quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
LOLquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
Ik verwarde even RL met BBH, dacht dat je serieus thuiskwam en dat er 2 vreemden in je kamer zaten....
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is nog leuker![]()
![]()
![]()
Ben je nog ni goed wakker manu
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
Ik verwarde even RL met BBH, dacht dat je serieus thuiskwam en dat er 2 vreemden in je kamer zaten....
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
quote:
Dank u wel , dat maakt weer een hoop goed , morgen neem ik ook geld meequote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er kwam iemand die meer geld bood en zoals u weet geilen wij hier in het hotel enorm op geld
Maar ik weet het goed gemaakt, vanavond drinkt u in de bar voor niets en u krijgt een kamer op de eerste etage met compleet gevulde minibar, ook die is gratis
Niet zo boos op mijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
slavendrijfster.... dat berichtje eindigde met
![]()
![]()
[lieskemode] Ja kijk, concretueel gezien kan ik me voorstellen dat je die laatste over het hoofd gezien hebt, maar in het kader van hoofdelijke aansprakelijkheid moet ik toch degelijk ontkennen dat ik de intentie had om te laten blijken dat ik met plezier op de fiets wilde stappen. Zoals gebruikelijk werd het na enige trappen al een zware opgave, waarbij ik mij niet kon onttrekken van de conclusie dat er door de fietsbegeleiding op onreglementaire wijze geknoeid is met de zwaarte-afstelling van de trappendalen, die via middelpuntvliedende kracht rondgedraaid moeten worden in een tempo dat voldoende is om de elektrukiteit op te wekken, die gelijk staat aan het ontstekings-spanningsveld dat nodig is om de gloeilamp tot een schijnsel te brengen. Aangezien mijn paracetamol-spiegel onvoldoende is om deze inspanning te volbrengen heb ik mijn poging reeds met
![]()
gestaakt [/eindelieskemode
]
wapper
wapper
Meeheulen met de leiding hè
![]()
![]()
Ik heb het niet echt gevolgd daar maar het ging er vrijer aan toe als in Nederland qua buitenberichtenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap, 3/4 jaar
Dan weet je echt niets meer als je eruit komt
Truste flugel, slaap lekker en morgen weer een stukje gezonder opstaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen mensen
Te druk dusquote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijven![]()
![]()
![]()
En hoe smaakt de rode kool met puree???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben wel wakker ben BBC en BBH forum door elkaar aan het volgen en daarnaast nog darten en eten en allemaal andere dingen. Chantelle mag blijven![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet zo boos op mij![]()
Maakte ook maar een grapje hoor![]()
Ja dat is odiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef tanna het volgende:
@ odie22: Is dat je eigen hondje op je icon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |