Schilderquote:Op zondag 8 januari 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah doet het aardig ja. Al had ik hem iets doeltreffender verwacht. Gezien zijn aantal doelpunten bij Jong Ajax. Is samen met jeugdinternational Paul Verhaegh de beste.
Wie is die nr. 33 trouwens van die foto's? Boerrigter?
Aborah, Aborah beter dan Sikora?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb nog de rechten op een prachtige Aborah song robbie. Kopen?![]()
zo koud is het niet als je sportquote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Fathom het volgende:
Gewoon trainen in een korte broek! Niet mekkeren heel goed!
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, hij speelt niet goed, maar als jij Boukhari beter vindt dan Pienaar dit seizoen, dan vrees ik dat je toch echt even een andere bril moet gaan aanschaffen. De ophemeling van Pienaar methodmich-stijl vind ik veel te ver doorgeschoten, maar voorlopig geeft Pienaar op zijn tijd nog een belangrijke assist, waar Boukhari alleen maar in de weg loopt. Ja, behalve bij de JC-schaal, inderdaad.
Tja, dat is het rare van Pienaar. Die hele wedstrijd speelt hij als een krant en dán geeft hij ineens de beslissende assist. Ik vind het alleen zo moeilijk om aan te geven wat nou Pienaars kwaliteiten zijn en dat belooft over het algemeen weinig goeds.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.
Ben je een kloon van SCH??quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef Beschouw het volgende:
In Engeland zitten verzorgers en tweede trainers vaak met een korte broek in de dug-out op de bank, ook in de winter. En wat denken we van al die supporters die op de tribune in hun blote bast staan, ook al vriest het. En dan loopt zo'n watje als Rosenberg met een lange broek op het veld. Trouwens lopen...., gezien de foto's beweegt hij niet zo veel. Als ik Blind was, legde ik er meer de zweep over. Afzien, moeten die gasten. Trainen in ontbloot bovenlijf is een optie.
25; dat slaat op zijn leeftijd als hij Ajax verlaat. Vooruitziende blik hebben ze in A'dam hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens opvallend dat Huntelaar nu ineens 25 heeft ipv 20...
En ook bijna leider in overtredingen makenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op zijn tijd als in: Ajax' assistleider van de competitie tot nu toe en als in: CL-assistleider dit seizoen met Micoud samen.
leuk als je net een shirtje hebt laten drukken met 20 eropquote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens opvallend dat Huntelaar nu ineens 25 heeft ipv 20...
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, dat is het rare van Pienaar. Die hele wedstrijd speelt hij als een krant en dán geeft hij ineens de beslissende assist. Ik vind het alleen zo moeilijk om aan te geven wat nou Pienaars kwaliteiten zijn en dat belooft over het algemeen weinig goeds.
Noem z'n zwakke punten ook eens.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.
Ruilen voor een Bossche bol?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb nog de rechten op een prachtige Aborah song robbie. Kopen?![]()
De steekpass zie ik, ballen veroveren zeker niet, in de combinatie is hij ook wel aardig. Die fabelachtige techniek zie ik niet echt, al is die zeker niet slecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
De steekpass, ballen veroveren en de voorassist. Fabelachtige techniek ook.
Moet je dagelijks gaan doenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de foto's toch erg geslaagd firecow.![]()
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.quote:
Ballen veroveren niet? Toch eens opletten dan. En ook op de eerste balaanname en het gemak waarmee hij ballen even onder de voet terughaalt. Om over die poort tegen Zebina maar te zwijgen... Of die actie namens Zuid-Afrika.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De steekpass zie ik, ballen veroveren zeker niet, in de combinatie is hij ook wel aardig. Die fabelachtige techniek zie ik niet echt, al is die zeker niet slecht.
Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Maar welke Blinde zet hem dan rechtsbuiten!?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.
13 jarige y0 !quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker mooie foto's firecow
Al had ik gehoopt dat je ook een paar foto's had gemaakt van die chicks
Ja ik ga morgen nog een keertjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je dagelijks gaan doen![]()
Echt goede foto's![]()
Prima, ruil ik die in voor gebrek aan uitstraling.Bovendien vind ik zijn werklust ook niet om over naar huis te schrijven. Ik zie het gewoon niet in Pienaar, maar goed, hij heeft nog tijd genoeg om zich bij een andere club te bewijzen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je weet dat de trainingen morgen om 10.30 en 15.00 beginnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen nog een keertjeWeet nu dat ik me statief mee moet nemen en wat dikker aankleden... 2 uur stil zitten is echt heel koud
Jantje Michels is wel goed hoor. En dat was één wedstrijd, hij moet gewoon een serie spelen op 10.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.![]()
Hij scoort te weinig, en hij kan z'n stempel nooit op het elftal nooit drukken als het niet loopt, wat Sneijder en De Jong soms wel kunnen.
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Dan moeten ze een andere kok in dienst nemen denk ik.
Die van Atlético Madrid is ook vrij....quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijn
Ook daar zijn ze al in het geheim mee bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen ze er meteen een nieuw scoutingsapparaat neerzetten, want die laat ook te wensen over
Wanneer gaat Pronk met pensioen?
Uhm, welke vergadering?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
en de rust hier zonder DK is goddelijk moet ik zeggen
yepquote:
Kijk even op wat diverse sites zou ik zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe was het onthaal voor Huntelaar?
zonden ze dat niet uit op versatel?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef twi het volgende:
Ging die halve omhaal van Huntelaar er eigenlijk in?
Waar gaat dìt nou weer over?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
Verkeerde beentje uit bed gestapt PLAE@? Of heeft er gewoon zo'n verzuurde stadionpreker uit Rotterdam je account gehacked?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
Ik stem voor in elk geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:
Zullen we elkaar nou gewoon es normaal bejegenen (vreselijk woord, maar past goed in deze context) en elkaar niet neersabelen, vooral wanneer dat niet nodig is? Zijn we eindelijk van DK af met zijn gekloot, beginnen we onderling te fucken.
Kappen!
Tja, dan trainen ze gewoon een keer ergens anders, plus een wat luxer verblijf dan normaal oid, en dan noemen ze het meteen maar een 'trainingskamp'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef JaWi het volgende:
Maandag 09-01: 10.30 en 15.00 uur
Dinsdag 10-01: Trainingskamp Santpoort
10.30 en 17.00 uur: training
Waarom een trainingskamp van 1 dag?
Tja, ze spelen bijv ook nog een wedstrijd tegen Haarlem. Allemaal ter voorbereiding op de aankomende seizoenshelft (daar zit de CL meteen bij inbegrepenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JaWi het volgende:
Ja, beetje vreemd. Maar het is ook niet in voorbereiding tot CL of iets.
Ajax.nlquote:John Jaakke reikt UEFA-plaquette uit
Amsterdam, 8 januari 2006
De nieuwjaarsreceptie van AFC Ajax werd zondagmiddag in stijl afgesloten met een eerbetoon aan de Europese geschiedenis van de club. De aanwezige Ajacieden Piet Keizer, Sjaak Swart, Klaas Nuninga, Gerrie Mühren, Ruud Krol, Danny Blind, John van 't Schip, Rob Witschge, Michel Kreek en John Bosman kregen uit handen van voorzitter John Jaakke een UEFA-plaquette overhandigd.
AFC Ajax kreeg de plaquette van de UEFA voor de grote verdiensten van de club op Europees niveau. In het totaal klassement van de afgelopen vijftig jaar staat Ajax, samen met Bayern München, op een gedeelde vierde plaats. AC Milan, Real Madrid en Liverpool gaan de Amsterdammers voor.
We gaan alleen maar stijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nu maar zien dat de komende jaren vol te houden
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef jna het volgende:
Kon je trouwens gewoon het veld op firecow? had je daar niks speciaal voor nodig, behalve indrukwekkende apparatuur ?![]()
-edit-
Of heb je een perskaart? (dacht ik aan na je site te zien)
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef firecow het volgende:
[..]
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouder![]()
Kans is ook klein dat Westerveld naar Ajax gaat, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Ajax heeft geinformeerd naar Westerveld.. Dat zou echt een zinloze aankoop zijn
Als derde keeper zou het net kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Teveel maar ik had het nu over z'n kwaliteit.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wat die knakker wil verdienen?![]()
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
We hebben Vermeer toch,.....quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.
quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Bananenman het volgende:
http://www.ajaxfilmsite.nl/1etraining2ehelft0506.htm
Ja. In andere filmpjes gaan we toch ook de wedstrijd niet filmen.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |