quote:CPU
Cell Processor
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7 x SPE @3.2GHz (1 of 8 SPEs reserved for redundancy)
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
Total floating point performance: 218 GFLOPSGPU
RSX @550MHz
1.8 TFLOPS floating point performance
Full HD (up to 1080p) x 2 channels
Multi-way programmable parallel floating point shader pipelinesSound
Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)Memory
256MB XDR Main RAM @3.2GHz
256MB GDDR3 VRAM @700MHzSystem Bandwidth
Main RAM 25.6GB/s
VRAM 22.4GB/s
RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
SB 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)System Floating Point Performance
2 TFLOPSStorage
HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1I/O
USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)
Memory Stick standard/Duo, PRO x 1
SD standard/mini x 1
CompactFlash (Type I, II) x 1Communication
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g
Bluetooth Bluetooth 2.0 (EDR)Controller
Bluetooth (up to 7)
USB2.0 (wired)
Wi-Fi (PSP®)
Network (over IP)AV Output
Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
HDMI: HDMI OUT x 2
Analog: AV MULTI OUT x 1
Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1Disc media
PlayStation®: CD-ROM
PlayStation®2: CD-ROM, DVD-ROM
PLAYSTATION®3: DVD-ROM, BD-ROM
CD-DA: CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW
SACD: SACD Hybrid (CD layer), SACD HD
DualDisc: DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
DVD-Video: DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
BD-Video: BD-ROM, BD-R, BD-RE
Inderdaad!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Hoe ik die PC award ooit heb gekregen is me een raadsel
Volgend jaar ga ik lobbyen voor H.Flickquote:
Zie TT.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef kepler het volgende:
filmpjes wil ik zien
speelbare games wil ik zien
Mja PC is het platform dat altijd het allernieuwste krijgt, dus de PC award is opzich geen gekke naamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de naam van de PC-award niet. Want PC = kabouter, maar qua omschrijving past hij beter bij mij.
Is dat trouwens ook echt bevestigd, of ga je er alleen van uit?quote:
vlieg even naar Japan zou ik zeggen.quote:
pas in september...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vlieg even naar Japan zou ik zeggen.
De Playstation Conference in Februari is al een behoorlijk tijd bevestigd ja. Nou is nog niet officiëel bevestigd dat we dan de PS3 in volle glorie getoond gaan krijgen, maar daar mag je gerust vanuit gaan. Denk niet dat ze het enkel bij de PS2 en PSP laten dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dat trouwens ook echt bevestigd, of ga je er alleen van uit?
Dat hebben ze nooit aangekondigd. En je mag er gerust vanuit gaan dat ze tijdens zoiets als een door hunzelf georganiseerde Playstation Conference wel iets van de PS3 getoond gaat worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik dacht ook dat ze op de CES wat zouden laten zien..
De Playstation 2 werd in September 1999 voor het eerst aan het publiek getoond. 4 maart 2000 lag 'ie in de Japanse winkels. Daar moet wel bij gezegd worden dat tijdens die eerste aankondiging wel meteen de exacte datum van 4 maart 2000 werd gegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Werd de PS2 ook niet pas vlak voor de (Japanse) release wereldkundig gemaakt?
Ligt geheel aan de prijs, denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:53 schreef InsertCredit het volgende:
Twijfels of niet,
dat kreng gaat toch als een gek verkopen.
![]()
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.
Applaus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, eerste Playstation post in een topic, ever (niet alleen op FOK). Zegt alweer genoeg wat ik allemaal met Playstation heb.
Is ook niet erg. Ik vind het altijd zo grappig dat die Nintendo fanboys zo naief zijn dat ze dat niet door hebben.quote:
ze hadden toen ook geen concurrentiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Playstation 2 werd in September 1999 voor het eerst aan het publiek getoond. 4 maart 2000 lag 'ie in de Japanse winkels. Daar moet wel bij gezegd worden dat tijdens die eerste aankondiging wel meteen de exacte datum van 4 maart 2000 werd gegeven.
Geld over daaro?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo..heb mijn vriendin een ring gegeven voor der verjaardag....
ze heeft alvast verteld wat ik ga krijgen voor mijnes.......een ps3![]()
nou maar hopen dat dat ding snel komt aangezien ik in oktober jarig bent![]()
![]()
![]()
dat zijn nog eens de deals! Vraag er meteen een HDTV bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Generalisatie!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef H.Flick het volgende:
Is ook niet erg. Ik vind het altijd zo grappig dat die Nintendo fanboys zo naief zijn dat ze dat niet door hebben.
Dure ring zeker o_0quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Ignorance is bliss.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar heeft Deacon_Tigra's vriendin niet door dat een PS3 niet goedkoop zal worden.![]()
Ze is zeker zo naïef om te denken dat het even duur gaat worden als de PS2 nu is.
nee het menu is lekker te lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Renzokuken het volgende:
Owjah die japanse versies altijd.
Die handleidingen zijn altijd zo duidelijk daar![]()
menu van de PS3..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef Renzokuken het volgende:
Nou ik zie geen verschil tussen de handleiding en het menu hoor![]()
maarre genoeg over die japanse versies..
ik wil ook wel zo'n vriendin![]()
.....Ruilen??
Hey Yorick, jij hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef mustisuc het volgende:
[..]
menu van de PS3..
ik heb toch ook geen handleiding op me PS2 staan
Ge-wel-dig.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Hey ja jij ook Frans
Hoe voelt hetje 3e post in een Playstation topic? xD
Sinds wanneer interesseert de PS3 jouquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Serieus, de PS3 lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |