Mijn Sophietje, op een Amsterdams terras...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ZIj dronk ranja met een rietje.....
Hoi Flugeltjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn sophietje... Op een Amsterdams terras....
Hoi Allemaal
Jaaaaaaaaaa daar is Flugel gelukkig weerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Nee hoor drink alleen op zaterdagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Het was gruwelijk, het was mensonterend en je was een schande voor je seksegenoten in het algemeen en alle berevrouwtjes in het bijzonder! Liederlijk!!!![]()
* Denkt haar niet de hemel in prijzen! Straks elke avond dronken, soms al in de middag. Wij gedaan!
Te laat demins, Te laatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn Sophietje, op een Amsterdams terras...
Hoi hoi vleugeltje.....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Willen we dat wel als je nuchter bent dan?
Lekkersimpel en luciano waren de twee die een ban hebben gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die met die L weet ik ook wel, maar een andere???
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi Allemaal
Aha ok...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lekkersimpel en luciano waren de twee die een ban hebben gehad.
Ach gossie. Arme deminsquote:
Hahaha en bedankt hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Heb vandaag weer eens gekeken wat 'een leven hebben' nu eigenlijk inhoud
Je hebt zeker op de bank liggen slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Kan je het nu ook aan ons uitleggen dan? Waar kan je er een downloaden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Niet getreurd, het spreekwoord is nog steeds "vele laatsten zullen de eersten zijn"quote:
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdagquote:
..mijn Sofietjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ZIj dronk ranja met een rietje.....
Ben ook een gezelligheidsdrinker, maar doordeweeks kan het ooit ook best gezellig zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo zou je t noemen tis altijd gezellie op zaterdag![]()
Maar nooit doordeweeks want moet ook nog werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |