quote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ben hier ff de buurt doorgefietst en her en der wat weggekaapt.... het meeste is al wel gebruikt, maar misschien kun je er nog iets mee mixen voor een leuk feestje![]()
[afbeelding]
Wat liefquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje
![]()
![]()
laatste fles nog kunnen redden uit bonnie's handen
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
Drankvoorraad wordt aangevuld
[afbeelding]
[afbeelding]
Andes ga ej wer zo prtatenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Maar moet vandaag echt alcohol vrij blijven.
Zal m goed verstoppen en morgen een glaasje mee drinken![]()
Heb je avondkleding al aan gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Bruce![]()
Het is hier best uit te houden hoor, de drankvoorraad is net aangevuld dus we kunnen weer aan de zuip![]()
Als het goed is staat er bij jouw een flesje spa rood op tafelquote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Maar moet vandaag echt alcohol vrij blijven.
Zal m goed verstoppen en morgen een glaasje mee drinken![]()
portje hier ajbquote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je hebt weer hard gewerkt voor de gasten.
Doe mij maar een biertje, en geef de rest ook gelijk wat. (zet maar weer op rekening van Henk, die zal op DIT moment geen bezwaar maken)
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je hebt weer hard gewerkt voor de gasten.
Doe mij maar een biertje, en geef de rest ook gelijk wat. (zet maar weer op rekening van Henk, die zal op DIT moment geen bezwaar maken)
Ik kan altijd nog verkassen mocht de kamer niet bevallen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef A-en-M het volgende:
Heeft iedereen al een kamer in het hotel??
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017-Demins
018 - Bengeltje
023 - Manu82
041- White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Mijn buurman is slotenmaker en daarnaast woont weer een rasechte homo, dus ik denk dat ik wel bij die voorraad komen kanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb extra sloten aangebracht en verder staat Paul de Leeuw op de wacht.
Hahaha... maar beter van niet he. Dan weet je tenminste zelf hoe je in je bed terrecht komtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat moeten we niet hebben vandaag![]()
quote:
quote:hioe
sirry
gezwellie
nee hor woorden koment er wel weet t zeker
ja nee maar ja
nee je begrijp t wel ne gezwel maar gezellie
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door
slapgoe
o ok snip t niet
slap uin mn eigfen snettje
zir nog hoor
Waarme
jij lief
vilt mee hoorc
zilang ik mi opsta gaatt gowed
ja hoor
komym dicht bij cuell zitten
welkeeend lekker
jip
volg t ni zal morgen verder lesen sorry
dik eerst zo ff watertje drinken
Polonaise val dan om
lama wou wait zegge
Tnmx
Wiet dan
Laife kan ik troch poilonaise doen
wil ook geein wiet
heb vanmidddag koffie bij je gedrinken
bentoch ni velvelend
heb net water gedrink
ja klipt vanaaf weekjend
hio scat
tnmxc
tnx
wirkt ni type nog
sei lief jij
Huh
ikl belkrijp t nu
snreelll hoor
\'ik heb t gevoind
Ik ewas verdwaalld
lief maar heb geen route panner
was erg bang
lief
snapni
nu munder bang jees ewat gaan jullie sbnel
okoki
bloos bliis
\\3 uur alwwer denk dat ik bedje op ga zoekenslaap lekker allemaal
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit laat ik staan voor Bonnie
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
portje hier ajb![]()
Wat is die henk toch een topventOp henk maar weer dan
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik me maar ff mooi aankleden als we naar de bar gaan
![]()
...kan geen kwaad![]()
Geweldig... praten op zijn lovebeariaansquote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet het bijna goed, maar nog net niet helemaal op z'n beertjes. Hierbij nog even het studie materiaal "hoe imiteer ik een dronken beertje"
[..]
Das waar en hoef niemand zich zorgen te maken dat een beertje in zn bed ligquote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... maar beter van niet he. Dan weet je tenminste zelf hoe je in je bed terrecht komt
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet het bijna goed, maar nog net niet helemaal op z'n beertjes. Hierbij nog even het studie materiaal "hoe imiteer ik een dronken beertje"
[..]
Inderdaad al zeik je een fles vol dan drinkt ze het nog op.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
die merkt het verschil toch niet meer
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Zolang er kamers vrij zijn kan je altijd verkassen hoor. En anders zet je gewoon iemand z'n kamer uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog verkassen mocht de kamer niet bevallen?![]()
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar en hoef niemand zich zorgen te maken dat een beertje in zn bed lig![]()
Wat een klantonvriendelijke benadering!quote:
Of met zaklampen op zoek te gaan naar een ernstig verdwaald beertjequote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar en hoef niemand zich zorgen te maken dat een beertje in zn bed lig![]()
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog verkassen mocht de kamer niet bevallen?![]()
Hallo... wat is dat nou weer voor bedrijfspolicy... heb ik net heel mijn hotelkamer ingericht, zou er zo'n vlegel, belhamel mij mijn kamer uitzettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang er kamers vrij zijn kan je altijd verkassen hoor. En anders zet je gewoon iemand z'n kamer uit.![]()
Waar was je dan vannacht, meer de barman. Heb GVD nog last van m'n rug ervanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klantonvriendelijke benadering!
Natuurlijk Bengeltje, kies maar een lege kamer uit, die je bevalt! Kamer 15 kan ik van harte aanbevelen! Dat zou een goede keuze zijn!!!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.
Trusten PHquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Luitjes, het was weer gezellie, maar er liggen hier in willekeurige volgorde nog op mij te wachten:
één boek van Connie Palmen, getiteld Echt contact is niet de bedoeling, schitterend boek, maar na ieder bladzij moet ik 3 kwartier bijkomen van d ehersengymnastiek
één boek PHP & MySQL voor Dummies, duurt nog langer
en tenslotte, maar ik zei het al, volkomen willekeurig, één schtgenote die nu toch echt wat aandacht nodig heeft.
Gute nacht Freunde![]()
O... ik dacht dat ze zeurde omdat ze iets anders groter gewend wasquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.
Liefquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.
Ik heb 18 genomen, is geen probleem hoop ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klantonvriendelijke benadering!
Natuurlijk Bengeltje, kies maar een lege kamer uit, die je bevalt! Kamer 15 kan ik van harte aanbevelen! Dat zou een goede keuze zijn!!!![]()
Was na mijn dienst gebeurd toen lag ik al te slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar was je dan vannacht, meer de barman. Heb GVD nog last van m'n rug ervan![]()
Slaap lekker voor strakkiesquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Luitjes, het was weer gezellie, maar er liggen hier in willekeurige volgorde nog op mij te wachten:
één boek van Connie Palmen, getiteld Echt contact is niet de bedoeling, schitterend boek, maar na ieder bladzij moet ik 3 kwartier bijkomen van d ehersengymnastiek
en tenslotte, maar ik zei het al, volkomen willekeurig, één schtgenote die nu toch echt wat aandacht nodig heeft.
Gute nacht Freunde![]()
Een barman die gaat slapen voor de laatse gasten weg zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was na mijn dienst gebeurd toen lag ik al te slapen.
Veel succes met je boeken maar vooral met je vrouwtje. Geef haar inderdaad maar even extra aandachtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
Slaap zacht.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
De mijne is groter dan die van Roelquote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... ik dacht dat ze zeurde omdat ze iets anders groter gewend was![]()
Ik wist de bar ni meer te vinden had een afslag verkeerdquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of met zaklampen op zoek te gaan naar een ernstig verdwaald beertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |