Nou nu je het daar toch over hebt ....................quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had je nou een excelprobleem had ik waarschijnlijk wel kunnen helpen![]()
lief maar heb geen route pannerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Ja inderdaad...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef odie22 het volgende:
En zelfs melke is stil, een rare avond vandaag![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maar
Was je blij me te zien of was dat een .............. in je hand?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maar
Hahaha, kom maar hoor, op mijn werk kan ik ze allemaal oplossenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou nu je het daar toch over hebt ....................![]()
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezetquote:
Waar moet je naartoe dan?quote:
Welkom in de wereld van de helpdeskquote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb verdorie tot 3x aan toe de route voor je op papier gezet![]()
Oke , ik krijg in excel afmetingen van bijv. bakken opgestuurd l x b x h, en ik wil nu een koppeling maken dat er in autocad automatisch een tekening van gemaakt wordt , en dan ook uitgeprint , hoe doe ik dat ?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, kom maar hoor, op mijn werk kan ik ze allemaal oplossen
Die wondere wereld ken ik helaas alquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de helpdesk
Als die optie er in zit tom tom ik daar gelijk naar toequote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe dan?
Of wordt er in de routeplanner ingetikt, "vertekpunt fokforum, naar lovebear"
indien nodig bel 24 helpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de helpdesk
was erg bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je was toch niet bang zo in je eentje?
http://www.jefferypsanders.com/autolisp_XL.htmlquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
Oke , ik krijg in excel afmetingen van bijv. bakken opgestuurd l x b x h, en ik wil nu een koppeling maken dat er in autocad automatisch een tekening van gemaakt wordt , en dan ook uitgeprint , hoe doe ik dat ?
nogmaals Odie, kun je gewonen fotos ed wel versturen??quote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over telefoon met bluetooth
Zou wel handig zijn, kan ik mijn vriendin ook opsporen als ze weer eens verdwaald isquote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als die optie er in zit tom tom ik daar gelijk naar toe![]()
je ben geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://www.jefferypsanders.com/autolisp_XL.html
Hier staat het uitgelegd
je moet nodig weer alcohol tot je nemen, je tikt nu al een hele foutloze zinquote:
* Snaptnix geeft beertje een hele dikke knuffelquote:
liefquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de hand
Ben jij ook... anders deden we het niet hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |