Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan ik helpen? Heb nog wat tijd over
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En toen vond ik je laptop onder je bed![]()
Heb al gezegd dat we hier verder gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 02:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
op jullie allebei tegelijk reageren lukte effe niet meer![]()
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat we hier verder gaan
Ik kan genoeg artikelen vinden hierover, maar, stomme vraag misschien, die ander heeft toch wel blue tooth opengezet?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.
Dezequote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
in welke gaan we nu verder?
dezequote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
Ik zit daar ook altijd mee te kutten ja. Ik denk dat je dit het beste ff hier kan gaan vragen:quote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik iets naar mijn telefoon stuur vanaf mijn pc , een foto een filmpje of een spelletje, via bluetooth , komt het in me inbox terecht van me telefoon, ik kan het alleen dan niet verder doorsturen naar iemand anders die ook bluetooth heeft op zijn telefoon.
Geen idee, ik wacht braaf afquote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Bartoli het volgende:
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjetquote:
Hoi Lizzy en de restquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je in de verte het kind van Beau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
Stomme vragen zijn er niet in computer wereld , alleen stomme antwoordenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan genoeg artikelen vinden hierover, maar, stomme vraag misschien, die ander heeft toch wel blue tooth opengezet?
Die ander is toch deel 11, die was met de vorige gelijk aangemaakt, maar is nog niet op slot gegooidquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjet![]()
Ha SuperMOMquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi Lizzy en de rest![]()
![]()
Moest ff zoeken hoor![]()
Ok, hier verder dusquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon deze maar... in die andere post niemand meer wat. Arme sjet![]()
Gelukkig , ik dacht dat ik weer de enige wasquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit daar ook altijd mee te kutten ja. Ik denk dat je dit het beste ff hier kan gaan vragen:
Digital Corner
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Meen je niet????quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was vandaag op shownieuws, Beau zat in het vliegtuig, toen het vliegtuig wou opstijgen kwam hij erachter dat hij 1 kind miste![]()
Bleek die nog bij de gate te staan.
Volgens mij is zijn kind een jaar of 4, hoe kan je dan in godsnaam een kind kwijtraken?![]()
Ja... ik zie het ja.... had niet naar de tijd gekekenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die ander is toch deel 11, die was met de vorige gelijk aangemaakt, maar is nog niet op slot gegooid
Dat had ik gister MOM maar je bent er weerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
2, dacht ikquote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet????Deed hij Home Alone na? Oke hoeveel kids heeft hij nu al?
![]()
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )quote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staat
moet hij of zij ook wel bleutooth aan hebben staan op dat moment anders lukt het niet![]()
tenminste via de meeste foons niet.
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"quote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
Stomme vragen zijn er niet in computer wereld , alleen stomme antwoorden![]()
Ik geloof 4.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet????Deed hij Home Alone na? Oke hoeveel kids heeft hij nu al?
![]()
Jaaaaaaa daar is ze...quote:
Ik heb nog nooit problemen gehad met blue tooth, als ik dit lees, kwestie van geluk dusquote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gewoon via je inbox Odie net zoals bv mail sturen naar degene die in je telefoonboek staat
moet hij of zij ook wel bleutooth aan hebben staan op dat moment anders lukt het niet![]()
tenminste via de meeste foons niet.
Ow, kijk even op mijn eigen foon momentje.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan niet gelijk vanuit mijn inbox berichten doorsturen , moet ze altijd eerst openen (heb nokia 6670 )
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"
En dat is 1 voorbeeld van de vele vragen die ik krijg in een week.
Vind het niet erg om iets uit te leggen, maar als iemand te lui is om er maar enige moeite in te stoppen, maar wel verwachten dat ik elke keer de "problemen" oplos, vind ik het wel stomme vragen. Zo, dat is eruit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat had ik gister MOM maar je bent er weer![]()
Ja ik ken hetquote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, ik heb van 1 iemand in een korte tijd meerdere malen uitgelegd hoe je de verkenner kan openen, print screens van gemaakt, maar dan elke keer weer vragen hoe je dat kan doen. Als ik dan verwijs naar de print screens, krijg ik als antwoord "Oh ja, was ik vergeten"
En dat is 1 voorbeeld van de vele vragen die ik krijg in een week.
Vind het niet erg om iets uit te leggen, maar als iemand te lui is om er maar enige moeite in te stoppen, maar wel verwachten dat ik elke keer de "problemen" oplos, vind ik het wel stomme vragen. Zo, dat is eruit![]()
4 of 5 hoor, gaat Robert ten Brink achterna alleen heeft hij 6 dochters en Beau 5 zonen of 4 kan ookquote:
Meen je niet. Ik dacht dat dat die Beau nog aardig jong was.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
4 of 5 hoor, gaat Robert ten Brink achterna alleen heeft hij 6 dochters en Beau 5 zonen of 4 kan ook
Het ergste is nog , wanneer je iets uitlegt , en je vraagt "snap je het ? " en ze zeggen ja , maar ze snappen het nog steeds niet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel herkenbaar... ik heb dat dus ook. Dat je aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed hebt uitgelegd
Okidoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, kijk even op mijn eigen foon momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |