Ik zag het, ik heb ook even wat gezegdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hopelijk weet Beertje het goede topic te vinden nu.... heb gezegd dat ze in de verkeerde zat
Je was me net voor jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb ook even wat gezegd
Hoi, White_Pearl.quote:
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoorquote:
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nog effe laatste vraagje dan , hoe los jij het dan op ?
* Foreverblue heeft zijn zaklamp al gepaktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Hoi, FB.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
O ja... helemaal vergeten... hoiiiiiii Muerte
Is graag gedaan hoor, al heb ik niet veel geholpen, maar iedere foon is weer andersquote:
Vergat hij er 1 mee te nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
In november 2004 kondigde Beau aan in maart 2005 met RTL Boulevard te stoppen, om "mijn kinderen eens in bed te kunnen stoppen". Hij heeft vier zonen.
![]()
Hoi, SuperMOM.quote:
Misschien kan je hier antwoorden vinden?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
Hoi, Dizzy-lizzy.quote:
Cannot sent copyrighted itemsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe los ik wat op? Van je telefoon? Meestal mms ik het dan.
'quote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief beertje... je zit in het verkeerde topic
Ze is terechtquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je mee zoeken? Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken hoor![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je bent er weerquote:
3 en een half jaar jonger dan ik!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Schrik niet hij is van 24 december 1970
Nee daar staat het niet inquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien kan je hier antwoorden vinden?
http://www.gsmplaza.nl/handleidingen/nokia_6670.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |