()
feliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Onzin alles was oke want op de creditcard is kon ik wel een fles Whiskey afschrijven
Hallo Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Penthouse
1001- Henk en Yolande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |