Slaap lekker Flugel... doe rustig aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag
Daar alleen blijkt al uit dat ik morgen dus nog thuis moet blijven, ben nét 12 uur wakker en val alweer om
Tot morgen mensen
hoi Brucequote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
Oeps, volgens mij heb ik iets te lang in de bar gezeten.
Kan niet meer naar huis rijden, nou ja dan ga ik maar naar de receptie om te kijken of er nog een kamertje vrij is.
Ja, was goed, eindelijk weer eens gezond gegeten hier deze week na alle pizza's en lasagna.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En hoe smaakt de rode kool met puree???
Het bonnie treetjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dat is odie, in mijn profiel is het plaatje wat beterder
![]()
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef tanna het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op mijn hondje (op het kleine plaatje dan)
Is jouw hondje ook een bijtertje?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet zo boos op mij![]()
Maakte ook maar een grapje hoor![]()
Hehe het was effe zoeken , maar heb hem gevondenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Flugeltje, bedankt voor het penthouse met de jacucci
![]()
Als je Henkie (zo heet hij, sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet , hij weet niet eens wat dat is volgens mij![]()
Auuuuwquote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Bruce![]()
![]()
Denk je wel om het afstapje, ze hebben een trapje bij de receptie neergelegd vanmiddag![]()
Odie is een kruising tussen een westie en een maltezer , maar er zit echt nul komma nul kwaad in , alleen begint hij kinderen niet meer zo leuk te vinden nu hij wat ouder wordt , dan loopt ie weg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef tanna het volgende:
[..]
Als je Henkie (zo heet hij, sorry) alleen maar aan zijn oor trekt, wordt ie al pissig.
Een echte terriër dus![]()
Ijs eropquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Als iedereen in t hotel slaaptquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde tijd, dat het in het hotel stil moet zijn?
Neeeeeeeee, komt zelden een uurtje voor dat het hier stil is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muurquote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dat hoor je toch ni boven de herrie uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... als je zachtjes moet doen hoor je wel boos gebonk van je buren op de muur
Hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat hoor je toch ni boven de herrie uit![]()
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Heb nog even aan kamer 862 gedacht, maar dat zou iemand anders waarschijnlijk niet zo leuk vinden.quote:
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezien![]()
Eigenlijk nooit. Maar medisch gezien is het aan te raden om de geluidsknop en beeldknop van het hotel uit te schakelen wanneer je hoofd op het kussen is neergevleid om een poging te doen om te slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dan begin ik meestal pasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Om 23:30 sluit de bar
WAAAAAAT !!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
mooi dan hebben we nog anderhalf uurquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgen om 22:00 komt Andre Hazes.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Is er eigenlijk ook entertainment in het hotel, of heb ik daar overheengelezen?
Of moeten we het doen met de rasartiesten volgende week?
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer openquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezet![]()
Dan ziet hij t toch niet![]()
Dat is lekker ben ik net van die lawinepijlen af komt die ook nog eens binnenknallenquote:
Wie is hier spuper speurderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugel![]()
Alks dat zo is. dan is dit een Stephen King hotel.............quote:
Op dit moment ben ik blij dat het alles maar fictief isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer open![]()
![]()
![]()
PROTESTquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgenavond staat hier een fout hoerenfeest in de bar gepland... met Frans B.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Maar wel leuk fictiefquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik blij dat het alles maar fictief is
112 is gebeldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef tanna het volgende:
[..]
Alks dat zo is. dan is dit een Stephen King hotel.............![]()
Meteen een hartaanval voor tanna dus![]()
Zie TTquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Spatje water bedoel jequote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
Regenworm mag ik nog een spatje
Is dat lange Frans? Die van baas B?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgenavond staat hier een fout hoerenfeest in de bar gepland... met Frans B.![]()
Nee... Bauer... fouter kan je het niet hebben denk ikquote:
Super, en moet jij met zulke handjes kunnen werken????quote:
Wat wilt u drinken?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
PROTESTIk wacht al een uur op mijn bestelling, maar je reageert niet als ik mijn hand op steek, rent steeds naar de dames toe als die iets willen hebben
![]()
Jij loopt een uur achterquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook bier!! en tempo barman, ik wacht al uren![]()
Nee, joh, ik doe praat werk werkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Super, en moet jij met zulke handjes kunnen werken????
* Bruce117 denkt eraan om zijn kamer alweer op te zeggen, maar zal het nog even aanzien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... Bauer... fouter kan je het niet hebben denk ik![]()
* Foreverblue zal hiermee geen vrienden maken
Hahaha... je kan ook gewoon op je kamer blijven en de minibar te grazen nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 denkt eraan om zijn kamer alweer op te zeggen, maar zal het nog even aanzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |