Haaa Bongetje... welkom hier in het hotel. Leuk dat je het gevonden hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
▓MASTER OPENINGSTPOST BONG4002▓
![]()
Zo en dit is mijn eerste post hier!![]()
Voeld wel even raar aan maar ik ga er weer met volle zin tegenaan!
De eerste anderhalf jaar was dat een gemiddelde van 3quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 55 posts gemiddeld per dag kwam er van.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Af en toe tomatensap, maar op zaterdagavond ga ik los met brandnetelsap, prikkelt de smaakpappillen![]()
Ha die BONG, je hebt de wg naar ons nieuwe plekkie ook gevondenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
Heej FBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaa Bongetje... welkom hier in het hotel. Leuk dat je het gevonden hebt
quote:
Ja hoor, kijk maar naar Melkequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in vergelijking met sommige anderen valt dat best mee hoor
dankjequote:
Ja ik had ook steeds meer de behoefte om ook wat te zeggen, maar ik heb me beperkt tot BB, verder zie je mij niet veel op Fok, al kijk ik wel eens hoor, maar ik post eigenlijk nooit watquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lurkte eerst ook, maar toen deed Diane iets stoms en besloot ik dat ik me in de discussie wilde mengen
Ik heb al jaren een gemiddelde van in de 20 of 30, maar verrassend genoeg post ik dat zelden. Of ik post veel minder, of ik post veel meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De eerste anderhalf jaar was dat een gemiddelde van 3
Wie waren te streng voor haar? BB of de mensen op internet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieske was op m'n vorige prikbord bepaald niet favoriet, maar ik vond dat ze te streng voor haar waren. Volgens mij kwam ze niet goed tot haar recht in BB5.
Ik wel, ik bemoei me graag met dingen, en heb overal wel een mening overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook steeds meer de behoefte om ook wat te zeggen, maar ik heb me beperkt tot BB, verder zie je mij niet veel op Fok, al kijk ik wel eens hoor, maar ik post eigenlijk nooit wat![]()
Hey Bongquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
Ik was te streng voor haar en Scanman eva waren te lief voor haar!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie waren te streng voor haar? BB of de mensen op internet?
in het begin postte ik nagenoeg alleen in sport en met name bijna alleen in de wielergerelateerde topics. Ben pas sinds 1 jaar driftig gaan posten op andere subfora van fok. Dat resulteert ook in een gem van 14. Het gem van het afgelopen jaar ligt wss ook rond de 30 of hogerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een gemiddelde van in de 20 of 30, maar verrassend genoeg post ik dat zelden. Of ik post veel minder, of ik post veel meer.
(Sorry, vergeten te plakken)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie waren te streng voor haar? BB of de mensen op internet?
de roomservice is traagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond mede hotelbewoners , hoe bevalt jullie de kamer ?![]()
![]()
![]()
Manuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
ga nu maar weer eens werk zoeken op internet
word er echt helemaal ziek van
Daswaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in vergelijking met sommige anderen valt dat best mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |