quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik sta niet bij de olbie of de newbies![]()
Heb je ook foto's in dat archief waar haar lekkere kont duidelijk op staat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef cuall het volgende:
Ja hoor, maar die zitten ergens in mijn archief, op mijn site heb ik alleen de fakes staan
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef Arliator het volgende:
Oh ja, ik heb in andere fora regelmatig de opmerking .14gif voorbij zien komen, maar ondaks uren en uren van lezen, heb ik niet kunnen ontdekken wat dat is. Maar het wordt regelmatig gebruikt op fok. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent?

Normaal gesproken niet.... Het is ook niet altijd dat ik er problemen mee heb... Ach ja, ik weet nu hoe ik het op kan lossen.. tnx daarvoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt nu maar 1 posts per pagina.
Misschien heb je een trage connectie?
You're welcome.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
Normaal gesproken niet.... Het is ook niet altijd dat ik er problemen mee heb... Ach ja, ik weet nu hoe ik het op kan lossen.. tnx daarvoor
Oke, oke, maar het blijft vaag voor mij. En aangezien ik nu toch wel nieuwsgierig ben............quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb je ook foto's in dat archief waar haar lekkere kont duidelijk op staat?
Maarre de clib was een voortvloeisel uit BB dan horen die posts er toch ook bij?quote:
Nou, met 14.gif wordt dus diequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, oke, maar het blijft vaag voor mij. En aangezien ik nu toch wel nieuwsgierig ben............![]()
bedoeld.
14.gif ís het plaatje van de opgestoken duim...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, oke, maar het blijft vaag voor mij. En aangezien ik nu toch wel nieuwsgierig ben............![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst he? Ik heb alleen nog maar relaties af kunnen sluiten![]()
Nou, gewoon. Lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het zo niet, zou het moeten nakijken, hoezo wil je die hebben dan?
Hallo... wat zijn dit voor Tanja uitzonderings praktijken? Big Brother is afgesloten van de buitenwereld... ten alle tijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik denk zal het even neerzetten
Uit Zij-Online
[knip]
"Ik wil wel weten wat het met je doet om twee maanden van de buitenwereld afgesloten te zijn. Alleen voor boodschappen bij de supermarkt of de groothandel mogen we er af en toe uit.
[knip]
Inderdaad, wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... wat zijn dit voor Tanja uitzonderings praktijken? Big Brother is afgesloten van de buitenwereld... ten alle tijden
Is 't ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]

Truste.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga m'n bedje in, enerverende dag geweest.
Vermoeiend hoor zo'n verhuizing...![]()
Je gaat er helemaal van blozen!quote:
Hahahahahaha, ik had die dus heel duidelijk verkeerd opgevatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, met 14.gif wordt dus die [afbeelding] bedoeld.
Je hebt het goed gedaan Flugel... je mag net als ons trots zijn op jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Hai FBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... wat zijn dit voor Tanja uitzonderings praktijken? Big Brother is afgesloten van de buitenwereld... ten alle tijden
Hallo trouwens allemaal
Geloof me, een forum afsluiten is veeeeeeeeeeeeeellllllllll leuker!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die ervaring heb ik nog niet. Om een forum af te sluiten nu wel
![]()
Ik zal één deze dagen eens zoeken, staan ergens op een cd'tje, als ik een spannende kan vinden zal ik hem voor je postenquote:
Maar wat een werk heb je verzet vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ha Snaptnix....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB
Heb jij je capkamer al ingericht?
Top.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
Ik zal één deze dagen eens zoeken, staan ergens op een cd'tje, als ik een spannende kan vinden zal ik hem voor je posten![]()
Ga ik me ook eens in verdiepen, ben leergierig, maar kom ik wel uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
=60. gif
PI plaatje, dit is een plaatje uit BB2![]()
Slaap lekker flugelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Misschien kun je ze daar dan posten, cuall.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Arcee het volgende:Die enórm lekkere kont van Judith (BB4) is weer op TV!
Ja dat geloof ik je graagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geloof me, een forum afsluiten is veeeeeeeeeeeeeellllllllll leuker!!![]()
Dat is dus wat t isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
Hoewel... dan kom je buiten BB en raak je misschien verslaafd.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien kun je ze daar dan posten, cuall.
Wat cuall betreft, ja.quote:
quote:
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
En? Bevalt het allemaal een beetje in dit nieuwe forum?
Maar het lucht (uiteindelijk) wel meer op dan een forum afsluiten (eens kijken hoe lang je over 1 onderwerp kan blijven postenquote:
idd nog geen newbie gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichten![]()
Ik vertelde al eerder, moet nog wat aanpassen hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snaptnix....![]()
Die is nog onveranderd t.o.v. BB5. Werkt zeer efficient met 2 monitoren op 1 pc
Gelukkig maar, ja dat scheelt gelukkig. In het eerste topic zag ik een paar namen voorbij komen die ik niet kende, maar nu is het weer ouderwetsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij wel hoor, voel me al wel weer redelijk thuis. Door alle bekende gezichten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |