Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan ik helpen? Heb nog wat tijd over
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En toen vond ik je laptop onder je bed![]()
Heb al gezegd dat we hier verder gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 02:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
op jullie allebei tegelijk reageren lukte effe niet meer![]()
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat we hier verder gaan
Ik kan genoeg artikelen vinden hierover, maar, stomme vraag misschien, die ander heeft toch wel blue tooth opengezet?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.
Dezequote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
in welke gaan we nu verder?
dezequote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
Ik zit daar ook altijd mee te kutten ja. Ik denk dat je dit het beste ff hier kan gaan vragen:quote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.
Geen idee, ik wacht braaf afquote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjetquote:
Hoi Lizzy en de restquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je in de verte het kind van Beau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
Stomme vragen zijn er niet in computer wereld , alleen stomme antwoordenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen vinden hierover, maar, stomme vraag misschien, die ander heeft toch wel blue tooth opengezet?
Die ander is toch deel 11, die was met de vorige gelijk aangemaakt, maar is nog niet op slot gegooidquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjet![]()
Ha SuperMOMquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi Lizzy en de rest![]()
![]()
Moest ff zoeken hoor![]()
Ok, hier verder dusquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjet![]()
Gelukkig , ik dacht dat ik weer de enige wasquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit daar ook altijd mee te kutten ja. Ik denk dat je dit het beste ff hier kan gaan vragen:
Digital Corner
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Meen je niet????quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was vandaag op shownieuws, Beau zat in het vliegtuig, toen het vliegtuig wou opstijgen kwam hij erachter dat hij 1 kind miste![]()
Bleek die nog bij de gate te staan.
Volgens mij is zijn kind een jaar of 4, hoe kan je dan in godsnaam een kind kwijtraken?![]()
Ja... ik zie het ja.... had niet naar de tijd gekekenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die ander is toch deel 11, die was met de vorige gelijk aangemaakt, maar is nog niet op slot gegooid
Dat had ik gister MOM maar je bent er weerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
2, dacht ikquote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet????Deed hij Home Alone na? Oke hoeveel kids heeft hij nu al?
![]()
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )quote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staat
moet hij of zij ook wel bleutooth aan hebben staan op dat moment anders lukt het niet![]()
tenminste via de meeste foons niet.
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"quote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
Stomme vragen zijn er niet in computer wereld , alleen stomme antwoorden![]()
Ik geloof 4.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet????Deed hij Home Alone na? Oke hoeveel kids heeft hij nu al?
![]()
Jaaaaaaa daar is ze...quote:
Ik heb nog nooit problemen gehad met blue tooth, als ik dit lees, kwestie van geluk dusquote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staat
moet hij of zij ook wel bleutooth aan hebben staan op dat moment anders lukt het niet![]()
tenminste via de meeste foons niet.
Ow, kijk even op mijn eigen foon momentje.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"
En dat is 1 voorbeeld van de vele vragen die ik krijg in een week.
Vind het niet erg om iets uit te leggen, maar als iemand te lui is om er maar enige moeite in te stoppen, maar wel verwachten dat ik elke keer de "problemen" oplos, vind ik het wel stomme vragen. Zo, dat is eruit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat had ik gister MOM maar je bent er weer![]()
Ja ik ken hetquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"
En dat is 1 voorbeeld van de vele vragen die ik krijg in een week.
Vind het niet erg om iets uit te leggen, maar als iemand te lui is om er maar enige moeite in te stoppen, maar wel verwachten dat ik elke keer de "problemen" oplos, vind ik het wel stomme vragen. Zo, dat is eruit![]()
4 of 5 hoor, gaat Robert ten Brink achterna alleen heeft hij 6 dochters en Beau 5 zonen of 4 kan ookquote:
Meen je niet. Ik dacht dat dat die Beau nog aardig jong was.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
4 of 5 hoor, gaat Robert ten Brink achterna alleen heeft hij 6 dochters en Beau 5 zonen of 4 kan ook
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegd
Okidoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, kijk even op mijn eigen foon momentje.
Whahaha waarom denk je dat ik nooit bij een helpdesk ga werken... trek ik die mensen door de hoorn er doorheenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
in slaap gevallenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is beertje?????? Toch niet van de trap gevallen ofzo zeker?
Ik moet me af en toe ook inhouden, maar dat is gelukkig tot nu toe altijd geluktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegd
Is wel lang stil ja... Bong zou op haar lettenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hahahahaahah, je werkt toevallig ook op de bloemenveiling?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Hier: [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
En waar is Bong dan welquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is wel lang stil ja... Bong zou op haar letten![]()
Ja? En? Net over de 40 dacht ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik dacht dat dat die Beau nog aardig jong was.
Ze is verdwaaldquote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hier: [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnen
Ik kan de geopende berichten wel gewoon sturen, maar ik heb geen Nokia, misschienquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik post wel wat in het digi corner , misschien weten ze daar een oplossing , zal dit forum er verder niet mee vervuilen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha waarom denk je dat ik nooit bij een helpdesk ga werken... trek ik die mensen door de hoorn er doorheen![]()
Ow. Ik dacht veel jonger. Maar ja, jij bent een SuperMammie, dus jij bent de expertquote:
Ja ga ik doen , thxxx voor je hulpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik kan de geopende berichten wel gewoon sturen, maar ik heb geen Nokia, misschien
kan je toch beter daar even kijken wat FB zei voordat ik verkeerde dingen ga zeggen.
Hallo Muertequote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze is er idd nietquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Nog effe laatste vraagje dan , hoe los jij het dan op ?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk weet Beertje het goede topic te vinden nu.... heb gezegd dat ze in de verkeerde zat
Ik zag het, ik heb ook even wat gezegdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk weet Beertje het goede topic te vinden nu.... heb gezegd dat ze in de verkeerde zat
Je was me net voor jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb ook even wat gezegd
Hoi, White_Pearl.quote:
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoorquote:
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nog effe laatste vraagje dan , hoe los jij het dan op ?
* Foreverblue heeft zijn zaklamp al gepaktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Hoi, FB.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
O ja... helemaal vergeten... hoiiiiiii Muerte
Is graag gedaan hoor, al heb ik niet veel geholpen, maar iedere foon is weer andersquote:
Vergat hij er 1 mee te nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
In november 2004 kondigde Beau aan in maart 2005 met RTL Boulevard te stoppen, om "mijn kinderen eens in bed te kunnen stoppen". Hij heeft vier zonen.
![]()
Hoi, SuperMOM.quote:
Misschien kan je hier antwoorden vinden?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hoi, Dizzy-lizzy.quote:
Cannot sent copyrighted itemsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.
'quote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief beertje... je zit in het verkeerde topic
Ze is terechtquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je bent er weerquote:
3 en een half jaar jonger dan ik!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Schrik niet hij is van 24 december 1970
Nee daar staat het niet inquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien kan je hier antwoorden vinden?
http://www.gsmplaza.nl/handleidingen/nokia_6670.pdf
Ze is wel bij VOLquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs daar is ze stil gevallenquote:
Ze is al terrecht gelukkigquote:
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
3 en een half jaar jonger dan ik!?!?!?!?!?!?!?!?!![]()
3 jaar en 3 maanden jonger dan ik?? pffff en zo'n oude, doorleefde kop zeg maar en konijnengedrag qua kinderen??????![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderen![]()
Hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderen![]()
Pfff, lastig, ik ben niet zo into tefefoons, en ik heb ook een ander merk. Dus zal moeilijk worden om het van een afstand op te lossen, zeker omdat ik er gene problemen mee heb.quote:
Whahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ewas verdwaalldquote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
We maakten ons al zorgen lieverd![]()
Maakt niet uit , ik plaats mijn vraag in het digi hoekje, bedankt voor je hulpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pfff, lastig, ik ben niet zo into tefefoons, en ik heb ook een ander merk. Dus zal moeilijk worden om het van een afstand op te lossen, zeker omdat ik er gene problemen mee heb.
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de handquote:
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maarquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de hand
Had je nou een excelprobleem had ik waarschijnlijk wel kunnen helpenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
Maakt niet uit , ik plaats mijn vraag in het digi hoekje, bedankt voor je hulp
Whahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maar
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Odie kan je andere fotos wel versturen?? Want dan zit het dus gewoon in de copyrightquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand Odie?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou nu je het daar toch over hebt ....................quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had je nou een excelprobleem had ik waarschijnlijk wel kunnen helpen![]()
lief maar heb geen route pannerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja inderdaad...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef odie22 het volgende:
En zelfs melke is stil, een rare avond vandaag![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Was je blij me te zien of was dat een .............. in je hand?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Hahaha, kom maar hoor, op mijn werk kan ik ze allemaal oplossenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou nu je het daar toch over hebt ....................![]()
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezetquote:
Waar moet je naartoe dan?quote:
Welkom in de wereld van de helpdeskquote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezet![]()
Oke , ik krijg in excel afmetingen van bijv. bakken opgestuurd l x b x h, en ik wil nu een koppeling maken dat er in autocad automatisch een tekening van gemaakt wordt , en dan ook uitgeprint , hoe doe ik dat ?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, kom maar hoor, op mijn werk kan ik ze allemaal oplossen
Die wondere wereld ken ik helaas alquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de helpdesk
Als die optie er in zit tom tom ik daar gelijk naar toequote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe dan?
Of wordt er in de routeplanner ingetikt, "vertekpunt fokforum, naar lovebear"
indien nodig bel 24 helpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de helpdesk
was erg bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je was toch niet bang zo in je eentje?
http://www.jefferypsanders.com/autolisp_XL.htmlquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
Oke , ik krijg in excel afmetingen van bijv. bakken opgestuurd l x b x h, en ik wil nu een koppeling maken dat er in autocad automatisch een tekening van gemaakt wordt , en dan ook uitgeprint , hoe doe ik dat ?
nogmaals Odie, kun je gewonen fotos ed wel versturen??quote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over telefoon met bluetooth
Zou wel handig zijn, kan ik mijn vriendin ook opsporen als ze weer eens verdwaald isquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als die optie er in zit tom tom ik daar gelijk naar toe![]()
je ben geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://www.jefferypsanders.com/autolisp_XL.html
Hier staat het uitgelegd
je moet nodig weer alcohol tot je nemen, je tikt nu al een hele foutloze zinquote:
* Snaptnix geeft beertje een hele dikke knuffelquote:
liefquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de hand
Ben jij ook... anders deden we het niet hequote:
oh sorry liz , ja dat gaat wel , maar dat is het probleem niet , het gaat om de bestanden die ik binnen krijg via blueooth.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nogmaals Odie, kun je gewonen fotos ed wel versturen??![]()
snapniquote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezet![]()
Zeg dat maar als het daadwerkelijk werkt.quote:
Maakt niet uit maar ik zat ff in me brein te stormen en het zou dus heel goed kunnen dat het door de copyright komt. Beveiliging e.d. op gedownloade dingetjesquote:Op zondag 8 januari 2006 02:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh sorry liz , ja dat gaat wel , maar dat is het probleem niet , het gaat om de bestanden die ik binnen krijg via blueooth.
maar ik had al gezegd dat ik mijn vraag zou posten in het digi hoekje, maar had toch wel effe moeten reageren op je vraag , nogmaals sorry![]()
ik ben er pas een paar dagen mee aan het stoeien omdat voor elkaar te krijgen , ben eerst bezig met vba en dan komt excel.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat maar als het daadwerkelijk werkt.
Als je andere vragen hebt, kom maar hoor, geen probleem, ik vind het leuk om dingen te bouwen in excel.
nu munder bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix geeft beertje een hele dikke knuffel
Ach gossie meissie toch, niet meer bang zijn hoor. We zijn weer allemaal bij je
die meldng van copyright geeft ie allleen als ik het via mms wil versturenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar ik zat ff in me brein te stormen en het zou dus heel goed kunnen dat het door de copyright komt. Beveiliging e.d. op gedownloade dingetjes![]()
We omringen je met beschermende liefdequote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
nu munder bang![]()
jees ewat gaan jullie sbnel
Hier kan je ook vragen stellen mbt excel, hebben mij altijd heel goed geholpenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben er pas een paar dagen mee aan het stoeien omdat voor elkaar te krijgen , ben eerst bezig met vba en dan komt excel.
Truste odie22quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
Maar ik ga naar me bedje , anders heb ik morgen weer ruzie , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Succes met je foon!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
Maar ik ga naar me bedje , anders heb ik morgen weer ruzie , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker odiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Dankje , dat zal wel goed komen , voor de rest ook iedereen bedankt voor het meedenken/zoekenquote:
Slaap lekker Odie en succes ermeequote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Lekker Diizzy... doe mij nog maar een cola...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy gaat nog maar eens een rondje geven, en Bonnie uit de tuin plukken voor een leuk duet met Gert.
Barman, zet maar op de kamer van Henk![]()
Nou een lekker portje op kosten van Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy gaat nog maar eens een rondje geven, en Bonnie uit de tuin plukken voor een leuk duet met Gert.
Aardige kerel die Henk, ik mag hem welquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou een lekker portje op kosten van Henk![]()
Een glaasje ranja graag!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Voor mij een wortelsap graag!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aardige kerel die Henk, ik mag hem wel![]()
Als dat zou kunnen!quote:
Als dat zou kunnen!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een ranja voor die mijnheer met die duim. Rietje dr bij??
Henk... je bent de beste, kerel (hik)quote:Op zondag 8 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aan. *proost* allemaal. Op Henk!
*Champagne glas hef* op Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dag Odiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Henkie is oke oke ole ole!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
Om een bekend iemand hier te quoten:
Het is verdomme alweer 3 uur![]()
![]()
Doe maar een roseetje en op de kamer van Henk graag barman!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik weet het antwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Wel een foute quote dan hoor, geen cola voor die mijnheer met die cap vingerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Het is GVD al 3 uurquote:Op zondag 8 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
quete????quote:Op zondag 8 januari 2006 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel een foute quete dan hoor, geen cola voor die mijnheer met die cap vinger![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel een foute quote dan hoor, geen cola voor die mijnheer met die cap vinger![]()
Hahaha o ja... dat was hetquote:
\quote:Op zondag 8 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Goed ideequote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
3 uur alwwer denk dat ik bedje op ga zoeken
slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Strak plan!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
Aaahhhhhh nu heb ik haar weggejaagdquote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben nog ff Gert uit de kinderkamer halen voor het duet met Bonnie![]()
Truste Bluequote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mensen... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Toch niet vanwege die cola?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Welterusten lekker dingquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Nee hoor... maar de rolluiken beginnen dicht te vallen hierquote:
quote:
Tsja, dan houdt het op he?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... maar de rolluiken beginnen dicht te vallen hier
Niet de mini bar leegdrinken hoor omdat je hier geen cola meer krijgtquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Jij bent lekkerder natuurlijkquote:
quote:
quote:
Nu al? Ik ben hier de hele dag al op het forum.quote:
Dag Foreverquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
En de nacht dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nu al? Ik ben hier de hele dag al op het forum.
Ook heel vaak, soms nog langer dan jij en Manu.quote:
laters WPquote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
zit even tv te kijken zie jullie laters dikke![]()
![]()
![]()
Dikkequote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Dag Pearlquote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Moiquote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dag Pearl![]()
Wie blijft er nog over???
stereotomy is op tijd naar bed. M-en-A en andersom zullen wel moe zijn van al dat verhuizen afgelopen week, dus zullen ook wel slapen. De rest geen ideequote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar zijn: Manu, Morwen, Henk en Yolande, M-en-A en A-en-M, stereoTomy, enz enz enz![]()
ikkequote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dag Pearl![]()
Wie blijft er nog over???
Oeps!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
en waar is je vrouwtje? Yolande?? (heej goed geschreven he?)
Hahahah, je verwisselt mij met iemand andersquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ehm ik ben het vrouwtje van Arliator zover ik weet, wat Hij met Yolande doetquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
stereoto,y op tijd naar bedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
stereotomy is op tijd naar bed. M-en-A en andersom zullen wel moe zijn van al dat verhuizen afgelopen week, dus zullen ook wel slapen. De rest geen idee
Ja hoor, beertje ligt veilig op haar bedje nu. Was gelijk van de wereld. Arm beertje zal morgen wel een flinke kater hebben om mee te stoeienquote:Op zondag 8 januari 2006 03:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ook kusHeb je beertje goed naar bed gebracht?
Maar wel goed geschreven, ze zal trots op je zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dit had niet buiten gebracht mogen worden, ik hoop niet dat ik en Yolande nu in de problemen komenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
stereoto,y op tijd naar bedda's raar.....
Welnee joh, natuurlijk niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit had niet buiten gebracht mogen worden, ik hoop niet dat ik en Yolande nu in de problemen komen![]()
Hey, lange kanjer, alles flex?quote:
Tis ons lotquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey wil ik net weggaan komt mijn eeuwig rivaaltje ook binnenlopen![]()
![]()
![]()
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergensquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Melke!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Supermammaquote:
quote:
Nee niet echt. Ik laat het maar zoals het is denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke!Al een idee voor een nieuwe avatar?
Goed he? We doen ons bestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Leuke dag/avond gehad?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helemaal goed hier, lekker lang geslapen vandaag
heej meidjequote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de dag overgeslagenquote:
Hahahaha, maak je geen zorgen, ik zal je ontzien, ik zal het niet moeilijker maken dan het al is voor jequote:
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminstequote:
Ik let wel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminsteje bent echt een SuperMens
![]()
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de dag overgeslagenMaar de avond was goed, even bij mijn ouders geweest, dizzy geschockeerd, dus ja, goede dag
![]()
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve dan hoe de relaties hier liggen![]()
Ik kwam om 16:00 uur uit bed, heerlijk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?![]()
Dizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heej meidjeje man is dus ook een fokker! meet the fokkers dus net zoals hier
![]()
![]()
![]()
Ik doelde dat je dacht dat Yolande mijn partner was, tenminste, zo kwam het op mij overquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?
Die is geblokkeertquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als hij irl maar geen huillie isquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzy![]()
![]()
Het is een beetje een huillie-fokker, niet echt actief maar hij post weleens wat in Muziek-forum![]()
Hai Henkquote:
Hoi Henkquote:
Male-Morwen is een stoere ferme knaap en wij zijn beide Stier van sterrenbeeldquote:
Hoi, oh dan valt het mee (gooit 4 euro op de bar)quote:Op zondag 8 januari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoi Henk![]()
![]()
![]()
![]()
En Yolande. Die rekening is inmiddels betaald, koste geen drol, ranja, cola en een portje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |