Hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat hoor je toch ni boven de herrie uit![]()
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Auuuuw![]()
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.
Heb nog even aan kamer 862 gedacht, maar dat zou iemand anders waarschijnlijk niet zo leuk vinden.quote:
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja uhhhhh.... moet je sneller lezen dan je loopt, dan had je alle waarschuwingen gezien![]()
Eigenlijk nooit. Maar medisch gezien is het aan te raden om de geluidsknop en beeldknop van het hotel uit te schakelen wanneer je hoofd op het kussen is neergevleid om een poging te doen om te slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde tijd, dat het in het hotel stil moet zijn?
Dan begin ik meestal pasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Om 23:30 sluit de bar
WAAAAAAT !!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
mooi dan hebben we nog anderhalf uurquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgen om 22:00 komt Andre Hazes.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Is er eigenlijk ook entertainment in het hotel, of heb ik daar overheengelezen?
Of moeten we het doen met de rasartiesten volgende week?
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer openquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugelquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hallo iemand heeft de gele pas op bordjes verkeerd om gezet![]()
Dan ziet hij t toch niet![]()
Dat is lekker ben ik net van die lawinepijlen af komt die ook nog eens binnenknallenquote:
Wie is hier spuper speurderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Speur de schuldige op en overhandig die morgen gelijk aan onze oppertante flugel![]()
Alks dat zo is. dan is dit een Stephen King hotel.............quote:
Op dit moment ben ik blij dat het alles maar fictief isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pardon ? Als Bonnie naar bed is gaat tie gewoon weer open![]()
![]()
![]()
PROTESTquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
Morgenavond staat hier een fout hoerenfeest in de bar gepland... met Frans B.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef tanna het volgende:
Is er eigenlijk ook entertainment in het hotel, of heb ik daar overheengelezen?
Of moeten we het doen met de rasartiesten volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |