Of een parralelogram.quote:
Truste Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed toe luitjes, nog een gezellige avond![]()
![]()
Snaptnix help jij Beertje, ik wil niet dat ze straks van de trap afvalt of in de verkeerde kamer terechtkomt![]()
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafèquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee ik voeg me af wat ik in die 1.5 uur gedaan heb![]()
![]()
Melke bijvquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van de nachtploeg missen er nog een aantal, dat bedoelde ik
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te lettenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Snaptnix help jij Beertje, ik wil niet dat ze straks van de trap afvalt of in de verkeerde kamer terechtkomt![]()
Of in de 7de hemel geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafè
Welterusten cuall, sweet dreams en tot morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
En Manu... wel opvallend dat ze er allebei weer niet zijnquote:
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Is goed , slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou het wel tegoed, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
Hahahaha zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die Capt alles,als je niet op past ben je alles kwijt including your fingers
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te letten
ikl belkrijp t nuquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja je weet wel M-enA en A-en-M, die zijn er toch ook meestal snachts![]()
* BONG4002 meld zichquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te letten
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevondenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafè
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En Manu... wel opvallend dat ze er allebei weer niet zijn![]()
Kan ik helpen? Heb nog wat tijd overquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevonden![]()
www.google.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevonden![]()
Nee?? de laatste keer moest ik zelfs mijn PC gaan zoekenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha zo erg is het ook weer niet hoor![]()
Tijd over? Wat doe je dan hier?quote:
En toen vond ik je laptop onder je bedquote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee?? de laatste keer moest ik zelfs mijn PC gaan zoeken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |