quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef Messenga het volgende:
AJAX!
feuteuwtjes plzquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef firecow het volgende:
Morgen even naar de ajax training toeFF kijken hoe huntelaar het nieuwe shirt staat
Foto'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef firecow het volgende:
Morgen even naar de ajax training toeFF kijken hoe huntelaar het nieuwe shirt staat
Dat is wel een ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef jna het volgende:
Kan je niet even een bord meenemen met: "Het grote AFC AJAX topic" en aan Klaas jan vragen of ie er mee op de foto wilt
Ben benieuwdquote:"Ajax kan haar selectie versterken"
Ajax heeft genoeg financiële middelen om de selectie te versterken. Dat zei technisch directeur Martin van Geel in een vraaggesprek met het radioprogramma 'Langs de Lijn'.
Volgens Van Geel wordt de selectie wel iets ingekrompen. De vertrekkende spelers zullen echter voor het grootste gedeelte worden vervangen. Ajax kijkt daarbij in eerste instantie binnen de eigen opleiding. Daarnaast wordt er naar nieuwe aanwinsten gezocht binnen Nederland.
Van Geel: "We hebben ingevuld welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan en hoe we gaan spelen. "
En Chivu, en Zlatan, en Mido.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:03 schreef Radegast het volgende:
VdV hoopt ooit terug te keren bij Ajax, ik hoop dat dat zo rond 2012 ook zal gebeuren.
Bij kakkerlakken kan je niet NSB'er genoeg zijnquote:
Dacht het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:
[..].
Wanneer wordt Huntelaar eigenlijk gepresenteerd? Morgen?
quote:Besluit over Boukhari genomen, Ajax niet verder met Anastasiou 7 januari 2006
Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo bevestigde technisch directeur Martin van Geel vrijdagavond in het radioprogramma Langs de Lijn. Anastasiou is in Amsterdam na de komst van Klaas Jan Huntelaar vijfde keus voor de spitspositie. Eerder werd bekend dat ook de aflopende verbintenis van keeper Hans Vonk niet zal worden verlengd.
Nourdin Boukhari Over de toekomst van Nourdin Boukhari, wiens contract eveneens medio 2006 afloopt, heeft Ajax inmiddels intern een beslissing genomen. "Als hij binnenloopt, kan hij dat van mij horen", aldus Van Geel in Langs de Lijn. "Anders krijgt hij het volgende week te horen." Net als trainer Danny Blind heeft ook Van Geel veel vertrouwen in Markus Rosenberg. Volgens de voormalige prof zal Ajax veel geduld betrachten met de jonge Zweed omdat hij afkomstig is uit een andere cultuur.
Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend. De kans dat Steven Pienaar bij Ajax het seizoen afmaakt is volgens Van Geel groot. Borussia Dortmund liet immers al enige tijd niets van zich horen. Zoals het er nu naar uitziet zal Pienaar aan het eind van het seizoen naar de Bundesligaclub overstappen. Ajax ontvangt in dat geval geen transfersom voor de Zuid-Afrikaan.
Met het aantrekken van Huntelaar heeft Ajax de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. In Langs de Lijn liet Van Geel weten dat er 'in principe' geen spelers meer bij zullen komen. De technisch directeur herhaalde nog maar eens dat hij wil voorkomen dat er in de toekomst spelers transfervrij bij Ajax kunnen vertrekken. Over het feit dat er komende zomer zeer veel spelers De Arena zullen verlaten wenst Van Geel echter niet dramatisch te doen. "Zoals een bekende Ajacied ooit zei: ieder nadeel heeft z'n voordeel", stelde de 45-jarige Brabander.
Van Geel is namelijk van plan om komende zomer enkele belangrijke wijzigingen in de selectie door te voeren. Er zijn financiële middelen aanwezig om de selectie te versterken. Volgens Van Geel is Ajax bereid investeringen te doen. De Amsterdammers willen de selectie voor het seizoen 2006-2007 rond hebben voordat het WK in Duitsland een aanvang neemt. Op het toernooi zal door Ajax dan ook niet intensief worden gescout.
Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).quote:Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend.
Ruzieeeeeee met Dannyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).
Het houdt ook niet op met voetballers die in hun slaap overlijden...quote:Hongaarse middenvelder in slaap overleden
Gabor Zavadszky is op 31-jarige leeftijd overleden. Hartproblemen zijn waarschijnlijk de oorzaak van de onverwachte dood van de Hongaarse middenvelder van Apollon Limassol.
Zavadszky kwam niet opdagen bij het verzamelen voor de wedstrijd en was telefonisch ook niet bereikbaar. Toen Apollon poolshoogte ging nemen, troffen ze de middenvelder in zijn huis dood aan. Een misdrijf is uitgesloten, zo stelde de politie vast. Een lijkschouwing moet bepalen of de eerste indruk - hartstilstand - juist is.
De wedstrijd tegen THOI Lakatamia is in verband met de dood van Zavadszky uitgesteld. De Hongaar was bezig aan zijn tweede seizoen bij Apollon Limassol, waar hij na Ferencvaros, Dunaferr en MTK Boedapest afgelopen seizoen terecht kwam.
Hij is misschien te lief, te traag blijf ik onzin vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Escude is te traag voor de top, verder is het wel een aardige verdediger.
Hij werd geslachtofferd na de wedstrijd tegen Feyenoord. Waren niet zijn fouten waaruit die goals kwamen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef manny het volgende:
Escude mis ik niet. Mag van mij wegblijven. Helaas voor hem, lijkt me een aardige gast, maar maakt beslissende fouten.
Tsja, hij is het toch echt. Tevens heeft ie aangegeven dat ie nog niet naar frankrijk terugwil! Das jammer, want zo slinken de kansen om hem te verpatsen. Ajax-niveau onwaardig, misschien in dit huidige elftal niet maar op termijn wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij is misschien te lief, te traag blijf ik onzin vinden...
en hij was ondanks zijn leeftijd een leider in het veld. Ook niet verkeerd voor het elftal op dit moment.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Escudé is veel te lief en mist agressie. Chivu was ook traag, maar die kreeg het toch elke keer voor elkaar om die spits tegen te houden. Dat mist Escudé.
EN! de drie kruisenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef firecow het volgende:
Wanneer gaan ze in de arena nou eens beginnen met het vervangen van die gekleurde stoeltjes ?? Alles moet rood wit worden !
*Nutteloze hoop post*
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Gaat iedereen hier nu een beetje dom plaatjes plaatsen?![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Gaat iedereen hier nu een beetje dom plaatjes plaatsen?![]()
Een redelijke delegatie van 410quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef DragonChaser het volgende:
Morgen eerste training 2006 en presentatie Huntelaar. Wie gaat er heen??
firecow gaat foto's makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef DragonChaser het volgende:
Morgen eerste training 2006 en presentatie Huntelaar. Wie gaat er heen??
Ja weet ik.. zelf ga ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een redelijke delegatie van 410
Hier ben ik het in principe wel mee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word wel een beetje kriegel van al die tvp's breng dan wat aan discussiestof in.
Bijna goed, scoorde de 1 en 2-0 tegen de Rangers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Wie? Daniel Da Cruz Carvalho
Waar> Amsterdam Arena
Wat? scoorde de 1-0 of 2-0 tegen glasgow rangers in de groepsfase CL in 1997
heb ik m goed?![]()
Ik denk dat Makaay ook nog wel eens in gevaar kan komen, volgens mij is van Basten geen grote Makaay fan. Maarja Huntelaar heeft zichzelf wel genoeg bewezen om geselecteerd te worden door van Basten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar. Goede spits, typische Ajax-speler. Ben benieuwd hioe hij het gaat maken, hij mist vooral snelheid. Lijkt me door zijn overgang naar Ajax zeker van een plaatsje in de WK-selectie temn koste van Vennegoor/van Hooijdonk.
Hij heeft maar één bewijs nodig: hij staat onder contract bij Ajax.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat Makaay ook nog wel eens in gevaar kan komen, volgens mij is van Basten geen grote Makaay fan. Maarja Huntelaar heeft zichzelf wel genoeg bewezen om geselecteerd te worden door van Basten.
Ja en hij heeft er dit seizoen al 17 inliggen, misschien helpt dat ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij heeft maar één bewijs nodig: hij staat onder contract bij Ajax.
Doe maar ten koste van Van Hooijdonk. VoH schat ik hoger inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar. Goede spits, typische Ajax-speler. Ben benieuwd hioe hij het gaat maken, hij mist vooral snelheid. Lijkt me door zijn overgang naar Ajax zeker van een plaatsje in de WK-selectie temn koste van Vennegoor/van Hooijdonk.
Was niet én/én. Er is maar plek voor Huntelaat/VoH of VHquote:Op zondag 8 januari 2006 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe maar ten koste van Van Hooijdonk. VoH schat ik hoger in
Daar kijkt Van Basten niet naar, want dan had ie Makaay ook wel geselecteerd.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en hij heeft er dit seizoen al 17 inliggen, misschien helpt dat ook.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik het in principe wel mee eens.
Rosenberg en KJH kan je nog niet afschrijven. Dus haal maar 15 miljoen weg.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Charisteas 5.0 miljoen
Rosenberg 6.0 miljoen
KJH 9.0 Miljoen
Lindenberg 2.5 miljoen
Rosales 2.5 miljoen
25 miljoen in anderhalf seizoen en echt succesvol kan je het niet noemen
Wat was de uitslag van die wedstrijd eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een filmpje ook goed?
Debuutwedstrijd van Vd Vaart
Druk in het uitvak
Met de nadruk op nog?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Rosenberg en KJH kan je nog niet afschrijven. Dus haal maar 15 miljoen weg.
Voor jou wel misschien, voor mij absoluut niet. Ik geloof in beide, zoals ik ook denk dat het met Rosales ook allemaal goed komt.quote:
We verloren daar. Westerhof was toen interim trainer. Stuurde volgens mij na 5 minuten al de gehele bank naar buiten om warm te lopen. Hij was toen ook gigantisch kwaad na afloop.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van die wedstrijd eigenlijk?
zes miljoen dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Rosales heeft volgens mij ook 'ietsje' meer dan 2.5 miljoen gekost.
1-1. Knopper met een mooi doelpunt in de 90e min. Maar het was wel 1 van de slechtste wedstrijden ooitquote:Op zondag 8 januari 2006 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We verloren daar. Westerhof was toen interim trainer. Stuurde volgens mij na 5 minuten al de gehele bank naar buiten om warm te lopen. Hij was toen ook gigantisch kwaad na afloop.
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Charisteas 5.0 miljoen
Rosenberg 6.0 miljoen
KJH 9.0 Miljoen
Lindenberg 2.5 miljoen
Rosales 2.5 miljoen
25 miljoen in anderhalf seizoen en echt succesvol kan je het niet noemen
kijk het wel op rtvnh of at5quote:Op zondag 8 januari 2006 12:03 schreef twi het volgende:
Mooie trui
/edit: En uiteraard moet er weer geld getrokken worden voor dat interviewtje. Je bent een bedrijf of je bent het niet
Pienaar blijft dus in Amsterdam. Wel handig voor op de bank.quote:Pienaar definitief niet naar Africa Cup
Steven Pienaar zal definitief niet in actie komen op de Africa Cup. De middenvelder is niet opgenomen in de definitieve selectie van Zuid-Afrika. De middenvelder is niet op tijd hersteld van zijn blessure om een zinvolle rol te kunnen spelen op het toernooi. Bij Zuid-Afrika ging men er al langer van uit Pienaar te moeten missen, al wilde de medische staf nog wel alle medische gegevens van Ajax om zelf die constatering te kunnen maken.
`1-1 inderdaad met Uneken in de 3e minuut en Knopper met een mooie volley dat wel, in de 93e minuut.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-1. Knopper met een mooi doelpunt in de 90e min. Maar het was wel 1 van de slechtste wedstrijden ooit. Kutseizoen.
Onzin, hij speelt niet goed, maar als jij Boukhari beter vindt dan Pienaar dit seizoen, dan vrees ik dat je toch echt even een andere bril moet gaan aanschaffen. De ophemeling van Pienaar methodmich-stijl vind ik veel te ver doorgeschoten, maar voorlopig geeft Pienaar op zijn tijd nog een belangrijke assist, waar Boukhari alleen maar in de weg loopt. Ja, behalve bij de JC-schaal, inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bedoelt de Bouhkari haat neem ik aan??
Pienaar speelt zo tenenkrommend slecht dit seizoen, en is zo ongemotiveerd, hoe kan ik er in godsnaam positief over zijn?
Mja dan kun je 'm net zo goed uitfluiten. Dan gaat ie vast beter voetballen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Pienaar speelt zo tenenkrommend slecht dit seizoen
Wie heeft het over uitfluiten?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dan kun je 'm net zo goed uitfluiten. Dan gaat ie vast beter voetballen.
Uitfluiten is het foute woord. Maar als mensen het zelfs fijn vinden als een speler van de eigen club een tijd niet in actie kan komen...quote:
Goed bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef firecow het volgende:
Training was leuk net.... Tijd voor de pers had hij jammer genoeg niet... Heb wel een paar leuke foto's kunnen maken op het veld van hem... Halve omhaal etcMaar wat een drukte !! ik liep tussen de spelers door het trainingsveld en dat bruggetje af maar ik kwam er gewoon niet uit omdat er echt 6 7 8 rijen dik schreeuwende chicks stonden.... dus via de ingang maar naar buiten gegaan
![]()
Pics komen straks
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Cheiron het volgende:
Zo lijkt het inderdaad:
Boukhari; de talent-gehandicapte voetballer die zn best doet en in onbenullige wedstrijdjes nog wel eens wat laat zien
Pienaar; de talentvolle speler die de hoop bij Ajax opgegeven lijkt te hebben die af en toe toch nog een aardige actie en assist maakt in belangrijke wedstrijden
Nee voor mij natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Schreeuwende chicks voor Klaas Jan??
Ja daar heb je zeker geen foto's van firecow?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Schreeuwende chicks voor Klaas Jan??
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef firecow het volgende:
ben er mee bezig.... heb er een stuk of 30 die ik ff moet bewerken enzo.... Zijn RAW bestanden voor de gene die er iets van afweten weten wat ik bedoel![]()
Denk 30 min oid ik doe me best iig![]()
Nee, want ze hebben evenveel recht om te spelen als alle anderen. Al is het wel jammer dat ze vertrekken, maar dan kan je ze niet op de tribune zetten. Maar da's mijn meningquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
6.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
Ik zou zoveel mogelijk hun vervangers vast opstellen zodat ze wedstrijdritme en ervaring op kunnen doen. Echter als dit niet mogelijk is mag je ze wat mij betreft gewoon opstellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
Hehe die achterkant daar kon je niet komen vandaar:)quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef Beschouw het volgende:
Lekker veel volk langs de lijn. Mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
Waarschijnlijk of zijn vader, of zijn zaakwaarnemer.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Wie is de man naast KJH terwijl die zijn shirt vasthoudt ?
Dat is pa Huntelaarquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Dat is zijn Paquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Hij gaat er 7 voor ons aller Ajax scoren. Gok ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
Van wie moeten de voorzetten komen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef manny het volgende:
Ik schat in 9 goals.
dan nog maar 8 voor Ajax?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
25 doelpunten dit seizoen
Amen.quote:
quote:Huntelaar gepresenteerd in Arena 8 januari 2006
Klaas Jan Huntelaar Ajax heeft zondagmiddag de nieuwe aanwinst Klaas Jan Huntelaar gepresenteerd. Uit handen van trainer Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel ontving de nieuwe spits zijn Ajax-shirt met nummer 25. "Ik was heel blij en trots toen ik vanmorgen voor het eerst het Ajax-shirt aantrok", vertelt Huntelaar op de website Highlow.nl.
Met een ontvangst die in De Arena slechts voor wereldberoemde popsterren is weggelegd, begon de 22-jarige Achterhoeker zondag aan zijn eerste training als Ajacied. Dranghekken waren nodig om de nieuwste aankoop en de andere spelers tussen de vele honderden fans door naar het trainingsveld te leiden. Ook Robbert Schilder trainde voor het eerst mee met de A-selectie. De jongeling werd in de winterstop overgeheveld vanuit Jong Ajax.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Rosenberg speelt de komende tijd ook nog wel, wellicht vanaf links of net als de laatste wedstrijden in een 2 spitsen systeemquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Daar heeft hij ons niet voor nodig hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Beschouw het volgende:
Kunnen we niet gelijk een actiegroep oprichten om KJH in Oranje te krijgen?
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef DeTolk het volgende:
Duurt wel lang , die fotos laden
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?
Why? Ik kan Commander Keen nog gewoon spelen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?
Meer dan je denktquote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.
Het heeft er wel wat mee te maken, whizzkid.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.
Niet in het uitvak.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:40 schreef MOON76 het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is om zonder uitkaart een kaart voor feijenoord uit te bemachtigen??
Ze laden als strontquote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijk computer man [afbeelding]
Dat kunnen we ook, niet dit jaar, maar toch.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand maakt een halve omhaal op een training en ze denken hier meteen weer dat ze de CL kunnen winnen
Hebben jullie bij Den Bosch iemand lopen dan die maar iets kan produceren wat op een halve omhaal lijkt?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand maakt een halve omhaal op een training en ze denken hier meteen weer dat ze de CL kunnen winnen
Aborah.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hebben jullie bij Den Bosch iemand lopen dan die maar iets kan produceren wat op een halve omhaal lijkt?![]()
Schilderquote:Op zondag 8 januari 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah doet het aardig ja. Al had ik hem iets doeltreffender verwacht. Gezien zijn aantal doelpunten bij Jong Ajax. Is samen met jeugdinternational Paul Verhaegh de beste.
Wie is die nr. 33 trouwens van die foto's? Boerrigter?
Aborah, Aborah beter dan Sikora?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb nog de rechten op een prachtige Aborah song robbie. Kopen?![]()
zo koud is het niet als je sportquote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Fathom het volgende:
Gewoon trainen in een korte broek! Niet mekkeren heel goed!
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, hij speelt niet goed, maar als jij Boukhari beter vindt dan Pienaar dit seizoen, dan vrees ik dat je toch echt even een andere bril moet gaan aanschaffen. De ophemeling van Pienaar methodmich-stijl vind ik veel te ver doorgeschoten, maar voorlopig geeft Pienaar op zijn tijd nog een belangrijke assist, waar Boukhari alleen maar in de weg loopt. Ja, behalve bij de JC-schaal, inderdaad.
Tja, dat is het rare van Pienaar. Die hele wedstrijd speelt hij als een krant en dán geeft hij ineens de beslissende assist. Ik vind het alleen zo moeilijk om aan te geven wat nou Pienaars kwaliteiten zijn en dat belooft over het algemeen weinig goeds.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.
Ben je een kloon van SCH??quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef Beschouw het volgende:
In Engeland zitten verzorgers en tweede trainers vaak met een korte broek in de dug-out op de bank, ook in de winter. En wat denken we van al die supporters die op de tribune in hun blote bast staan, ook al vriest het. En dan loopt zo'n watje als Rosenberg met een lange broek op het veld. Trouwens lopen...., gezien de foto's beweegt hij niet zo veel. Als ik Blind was, legde ik er meer de zweep over. Afzien, moeten die gasten. Trainen in ontbloot bovenlijf is een optie.
25; dat slaat op zijn leeftijd als hij Ajax verlaat. Vooruitziende blik hebben ze in A'dam hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens opvallend dat Huntelaar nu ineens 25 heeft ipv 20...
En ook bijna leider in overtredingen makenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.
leuk als je net een shirtje hebt laten drukken met 20 eropquote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens opvallend dat Huntelaar nu ineens 25 heeft ipv 20...
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, dat is het rare van Pienaar. Die hele wedstrijd speelt hij als een krant en dán geeft hij ineens de beslissende assist. Ik vind het alleen zo moeilijk om aan te geven wat nou Pienaars kwaliteiten zijn en dat belooft over het algemeen weinig goeds.
Noem z'n zwakke punten ook eens.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.
Ruilen voor een Bossche bol?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb nog de rechten op een prachtige Aborah song robbie. Kopen?![]()
De steekpass zie ik, ballen veroveren zeker niet, in de combinatie is hij ook wel aardig. Die fabelachtige techniek zie ik niet echt, al is die zeker niet slecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.
Moet je dagelijks gaan doenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de foto's toch erg geslaagd firecow.![]()
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.quote:
Ballen veroveren niet? Toch eens opletten dan. En ook op de eerste balaanname en het gemak waarmee hij ballen even onder de voet terughaalt. Om over die poort tegen Zebina maar te zwijgen... Of die actie namens Zuid-Afrika.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De steekpass zie ik, ballen veroveren zeker niet, in de combinatie is hij ook wel aardig. Die fabelachtige techniek zie ik niet echt, al is die zeker niet slecht.
Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Maar welke Blinde zet hem dan rechtsbuiten!?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.
13 jarige y0 !quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker mooie foto's firecow
Al had ik gehoopt dat je ook een paar foto's had gemaakt van die chicks
Ja ik ga morgen nog een keertjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je dagelijks gaan doen![]()
Echt goede foto's![]()
Prima, ruil ik die in voor gebrek aan uitstraling.Bovendien vind ik zijn werklust ook niet om over naar huis te schrijven. Ik zie het gewoon niet in Pienaar, maar goed, hij heeft nog tijd genoeg om zich bij een andere club te bewijzen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je weet dat de trainingen morgen om 10.30 en 15.00 beginnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen nog een keertjeWeet nu dat ik me statief mee moet nemen en wat dikker aankleden... 2 uur stil zitten is echt heel koud
Jantje Michels is wel goed hoor. En dat was één wedstrijd, hij moet gewoon een serie spelen op 10.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.![]()
Hij scoort te weinig, en hij kan z'n stempel nooit op het elftal nooit drukken als het niet loopt, wat Sneijder en De Jong soms wel kunnen.
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Dan moeten ze een andere kok in dienst nemen denk ik.
Die van Atlético Madrid is ook vrij....quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijn
Ook daar zijn ze al in het geheim mee bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen ze er meteen een nieuw scoutingsapparaat neerzetten, want die laat ook te wensen over
Wanneer gaat Pronk met pensioen?
Uhm, welke vergadering?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
en de rust hier zonder DK is goddelijk moet ik zeggen
yepquote:
Kijk even op wat diverse sites zou ik zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe was het onthaal voor Huntelaar?
zonden ze dat niet uit op versatel?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef twi het volgende:
Ging die halve omhaal van Huntelaar er eigenlijk in?
Waar gaat dìt nou weer over?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
Verkeerde beentje uit bed gestapt PLAE@? Of heeft er gewoon zo'n verzuurde stadionpreker uit Rotterdam je account gehacked?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
Ik stem voor in elk geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:
Zullen we elkaar nou gewoon es normaal bejegenen (vreselijk woord, maar past goed in deze context) en elkaar niet neersabelen, vooral wanneer dat niet nodig is? Zijn we eindelijk van DK af met zijn gekloot, beginnen we onderling te fucken.
Kappen!
Tja, dan trainen ze gewoon een keer ergens anders, plus een wat luxer verblijf dan normaal oid, en dan noemen ze het meteen maar een 'trainingskamp'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef JaWi het volgende:
Maandag 09-01: 10.30 en 15.00 uur
Dinsdag 10-01: Trainingskamp Santpoort
10.30 en 17.00 uur: training
Waarom een trainingskamp van 1 dag?
Tja, ze spelen bijv ook nog een wedstrijd tegen Haarlem. Allemaal ter voorbereiding op de aankomende seizoenshelft (daar zit de CL meteen bij inbegrepenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JaWi het volgende:
Ja, beetje vreemd. Maar het is ook niet in voorbereiding tot CL of iets.
Ajax.nlquote:John Jaakke reikt UEFA-plaquette uit
Amsterdam, 8 januari 2006
De nieuwjaarsreceptie van AFC Ajax werd zondagmiddag in stijl afgesloten met een eerbetoon aan de Europese geschiedenis van de club. De aanwezige Ajacieden Piet Keizer, Sjaak Swart, Klaas Nuninga, Gerrie Mühren, Ruud Krol, Danny Blind, John van 't Schip, Rob Witschge, Michel Kreek en John Bosman kregen uit handen van voorzitter John Jaakke een UEFA-plaquette overhandigd.
AFC Ajax kreeg de plaquette van de UEFA voor de grote verdiensten van de club op Europees niveau. In het totaal klassement van de afgelopen vijftig jaar staat Ajax, samen met Bayern München, op een gedeelde vierde plaats. AC Milan, Real Madrid en Liverpool gaan de Amsterdammers voor.
We gaan alleen maar stijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nu maar zien dat de komende jaren vol te houden
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef jna het volgende:
Kon je trouwens gewoon het veld op firecow? had je daar niks speciaal voor nodig, behalve indrukwekkende apparatuur ?![]()
-edit-
Of heb je een perskaart? (dacht ik aan na je site te zien)
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef firecow het volgende:
[..]
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouder![]()
Kans is ook klein dat Westerveld naar Ajax gaat, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Ajax heeft geinformeerd naar Westerveld.. Dat zou echt een zinloze aankoop zijn
Als derde keeper zou het net kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Teveel maar ik had het nu over z'n kwaliteit.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wat die knakker wil verdienen?![]()
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
We hebben Vermeer toch,.....quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.
quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Bananenman het volgende:
http://www.ajaxfilmsite.nl/1etraining2ehelft0506.htm
Ja. In andere filmpjes gaan we toch ook de wedstrijd niet filmen.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |