Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Maar welke Blinde zet hem dan rechtsbuiten!?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft hij als middenvelder vrijwel niet, als rechtsbuiten mist hij snelheid.
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zijn zwakke fysiek en zijn niet geweldige loopvermogen, in de lucht is hij natuurlijk ook waardeloos en ook als middenvelder mist hij snelheid.
13 jarige y0 !quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker mooie foto's firecow
Al had ik gehoopt dat je ook een paar foto's had gemaakt van die chicks
Ja ik ga morgen nog een keertjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je dagelijks gaan doen![]()
Echt goede foto's![]()
Prima, ruil ik die in voor gebrek aan uitstraling.Bovendien vind ik zijn werklust ook niet om over naar huis te schrijven. Ik zie het gewoon niet in Pienaar, maar goed, hij heeft nog tijd genoeg om zich bij een andere club te bewijzen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zwakke fysiek is een fabeltje, kijk maar hoeveel duels hij wint.
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je weet dat de trainingen morgen om 10.30 en 15.00 beginnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen nog een keertjeWeet nu dat ik me statief mee moet nemen en wat dikker aankleden... 2 uur stil zitten is echt heel koud
Jantje Michels is wel goed hoor. En dat was één wedstrijd, hij moet gewoon een serie spelen op 10.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij mocht tegen Sparta spelen op z'n favoriete positie en kwam er vrijwel niet aan te pas tegen Jantje Michels, ik herhaal Jantje Michels.![]()
Hij scoort te weinig, en hij kan z'n stempel nooit op het elftal nooit drukken als het niet loopt, wat Sneijder en De Jong soms wel kunnen.
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Dan moeten ze een andere kok in dienst nemen denk ik.
Die van Atlético Madrid is ook vrij....quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Herman den Blijker van Herrie in de Keuken lijkt me wel wat, vooral nu ze bij Ajax toch al aan het reorganiseren zijn
Ook daar zijn ze al in het geheim mee bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen ze er meteen een nieuw scoutingsapparaat neerzetten, want die laat ook te wensen over
Wanneer gaat Pronk met pensioen?
Uhm, welke vergadering?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
en de rust hier zonder DK is goddelijk moet ik zeggen
yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |