quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef Messenga het volgende:
AJAX!
feuteuwtjes plzquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef firecow het volgende:
Morgen even naar de ajax training toeFF kijken hoe huntelaar het nieuwe shirt staat
Foto'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef firecow het volgende:
Morgen even naar de ajax training toeFF kijken hoe huntelaar het nieuwe shirt staat
Dat is wel een ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef jna het volgende:
Kan je niet even een bord meenemen met: "Het grote AFC AJAX topic" en aan Klaas jan vragen of ie er mee op de foto wilt
Ben benieuwdquote:"Ajax kan haar selectie versterken"
Ajax heeft genoeg financiële middelen om de selectie te versterken. Dat zei technisch directeur Martin van Geel in een vraaggesprek met het radioprogramma 'Langs de Lijn'.
Volgens Van Geel wordt de selectie wel iets ingekrompen. De vertrekkende spelers zullen echter voor het grootste gedeelte worden vervangen. Ajax kijkt daarbij in eerste instantie binnen de eigen opleiding. Daarnaast wordt er naar nieuwe aanwinsten gezocht binnen Nederland.
Van Geel: "We hebben ingevuld welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan en hoe we gaan spelen. "
En Chivu, en Zlatan, en Mido.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:03 schreef Radegast het volgende:
VdV hoopt ooit terug te keren bij Ajax, ik hoop dat dat zo rond 2012 ook zal gebeuren.
Bij kakkerlakken kan je niet NSB'er genoeg zijnquote:
Dacht het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:
[..].
Wanneer wordt Huntelaar eigenlijk gepresenteerd? Morgen?
quote:Besluit over Boukhari genomen, Ajax niet verder met Anastasiou 7 januari 2006
Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo bevestigde technisch directeur Martin van Geel vrijdagavond in het radioprogramma Langs de Lijn. Anastasiou is in Amsterdam na de komst van Klaas Jan Huntelaar vijfde keus voor de spitspositie. Eerder werd bekend dat ook de aflopende verbintenis van keeper Hans Vonk niet zal worden verlengd.
Nourdin Boukhari Over de toekomst van Nourdin Boukhari, wiens contract eveneens medio 2006 afloopt, heeft Ajax inmiddels intern een beslissing genomen. "Als hij binnenloopt, kan hij dat van mij horen", aldus Van Geel in Langs de Lijn. "Anders krijgt hij het volgende week te horen." Net als trainer Danny Blind heeft ook Van Geel veel vertrouwen in Markus Rosenberg. Volgens de voormalige prof zal Ajax veel geduld betrachten met de jonge Zweed omdat hij afkomstig is uit een andere cultuur.
Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend. De kans dat Steven Pienaar bij Ajax het seizoen afmaakt is volgens Van Geel groot. Borussia Dortmund liet immers al enige tijd niets van zich horen. Zoals het er nu naar uitziet zal Pienaar aan het eind van het seizoen naar de Bundesligaclub overstappen. Ajax ontvangt in dat geval geen transfersom voor de Zuid-Afrikaan.
Met het aantrekken van Huntelaar heeft Ajax de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. In Langs de Lijn liet Van Geel weten dat er 'in principe' geen spelers meer bij zullen komen. De technisch directeur herhaalde nog maar eens dat hij wil voorkomen dat er in de toekomst spelers transfervrij bij Ajax kunnen vertrekken. Over het feit dat er komende zomer zeer veel spelers De Arena zullen verlaten wenst Van Geel echter niet dramatisch te doen. "Zoals een bekende Ajacied ooit zei: ieder nadeel heeft z'n voordeel", stelde de 45-jarige Brabander.
Van Geel is namelijk van plan om komende zomer enkele belangrijke wijzigingen in de selectie door te voeren. Er zijn financiële middelen aanwezig om de selectie te versterken. Volgens Van Geel is Ajax bereid investeringen te doen. De Amsterdammers willen de selectie voor het seizoen 2006-2007 rond hebben voordat het WK in Duitsland een aanvang neemt. Op het toernooi zal door Ajax dan ook niet intensief worden gescout.
Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).quote:Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend.
Ruzieeeeeee met Dannyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).
Het houdt ook niet op met voetballers die in hun slaap overlijden...quote:Hongaarse middenvelder in slaap overleden
Gabor Zavadszky is op 31-jarige leeftijd overleden. Hartproblemen zijn waarschijnlijk de oorzaak van de onverwachte dood van de Hongaarse middenvelder van Apollon Limassol.
Zavadszky kwam niet opdagen bij het verzamelen voor de wedstrijd en was telefonisch ook niet bereikbaar. Toen Apollon poolshoogte ging nemen, troffen ze de middenvelder in zijn huis dood aan. Een misdrijf is uitgesloten, zo stelde de politie vast. Een lijkschouwing moet bepalen of de eerste indruk - hartstilstand - juist is.
De wedstrijd tegen THOI Lakatamia is in verband met de dood van Zavadszky uitgesteld. De Hongaar was bezig aan zijn tweede seizoen bij Apollon Limassol, waar hij na Ferencvaros, Dunaferr en MTK Boedapest afgelopen seizoen terecht kwam.
Hij is misschien te lief, te traag blijf ik onzin vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Escude is te traag voor de top, verder is het wel een aardige verdediger.
Hij werd geslachtofferd na de wedstrijd tegen Feyenoord. Waren niet zijn fouten waaruit die goals kwamen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef manny het volgende:
Escude mis ik niet. Mag van mij wegblijven. Helaas voor hem, lijkt me een aardige gast, maar maakt beslissende fouten.
Tsja, hij is het toch echt. Tevens heeft ie aangegeven dat ie nog niet naar frankrijk terugwil! Das jammer, want zo slinken de kansen om hem te verpatsen. Ajax-niveau onwaardig, misschien in dit huidige elftal niet maar op termijn wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij is misschien te lief, te traag blijf ik onzin vinden...
en hij was ondanks zijn leeftijd een leider in het veld. Ook niet verkeerd voor het elftal op dit moment.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Escudé is veel te lief en mist agressie. Chivu was ook traag, maar die kreeg het toch elke keer voor elkaar om die spits tegen te houden. Dat mist Escudé.
EN! de drie kruisenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef firecow het volgende:
Wanneer gaan ze in de arena nou eens beginnen met het vervangen van die gekleurde stoeltjes ?? Alles moet rood wit worden !
*Nutteloze hoop post*
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Gaat iedereen hier nu een beetje dom plaatjes plaatsen?![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pfaf het volgende:
Gaat iedereen hier nu een beetje dom plaatjes plaatsen?![]()
Een redelijke delegatie van 410quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef DragonChaser het volgende:
Morgen eerste training 2006 en presentatie Huntelaar. Wie gaat er heen??
firecow gaat foto's makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef DragonChaser het volgende:
Morgen eerste training 2006 en presentatie Huntelaar. Wie gaat er heen??
Ja weet ik.. zelf ga ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een redelijke delegatie van 410
Hier ben ik het in principe wel mee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word wel een beetje kriegel van al die tvp's breng dan wat aan discussiestof in.
Bijna goed, scoorde de 1 en 2-0 tegen de Rangers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Wie? Daniel Da Cruz Carvalho
Waar> Amsterdam Arena
Wat? scoorde de 1-0 of 2-0 tegen glasgow rangers in de groepsfase CL in 1997
heb ik m goed?![]()
Ik denk dat Makaay ook nog wel eens in gevaar kan komen, volgens mij is van Basten geen grote Makaay fan. Maarja Huntelaar heeft zichzelf wel genoeg bewezen om geselecteerd te worden door van Basten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar. Goede spits, typische Ajax-speler. Ben benieuwd hioe hij het gaat maken, hij mist vooral snelheid. Lijkt me door zijn overgang naar Ajax zeker van een plaatsje in de WK-selectie temn koste van Vennegoor/van Hooijdonk.
Hij heeft maar één bewijs nodig: hij staat onder contract bij Ajax.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat Makaay ook nog wel eens in gevaar kan komen, volgens mij is van Basten geen grote Makaay fan. Maarja Huntelaar heeft zichzelf wel genoeg bewezen om geselecteerd te worden door van Basten.
Ja en hij heeft er dit seizoen al 17 inliggen, misschien helpt dat ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij heeft maar één bewijs nodig: hij staat onder contract bij Ajax.
Doe maar ten koste van Van Hooijdonk. VoH schat ik hoger inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar. Goede spits, typische Ajax-speler. Ben benieuwd hioe hij het gaat maken, hij mist vooral snelheid. Lijkt me door zijn overgang naar Ajax zeker van een plaatsje in de WK-selectie temn koste van Vennegoor/van Hooijdonk.
Was niet én/én. Er is maar plek voor Huntelaat/VoH of VHquote:Op zondag 8 januari 2006 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe maar ten koste van Van Hooijdonk. VoH schat ik hoger in
Daar kijkt Van Basten niet naar, want dan had ie Makaay ook wel geselecteerd.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en hij heeft er dit seizoen al 17 inliggen, misschien helpt dat ook.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik het in principe wel mee eens.
Rosenberg en KJH kan je nog niet afschrijven. Dus haal maar 15 miljoen weg.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Charisteas 5.0 miljoen
Rosenberg 6.0 miljoen
KJH 9.0 Miljoen
Lindenberg 2.5 miljoen
Rosales 2.5 miljoen
25 miljoen in anderhalf seizoen en echt succesvol kan je het niet noemen
Wat was de uitslag van die wedstrijd eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een filmpje ook goed?
Debuutwedstrijd van Vd Vaart
Druk in het uitvak
Met de nadruk op nog?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Rosenberg en KJH kan je nog niet afschrijven. Dus haal maar 15 miljoen weg.
Voor jou wel misschien, voor mij absoluut niet. Ik geloof in beide, zoals ik ook denk dat het met Rosales ook allemaal goed komt.quote:
We verloren daar. Westerhof was toen interim trainer. Stuurde volgens mij na 5 minuten al de gehele bank naar buiten om warm te lopen. Hij was toen ook gigantisch kwaad na afloop.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van die wedstrijd eigenlijk?
zes miljoen dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Rosales heeft volgens mij ook 'ietsje' meer dan 2.5 miljoen gekost.
1-1. Knopper met een mooi doelpunt in de 90e min. Maar het was wel 1 van de slechtste wedstrijden ooitquote:Op zondag 8 januari 2006 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We verloren daar. Westerhof was toen interim trainer. Stuurde volgens mij na 5 minuten al de gehele bank naar buiten om warm te lopen. Hij was toen ook gigantisch kwaad na afloop.
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Charisteas 5.0 miljoen
Rosenberg 6.0 miljoen
KJH 9.0 Miljoen
Lindenberg 2.5 miljoen
Rosales 2.5 miljoen
25 miljoen in anderhalf seizoen en echt succesvol kan je het niet noemen
kijk het wel op rtvnh of at5quote:Op zondag 8 januari 2006 12:03 schreef twi het volgende:
Mooie trui
/edit: En uiteraard moet er weer geld getrokken worden voor dat interviewtje. Je bent een bedrijf of je bent het niet
Pienaar blijft dus in Amsterdam. Wel handig voor op de bank.quote:Pienaar definitief niet naar Africa Cup
Steven Pienaar zal definitief niet in actie komen op de Africa Cup. De middenvelder is niet opgenomen in de definitieve selectie van Zuid-Afrika. De middenvelder is niet op tijd hersteld van zijn blessure om een zinvolle rol te kunnen spelen op het toernooi. Bij Zuid-Afrika ging men er al langer van uit Pienaar te moeten missen, al wilde de medische staf nog wel alle medische gegevens van Ajax om zelf die constatering te kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |