`1-1 inderdaad met Uneken in de 3e minuut en Knopper met een mooie volley dat wel, in de 93e minuut.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-1. Knopper met een mooi doelpunt in de 90e min. Maar het was wel 1 van de slechtste wedstrijden ooit. Kutseizoen.
Onzin, hij speelt niet goed, maar als jij Boukhari beter vindt dan Pienaar dit seizoen, dan vrees ik dat je toch echt even een andere bril moet gaan aanschaffen. De ophemeling van Pienaar methodmich-stijl vind ik veel te ver doorgeschoten, maar voorlopig geeft Pienaar op zijn tijd nog een belangrijke assist, waar Boukhari alleen maar in de weg loopt. Ja, behalve bij de JC-schaal, inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bedoelt de Bouhkari haat neem ik aan??
Pienaar speelt zo tenenkrommend slecht dit seizoen, en is zo ongemotiveerd, hoe kan ik er in godsnaam positief over zijn?
Mja dan kun je 'm net zo goed uitfluiten. Dan gaat ie vast beter voetballen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Pienaar speelt zo tenenkrommend slecht dit seizoen
Wie heeft het over uitfluiten?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dan kun je 'm net zo goed uitfluiten. Dan gaat ie vast beter voetballen.
Uitfluiten is het foute woord. Maar als mensen het zelfs fijn vinden als een speler van de eigen club een tijd niet in actie kan komen...quote:
Goed bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef firecow het volgende:
Training was leuk net.... Tijd voor de pers had hij jammer genoeg niet... Heb wel een paar leuke foto's kunnen maken op het veld van hem... Halve omhaal etcMaar wat een drukte !! ik liep tussen de spelers door het trainingsveld en dat bruggetje af maar ik kwam er gewoon niet uit omdat er echt 6 7 8 rijen dik schreeuwende chicks stonden.... dus via de ingang maar naar buiten gegaan
![]()
Pics komen straks
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Cheiron het volgende:
Zo lijkt het inderdaad:
Boukhari; de talent-gehandicapte voetballer die zn best doet en in onbenullige wedstrijdjes nog wel eens wat laat zien
Pienaar; de talentvolle speler die de hoop bij Ajax opgegeven lijkt te hebben die af en toe toch nog een aardige actie en assist maakt in belangrijke wedstrijden
Nee voor mij natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Schreeuwende chicks voor Klaas Jan??
Ja daar heb je zeker geen foto's van firecow?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Schreeuwende chicks voor Klaas Jan??
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef firecow het volgende:
ben er mee bezig.... heb er een stuk of 30 die ik ff moet bewerken enzo.... Zijn RAW bestanden voor de gene die er iets van afweten weten wat ik bedoel![]()
Denk 30 min oid ik doe me best iig![]()
Nee, want ze hebben evenveel recht om te spelen als alle anderen. Al is het wel jammer dat ze vertrekken, maar dan kan je ze niet op de tribune zetten. Maar da's mijn meningquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
6.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
Ik zou zoveel mogelijk hun vervangers vast opstellen zodat ze wedstrijdritme en ervaring op kunnen doen. Echter als dit niet mogelijk is mag je ze wat mij betreft gewoon opstellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
Hehe die achterkant daar kon je niet komen vandaar:)quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef Beschouw het volgende:
Lekker veel volk langs de lijn. Mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
Waarschijnlijk of zijn vader, of zijn zaakwaarnemer.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Wie is de man naast KJH terwijl die zijn shirt vasthoudt ?
Dat is pa Huntelaarquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Dat is zijn Paquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Hij gaat er 7 voor ons aller Ajax scoren. Gok ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
Van wie moeten de voorzetten komen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef manny het volgende:
Ik schat in 9 goals.
dan nog maar 8 voor Ajax?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
25 doelpunten dit seizoen
Amen.quote:
quote:Huntelaar gepresenteerd in Arena 8 januari 2006
Klaas Jan Huntelaar Ajax heeft zondagmiddag de nieuwe aanwinst Klaas Jan Huntelaar gepresenteerd. Uit handen van trainer Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel ontving de nieuwe spits zijn Ajax-shirt met nummer 25. "Ik was heel blij en trots toen ik vanmorgen voor het eerst het Ajax-shirt aantrok", vertelt Huntelaar op de website Highlow.nl.
Met een ontvangst die in De Arena slechts voor wereldberoemde popsterren is weggelegd, begon de 22-jarige Achterhoeker zondag aan zijn eerste training als Ajacied. Dranghekken waren nodig om de nieuwste aankoop en de andere spelers tussen de vele honderden fans door naar het trainingsveld te leiden. Ook Robbert Schilder trainde voor het eerst mee met de A-selectie. De jongeling werd in de winterstop overgeheveld vanuit Jong Ajax.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Rosenberg speelt de komende tijd ook nog wel, wellicht vanaf links of net als de laatste wedstrijden in een 2 spitsen systeemquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Daar heeft hij ons niet voor nodig hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Beschouw het volgende:
Kunnen we niet gelijk een actiegroep oprichten om KJH in Oranje te krijgen?
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef DeTolk het volgende:
Duurt wel lang , die fotos laden
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?
Why? Ik kan Commander Keen nog gewoon spelen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?
Meer dan je denktquote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.
Het heeft er wel wat mee te maken, whizzkid.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat heeft er dus vrij weinig mee te maken.
Niet in het uitvak.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:40 schreef MOON76 het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is om zonder uitkaart een kaart voor feijenoord uit te bemachtigen??
Ze laden als strontquote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijk computer man [afbeelding]
Dat kunnen we ook, niet dit jaar, maar toch.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand maakt een halve omhaal op een training en ze denken hier meteen weer dat ze de CL kunnen winnen
Hebben jullie bij Den Bosch iemand lopen dan die maar iets kan produceren wat op een halve omhaal lijkt?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand maakt een halve omhaal op een training en ze denken hier meteen weer dat ze de CL kunnen winnen
Aborah.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hebben jullie bij Den Bosch iemand lopen dan die maar iets kan produceren wat op een halve omhaal lijkt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |