Ja, vind ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
stereoto,y op tijd naar bedda's raar.....
Welnee joh, natuurlijk niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit had niet buiten gebracht mogen worden, ik hoop niet dat ik en Yolande nu in de problemen komen![]()
Hey, lange kanjer, alles flex?quote:
Tis ons lotquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey wil ik net weggaan komt mijn eeuwig rivaaltje ook binnenlopen![]()
![]()
![]()
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergensquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Melke!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Supermammaquote:
quote:
Nee niet echt. Ik laat het maar zoals het is denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke!Al een idee voor een nieuwe avatar?
Goed he? We doen ons bestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie maken me helemaal gek hier!!!Ik weet heus wel dat YOLANDE bij henk.jansen hoort!
Pffff Jullie maken me in de war joh! Arliator hoor bij Dizy_lizzy en henkpuntjansen bij Yolande met een Y en E
![]()
Leuke dag/avond gehad?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helemaal goed hier, lekker lang geslapen vandaag
heej meidjequote:Op zondag 8 januari 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan heb ik hier ook nog op FOK! een eega ronddwarrelen ergens![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de dag overgeslagenquote:
Hahahaha, maak je geen zorgen, ik zal je ontzien, ik zal het niet moeilijker maken dan het al is voor jequote:
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminstequote:
Ik let wel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn wel blij met je hoor, posts die door iedereen over het hoofd gezien worden zie jij tenminsteje bent echt een SuperMens
![]()
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de dag overgeslagenMaar de avond was goed, even bij mijn ouders geweest, dizzy geschockeerd, dus ja, goede dag
![]()
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behalve dan hoe de relaties hier liggen![]()
Ik kwam om 16:00 uur uit bed, heerlijk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:33 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je de hele dag geslapen!? Hoezo Dizzy geschockeerd? Heb je een tattoo laten zette ofzo?![]()
Dizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heej meidjeje man is dus ook een fokker! meet the fokkers dus net zoals hier
![]()
![]()
![]()
Ik doelde dat je dacht dat Yolande mijn partner was, tenminste, zo kwam het op mij overquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo? Loop hier al langer mee hoor en lees heus wel tussen de regels door maar wat bedoel je?
Die is geblokkeertquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy gaat nog maar eens een rondje geven, en Bonnie uit de tuin plukken voor een leuk duet met Gert.
Barman, zet maar op de kamer van Henk![]()
Als hij irl maar geen huillie isquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzy![]()
![]()
Het is een beetje een huillie-fokker, niet echt actief maar hij post weleens wat in Muziek-forum![]()
Hai Henkquote:
Hoi Henkquote:
Male-Morwen is een stoere ferme knaap en wij zijn beide Stier van sterrenbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |