Bridget ziet er weer lekker uitquote:
Ha Odie... what about the angry face?quote:
Weet je wat jij bent, een grote aanstellerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ineens zo'n last van m'n knie. Niet normaal meer. Auauauaua.... doet echt fucking zeer hoor. Echt waar, zoveel pijn heeft ie nog nooit gedaan.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen komt de stroom van het volledige hotel van die fietsen af
ijsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
om te vrolijke te maken
[afbeelding]
Is ook de rijnste waanzin... zei ik gelijk al toen ik het las.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik die BB hier toch wat strenger vind dan de BBH die ze in NL gepland zijn. Waarom mogen die lui in godsnaam in NL naar de supermarkt????
Als het nou 2 gewillige meiden waren... maar aan je reaktie te oordelen was dat dus niet zoquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Ben een dagje weggeweest , wil mijn kamer in , zie ik daar 2 mensen zitten die daar niet horen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen komt de stroom van het volledige hotel van die fietsen af
Nee dan had ik niet geklaagdquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het nou 2 gewillige meiden waren... maar aan je reaktie te oordelen was dat dus niet zo
Wat moesten die figuren daar dan???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Ben een dagje weggeweest , wil mijn kamer in , zie ik daar 2 mensen zitten die daar niet horen![]()
Het doet toevallig echt pijn hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent, een grote aansteller![]()
Cuall is ook gen fan van fietsen, behalve als ze gemotoriseerd zijn
Flugeltje er komt een klacht aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee dan had ik niet geklaagd, is de directie nog aanwezig ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
Live darten BBC
hier kan je live het darten zien , is nu al wel afgelopen , maar voor morgen dan![]()
Zegt u het eens...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef odie22 het volgende:
Welke kamer had jij danquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat moesten die figuren daar dan???
en bedankt voor de link![]()
![]()
![]()
Er kwam iemand die meer geld bood en zoals u weet geilen wij hier in het hotel enorm op geldquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Kamer 1001 , ook wel penthouse genaamd , waarom is die weggegeven![]()
oeps die heeft Henk net ingepiktquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
M-en-A bood al aan m te blijven fietsen![]()
Holy crap, 3/4 jaarquote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef henk.jansen het volgende:
In Duitsland is vanavond Guiseppe vertrokken, die zat vanaf 3 maart 2005 in het dorp
[afbeelding]
Slaap lekker en doe rustig aan hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
Dit is nog leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha
Ik verwarde even RL met BBH, dacht dat je serieus thuiskwam en dat er 2 vreemden in je kamer zaten....
![]()
![]()
![]()
Helemaal top, ben ik ook aan het doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
net maar ff wat gedronken op je 5000e
Ben blij dat ik er even iets eerder bij was, meestal komen wij er pas bij met de nachtploegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |