Slaap lekker Flugel... doe rustig aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
hoi Brucequote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
Oeps, volgens mij heb ik iets te lang in de bar gezeten.
Kan niet meer naar huis rijden, nou ja dan ga ik maar naar de receptie om te kijken of er nog een kamertje vrij is.
Ja, was goed, eindelijk weer eens gezond gegeten hier deze week na alle pizza's en lasagna.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En hoe smaakt de rode kool met puree???
Het bonnie treetjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dat is odie, in mijn profiel is het plaatje wat beterder
![]()
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef tanna het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)
Is jouw hondje ook een bijtertje?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet zo boos op mij![]()
Maakte ook maar een grapje hoor![]()
Hehe het was effe zoeken , maar heb hem gevondenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Flugeltje, bedankt voor het penthouse met de jacucci
![]()
Als je Henkie (zo heet hij, sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mij![]()
Auuuuwquote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Odie is een kruising tussen een westie en een maltezer , maar er zit echt nul komma nul kwaad in , alleen begint hij kinderen niet meer zo leuk te vinden nu hij wat ouder wordt , dan loopt ie weg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef tanna het volgende:
[..]
Als je Henkie (zo heet hij, sorry) alleen maar aan zijn oor trekt, wordt ie al pissig.
Een echte terriër dus![]()
Ijs eropquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Als iedereen in t hotel slaaptquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde tijd, dat het in het hotel stil moet zijn?
Neeeeeeeee, komt zelden een uurtje voor dat het hier stil is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muurquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dat hoor je toch ni boven de herrie uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |