Ze is wel bij VOLquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Zelfs daar is ze stil gevallenquote:
Ze is al terrecht gelukkigquote:
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
3 en een half jaar jonger dan ik!?!?!?!?!?!?!?!?!![]()
3 jaar en 3 maanden jonger dan ik?? pffff en zo'n oude, doorleefde kop zeg maar en konijnengedrag qua kinderen??????![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderen![]()
Hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij wist vast dat het ziekenfonds op de schop ging en wilde optimaal profiteren van gratis verzekerde kinderen![]()
Pfff, lastig, ik ben niet zo into tefefoons, en ik heb ook een ander merk. Dus zal moeilijk worden om het van een afstand op te lossen, zeker omdat ik er gene problemen mee heb.quote:
Whahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ewas verdwaalldquote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
We maakten ons al zorgen lieverd![]()
Maakt niet uit , ik plaats mijn vraag in het digi hoekje, bedankt voor je hulpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pfff, lastig, ik ben niet zo into tefefoons, en ik heb ook een ander merk. Dus zal moeilijk worden om het van een afstand op te lossen, zeker omdat ik er gene problemen mee heb.
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de handquote:
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maarquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... we wilden net een zoektocht op touw gaan zetten. Had de zaklamp al in de hand
Had je nou een excelprobleem had ik waarschijnlijk wel kunnen helpenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
Maakt niet uit , ik plaats mijn vraag in het digi hoekje, bedankt voor je hulp
Whahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maar
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. was dat echt een zaklamp, of had je iets anders in je ha... Laat maar
Odie kan je andere fotos wel versturen?? Want dan zit het dus gewoon in de copyrightquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand Odie?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |