Je hebt meer posts in HBB dan in BB5. Dat kunnen er vast niet veel zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna. Ik heb 2 posts geplaatst in BB5. Verder op een ander BB-prikbord gezeten tijdens BB5, maar die hebben ze opeens dicht gegooid. Dus kom ik nu de Fokkers lastig vallen
.
Hoe vind/vond je Lieske? Kijken of we nog eens oude koeien uit die sloot kunnen halen, ze zitten er al zolang inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna. Ik heb 2 posts geplaatst in BB5. Verder op een ander BB-prikbord gezeten tijdens BB5, maar die hebben ze opeens dicht gegooid. Dus kom ik nu de Fokkers lastig vallen
.
Ik heb er meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
http://forum.fok.nl/user/history/77098
Zacht bijten kan best lekker zijn hoorquote:
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waaromquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij helemaal als jullie op de 12 verdieping zitten, ik hoef maar een trappetje op, red ik nog net
![]()
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zijn Arcee, Morwen (geloof ik ook) en Ik de enigste die zowat overal posten![]()
Ging niet zozeer om het aantal... maar dat ze bijna allemaal in BB5 forum staanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meer![]()
http://forum.fok.nl/user/active/18417
Maar er is nooooiiit drank in het spel tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry alleen als er drank in het spel is bijten we. Zo dan
![]()
Nou toppie, welkom hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Maar je moet wel meer moeite doen om daar tussen te komen dan hier. Dat heeft mij weerhouden om ergens anders te postenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zijn Arcee, Morwen (geloof ik ook) en Ik de enigste die zowat overal posten![]()
Ik ook wel eens ergens andersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat staan ze van cuall bijna ook allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ging niet zozeer om het aantal... maar dat ze bijna allemaal in BB5 forum staan
Tja, ik doe m'n best om óók in een top-5 lijstje te komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt meer posts in HBB dan in BB5. Dat kunnen er vast niet veel zeggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zacht bijten kan best lekker zijn hoor
Als ik in mn profiel kijk, heb ik er zo'n 150 (of zo) geplaatst bij BB5. Maar eigenlijk heb ik geen idee hoe/ waar ik de harde cijfers kan bekijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.
Hangt er vanaf waar je bijtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zacht bijten kan best lekker zijn hoor
Snapnix snapt wel waar ik bedoelquote:
quote:
Je hebt 5 dagen eerder dan mij je account aangemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meer![]()
http://forum.fok.nl/user/active/18417
Hey buurtjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waarom![]()
Maar zit lekker op de begande grond en hoef dus geen een trap op![]()
Voor mij alleen maar wortelsap, alcohol komt er bij mij niet in!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er is nooooiiit drank in het spel toch![]()
Ik zal de hotelmasseur langs sturen, want die kun je waarschijnlijk wel gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welkom, ik zit in het cap kamertje in de kelder met mijn rechterduim 24/7 boven de F6 toets, op de been gehouden door sloten zwarte koffie.![]()
nee hoe kom ik er ook bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er is nooooiiit drank in het spel toch![]()
Oh jee, ik verstoor toch geen onderonsje? Wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snapnix snapt wel waar ik bedoel
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |