abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33805150
VdV hoopt ooit terug te keren bij Ajax, ik hoop dat dat zo rond 2012 ook zal gebeuren.
pi_33805305
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:03 schreef Radegast het volgende:
VdV hoopt ooit terug te keren bij Ajax, ik hoop dat dat zo rond 2012 ook zal gebeuren.
En Chivu, en Zlatan, en Mido.

Hebben we gewoon een sterrenelftal vol met ervaring
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:27:35 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_33805832
Het plaatje van Erwtensoep is het mooist.

Heb nu al weer zin in 5 februari, hopen dat de trein het stadion haalt en genieten van een overwinning!
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:36:07 #30
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33806073
Wat is er nou met woekerprijzen?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33806086
quote:
Ik had een topicreport gedaan .
pi_33806156
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik had een topicreport gedaan .
NSB'er
pi_33806222
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

NSB'er
.

Wanneer wordt Huntelaar eigenlijk gepresenteerd? Morgen?
pi_33806554
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

NSB'er
Bij kakkerlakken kan je niet NSB'er genoeg zijn

Volgens mij wordt Huntelaar morgen gepresenteerd, al vind ik zondag wel een vreemde dag daarvoor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:51:26 #35
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33806559
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

.

Wanneer wordt Huntelaar eigenlijk gepresenteerd? Morgen?
Dacht het wel
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33806890
JODUHHH!!!!!!!!
Een Ajacied ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!!!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:01:52 #37
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33806902
quote:
Besluit over Boukhari genomen, Ajax niet verder met Anastasiou 7 januari 2006

Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo bevestigde technisch directeur Martin van Geel vrijdagavond in het radioprogramma Langs de Lijn. Anastasiou is in Amsterdam na de komst van Klaas Jan Huntelaar vijfde keus voor de spitspositie. Eerder werd bekend dat ook de aflopende verbintenis van keeper Hans Vonk niet zal worden verlengd.

Nourdin Boukhari Over de toekomst van Nourdin Boukhari, wiens contract eveneens medio 2006 afloopt, heeft Ajax inmiddels intern een beslissing genomen. "Als hij binnenloopt, kan hij dat van mij horen", aldus Van Geel in Langs de Lijn. "Anders krijgt hij het volgende week te horen." Net als trainer Danny Blind heeft ook Van Geel veel vertrouwen in Markus Rosenberg. Volgens de voormalige prof zal Ajax veel geduld betrachten met de jonge Zweed omdat hij afkomstig is uit een andere cultuur.

Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend. De kans dat Steven Pienaar bij Ajax het seizoen afmaakt is volgens Van Geel groot. Borussia Dortmund liet immers al enige tijd niets van zich horen. Zoals het er nu naar uitziet zal Pienaar aan het eind van het seizoen naar de Bundesligaclub overstappen. Ajax ontvangt in dat geval geen transfersom voor de Zuid-Afrikaan.

Met het aantrekken van Huntelaar heeft Ajax de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. In Langs de Lijn liet Van Geel weten dat er 'in principe' geen spelers meer bij zullen komen. De technisch directeur herhaalde nog maar eens dat hij wil voorkomen dat er in de toekomst spelers transfervrij bij Ajax kunnen vertrekken. Over het feit dat er komende zomer zeer veel spelers De Arena zullen verlaten wenst Van Geel echter niet dramatisch te doen. "Zoals een bekende Ajacied ooit zei: ieder nadeel heeft z'n voordeel", stelde de 45-jarige Brabander.

Van Geel is namelijk van plan om komende zomer enkele belangrijke wijzigingen in de selectie door te voeren. Er zijn financiële middelen aanwezig om de selectie te versterken. Volgens Van Geel is Ajax bereid investeringen te doen. De Amsterdammers willen de selectie voor het seizoen 2006-2007 rond hebben voordat het WK in Duitsland een aanvang neemt. Op het toernooi zal door Ajax dan ook niet intensief worden gescout.
pi_33807006
Morgen eerste training Huntelaar

Kaartje Twente uit is ook binnen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:11:49 #39
82589 S-Two
barba macacu
pi_33807253
quote:
Van Geel legde voorts uit waarom Ajax niet bereid was 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor AZ-verdediger Ron Vlaar. Vanwege de aanwezigheid van Johnny Heitinga, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen was de noodzaak van de aankoop niet zo groot dat er een flinke som geld mocht worden aangewend.
Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33807291
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:

[..]

Escude is echt volledig uit beeld he. Ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst aanvoerder was en nu opeens niet meer kan voetballen (volgens Ajax/Blind dan).
Ruzieeeeeee met Danny
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33807440
Heeft niet eens de kans gehad om zich erbovenop te vechten

Goed bezig Danny!!
Houd van een lijntje.
pi_33807465
Zondag 29 januari als ik het goed heb bestaat vak 410 5 jaar wordt groots uitgepakt in het stadion ik ben benieuwd ik zit waarschijnlijk op Zuid 2.
Een Ajacied ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!!!
pi_33807480
Ook volledig onterecht als zondebok aangewezen na de nederlaag tegen Feyenoord.
pi_33807492
quote:
Hongaarse middenvelder in slaap overleden

Gabor Zavadszky is op 31-jarige leeftijd overleden. Hartproblemen zijn waarschijnlijk de oorzaak van de onverwachte dood van de Hongaarse middenvelder van Apollon Limassol.
Zavadszky kwam niet opdagen bij het verzamelen voor de wedstrijd en was telefonisch ook niet bereikbaar. Toen Apollon poolshoogte ging nemen, troffen ze de middenvelder in zijn huis dood aan. Een misdrijf is uitgesloten, zo stelde de politie vast. Een lijkschouwing moet bepalen of de eerste indruk - hartstilstand - juist is.

De wedstrijd tegen THOI Lakatamia is in verband met de dood van Zavadszky uitgesteld. De Hongaar was bezig aan zijn tweede seizoen bij Apollon Limassol, waar hij na Ferencvaros, Dunaferr en MTK Boedapest afgelopen seizoen terecht kwam.
Het houdt ook niet op met voetballers die in hun slaap overlijden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33807560
Escude is te traag voor de top, verder is het wel een aardige verdediger.
That's all folks!
pi_33807645
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Escude is te traag voor de top, verder is het wel een aardige verdediger.
Hij is misschien te lief, te traag blijf ik onzin vinden...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:23:46 #47
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33807729
Escude heeft genoeg goede wedstrijden gehad.
Jawel, je keek.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:27:08 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_33807850
Escude mis ik niet. Mag van mij wegblijven. Helaas voor hem, lijkt me een aardige gast, maar maakt beslissende fouten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_33807922
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef manny het volgende:
Escude mis ik niet. Mag van mij wegblijven. Helaas voor hem, lijkt me een aardige gast, maar maakt beslissende fouten.
Hij werd geslachtofferd na de wedstrijd tegen Feyenoord. Waren niet zijn fouten waaruit die goals kwamen hoor.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:32:44 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_33808058
Waneer hij precies geslachtofferd werd maakt me niet zoveel uit. Ik vond em structureel teveel foutjes maken en ook nog op belangrijke momenten. Terecht dattie dus niet meer meedoet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')