oh sorry liz , ja dat gaat wel , maar dat is het probleem niet , het gaat om de bestanden die ik binnen krijg via blueooth.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nogmaals Odie, kun je gewonen fotos ed wel versturen??![]()
snapniquote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezet![]()
Zeg dat maar als het daadwerkelijk werkt.quote:
Maakt niet uit maar ik zat ff in me brein te stormen en het zou dus heel goed kunnen dat het door de copyright komt. Beveiliging e.d. op gedownloade dingetjesquote:Op zondag 8 januari 2006 02:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh sorry liz , ja dat gaat wel , maar dat is het probleem niet , het gaat om de bestanden die ik binnen krijg via blueooth.
maar ik had al gezegd dat ik mijn vraag zou posten in het digi hoekje, maar had toch wel effe moeten reageren op je vraag , nogmaals sorry![]()
ik ben er pas een paar dagen mee aan het stoeien omdat voor elkaar te krijgen , ben eerst bezig met vba en dan komt excel.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeg dat maar als het daadwerkelijk werkt.
Als je andere vragen hebt, kom maar hoor, geen probleem, ik vind het leuk om dingen te bouwen in excel.
nu munder bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix geeft beertje een hele dikke knuffel
Ach gossie meissie toch, niet meer bang zijn hoor. We zijn weer allemaal bij je
die meldng van copyright geeft ie allleen als ik het via mms wil versturenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar ik zat ff in me brein te stormen en het zou dus heel goed kunnen dat het door de copyright komt. Beveiliging e.d. op gedownloade dingetjes![]()
We omringen je met beschermende liefdequote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
nu munder bang![]()
jees ewat gaan jullie sbnel
Hier kan je ook vragen stellen mbt excel, hebben mij altijd heel goed geholpenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben er pas een paar dagen mee aan het stoeien omdat voor elkaar te krijgen , ben eerst bezig met vba en dan komt excel.
Truste odie22quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
Maar ik ga naar me bedje , anders heb ik morgen weer ruzie , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Succes met je foon!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
Maar ik ga naar me bedje , anders heb ik morgen weer ruzie , slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker odiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Dankje , dat zal wel goed komen , voor de rest ook iedereen bedankt voor het meedenken/zoekenquote:
Slaap lekker Odie en succes ermeequote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Lekker Diizzy... doe mij nog maar een cola...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy gaat nog maar eens een rondje geven, en Bonnie uit de tuin plukken voor een leuk duet met Gert.
Barman, zet maar op de kamer van Henk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |