Je hebt het goed gedaan Flugel... je mag net als ons trots zijn op jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga m'n bedje in, enerverende dag geweest.
Vermoeiend hoor zo'n verhuizing...![]()
Hai FBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... wat zijn dit voor Tanja uitzonderings praktijken? Big Brother is afgesloten van de buitenwereld... ten alle tijden
Hallo trouwens allemaal
Geloof me, een forum afsluiten is veeeeeeeeeeeeeellllllllll leuker!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die ervaring heb ik nog niet. Om een forum af te sluiten nu wel
![]()
Ik zal één deze dagen eens zoeken, staan ergens op een cd'tje, als ik een spannende kan vinden zal ik hem voor je postenquote:
Maar wat een werk heb je verzet vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ha Snaptnix....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB
Heb jij je capkamer al ingericht?
Top.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
Ik zal één deze dagen eens zoeken, staan ergens op een cd'tje, als ik een spannende kan vinden zal ik hem voor je posten![]()
Ga ik me ook eens in verdiepen, ben leergierig, maar kom ik wel uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
=60. gif
PI plaatje, dit is een plaatje uit BB2![]()
Slaap lekker flugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Misschien kun je ze daar dan posten, cuall.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Arcee het volgende:Die enórm lekkere kont van Judith (BB4) is weer op TV!
Ja dat geloof ik je graagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geloof me, een forum afsluiten is veeeeeeeeeeeeeellllllllll leuker!!![]()
Dat is dus wat t isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
Hoewel... dan kom je buiten BB en raak je misschien verslaafd.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien kun je ze daar dan posten, cuall.
Wat cuall betreft, ja.quote:
quote:
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
En? Bevalt het allemaal een beetje in dit nieuwe forum?
Maar het lucht (uiteindelijk) wel meer op dan een forum afsluiten (eens kijken hoe lang je over 1 onderwerp kan blijven postenquote:
idd nog geen newbie gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichten![]()
Ik vertelde al eerder, moet nog wat aanpassen hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snaptnix....![]()
Die is nog onveranderd t.o.v. BB5. Werkt zeer efficient met 2 monitoren op 1 pc
Gelukkig maar, ja dat scheelt gelukkig. In het eerste topic zag ik een paar namen voorbij komen die ik niet kende, maar nu is het weer ouderwetsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |