Whahaha waarom denk je dat ik nooit bij een helpdesk ga werken... trek ik die mensen door de hoorn er doorheenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
in slaap gevallenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is beertje?????? Toch niet van de trap gevallen ofzo zeker?
Ik moet me af en toe ook inhouden, maar dat is gelukkig tot nu toe altijd geluktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegd
Is wel lang stil ja... Bong zou op haar lettenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hahahahaahah, je werkt toevallig ook op de bloemenveiling?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Hier: [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
En waar is Bong dan welquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is wel lang stil ja... Bong zou op haar letten![]()
Ja? En? Net over de 40 dacht ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Meen je niet. Ik dacht dat dat die Beau nog aardig jong was.
Ze is verdwaaldquote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hier: [HBB SC 11] Cuall en Sjet huppelen samen de SC binnen
Ik kan de geopende berichten wel gewoon sturen, maar ik heb geen Nokia, misschienquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik post wel wat in het digi corner , misschien weten ze daar een oplossing , zal dit forum er verder niet mee vervuilen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha waarom denk je dat ik nooit bij een helpdesk ga werken... trek ik die mensen door de hoorn er doorheen![]()
Ow. Ik dacht veel jonger. Maar ja, jij bent een SuperMammie, dus jij bent de expertquote:
Ja ga ik doen , thxxx voor je hulpquote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik kan de geopende berichten wel gewoon sturen, maar ik heb geen Nokia, misschien
kan je toch beter daar even kijken wat FB zei voordat ik verkeerde dingen ga zeggen.
Hallo Muertequote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze is er idd nietquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Nog effe laatste vraagje dan , hoe los jij het dan op ?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk weet Beertje het goede topic te vinden nu.... heb gezegd dat ze in de verkeerde zat
Ik zag het, ik heb ook even wat gezegdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk weet Beertje het goede topic te vinden nu.... heb gezegd dat ze in de verkeerde zat
Je was me net voor jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb ook even wat gezegd
Hoi, White_Pearl.quote:
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoorquote:
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nog effe laatste vraagje dan , hoe los jij het dan op ?
* Foreverblue heeft zijn zaklamp al gepaktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Hoi, FB.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
O ja... helemaal vergeten... hoiiiiiii Muerte
Is graag gedaan hoor, al heb ik niet veel geholpen, maar iedere foon is weer andersquote:
Vergat hij er 1 mee te nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
In november 2004 kondigde Beau aan in maart 2005 met RTL Boulevard te stoppen, om "mijn kinderen eens in bed te kunnen stoppen". Hij heeft vier zonen.
![]()
Hoi, SuperMOM.quote:
Misschien kan je hier antwoorden vinden?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
Hoi, Dizzy-lizzy.quote:
Cannot sent copyrighted itemsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.
'quote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief beertje... je zit in het verkeerde topic
Ze is terechtquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je bent er weerquote:
3 en een half jaar jonger dan ik!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Schrik niet hij is van 24 december 1970
Nee daar staat het niet inquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien kan je hier antwoorden vinden?
http://www.gsmplaza.nl/handleidingen/nokia_6670.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |