Goed ideequote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
3 uur alwwer denk dat ik bedje op ga zoeken
slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Strak plan!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
Aaahhhhhh nu heb ik haar weggejaagdquote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben nog ff Gert uit de kinderkamer halen voor het duet met Bonnie![]()
Truste Bluequote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mensen... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Toch niet vanwege die cola?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Welterusten lekker dingquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Nee hoor... maar de rolluiken beginnen dicht te vallen hierquote:
quote:
Tsja, dan houdt het op he?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... maar de rolluiken beginnen dicht te vallen hier
Niet de mini bar leegdrinken hoor omdat je hier geen cola meer krijgtquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Jij bent lekkerder natuurlijkquote:
quote:
quote:
Nu al? Ik ben hier de hele dag al op het forum.quote:
Dag Foreverquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
En de nacht dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nu al? Ik ben hier de hele dag al op het forum.
Ook heel vaak, soms nog langer dan jij en Manu.quote:
laters WPquote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
zit even tv te kijken zie jullie laters dikke![]()
![]()
![]()
Dikkequote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Dag Pearlquote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Moiquote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dag Pearl![]()
Wie blijft er nog over???
stereotomy is op tijd naar bed. M-en-A en andersom zullen wel moe zijn van al dat verhuizen afgelopen week, dus zullen ook wel slapen. De rest geen ideequote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar zijn: Manu, Morwen, Henk en Yolande, M-en-A en A-en-M, stereoTomy, enz enz enz![]()
ikkequote:Op zondag 8 januari 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dag Pearl![]()
Wie blijft er nog over???
Oeps!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
en waar is je vrouwtje? Yolande?? (heej goed geschreven he?)
Hahahah, je verwisselt mij met iemand andersquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ehm ik ben het vrouwtje van Arliator zover ik weet, wat Hij met Yolande doetquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
stereoto,y op tijd naar bedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
stereotomy is op tijd naar bed. M-en-A en andersom zullen wel moe zijn van al dat verhuizen afgelopen week, dus zullen ook wel slapen. De rest geen idee
Ja hoor, beertje ligt veilig op haar bedje nu. Was gelijk van de wereld. Arm beertje zal morgen wel een flinke kater hebben om mee te stoeienquote:Op zondag 8 januari 2006 03:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ook kusHeb je beertje goed naar bed gebracht?
Maar wel goed geschreven, ze zal trots op je zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dit had niet buiten gebracht mogen worden, ik hoop niet dat ik en Yolande nu in de problemen komenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
stereoto,y op tijd naar bedda's raar.....
Welnee joh, natuurlijk niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit had niet buiten gebracht mogen worden, ik hoop niet dat ik en Yolande nu in de problemen komen![]()
Hey, lange kanjer, alles flex?quote:
Tis ons lotquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey wil ik net weggaan komt mijn eeuwig rivaaltje ook binnenlopen![]()
![]()
![]()
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergensquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Melke!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Supermammaquote:
quote:
Nee niet echt. Ik laat het maar zoals het is denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke!Al een idee voor een nieuwe avatar?
Goed he? We doen ons bestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Leuke dag/avond gehad?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helemaal goed hier, lekker lang geslapen vandaag
heej meidjequote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de dag overgeslagenquote:
Hahahaha, maak je geen zorgen, ik zal je ontzien, ik zal het niet moeilijker maken dan het al is voor jequote:
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminstequote:
Ik let wel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminsteje bent echt een SuperMens
![]()
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de dag overgeslagenMaar de avond was goed, even bij mijn ouders geweest, dizzy geschockeerd, dus ja, goede dag
![]()
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve dan hoe de relaties hier liggen![]()
Ik kwam om 16:00 uur uit bed, heerlijk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?![]()
Dizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heej meidjeje man is dus ook een fokker! meet the fokkers dus net zoals hier
![]()
![]()
![]()
Ik doelde dat je dacht dat Yolande mijn partner was, tenminste, zo kwam het op mij overquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?
Die is geblokkeertquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy gaat nog maar eens een rondje geven, en Bonnie uit de tuin plukken voor een leuk duet met Gert.
Barman, zet maar op de kamer van Henk![]()
Als hij irl maar geen huillie isquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzy![]()
![]()
Het is een beetje een huillie-fokker, niet echt actief maar hij post weleens wat in Muziek-forum![]()
Hai Henkquote:
Hoi Henkquote:
Male-Morwen is een stoere ferme knaap en wij zijn beide Stier van sterrenbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |