Ajax.nlquote:John Jaakke reikt UEFA-plaquette uit
Amsterdam, 8 januari 2006
De nieuwjaarsreceptie van AFC Ajax werd zondagmiddag in stijl afgesloten met een eerbetoon aan de Europese geschiedenis van de club. De aanwezige Ajacieden Piet Keizer, Sjaak Swart, Klaas Nuninga, Gerrie Mühren, Ruud Krol, Danny Blind, John van 't Schip, Rob Witschge, Michel Kreek en John Bosman kregen uit handen van voorzitter John Jaakke een UEFA-plaquette overhandigd.
AFC Ajax kreeg de plaquette van de UEFA voor de grote verdiensten van de club op Europees niveau. In het totaal klassement van de afgelopen vijftig jaar staat Ajax, samen met Bayern München, op een gedeelde vierde plaats. AC Milan, Real Madrid en Liverpool gaan de Amsterdammers voor.
We gaan alleen maar stijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nu maar zien dat de komende jaren vol te houden
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef jna het volgende:
Kon je trouwens gewoon het veld op firecow? had je daar niks speciaal voor nodig, behalve indrukwekkende apparatuur ?![]()
-edit-
Of heb je een perskaart? (dacht ik aan na je site te zien)
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef firecow het volgende:
[..]
Geen perskaart... Gewoon het veld oplopen en keurig groeten.... Uiteraard met mijn gear om me schouder![]()
Kans is ook klein dat Westerveld naar Ajax gaat, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Ajax heeft geinformeerd naar Westerveld.. Dat zou echt een zinloze aankoop zijn
Als derde keeper zou het net kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
Teveel maar ik had het nu over z'n kwaliteit.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wat die knakker wil verdienen?![]()
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef VoreG het volgende:
We hebben Vermeer toch,.....quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, veel te duur en het is maar een matige keeper. Liever Gentenaar dan.
quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Bananenman het volgende:
http://www.ajaxfilmsite.nl/1etraining2ehelft0506.htm
Ja. In andere filmpjes gaan we toch ook de wedstrijd niet filmen.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was t naief van mij om ook daadwerkelijk beelden van de TRAINING te verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |