quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet het bijna goed, maar nog net niet helemaal op z'n beertjes. Hierbij nog even het studie materiaal "hoe imiteer ik een dronken beertje"
[..]
Inderdaad al zeik je een fles vol dan drinkt ze het nog op.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
die merkt het verschil toch niet meer
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet het bijna goed, maar nog net niet helemaal op z'n beertjes. Hierbij nog even het studie materiaal "hoe imiteer ik een dronken beertje"
[..]
Zolang er kamers vrij zijn kan je altijd verkassen hoor. En anders zet je gewoon iemand z'n kamer uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog verkassen mocht de kamer niet bevallen?![]()
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar en hoef niemand zich zorgen te maken dat een beertje in zn bed lig![]()
Wat een klantonvriendelijke benadering!quote:
Of met zaklampen op zoek te gaan naar een ernstig verdwaald beertjequote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar en hoef niemand zich zorgen te maken dat een beertje in zn bed lig![]()
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog verkassen mocht de kamer niet bevallen?![]()
Hallo... wat is dat nou weer voor bedrijfspolicy... heb ik net heel mijn hotelkamer ingericht, zou er zo'n vlegel, belhamel mij mijn kamer uitzettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang er kamers vrij zijn kan je altijd verkassen hoor. En anders zet je gewoon iemand z'n kamer uit.![]()
Waar was je dan vannacht, meer de barman. Heb GVD nog last van m'n rug ervanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klantonvriendelijke benadering!
Natuurlijk Bengeltje, kies maar een lege kamer uit, die je bevalt! Kamer 15 kan ik van harte aanbevelen! Dat zou een goede keuze zijn!!!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.
Trusten PHquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Luitjes, het was weer gezellie, maar er liggen hier in willekeurige volgorde nog op mij te wachten:
één boek van Connie Palmen, getiteld Echt contact is niet de bedoeling, schitterend boek, maar na ieder bladzij moet ik 3 kwartier bijkomen van d ehersengymnastiek
één boek PHP & MySQL voor Dummies, duurt nog langer
en tenslotte, maar ik zei het al, volkomen willekeurig, één schtgenote die nu toch echt wat aandacht nodig heeft.
Gute nacht Freunde![]()
O... ik dacht dat ze zeurde omdat ze iets anders groter gewend wasquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want lieske begon al te zeuren dat ze een groter bad gewend was.
Liefquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is een taak van de barman om dronken vrouwtjes naar bed te brengen.
Ik heb 18 genomen, is geen probleem hoop ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klantonvriendelijke benadering!
Natuurlijk Bengeltje, kies maar een lege kamer uit, die je bevalt! Kamer 15 kan ik van harte aanbevelen! Dat zou een goede keuze zijn!!!![]()
Was na mijn dienst gebeurd toen lag ik al te slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar was je dan vannacht, meer de barman. Heb GVD nog last van m'n rug ervan![]()
Slaap lekker voor strakkiesquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Luitjes, het was weer gezellie, maar er liggen hier in willekeurige volgorde nog op mij te wachten:
één boek van Connie Palmen, getiteld Echt contact is niet de bedoeling, schitterend boek, maar na ieder bladzij moet ik 3 kwartier bijkomen van d ehersengymnastiek
en tenslotte, maar ik zei het al, volkomen willekeurig, één schtgenote die nu toch echt wat aandacht nodig heeft.
Gute nacht Freunde![]()
Een barman die gaat slapen voor de laatse gasten weg zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was na mijn dienst gebeurd toen lag ik al te slapen.
Veel succes met je boeken maar vooral met je vrouwtje. Geef haar inderdaad maar even extra aandachtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
Slaap zacht.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
De mijne is groter dan die van Roelquote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... ik dacht dat ze zeurde omdat ze iets anders groter gewend was![]()
Ik wist de bar ni meer te vinden had een afslag verkeerdquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of met zaklampen op zoek te gaan naar een ernstig verdwaald beertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |