Daar staat de zon langer opquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb 18 genomen, is geen probleem hoop ik.![]()
Waarom 15? Is het daar knusser?![]()
Dankje, voor je hartelijke welkom![]()
Maar vast niet zo groot als die van d'r exquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De mijne is groter dan die van Roel
Wij zullen wel een beetje opletten hoor FB, zo een gezellige vloergenoot willen we voorlopig nog niet kwijt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... wat is dat nou weer voor bedrijfspolicy... heb ik net heel mijn hotelkamer ingericht, zou er zo'n vlegel, belhamel mij mijn kamer uitzetten![]()
![]()
![]()
De dienst is door iemand anders overgenomen moest van 9:00 's morgens Bonnie van de drank af houden. En had ook nog een springende Kelly in mijn nek was een drukke dag.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een barman die gaat slapen voor de laatse gasten weg zijn![]()
15 is verder weg van Deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hahaha dank je M en Aquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij zullen wel een beetje opletten hoor FB, zo een gezellige vloergenoot willen we voorlopig nog niet kwijt.![]()
Is niet toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar vast niet zo groot als die van d'r ex![]()
Is het niet in de lengte... dan wel in de breedtequote:
Vooruit dan maar, maar de volgende keer kom ik je mooi wakkermaken hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dienst is door iemand anders overgenomen moest van 9:00 's morgens Bonnie van de drank af houden. En had ook nog een springende Kelly in mijn nek was een drukke dag.
geen idee. Er is nu een of andere serie bezig geloof ik, schakelt nu over naar reclame van Tele2, dus ik denk geen commentaar-lucifer op dit momentquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Is die lucifer al in de comentaar postitie gekropen?
Dat zouden we nooit durvenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie zijn me gewoon wat aan het wijsmaken.
Of gewoon een wekkertje laten zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, maar de volgende keer kom ik je mooi wakkermaken hoor.
Tring tring... This is your wake up call, Mr. Regenworm.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of gewoon een wekkertje laten zetten![]()
We laten de haan wel afgaan (alleen op zijn kamer natuurlijk)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die gaat morgenochend om 6:00 uur weer.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
We zijn misschien niet helemaal wijs, maar je hoeft niet bang te zijn hoor, niemand is gevaarlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
We zijn misschien niet helemal wijs, maar je hoeft niet bang te zijn hoor, niemand is gevaarlijk![]()
Zo jaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tring tring... This is your wake up call, Mr. Regenworm.
Maar wel proberen.quote:
15 heeft een tussendeur! Naar 17!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We laten de haan wel afgaan (alleen op zijn kamer natuurlijk)![]()
Uit zijn lijstjes zal hij er zeker een hele boel kennen hierquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar wel proberen.
Ik ga Arcee maar te hulp roepen geloof ik, die kent iedereen wat beter
hier geloof ik.![]()
Zelfs Beertje niet als ze dronken is... wordt ze alleen nog maar NOG liever vanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
We zijn misschien niet helemaal wijs, maar je hoeft niet bang te zijn hoor, niemand is gevaarlijk![]()
Das vroegquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die gaat morgenochend om 6:00 uur weer.
wat doe je met 16 dan????quote:
Vrees van welquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Uit zijn lijstjes zal hij er zeker een hele boel kennen hier![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zelfs Beertje niet als ze dronken is... wordt ze alleen nog maar NOG liever van![]()
He wat, nee niks hoor. Wilde niks zeggen. Echt niet. Zou ik niet eens durvenquote:
Ik vond je toen in ieder geval heel schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Liever als ik dronken ben, heel veel vinden me dan erg druk![]()
Is niet nodig het is hier altijd gezellig op een klein incidentje na.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar wel proberen.
Ik ga Arcee maar te hulp roepen geloof ik, die kent iedereen wat beter
hier geloof ik.![]()
Misschien was je ook wel heel druk met je backspacequote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net als met huisnummers. Even aan de ene kant van de gang oneven aan de andere kant!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
wat doe je met 16 dan????
17 en 18 hebben toch die tussendeur![]()
Je was juist heel erg lief en schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
O ja? Begint er 1 met een A?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet nodig het is hier altijd gezellig op een klein incidentje na.
Twee users hebben tijdens BB5 een ban gehad.
De even nummers liggen toch aan de andere kant van de gang, of is dit geen normaal hotelquote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
wat doe je met 16 dan????
17 en 18 hebben toch die tussendeur![]()
Kamer 18 wordt geroemd om het rustige hoekligging en het deels afgeschermde terrasquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dan heeft Bengeltje helemaal zelf, misschien wel een heel goede keus gemaaktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Net als met huisnummers. Even aan de ene kant van de gang oneven aan de andere kant!![]()
Ik ook en flap alles eruit dan zeg ik dingen die ik beter niet kan zeggen,quote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat liefquote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond je toen in ieder geval heel schattig![]()
Wel nee joh, je was super gezellig en je hebt een lieve dronk over jequote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kamer 18 wordt geroemd om het rustige hoekligging en het deels afgeschermde terras
[afbeelding]
Vanuit kamer 15 heeft u een verrukkelijk uitzicht op strand en zee
[afbeelding]
Helaas zijn de faciliteiten van kamer 15 iets minder dan die van de andere luxueus ingerichte kamers.
[afbeelding]
Meen je dat echt???quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
We zijn misschien niet helemaal wijs, maar je hoeft niet bang te zijn hoor, niemand is gevaarlijk![]()
2 ? Zo hey, was het zo heftig?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet nodig het is hier altijd gezellig op een klein incidentje na.
Twee users hebben tijdens BB5 een ban gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |