Nou das op eigen verzoek, dan rol ik vanuit de bar zo mijn bed inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Cuall, wat zit je laagWij zitten op de 12e je werkt je toch wel omhoog he?
![]()
Werk je bij BB? Niks blijft geheim voor jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/131700
Hij is wel leuk en aanneembaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, was mijn eigen invulling![]()
da's nog eens een BB userquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/131700
Ik loop hier al wat langer rond.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Werk je bij BB? Niks blijft geheim voor je![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou das op eigen verzoek, dan rol ik vanuit de bar zo mijn bed in![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef tanna het volgende:
Ik ben ook nog een newby, heb niet zoveel gepost in BB5 maar misschien krijg ik de smaak nu wel te pakken![]()
Hoi Cuall. Ik heb geen idee hoe hoog ik zit. Zal eens uit het raam kijken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, welkom in het hotel, ik zit op de 1e verdieping![]()
Kamer 239..........Dank je welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beter laat dan nooitHier is je sleutel... kamer 239. Have fun
![]()
Elke kamer heeft een minibar en een lift naar de bar, deur zit naast badkamerdeur, knopje om de lift te roepen zit aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou das op eigen verzoek, dan rol ik vanuit de bar zo mijn bed in![]()
niet het nummer, de postsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel he, zijn er weinig die dit nummer hebben![]()
Welkom, ik zit in het cap kamertje in de kelder met mijn rechterduim 24/7 boven de F6 toets, op de been gehouden door sloten zwarte koffie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, newby nr. 1 meld zich. Ik heb me al ingecheckt en ben door PH begeleid naar kamer 50: uitzicht op zee en jacuzzi
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Have fun! De lift is kapot dat wordt traplopen![]()
Dan heb je die van mij nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet het nummer, de posts
allemaal in het BB forum
wees welkom we bijten nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef tanna het volgende:
Ik ben ook nog een newby, heb niet zoveel gepost in BB5 maar misschien krijg ik de smaak nu wel te pakken![]()
Oh oke, ik val nu wel weer erg door de mandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet het nummer, de posts
allemaal in het BB forum
Hoi Tanna. Ik heb 2 posts geplaatst in BB5. Verder op een ander BB-prikbord gezeten tijdens BB5, maar die hebben ze opeens dicht gegooidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef tanna het volgende:
Dat zijn jouw woorden...quote:
Zijn Arcee, Morwen (geloof ik ook) en Ik de enigste die zowat overal postenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh oke, ik val nu wel weer erg door de mand![]()
Ja, allemaal in het BB forum, heb het in het begin weleens in andere geprobeerd, maar was toch anders dan hier. Dit spreekt me toch meer aan.
ik ga ze niet allemaal nalopen, maar is er niet één buiten BB?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
http://forum.fok.nl/user/history/77098
En ik zit in een kamer daarnaast. Met mijn wijsvinger 24/7 boven de print screen knop. En met de andere hand dit forum in de gaten aan het houdendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welkom, ik zit in het cap kamertje in de kelder met mijn rechterduim 24/7 boven de F6 toets, op de been gehouden door sloten zwarte koffie.![]()
Ja moe je doen tis altijd gezellie hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
Arcee, Foreverblue, Bartoli en Lovebear: bedankt voor een warm welkom. Ik denk dat ik nog wat langer blijf logeren.
Je hebt meer posts in HBB dan in BB5. Dat kunnen er vast niet veel zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna. Ik heb 2 posts geplaatst in BB5. Verder op een ander BB-prikbord gezeten tijdens BB5, maar die hebben ze opeens dicht gegooid. Dus kom ik nu de Fokkers lastig vallen
.
Hoe vind/vond je Lieske? Kijken of we nog eens oude koeien uit die sloot kunnen halen, ze zitten er al zolang inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna. Ik heb 2 posts geplaatst in BB5. Verder op een ander BB-prikbord gezeten tijdens BB5, maar die hebben ze opeens dicht gegooid. Dus kom ik nu de Fokkers lastig vallen
.
Ik heb er meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
http://forum.fok.nl/user/history/77098
Zacht bijten kan best lekker zijn hoorquote:
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waaromquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij helemaal als jullie op de 12 verdieping zitten, ik hoef maar een trappetje op, red ik nog net
![]()
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zijn Arcee, Morwen (geloof ik ook) en Ik de enigste die zowat overal posten![]()
Ging niet zozeer om het aantal... maar dat ze bijna allemaal in BB5 forum staanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meer![]()
http://forum.fok.nl/user/active/18417
Maar er is nooooiiit drank in het spel tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry alleen als er drank in het spel is bijten we. Zo dan
![]()
Nou toppie, welkom hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Maar je moet wel meer moeite doen om daar tussen te komen dan hier. Dat heeft mij weerhouden om ergens anders te postenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zijn Arcee, Morwen (geloof ik ook) en Ik de enigste die zowat overal posten![]()
Ik ook wel eens ergens andersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat staan ze van cuall bijna ook allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ging niet zozeer om het aantal... maar dat ze bijna allemaal in BB5 forum staan
Tja, ik doe m'n best om óók in een top-5 lijstje te komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt meer posts in HBB dan in BB5. Dat kunnen er vast niet veel zeggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zacht bijten kan best lekker zijn hoor
Als ik in mn profiel kijk, heb ik er zo'n 150 (of zo) geplaatst bij BB5. Maar eigenlijk heb ik geen idee hoe/ waar ik de harde cijfers kan bekijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.
Hangt er vanaf waar je bijtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zacht bijten kan best lekker zijn hoor
Snapnix snapt wel waar ik bedoelquote:
quote:
Je hebt 5 dagen eerder dan mij je account aangemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meer![]()
http://forum.fok.nl/user/active/18417
Hey buurtjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waarom![]()
Maar zit lekker op de begande grond en hoef dus geen een trap op![]()
Voor mij alleen maar wortelsap, alcohol komt er bij mij niet in!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er is nooooiiit drank in het spel toch![]()
Ik zal de hotelmasseur langs sturen, want die kun je waarschijnlijk wel gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welkom, ik zit in het cap kamertje in de kelder met mijn rechterduim 24/7 boven de F6 toets, op de been gehouden door sloten zwarte koffie.![]()
nee hoe kom ik er ook bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er is nooooiiit drank in het spel toch![]()
Oh jee, ik verstoor toch geen onderonsje? Wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snapnix snapt wel waar ik bedoel
[..]
Volgens mij sta je dan wel in de top 3, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wil graag weer eens een lijstje maken van wie in de meeste verschillende fora hebben gepost.
Ik snap dat wel hoor, die kames kunnen ze aan niemand kwijt, is daar een klere herrie door de bar en de toilletten, maar daar heb jij geen last van, want jij gaat toch als laatste weg uit de barquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden mij liever dichtbij de uitgangen de bar houden, Geen idee waarom![]()
Maar zit lekker op de begande grond en hoef dus geen een trap op![]()
Nee hoor... wees maar niet bangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh jee, ik verstoor toch geen onderonsje? Wil ik niet op mijn geweten hebben
Oh, graag. Maar zo makkelijk gaat dat helaas niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplicht![]()
Precies, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mij alleen maar wortelsap, alcohol komt er bij mij niet in!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt 5 dagen eerder dan mij je account aangemaakt
Pfoeh! * Arliator veegt de zweetdruppels van zijn voorhoofdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... wees maar niet bang
De hotelmasseur heb ik net naar Muerte gestuurd, maar jij bent als volgende aan de beurtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik zit in een kamer daarnaast. Met mijn wijsvinger 24/7 boven de print screen knop. En met de andere hand dit forum in de gaten aan het houdend
O ja... en Muerte soms ff wakker schudden als de koffie is uitgewerkt![]()
Dank je, erg aardig van je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal de hotelmasseur langs sturen, want die kun je waarschijnlijk wel gebruiken.
Ik stond op nummer 14, maar ik weet wel zeker dat ik gestegen ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij sta je dan wel in de top 3, toch?
Nou mij vind je nergens anders hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je dat wil doen lijkt me wel fun. Maar voel je niet verplicht![]()
Af en toe tomatensap, maar op zaterdagavond ga ik los met brandnetelsap, prikkelt de smaakpappillenquote:
Ja, 55 posts gemiddeld per dag kwam er van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
ik ben trouwens ook als BB-user begonnen, maar van het één kwam het ander....
Dat is veelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 55 posts gemiddeld per dag kwam er van.
Lieske was op m'n vorige prikbord bepaald niet favoriet, maar ik vond dat ze te streng voor haar waren. Volgens mij kwam ze niet goed tot haar recht in BB5.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe vind/vond je Lieske? Kijken of we nog eens oude koeien uit die sloot kunnen halen, ze zitten er al zolang in![]()
Daar heb ik ook lijstjes van gemaakt, van mensen die uitsluitend in 1 subforum hebben gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou mij vind je nergens anders hoor, ik ben heel monogaam
![]()
Sterkte Manu tgaat je lukken hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
ga nu maar weer eens werk zoeken op internet
word er echt helemaal ziek van
Arme Manu Als je even uit wil huilen, wij zijn hier voor je hoor. Het gaat allemaal vast snel in orde komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
ga nu maar weer eens werk zoeken op internet
word er echt helemaal ziek van
Ik lurkte eerst ook, maar toen deed Diane iets stoms en besloot ik dat ik me in de discussie wilde mengenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb toen eerst een hele tijd gelurkt hoor, voordat ik me heb aangemeld. Grappig dat we net zo lang op Fok zitten dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |