quote:CPU
Cell Processor
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7 x SPE @3.2GHz (1 of 8 SPEs reserved for redundancy)
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
Total floating point performance: 218 GFLOPSGPU
RSX @550MHz
1.8 TFLOPS floating point performance
Full HD (up to 1080p) x 2 channels
Multi-way programmable parallel floating point shader pipelinesSound
Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)Memory
256MB XDR Main RAM @3.2GHz
256MB GDDR3 VRAM @700MHzSystem Bandwidth
Main RAM 25.6GB/s
VRAM 22.4GB/s
RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
SB 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)System Floating Point Performance
2 TFLOPSStorage
HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1I/O
USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)
Memory Stick standard/Duo, PRO x 1
SD standard/mini x 1
CompactFlash (Type I, II) x 1Communication
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g
Bluetooth Bluetooth 2.0 (EDR)Controller
Bluetooth (up to 7)
USB2.0 (wired)
Wi-Fi (PSP®)
Network (over IP)AV Output
Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
HDMI: HDMI OUT x 2
Analog: AV MULTI OUT x 1
Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1Disc media
PlayStation®: CD-ROM
PlayStation®2: CD-ROM, DVD-ROM
PLAYSTATION®3: DVD-ROM, BD-ROM
CD-DA: CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW
SACD: SACD Hybrid (CD layer), SACD HD
DualDisc: DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
DVD-Video: DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
BD-Video: BD-ROM, BD-R, BD-RE
Inderdaad!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Hoe ik die PC award ooit heb gekregen is me een raadsel
Volgend jaar ga ik lobbyen voor H.Flickquote:
Zie TT.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef kepler het volgende:
filmpjes wil ik zien
speelbare games wil ik zien
Mja PC is het platform dat altijd het allernieuwste krijgt, dus de PC award is opzich geen gekke naamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de naam van de PC-award niet. Want PC = kabouter, maar qua omschrijving past hij beter bij mij.
Is dat trouwens ook echt bevestigd, of ga je er alleen van uit?quote:
vlieg even naar Japan zou ik zeggen.quote:
pas in september...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vlieg even naar Japan zou ik zeggen.
De Playstation Conference in Februari is al een behoorlijk tijd bevestigd ja. Nou is nog niet officiëel bevestigd dat we dan de PS3 in volle glorie getoond gaan krijgen, maar daar mag je gerust vanuit gaan. Denk niet dat ze het enkel bij de PS2 en PSP laten dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dat trouwens ook echt bevestigd, of ga je er alleen van uit?
Dat hebben ze nooit aangekondigd. En je mag er gerust vanuit gaan dat ze tijdens zoiets als een door hunzelf georganiseerde Playstation Conference wel iets van de PS3 getoond gaat worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik dacht ook dat ze op de CES wat zouden laten zien..
De Playstation 2 werd in September 1999 voor het eerst aan het publiek getoond. 4 maart 2000 lag 'ie in de Japanse winkels. Daar moet wel bij gezegd worden dat tijdens die eerste aankondiging wel meteen de exacte datum van 4 maart 2000 werd gegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Werd de PS2 ook niet pas vlak voor de (Japanse) release wereldkundig gemaakt?
Ligt geheel aan de prijs, denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:53 schreef InsertCredit het volgende:
Twijfels of niet,
dat kreng gaat toch als een gek verkopen.
![]()
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat Sony ook met de PS3 met ruime afstand marktleider gaat worden. Misschien zal de Xbox360 iets aanhaken, maar bij lange na niet genoeg om in de buurt te komen van de PS3.
Applaus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, eerste Playstation post in een topic, ever (niet alleen op FOK). Zegt alweer genoeg wat ik allemaal met Playstation heb.
Is ook niet erg. Ik vind het altijd zo grappig dat die Nintendo fanboys zo naief zijn dat ze dat niet door hebben.quote:
ze hadden toen ook geen concurrentiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Playstation 2 werd in September 1999 voor het eerst aan het publiek getoond. 4 maart 2000 lag 'ie in de Japanse winkels. Daar moet wel bij gezegd worden dat tijdens die eerste aankondiging wel meteen de exacte datum van 4 maart 2000 werd gegeven.
Geld over daaro?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo..heb mijn vriendin een ring gegeven voor der verjaardag....
ze heeft alvast verteld wat ik ga krijgen voor mijnes.......een ps3![]()
nou maar hopen dat dat ding snel komt aangezien ik in oktober jarig bent![]()
![]()
![]()
dat zijn nog eens de deals! Vraag er meteen een HDTV bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Generalisatie!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef H.Flick het volgende:
Is ook niet erg. Ik vind het altijd zo grappig dat die Nintendo fanboys zo naief zijn dat ze dat niet door hebben.
Dure ring zeker o_0quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
![]()
Ignorance is bliss.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar heeft Deacon_Tigra's vriendin niet door dat een PS3 niet goedkoop zal worden.![]()
Ze is zeker zo naïef om te denken dat het even duur gaat worden als de PS2 nu is.
nee het menu is lekker te lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef Renzokuken het volgende:
Owjah die japanse versies altijd.
Die handleidingen zijn altijd zo duidelijk daar![]()
menu van de PS3..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef Renzokuken het volgende:
Nou ik zie geen verschil tussen de handleiding en het menu hoor![]()
maarre genoeg over die japanse versies..
ik wil ook wel zo'n vriendin![]()
.....Ruilen??
Hey Yorick, jij hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef mustisuc het volgende:
[..]
menu van de PS3..
ik heb toch ook geen handleiding op me PS2 staan
Ge-wel-dig.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Hey ja jij ook Frans
Hoe voelt hetje 3e post in een Playstation topic? xD
Sinds wanneer interesseert de PS3 jouquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Serieus, de PS3 lijkt me wel wat.
Ten tijde van de PS2 was ik nog PC-gamer in hart en nieren, ik zag niks in die godgruwelijk lelijke graphics. Vond dat toen al en (op een enkele game nu na dan!) nog steeds. Dat de gameplay telt weet ik wel, maar ik vond (en vind) de PS2 gewoon niet lekker spelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef mustisuc het volgende:
PS3 maar weer
[..]
Sinds wanneer interesseert de PS3 jou
Als de PS3 wel meer brengt dan? ga je dan ook nog een PS3 halen?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ten tijde van de PS2 was ik nog PC-gamer in hart en nieren, ik zag niks in die godgruwelijk lelijke graphics. Vond dat toen al en (op een enkele game nu na dan!) nog steeds. Dat de gameplay telt weet ik wel, maar ik vond (en vind) de PS2 gewoon niet lekker spelen.
Heb dan wel een Xbox die mij meer into console-gaming bracht maar als ik nu terugkijk is die console helemaal niet zo geniaal, gewoon een leuk opstapje van MS in de wereld van consoles. De first party games daarvan waren wel vet (Al ben ik nooit geen HALO-fan geweest) en de games die ook op andere platforms kwamen (PS2 en GC) zagen er gewoon minder mooi uit, plus je had Xbox live, waarom dan op een PS2 spelen dacht ik zo, toch? Ergo, ik vond de Xbox een waardig alternatief op de PS2, maar ook niet meer dan dat als ik nu er op terug kijk.
Tegenwoordig heb ik dus de Xbox 360 en dat vind ik dus helemaal vet. Microsoft promoot tevens de console met "De toekomst van gaming begint nu". Nou, als dit de toekomst is, dan wil ik de PS3 wel eens zien!Zodoende genoeg interesse voor de PS3.
Edit: Verder moet ik er nog bij zeggen dat de PSP wel erg gelikt spul is, absoluut.
Ligt aan de prijs. En nee, niet gelijk bij launch. Ik kijk de kat uit de boom.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Als de PS3 wel meer brengt dan? ga je dan ook nog een PS3 halen?
ga je over van 360 op PS3 revieuwsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt aan de prijs. En nee, niet gelijk bij launch. Ik kijk de kat uit de boom.Heb de 360 en daar moet ik al meer dan genoeg voor schrijven.
Pff, er zijn teveel PS reviewers bij ons. Ik ga mijn exclusieve plaats als 360 reviewer niet op het spel (hehehe) zetten voor een Playstation 3.quote:
Als er al teveel zijn (nee dan zou ik het ook niet doen)quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Pff, er zijn teveel PS reviewers bij ons. Ik ga mijn exclusieve plaats als 360 reviewer niet op het spel (hehehe) zetten voor een Playstation 3.Bovendien heb ik geen concrete ervaring met de PS2, geeft alleen maar een vertekend beeld.
Desalniettemin volg ik het nieuws over de console graag.
Haha. Ik zou zeggen, gratis PS2 voor de huidige reviewers en reviewen maar, er komen nog zoveel (mooie) games uit voor de PS2 dat het eigenlijk jammer zou zijn als ze niet behandeld worden. Ik bedoel, onze hoofdredacteur krijgt soms wel 10 games per week binnen, allemaal Playstation2. Go figure!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef Retuobak het volgende:
Ga eens een crewruil tussen games.fok en gamer.nl organiseren anders
games.fok heeft duidelijk een tekort aan Playstation en PC redacteurs, en gamer.nl kan wel wat meer Xbox mensen gebruiken.
Keurig!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef =HellFire= het volgende:
Ten tijde van de PS2 was ik nog PC-gamer in hart en nieren, ik zag niks in die godgruwelijk lelijke graphics. Vond dat toen al en (op een enkele game nu na dan!) nog steeds. Dat de gameplay telt weet ik wel, maar ik vond (en vind) de PS2 gewoon niet lekker spelen.
Heb dan wel een Xbox die mij meer into console-gaming bracht maar als ik nu terugkijk is die console helemaal niet zo geniaal, gewoon een leuk opstapje van MS in de wereld van consoles. De first party games daarvan waren wel vet (Al ben ik nooit geen HALO-fan geweest) en de games die ook op andere platforms kwamen (PS2 en GC) zagen er gewoon minder mooi uit, plus je had Xbox live, waarom dan op een PS2 spelen dacht ik zo, toch? Ergo, ik vond de Xbox een waardig alternatief op de PS2, maar ook niet meer dan dat als ik nu er op terug kijk.
Tegenwoordig heb ik dus de Xbox 360 en dat vind ik dus helemaal vet. Microsoft promoot tevens de console met "De toekomst van gaming begint nu". Nou, als dit de toekomst is, dan wil ik de PS3 wel eens zien!Zodoende genoeg interesse voor de PS3.
Edit: Verder moet ik er nog bij zeggen dat de PSP wel erg gelikt spul is, absoluut.
Heyquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSP stelt me teleur omdat er gewoon geen leuke games voor zijn op Lumines na (waar zijn de RPG's?!). Dat zal met de PS3 wel niet gebeuren.
Ja, die wil ik nog wel een keer halen. Maar verder is er dus niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hey
GTA:LCS.
Lumines doet mij dan weer niks.
Ben ik het mee eens. Ik was nog een tijdje van plan om een PSP te kopen maar het spellenaanbod is gewoon slecht. Bovendien vind ik het "puistje" op een rotplek zitten.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog wel een keer halen. Maar verder is er dus niks.
Grappig dat uitgerekend de enige toffe PSP game naar de PS2 wordt geportquote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
Hey
GTA:LCS.
Lumines doet mij dan weer niks.
Tja, er zit nogal wat geld in een GTA game te porten naar de PS2quote:Op zondag 8 januari 2006 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Grappig dat uitgerekend de enige toffe PSP game naar de PS2 wordt geport![]()
![]()
nou je kan toch wel een aantal slimlines kopen van de kosten van de ringquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar heeft Deacon_Tigra's vriendin niet door dat een PS3 niet goedkoop zal worden.![]()
Ze is zeker zo naïef om te denken dat het even duur gaat worden als de PS2 nu is.
En wat beter nieuws:quote:"Stop the presses, folks, because Sony's PlayStation 3 and Nintendo's Revolution consoles might not appear until 2007. At least, that's the inference from a third-party press release from the Consumer Electronics Show.
Buried in an announcement from SanDisk, which was eager to talk about the functionality of its new Cruzer Crossfire Flash memory cards, the company said consumers will find the devices oh-so-useful for viewing images and listening to music on the next-generation consoles, including "Microsoft’s recently released Xbox 360."
What the announcement says after that, though, is far more intriguing than the fact that SanDisk's drives come in four colors and range in size from 512MB to 4GB.
"And early announcements from both Sony and Nintendo have indicated that their next-generation game consoles – PlayStation3 for Sony and Revolution for Nintendo – will also support USB connections when the consoles go on sale next year."
"Next year." The press release is dated January 5, 2006. It was released during CES, which takes place in 2006. "Next year" means 2007, folks.
For months we at DailyGame have wondered whether Sony's "spring 2006" release estimate for the PS3 was a farse, and considering the company hasn't discussed anything about its next-generation console, it's safe to say "spring 2006" is total garbage, especially in the North American market. So is a 2007 PS3 release, at least in North America, that far off? Perhaps not, according to this SanDisk news."
quote:CES 2006: Sony PS3 Controller Redesign
"The Sony PlayStation 3 video game console might have some final changes before it launches this year.
The Sony PlayStation3 hardware was showcased in a glass case at Sony's Consumer Electronics Show booth, which was entitled, 'Conceptual Design'.
PlayStation 3 has not changed so far, atleast for what we know. However, the PS3 controller is expected to undergo some major revisions and was absent from Sony's display case. Many gamers didn't like the boomer-rang PlayStation 3 control design, however, like anything new it just take's time on getting used to. Sony does have a reputation on listening to PS3 fans on what they want, so perhaps this is the reason for the redesign.
Located at the Sony booth was also some pre-production footage, which some footage we already seen from the annual E3 2005 video game conference. They also had footage of some games that are currently in PS3 development. If the games look as good as what we saw, then we are in for some exciting graphics for this console.
There was also a demonstration on Sony's Blu-ray disc technology, which will be used in the PlayStation 3."
Dus als ik het goed begrijp heeft in een persbericht van Sandisk van dit jaar gestaan dat Sony en Nintendo hebben aangekondigd dat er USB poorten komen op hun consoles die "volgend jaar op de markt komen" en aan de hand dáárvan wordt geconcludeerd dat de PS3 en de Revolution pas in 2007 op de markt komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
-Sandisk verhaal-
Hoezo beter nieuws?quote:En wat beter nieuws:
-Controller verhaal-
Die controller is het lelijkste stuk electronica dat ik ooit heb gezien, maar technisch zal er inderdaad weinig mis mee zijn neequote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef P-Style het volgende:
Anyhow... wat een onzin weer.Er is helemaal niks mis met die controller. Ik durf te wedden dat er helemaal niks gaat veranderen aan die controller. Alleen maar omdat wat mensen op internetfora werden afgeschrikt door het uiterlijk van die controller zou Sony 'm helemaal opnieuw ontwerpen?
Er is echt wel nagedacht over dat ontwerp en het zal allemaal uitvoerig getest zijn. Niemand heeft dat ding ooit vastgehad dus "consumenten klachten" zijn er niet.
Aangezien een beetje game al gauw een ontwikkeltijd heeft van anderhalf jaar, schiet het inderdaad lekker opquote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef Vince22 het volgende:
CES 2006: PS3 Dev Kits Out
Sony unleashes thousands of dev kits.
by Juan Castro
January 5, 2006 - Here's a little bit of news for those anxiously awaiting the Sony PS3, successor to Sony's ever-popular PS2. The information, or non-news depending on how you want to look at it, came from a Sony press conference held today at the Consumer Electronics Show, held this year at the Las Vegas Convention center.
According to Sony, over 4,000 development kits for the PS3 have shipped to developers. A logical step, and nothing terribly exciting, but it's good to know that developers have something tangible to work with. And that's about it for now.
Stay tuned for more information.
IGN... Of was dit bericht al eerder vermeld?
Iig... als de final devkits de deur uit zijn... dan schiet het op!
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef Vince22 het volgende:
Of was dit bericht al eerder vermeld?
Het betekent in ieder geval dat ze nog op schema zitten.quote:Iig... als de final devkits de deur uit zijn... dan schiet het op!
Het gaat hier om de definitieve kits. Alphakits zijn er al sinds vóór de E3.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef HassieBassie het volgende:
Aangezien een beetje game al gauw een ontwikkeltijd heeft van anderhalf jaar, schiet het inderdaad lekker op
Hij is uiteindelijk toch gepost, door Chittagong van Gaming-agequote:Op maandag 9 januari 2006 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wat beter nieuws:
Kijk eens wat een mooie controller!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Xrenity het volgende:
Hij is uiteindelijk toch gepost, door Chittagong van Gaming-age
[afbeelding]
it's.......beautiful!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zou ik moeten zien op dit plaatje?! Ik snap het nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wellicht dat de afwijkende vorm het wijzigen van de button lay-out overbodig maakt. Het lijkt mij dat de handen nu onder een andere hoek staan dan bij de DS/DS2 en dat de knuppeltjes daarmee toegankelijker zijn geworden dan bij de DS/DS2.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef piet_pelle het volgende:
Tis alleen de ongewijzigde button lay-out die ik maar niet kan begrijpen...
De controller.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef H.Flick het volgende:
Wat zou ik moeten zien op dit plaatje?! Ik snap het niet.
Dat de controller wél op de CES aanwezig was.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten zien op dit plaatje?! Ik snap het niet.
Ja, sorry.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar volgens die quote van jou was die controller niet eens aanwezig! [afbeelding]
Oh, ok. Mij boeit het nietquote:Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat de controller wél op de CES aanwezig was.
(rechts, naast de PS3 console)
Nou, ik moet toegeven dat ik ook wel even moest slikken toen ik de PS3 controller voor het eerst zag.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, sorry.
Mij lijkt het echt 3x niets. En hoe lekker hij ook speelt, lelijk issie zeker..
Tja... sommige mensen trekken nou eenmaal tè snel conclusies. Als deze conclusie nou ergens op gebaseerd was oké. Maar ze hebben geen controller gezien, dùs... etc.quote:Maar hij was weg uit de display-case waar de ps3 wel stond. Vandaar dat ze tot die conclusie kwamen, me dunkt..
Sja, de gameswereld draait om geruchten.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, ik moet toegeven dat ik ook wel even moest slikken toen ik de PS3 controller voor het eerst zag.Maar... het went en ik begin het uiterlijk zelfs steeds meer te waarderen.
[..]
Tja... sommige mensen trekken nou eenmaal tè snel conclusies. Als deze conclusie nou ergens op gebaseerd was oké. Maar ze hebben geen controller gezien, dùs... etc.
Daar hou ik niet zo van, maar dat heb je vast al gemerkt.
Ja, je hebt gelijk. 't Is tenslotte een discussieforum en het is leuk om geruchten om zeep te helpen!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sja, de gameswereld draait om geruchten.
Dus waarom zou je ze niet posten..
Als je alleen feiten zou posten zou het revo-topic nog bij deel 1 zijn. Ook dit topic zou dan niet 15 delen oud zijn..
Misschien moét je'm gewoon een keer vastgehouden hebben om 'm te kunnen waarderen.quote:En ik kan um nog steeds niet waarderen.. Misschien als ik um vast heb gehouden.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat hij geen analoge triggers heeft zoals de Xbox en de GC wel al hadden.
Klopt. Maar dat is de PS3 zelf in principe ook nog niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar het is toch nog steeds niet bevestigd als "final" ontwerp?
Sterker nog, onze eigen GNL Ronn was een tijdje geleden op een of ander event, en toen sprak ie een product manager van Sony.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar het is toch nog steeds niet bevestigd als "final" ontwerp?
Tja ach... deze "product manager" weet zelf waarschijnlijk niet eens wat er allemaal gebeurt achter de schermen bij Sony Computer Entertainment daar in Japan.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Sterker nog, onze eigen GNL Ronn was een tijdje geleden op een of ander event, en toen sprak ie een product manager van Sony.
Vroeg hij: 'You already played with the PS3 controller? it looks kinda awkward'
Kreeg hij als antwoord: 'no, haven't played with it yet and it does look kinda strange, but they're gonna....oh wait, can't say that. gotta be careful not to talk too much about the PS3 now'
OEI!
Note: Dit is wel in augustus gebeurdMaar toch wel opmerkelijk
Daarom zeg je ook 'but they're gonna...'quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja ach... deze "product manager" weet zelf waarschijnlijk niet eens wat er allemaal gebeurt achter de schermen bij Sony Computer Entertainment daar in Japan.
Als ze straks de controller toch nog veranderen... dan wil ik best m'n ongelijk gerust toegeven hoor. En hoe weet ik nou dat 'ie dan beter is? Ik heb de huidige "boemerang" nooit uit kunnen testen.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
Als ze straks de controller veranderen ben jij de eerste die roept dat het beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |