quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maakt hij dadelijk zo'n cap van Kelly en zie je nog een lulletje zitten![]()
![]()
![]()
![]()
MAT? Ik kan hier nog wat lerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe niet aan bookmarken
Ik wil een topic in mijn MAT hebben
Oké, newby nr. 1 meld zichquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ga ik me ook eens in verdiepen, ben leergierig, maar kom ik wel uit.![]()
Dan filter je die H eruit bij de optie'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog wennen dat er boven in het venster nu HBB staat![]()
Welkom.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, newby nr. 1 meld zich. Ik heb me al ingecheckt en ben door PH begeleid naar kamer 50: uitzicht op zee en jacuzzi
.
Wees welkom... de jacuzzi wel regelmatig schoonmaken... anders gaan er vlokken in drijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, newby nr. 1 meld zich. Ik heb me al ingecheckt en ben door PH begeleid naar kamer 50: uitzicht op zee en jacuzzi
.
welkomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Welkomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Gezellig, welkom in het hotel, ik zit op de 1e verdiepingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Hij heeft een lagere userid dan jij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De My Active Topics lijst, zie knop bovenin
Cuall, wat zit je laagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, welkom in het hotel, ik zit op de 1e verdieping![]()
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
welkom
![]()
Ik ga een klacht indienen, ik heb verdorie helemaal geen jacuzzi op m'n kamer![]()
http://forum.fok.nl/user/active/131700quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, was mijn eigen invulling![]()
Have fun! De lift is kapot dat wordt traplopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, welkom in het hotel, ik zit op de 1e verdieping![]()
Dank je, ik zag al dat je niet alles moet gelovenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De My Active Topics lijst, zie knop bovenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |