Volgens mij sta je dan wel in de top 3, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.
Ik snap dat wel hoor, die kames kunnen ze aan niemand kwijt, is daar een klere herrie door de bar en de toilletten, maar daar heb jij geen last van, want jij gaat toch als laatste weg uit de barquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waarom![]()
Maar zit lekker op de begande grond en hoef dus geen een trap op![]()
Nee hoor... wees maar niet bangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh jee, ik verstoor toch geen onderonsje? Wil ik niet op mijn geweten hebben
Oh, graag. Maar zo makkelijk gaat dat helaas niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplicht![]()
Precies, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mij alleen maar wortelsap, alcohol komt er bij mij niet in!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt 5 dagen eerder dan mij je account aangemaakt
Pfoeh! * Arliator veegt de zweetdruppels van zijn voorhoofdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... wees maar niet bang
De hotelmasseur heb ik net naar Muerte gestuurd, maar jij bent als volgende aan de beurtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik zit in een kamer daarnaast. Met mijn wijsvinger 24/7 boven de print screen knop. En met de andere hand dit forum in de gaten aan het houdend
O ja... en Muerte soms ff wakker schudden als de koffie is uitgewerkt![]()
Dank je, erg aardig van je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal de hotelmasseur langs sturen, want die kun je waarschijnlijk wel gebruiken.
Ik stond op nummer 14, maar ik weet wel zeker dat ik gestegen ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij sta je dan wel in de top 3, toch?
Nou mij vind je nergens anders hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplicht![]()
Af en toe tomatensap, maar op zaterdagavond ga ik los met brandnetelsap, prikkelt de smaakpappillenquote:
Ja, 55 posts gemiddeld per dag kwam er van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
ik ben trouwens ook als BB-user begonnen, maar van het één kwam het ander....
Dat is veelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 55 posts gemiddeld per dag kwam er van.
Lieske was op m'n vorige prikbord bepaald niet favoriet, maar ik vond dat ze te streng voor haar waren. Volgens mij kwam ze niet goed tot haar recht in BB5.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe vind/vond je Lieske? Kijken of we nog eens oude koeien uit die sloot kunnen halen, ze zitten er al zolang in![]()
Daar heb ik ook lijstjes van gemaakt, van mensen die uitsluitend in 1 subforum hebben gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou mij vind je nergens anders hoor, ik ben heel monogaam
![]()
Sterkte Manu tgaat je lukken hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
ga nu maar weer eens werk zoeken op internet
word er echt helemaal ziek van
Arme Manu Als je even uit wil huilen, wij zijn hier voor je hoor. Het gaat allemaal vast snel in orde komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
ga nu maar weer eens werk zoeken op internet
word er echt helemaal ziek van
Ik lurkte eerst ook, maar toen deed Diane iets stoms en besloot ik dat ik me in de discussie wilde mengenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb toen eerst een hele tijd gelurkt hoor, voordat ik me heb aangemeld. Grappig dat we net zo lang op Fok zitten dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |