abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33723850
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
pi_33723880
jezus wat een hoop mensen
pi_33723904
Wat is nou eigenlijk het nut van voetbal?
20 idioten rennen achter een bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg en 2 spelers proberen de bal tegen te houden
pi_33723927
kan iemand er even # 126 van maken
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:07:58 #5
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33723940
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Guidoow het volgende:
20 idioten rennen achter een bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg en 2 spelers proberen de bal tegen te houden
Wat doe je uberhaupt in VBL als je dat soort vragen komt stellen?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33723978
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat doe je uberhaupt in VBL als je dat soort vragen komt stellen?
nou omdat jullie hier wel wat verstand van voetbal hebben
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:09:34 #7
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33723983
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Guidoow het volgende:
Als je het nut er niet van inziet kom hier dan ook niet posten.

Ontopic: Gaan er nog mensen richting Arnhem?
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33723996
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:09 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Vitesse
pi_33724068
quote:

[..]

* kwakje gaat niet naar Arnhem.... wel naar de badkuip nu
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:15:06 #10
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33724115
Op zich kunnen we momenteel wel van het Wotte-effect spreken.
- Vlaar is aangekocht.
- De Guzman tekent bij tot 2010

What's next? Kalou wordt Nederlander en vertrekt voor 15 miljoen naar Chelsea?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33724166
de guzman speelt hier al 6 jaar in de opleiding, een contractverlenging was dan ook wel logisch zodra hij presteerde in de competitie....
vlaar sta ik nog steeds niet achter, gewoon omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar vooral vanwege de 50! % transferrechten van AZ.

kalou voor 15 miljoen...? ik hoop het
pi_33724607
Kruys!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:36:51 #13
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33724703
Denken jullie nou echt serieus dat Chelsea nog 15 miljoen gaat betalen voor een 1-jarig contract?
Dream on

En om geen gezichtsverlies te lijden zal Verdonk er ook echt alles aan doen hem niet versnelt Nederlander te laten worden. (wat van de ene kant ook wel terecht is)
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:44:14 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33724881
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
Denken jullie nou echt serieus dat Chelsea nog 15 miljoen gaat betalen voor een 1-jarig contract?
Dream on

En om geen gezichtsverlies te lijden zal Verdonk er ook echt alles aan doen hem niet versnelt Nederlander te laten worden. (wat van de ene kant ook wel terecht is)
Jij hebt nog nooit gehoord van de smiley in een post he?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:53:18 #15
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33725180
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit gehoord van de smiley in een post he?
Jawel maar dan moet je hem wel op de juiste plek zetten Franky
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:54:22 #16
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33725219
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef PyTh het volgende:
Jawel maar dan moet je hem wel op de juiste plek zetten Franky
Oké.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:02:52 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33725448
Over terugkomend op de discussie over Boussaboun...

Die gast speelt werkelijk dramatisch imo, raakt geen bal en het vervolg van zijn acties is er niet. Hij toont wel inzet maar het heeft totaal geen rendement...

Dramatisch is misschien wat overdreven, maar ik snap echt niet wat die gast in de basis doet...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33726245
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:

Die gast speelt werkelijk dramatisch imo, raakt geen bal en het vervolg van zijn acties is er niet. Hij toont wel inzet maar het heeft totaal geen rendement...

Dramatisch is misschien wat overdreven, maar ik snap echt niet wat die gast in de basis doet...
Hij valt me tot nu toe wel mee. Goed schot in de benen, werkt hard.

Vlaar vind ik een rare aankoop en 1mln voor Jaja lijkt me weinig als je al die verhalen uit Belgie hoort. Maar die discussies zijn vast al geweest in vorige topics.
pi_33726361
quote:

[..]

In ieder geval niet in het uitvak, dus als er nog iemand aan 2 losse kaarten kan komen...........
pi_33726462
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:17 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
de guzman speelt hier al 6 jaar in de opleiding, een contractverlenging was dan ook wel logisch zodra hij presteerde in de competitie....
Contractverlenging moet van 2 kanten komen, als als hij niet had willen tekenen had je toch een groot probleem gehad.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:41:58 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33726712
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Luni het volgende:
Contractverlenging moet van 2 kanten komen, als als hij niet had willen tekenen had je toch een groot probleem gehad.
Idd. Ik noem een Van Persie en Kalou....
pi_33727180
quote:
'Theo Janssen naar Feyenoord'

De geruchten rond een transfer van Theo Janssen naar Feyenoord worden steeds hardnekkiger. De middenvelder van Vitesse werd eerder ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een transfer kwam het niet. Ook Edson Braafheid, Kemy Augustien en Damir Dzidic worden in de gaten gehouden.

Janssen is bezig aan een goed seizoen bij Vitesse. De spelverdeler gaf eerder aan al klaar te zijn voor een topclub en geeft zijn voorkeur aan Feyenoord. Ook de Rotterdammers zouden gecharmeerd zijn van de linkspoot, maar de vraagprijs zou een probleem kunnen gaan vormen.

Kemy Augustien is één van de talenten die bij Willem II wekelijks in de basis staat. Ook zijn optredens bij Jong Oranje zou de nodige aandacht hebben getrokken van de Nederlandse topclubs. De 19-jarige middenvelder genoot ook zijn jeugdopleiding bij de club uit Tilburg.

Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord haar oog laten vallen op twee spelers. Edson Braafheid (FC Utrecht) en Damir Dzidic (Dinamo Zagreb) zijn twee talentvolle verdedigers. De Rotterdammers zouden bereidt zijn een bedrag van 900.000 euro betalen voor de Kroatische jeugdinternational.
pi_33727244
Als Feyenoord Braafheid, Tiendalli en Janssen weet te halen dan hebben ze de meest talentvolle selectie van de top 3 en is elke positie uitstekend bezet. Daar begin ik behoorlijk jaloers op te worden gezien het aantal NL'ers. De backs en een type zoals Janssen missen ze nog, dan zouden alle zwakke punten weggewerkt zijn.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:25:46 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33728255
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Laat hem nou eindelijk maar eens komen. Dit gerucht speelt volgens mij al sinds begin van het seizoen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:28:22 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33728328
Zou wel mooi zijn als 'ie dan toch komt .
2000 light years from home
pi_33728718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef LuukBes het volgende:
Als Feyenoord Braafheid, Tiendalli en Janssen weet te halen dan hebben ze de meest talentvolle selectie van de top 3 en is elke positie uitstekend bezet. Daar begin ik behoorlijk jaloers op te worden gezien het aantal NL'ers. De backs en een type zoals Janssen missen ze nog, dan zouden alle zwakke punten weggewerkt zijn.
Tiendalli en Braafheid zijn natuurlijk van buitensporig niveau.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33728801
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Prima spelers.
pi_33728956
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

T.o.v. van Bosschaert en Ostlund wel ja. En ik schreef dan ook meest talentvolle selectie, wat niet meteen hetzelfde is als beste. Op termijn zie ik in deze 2 trouwens wel Oranjeklandizie.

Feyenoord mag trouwens wel opschieten met deze interesse, AZ heeft naar het schijnt 2 weken geleden al gesproken met Theo, wegens het nabije stoppen van Buskermolen en eventueel van Galen, waarbij dikke THeo dus als 2e nummer 10 naast Perez of 2e linkermiddenvelder erbij komt. In de deal zou mogelijk Medunjanin betrokken worden als verhuur-object als Vitesse wil.

Tegen Feyenoord had AZ geen Schaars, en een probleem op links. BUskermolen is afgeschreven, van Gaal en Brands willen Janssen.
pi_33729855
Ik zou Paul Verhaegh halen voor rechtsback. Moet nog wel groeien. Maar potentiele topper.
pi_33732394
Er gaat een gerucht op forums van "de Spurs" dat ze Castelen al bijna binnen hebben...
quote:
FROM THE LANE:

Dutch Winger to Sign

According to Eduardosmartez over at From The Lane Romeo Castelen could well be joining Spurs shortly with the deal almost done and dusted. A google search should provide more info on this player but he is likened to the Dutch version of Sean Wright Phillips. This has also been mentioned by various people at COYS.

Good stuff if true but it could mean Lennon is on the way out with the home sickness rumors still around.
Mooi, lekker de Ceulaar terug halen en lekker cashen.
pi_33732481
quote:
Dudek: 'Een terugkeer naar Feyenoord zou mooi zijn'

LIVERPOOL, 5 januari 2006 12:45 - Voor het eerst sinds zijn vertrek in 2001 naar Liverpool heeft Jerzy Dudek openlijk gesproken over een terugkeer naar Feyenoord. De Poolse keeper hielp Liverpool in mei aan de Champions League, maar na een blessure afgelopen zomer kwam hij niet meer aan de bak. Trainer Rafa Benitez gaf de voorkeur aan zijn landgenoot Reyna.
Voor Dudek komt hiermee zijn plaats in de WK-selectie van Polen in gevaar en hij wil dan ook graag ergens anders aan de slag. ''Mijn situatie valt me steeds zwaarder en gaat me steeds meer irriteren'', aldus de aimabele doelman. ''Ik hoop daarom dat ik een club kan vinden waar ik kan spelen en waar ik me kan voorbereiden op het WK. Ik zou in Engeland kunnen blijven, maar ik heb ook aanbiedingen van Spaanse, Nederelandse, Portugese en Duitse clubs. Ook zou een terugkeer naar Feyenoord mooi zijn.''
pi_33732534
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er gaat een gerucht op forums van "de Spurs" dat ze Castelen al bijna binnen hebben...
[..]

Waarom? Castelen doet het prima als die fit is ,
en hij speelt nog maar amper twee jaar bij ons.
Do it again now
pi_33732620
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Als je hem voor 7 mil kunt verkopen, maak je in anderhalf jaar 7 mil winst. En je houd de doorstroming van de jeugd niet tegen (de Ceulaar en Vincken).
pi_33732680
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je hem voor 7 mil kunt verkopen, maak je in anderhalf jaar 7 mil winst. En je houd de doorstroming van de jeugd niet tegen (de Ceulaar en Vincken).
7miljoen is leuk maar Castelen nog langer bij ons laten groeien en nog lekker van zijn spel genieten is ook niets mis mee
Do it again now
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:15:52 #35
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33732687
Zeg willen jullie wel ff van onze theo afblijven? en zéker niet ruilen tegen een ex-speler van ons (collen) en een samoan look-a-like, zoals de geruchten zeggen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33732923
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
Zeg willen jullie wel ff van onze theo afblijven? en zéker niet ruilen tegen een ex-speler van ons (collen) en een samoan look-a-like, zoals de geruchten zeggen!
Theo gaat waar die heen wil
Do it again now
pi_33733066
Theo wil naar Rotterdam waar ze over 2 jaar bij het 100 jarige bestaan herkenbaar voetbal willen spelen
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:26:07 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33733109
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Theo gaat waar die heen wil
voor 4 miljoen mag je m hebben, moet je eerst castelen verkopen.

oh en trouwens is feijenoord de enige club waar ik hem wil zien in nederland als ie verkocht wordt. niet bij die arrogantie amsterdammers en die saaie psvers...
Vamos el TRI!
pi_33733424
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]

Van welke forums heb je dat?
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:33:30 #40
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33733441
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

7miljoen is leuk maar Castelen nog langer bij ons laten groeien en nog lekker van zijn spel genieten is ook niets mis mee
Als je Castelen kunt verkopen, moet je dat m.i. gelijk doen. Hij kan alleen nog maar een terugval krijgen en je hebt Vincken en De Ceulear die het prima op die positie kunnen vinden, anders heb je nog altijd Biseswar.
pi_33733615
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Als je Castelen kunt verkopen, moet je dat m.i. gelijk doen. Hij kan alleen nog maar een terugval krijgen en je hebt Vincken en De Ceulear die het prima op die positie kunnen vinden, anders heb je nog altijd Biseswar.
Biseswar is eigenlijk een spits
pi_33733643
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Van welke forums heb je dat?
Stond op Feyenoord.netwerk.to
pi_33734899
Tiendalli als rechtsback is een optie, al speelt Koeman ook met het idee om óf Greene rechtsback te maken (en dan dus Bosschaart in de basis te houden) óf André Bahia linksback te maken (en dan dus Östlund in de basis te houden). Vlaar komt sowieso centraal te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:21:41 #44
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33735356
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Dikkie Diknek komt dus naar Rotterdam? Zal Jorien leuk vinden
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:22:20 #45
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33735376
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Theo wil naar Rotterdam waar ze over 2 jaar bij het 100 jarige bestaan herkenbaar voetbal willen spelen
Gaan ze eindelijk voetballen dan in Rotterdam?
pi_33736322
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:

Mssn staat ie wel in de basis omdat de vaste man op rechts geblesseerd is en de vervanger daarvan ook. Dat we dan nog iemand met de kwaliteiten van Bousabon daar kwijt kunnen is eigenlijk alleen maar mooi. Nee het is niet de voorkeur, maar als 3de keus toch nog zo iemand kwijt kunnen hoef je je niet voor te schamen.
pi_33736369
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Op zich kunnen we momenteel wel van het Wotte-effect spreken.
- Vlaar is aangekocht.
- De Guzman tekent bij tot 2010
helsea?
Je kan beter spreken van het leven gaat verder na Wotte. Dit had ook wel gebeurd met wotte aan het roer hoor. Dit is gewoon zoeken.
pi_33736636
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben het met DK eens. Ik heb het overigens toch nooit echt zo met castelen gehad. Ik zie veel liever Vincken spelen. En zeker voor rechts hebben we straks weer genoeg opties dus als je dan wat geld binnen kan halen, alleen maar mooi.
pi_33736665
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Tiendalli als rechtsback is een optie, al speelt Koeman ook met het idee om óf Greene rechtsback te maken (en dan dus Bosschaart in de basis te houden) óf André Bahia linksback te maken (en dan dus Östlund in de basis te houden). Vlaar komt sowieso centraal te spelen.
Hmm het zou kunnen, maar ik denk dat Vlaar er nog niet in komt. Ik denk dat hij eerst een tijdje meetraint en misschien zelfs eerst in het tweede speelt om hem te testen.
pi_33737457
woow das een mooi centje 7 miljoen, zeker gezien hij nog niet zo veel de kans heeft gehad zich te bewijzen. ik twijfel wat ik er mee wil, het is denk ik zeker een hele goeie speler aan het worden zou hem graag nog houden, maar 7 miljoen winst voor anderhalf jaar en met vincken en de ceulaer achter de hand zou ik toch aardig twijfelen.... ben benieuwd...
aan de andere kant, dat werd nog amper voor kalou geboden vorig jaar (PSV op het eind even niet meegeteld) dus zou het betrouwbaar zijn?
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:58:19 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33738414
Ik geloof niks in de interesse in Castelen. Die jongen is al een half seizoen geblesseerd, als dit bericht vorig jaar werd gepost zou ik het wel hebben geloofd maar dit jaar heeft Romeo weinig kunnen laten zien.
Tiendalli en Braafheid mogen van mij lekker blijven waar ze zitten. Dat soort gasten zijn van een gemiddeld niveau en daar hebben we niks aan.
En ik snap niet dat er weer iemand zit te schreeuwen om Kruys. Die knul heeft tot nu toe ongeveer de helft van de wedstrijden op de bank gezeten. En dat terwijl utrecht dit jaar een matige selectie heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:38:42 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33739932
Dikke Theo

100 jaar Feyenoord met Gio op links!
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:49:07 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33740284
quote:
Stedentrip Arnhem

Houdt u van drinken en uitgaan? Bent u graag actief bezig? En bezoekt u liever op EIGEN GELEGENHEID een uitwedstrijd van uw club Feyenoord? In het weekend van 14 en 15 januari 2006 heeft de stad Arnhem alles in huis om uw verblijf tot een onvergetelijke gebeurtenis te maken. Ja, Arnhem is dichterbij dan u denkt. Kom dus combi-vrij naar Arnhem en beleef zelf het Arnhem Avontuur!

Speciaal voor Feyenoord-supporters heeft Eus Travel Tours een aantrekkelijk weekendarrangement samengesteld. Hieronder treft u het programma aan:

zaterdag
U komt op zaterdag 14 januari 2006 met EIGEN VERVOER naar het hotel in het centrum van Arnhem. De precieze naam wordt nog aan u doorgegeven. Bij aankomst ontvangt u van de uiterst aantrekkelijke en gewillige hotelreceptioniste een overzichtelijke plattegrond van alle Arnhemse kroegen.

De rest van de dag is geheel naar eigen inzicht in te delen. Eus Travel Tours verstrekt u graag de volgende toeristische tips om uw zaterdagse bezoek aan Arnhem nóg onvergetelijker te maken:

* IJsbaan Korenmarkt
In december 2005 en januari 2006 ligt er een ijsbaan op de Korenmarkt. Bezoekers binden hun eigen schaatsen onder of huren een paar schaatsen tegen geringe vergoeding. Koek en Zopie aanwezig en natuurlijk de gezellige omliggende horeca. Een mooie gelegenheid voor u als Feyenoorder om uzelf van uw sportiefste kant te laten zien. Geopend van 12:00-22:00 uur.

* Ensemble Orpheus
Dit wereldberoemde ensemble uit de Oekraïne treedt op in de
St. Walburgisbasiliek. Voorverkoop bij Muziekhandel Bergman (? 10,-) en aan de kerk (? 12,-). Aanvang: 20:00 uur.

* Eten en drinken op de Korenmarkt
Uw weekendje Arnhem is niet compleet zonder een bezoek aan de Korenmarkt, hét bruisende uitgaanshart van Arnhem. Kroegjes en grand cafés, discotheken, kebabzaken, snackbars en restaurants: in een rijke variatie vormen ze samen een bonte eenheid die befaamd is tot ver buiten de stadsgrenzen.

zondag
’s Ochtends staat een uitgebreid ontbijtbuffet voor u klaar. Daarna vertrekken we naar de wereldberoemde Eusebiuskerk voor de officiële prematch drinking session, die zal plaatsvinden van 10:00 tot 12:00 uur. Hiervoor is speciaal voor ons gezelschap de Eusebiuszaal gereserveerd. Deze in stijl ingerichte, sfeervolle ruimte (met topless bediening!) is uitermate geschikt voor Feyenoord-supporters.

Rond 12:00 zakt iedereen op EIGEN GELEGENHEID af richting evenementenhal Gelredrome. Daar begint om 12:30 uur de voetbalwedstrijd Vitesse-Feyenoord.

Per openbaar vervoer: Vanaf Arnhem CS is de reistijd circa vijftien minuten naar Gelredome. U neemt Bus 7, richting Rijkerswoerd, halte Gelredome. Per auto: Het Gelredome ligt aan de snelweg in Arnhem Zuid. Volg P Gelredome.

Momenteel zijn onze medewerkers druk bezig om zoveel mogelijk toegangskaarten voor deze wedstrijd te regelen. Nadere informatie hierover volgt.

Dit arrangement is inclusief:
- 1 overnachting in een comfortabele hotelkamer
- 1x uitgebreid ontbijtbuffet
- gratis gebruik van PAY TV en hotelfiets
- bijdrage calamiteitenfonds
- kamermeisje (1 per persoon per nacht)

Voorwaarden:
Dit arrangement is alleen te boeken door supporters van Feyenoord en alleen geldig in het weekend van 14 en 15 januari 2006.

Gezien het groot aantal verwachte aanmeldingen raden wij u aan NU te boeken.

Eus Travel Tours is als organisatie aangesloten bij het ANVR, SGR en calamiteitenfonds. Alle aangeboden arrangementen vallen daarom onder de garantie van het SGR en calamiteitenfonds.

Indien u geïnteresseerd bent in het omzeilen van combi’s voor andere uitwedstrijden van Feyenoord, aarzel dan niet en bel gerust voor de uitgebreide mogelijkheden.

Voor meer informatie over dit arrangement kunt u telefonisch contact opnemen met de afdeling Reserveringen van Eus Travel Tours: tel. nr. 026-3774600.

Voor vragen of opmerkingen over de stad Arnhem kunt u terecht bij burgemeester Krikke. Haar e-mailadres is pauline.krikke@arnhem.nl

Graag tot ziens in Arnhem.

Eus Travel Tours

pi_33740772
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
en een samoan look-a-like,
wie
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dikkie Diknek komt dus naar Rotterdam? Zal Jorien leuk vinden
Zou ie een tattoo van Jorien nemen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:07:12 #55
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33740931
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Dikke Theo

100 jaar Feyenoord met Gio op links!

Dudek als keeper
Achterin Vlaar, Bahia/Greene en Drenthe (jeugd )
Middenveld Vincken, Hofs, Zuiverloon, De Guzman en Gio
Aanval met .... De Ceulear? en Samaras?

Dromen blijft leuk
pi_33743374
quote:
Getafe: transfer Jaja Coelho definitief

De voorzitter van het Spaanse Getafe liet tegenover radio Marca weten dat Jaja Coelho definitief naar Getafe komt. De officiele presentatie van de spits laat echter op zich wachten, omdat de juiste papieren nog niet rond zijn. "We hebben de speler aangetrokken, alleen de bureaucratische afhandeling is nog niet rond. Alles is verder afgerond, maar de feestdagen en de wisseling van directeur bij Feyenoord hebben de zaken opgehouden. En deze dagen denken de mensen in Brazilie alleen aan het strand (voor de overgang moeten nog enkele formaliteiten met America-MG worden geregeld. red)" aldus de voorzitter.
Toch zonde.... Heb een paar wedstrijden van Westerlo op tv gezien en ik vind hem altijd een van de betere.
pi_33743574
quote:
Veel interesse voor overbodige Feyenoorders

Koeman gaf onlangs in het blad Sportweek aan overbodige spelers te willen verkopen of verhuren. "Spelers die Feyenoord alleen maar geld en energie kosten, daar moeten we van af. Als iemand er met de pet naar gooit, kan ik hem niet gebruiken", aldus Feyenoord-coach Erwin Koeman.

Er is veelvuldig belangstelling voor deze 'overbodige' spelers, vanuit binnen- en buitenland. De Franse clubs Stade Rennes en AC Sochaux zouden Feyenoord-verdediger Karim Saidi graag willen huren. De Tunesiër komt onder Erwin Koeman weinig aan spelen toe.

Heracles Almelo zou erg geïnteresseerd zijn in de diensten van de Belg Pieter Collen. De rechtsback kwam dit seizoen alleen tegen Roda JC, een wedstrijd om de Gatorade Cup, in actie. Hij had dit seizoen, net als voorgaande seizoenen, last van langdurige blessures.

Voor de Braziliaan Leonardo de Vitor Santiago zouden de clubs in de rij staan. Heracles Almelo, Sparta Rotterdam, ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Twente, RC Genk, Standard Luik en Souhthampton zouden geïnteresseerd zijn in de overbodige Braziliaan.

Amerikaans international Cory Gibbs zou graag willen vertrekken bij Feyenoord om uitzicht te houden op het komende WK in Duitsland De verdediger kampte met lichte blessures en kwam niet in aanmerking voor een basisplaats bij trainer Erwin Koeman. Er zou interesse zijn vanuit zijn vaderland, in de vorm van NY/NJ Metrostars en Dallas Burn.

RBC Roosendaal zou Patrick Mtiliga en Ivan Bandalovski al een tijdje volgen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:14:13 #58
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33743577
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch zonde.... Heb een paar wedstrijden van Westerlo op tv gezien en ik vind hem altijd een van de betere.
Aan de ene kant had ik hem wel bij Feyenoord willen zien, maar dat baseer ik puur op wat ik gehoord heb. Maar ja, aan de andere kant: Wesley Sonck was in België ook de man, en die zakte bij ajax gigantisch door het ijs.

Een ding weten we iig snel genoeg; het transferbedrag, kan die discussie iig beeïndigd worden!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:40:30 #59
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33751825
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

wie
Gyan...
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:55:11 #60
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_33759999
Feyenoord gaat gewoon na de winterstop met 3 verdedigers spelen, en een versterkt middenveld. Met Vlaar erbij kan dat heel goed.
The Most Incredible, Baby
pi_33760884
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord gaat gewoon na de winterstop met 3 verdedigers spelen, en een versterkt middenveld. Met Vlaar erbij kan dat heel goed.
Dat had met Saidi dan toch ook gekunnen?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:47:43 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33761716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat had met Saidi dan toch ook gekunnen?
gekunnen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:17:04 #63
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33762803
Effe wat VoetbalZone nieuwtjes:
quote:
'Zes spelers mogen weg bij Feyenoord'

Bij Feyenoord mogen zes spelers uitkijken naar een andere club. Dit laat Chris Woerts namens de Rotterdammers weten in een interview met VI. Het gaat om Karim Saidi, Cory Gibbs, Leonardo, Magrao, Alexander Ostlund en Hossam Ghaly. Feyenoord wil met de vertrekken van deze spelers een nieuwe weg inslaan.

“Niemand hoeft weg,” aldus Woerts. “Want wij respecteren alle contracten.” Trainer Erwin Koeman geeft de voorkeur aan Nederlandstalige jongens en spelers uit de eigen opleiding. Het management wil zijn weg volgen en dus lijkt er voor dit zestal geen toekomst meer in De Kuip weggelegd.

Dat Leonardo en Magrao op het lijstje staan is geen verrassing, beide middenvelders liepen al meerdere stages in het buitenland op zoek naar een nieuwe club. De ontevreden Saidi en langdurig geblesseerde Gibbs staan al in de belangstelling van clubs uit respectievelijk Frankrijk en Amerika.

Over Ghaly en Ostlund zegt Woerts het volgende: "Ghaly is een basisspeler en een speler die in aanleg alles heeft, maar de technische leiding ontdekt teveel onvolkomenheden in zijn spel. Op de inzet van Ostlund is niets aan te merken, maar hij brengt voetballend te weinig."
Vooral Saïdi vind ik jammer als ze die echt laten gaan, een vertrek van Ghaly (die naar mijn mening ook te wisselvallig is in zijn acties) zou wel ruimte vrij maken voor de doorstroom van de jeugd.... De overige spelers kan ik niet echt een traan om laten, Leonardo heeft het toch ook echt nooit meer laten zien na de paspoort-affaire!
quote:
De Ceulaer prefereert RKC

Maandag wordt er besloten of Benjamin De Ceulaer bij Feyenoord of bij RKC Waalwijk het seizoen zal afmaken. De Belg heeft een contract in Rotterdam, maar speelt momenteel op huurbasis bij de Waalwijkers. Na het weekend wordt er door trainer Erwin Koeman en de technische leiding bepaalt waar hij dit seizoen blijft spelen.

''Ik zou liefst nog tot het einde van het seizoen bij RKC blijven. Om dan als vaste waarde naar Feyenoord te trekken. Ik heb het gevoel dat ik nog moet evolueren. En dat kan alleen maar door te spelen," meldt De Ceulaer.

De middenvelder is bezig aan een sterk seizoen onder leiding van Adri Koster. Hij speelde inmiddels al vijftien duels en wist vijf keer het net te doen bollen. Een overstap naar De Kuip lijkt volgens insiders de grootste kans te hebben.
Nuchtere Belg die De Ceulaer, lekker bij KRC het seizoen af laten maken, en daarna is ie (hopelijk) klaar voor het echte werk!

Danko wellicht op huurbasis naar Partizan!
pi_33763452
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Gyan...
Die lijkt helemaal niet op een samoan Maar Theo is welkom
Saidi en Ghaly mogen blijven van dat lijstje. Of er moet geld voor te vangen zijn.
pi_33765834
Saidi vind ik erg jammer, maar er is best wat voor te zeggen dat ze liever Nederlands talige mensen in de basis willen. Ghaly roep ik al een hele tijd van dat hij eigenlijk weg moet. Eigenlijk zeggen ze daar wat ik ook al een tijdje roep, hij kan het, maar doet het niet.
pi_33766349
Saïdi zal dan wel verhuurd worden neem ik aan?
pi_33770761
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hmm het zou kunnen, maar ik denk dat Vlaar er nog niet in komt. Ik denk dat hij eerst een tijdje meetraint en misschien zelfs eerst in het tweede speelt om hem te testen.
Volgens mij is het straight into the squad hoor, voor onze Ron.

Gemeten naar het aantal inzetten is dit de basis van Feyenoord tot dusverre:

Lodewijks 17
Östlund 17
Greene 17
André Bahia 18
Bosschaart 14
Ghali 16
Pardo 15
Paauwe 17
Boussaboun 16
Kuijt 18
Kalou 18

Niet echt verrassingen dus. De Guzman zit op 13 en zou dus eigenlijk ipv Pardo moeten komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33770777
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Saïdi zal dan wel verhuurd worden neem ik aan?
Aan een nog niet bekende Franse club, die zich wel al heeft gemeld schijnt het.
www.thuisuiteten.nl
pi_33770799
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aan een nog niet bekende Franse club, die zich wel al heeft gemeld schijnt het.
Sochaux mm.
pi_33771621
Okee, dan is dat sinds kort. Eerder van de week meldde ik het al, toen was de club nog onbekend.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:22:43 #71
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33771955
saneren okay maar nou gaan ze best wel ver zeg maar....
als ze ostlund nu al weer weg willen schoppen.... lekkere boel dan.. collen gaat het ook niet zijn, wat moeten we dan ? heb je een paar blessures en dan ken je kuyt als rechtsback gaan neerzetten
ghaly zou ik minder erg vinden, genoeg middenvelders momenteel die door kunnen stromen. (hoop wel dat ono blijft ) leonardo is nog steeds een rare zaak dat die het niet heeft kunnen waarmaken was een topper + publiekslieveling. gibbs vind ik wel erg makkelijk om die nu weg te zetten; die heeft nog nix kunnen doen dit seizoen ivm blessures dus lijkt me niet dat ze goed kunnen oordelen. saidi mag ik toch hopen dat het echt een half jaartje huur is want die wil ik niet graag al kwijt, vind hem erg veel talent hebben.
magrao... wil ik het liever niet over hebben officieus duurste aankoop ooit
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:26:26 #72
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33772103
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
saneren okay maar nou gaan ze best wel ver zeg maar....
als ze ostlund nu al weer weg willen schoppen.... lekkere boel dan.. collen gaat het ook niet zijn, wat moeten we dan ? heb je een paar blessures en dan ken je kuyt als rechtsback gaan neerzetten
ghaly zou ik minder erg vinden, genoeg middenvelders momenteel die door kunnen stromen. (hoop wel dat ono blijft ) leonardo is nog steeds een rare zaak dat die het niet heeft kunnen waarmaken was een topper + publiekslieveling. gibbs vind ik wel erg makkelijk om die nu weg te zetten; die heeft nog nix kunnen doen dit seizoen ivm blessures dus lijkt me niet dat ze goed kunnen oordelen. saidi mag ik toch hopen dat het echt een half jaartje huur is want die wil ik niet graag al kwijt, vind hem erg veel talent hebben.
magrao... wil ik het liever niet over hebben onofficieus duurste aankoop ooit
Leestekens

Ostlund heb je 75% van de wedstrijden niets aan
Leonardo heeft het voor zichzelf verknalt
Gibbs bakte er niets van

Voor de rest mee eens.
pi_33772188
quote:
Streuer wordt langzamerhand moe van alle geruchten en verhalen die de kop opsteken. "Hoor ik nu weer dat Theo Janssen naar Feyenoord gaat en dat wij Leonardo ervoor terug krijgen. Wat een onzin! Hoe is het allemaal mogelijk! De eerste persoon van Feyenoord moet mij nog bellen over die speler."

Bron: Omroep Gelderland 06-01-2006
pi_33772209
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef rotskibo het volgende:

[..]
Dus streuer is moe van mij
pi_33772332
Gewoon goed dat de uitverkoop is begonnen. Kwaliteit moet je hebben geen kwantiteit..
Kan om geen van de spelers een traan laten eerlijk gezegd. Ja Gyan, maar die heeft gewoon sentimentele waarde.

Overigens die verhalen van Streuer zeggen me niks. Het voetbalwereldje is zowiezo niet van "een man een man, een woord een woord".
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33772399
Kunnen ze Gyan niet houden als mascotte?
pi_33772402
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens die verhalen van Streuer zeggen me niks. Het voetbalwereldje is zowiezo niet van "een man een man, een woord een woord".
Die verhalen over Theo Janssen heb ik verzonnen vanmiddag En heel internet lult er nu over. Kijk maar us in het vorige Ajax topic. Ik heb gewoon een mailtje naar V-bal, voetbalprimeur, soccernews.nl en voetbalkrant.com gestuurd. Alle sites plaatste het bericht precies zoals ik het geschreven had met die 2,8 miljoen plus Leonardo

Dus zo gemakkelijk is het om de voetbalwereld op de kop te zetten.
pi_33772415
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
Ja, en dan gewoon zijn Calimero hoedje op
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:36:50 #79
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772435
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Leestekens

Ostlund heb je 75% van de wedstrijden niets aan
Leonardo heeft het voor zichzelf verknalt
Gibbs bakte er niets van

Voor de rest mee eens.
75% vind ik best wel overdreven, goed je moet hem niet vragen om iets op te bouwen oid en hij maakt wel eens fouten, maar meestal is hij wel moeilijk voorbij te komen. sgoed tis geen topper maar hou hem wel liever achter de hand gezien we niets beters hebben.

gibbs vind ik ook geen topper, maar de rest (van de verdediging) was onder gullit NOG slechter. ik wil hem in ieder geval wel eens onder koeman zien want hij heeft nog niets laten zien ivm blessures, dan vraag ik af hoe koeman hem wil beoordelen.

van leonardo.... ja dat is wel waar... maar toch vraag ik me af hoe dat zo gekomen is, misschien weet ik kennelijk wat weinig van de situatie af maar ik het komt er op neer dat en topspeler een jaar geblesseerd is, ijzersterk terugkomt maar binnen een paar wedstrijden weer een jaar geblesseerd raakt, en als hij dan terug komt houden ze hem eerst aan de kant omdat 'zijn conditie nog te slecht is' en later omdat hij te te lui is...?
rare situatie natuurlijk als zo'n publiekslieveling opeens denkt sterf maar ik ga de kantjes er van af lopen, terwijl hij na zijn 1e blessure en tijdens de 2e nog zo gemotiveerd was
jij meer ins en outs daar over misschien??
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:38:25 #80
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772474
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die verhalen over Theo Janssen heb ik verzonnen vanmiddag En heel internet lult er nu over. Kijk maar us in het vorige Ajax topic. Ik heb gewoon een mailtje naar V-bal, voetbalprimeur, soccernews.nl en voetbalkrant.com gestuurd. Alle sites plaatste het bericht precies zoals ik het geschreven had met die 2,8 miljoen plus Leonardo

Dus zo gemakkelijk is het om de voetbalwereld op de kop te zetten.
OMG WTF

linkjes !!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:44:06 #81
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772621
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, en dan gewoon zijn Calimero hoedje op
puick plan! (en evt als scout?)

gyan
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:24:11 #82
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33775863
quote:
Feyenoord verwacht leegloop aan einde van dit seizoen
[Bron: FR-Fans.nl]

Het is bekend dat Feyenoord af wil van een groot aantal spelers die bij de club onder contract staan. Nu tijdens de winterstop zullen misschien al een aantal spelers vertrekken en komende zomer zal er een ware leegloop zijn bij Feyenoord. Van de 49 spelers die onder contract staan bij Feyenoord loopt van 16 spelers aan het einde van dit seizoen het contract af. We zetten ze even op een rijtje:

Ivan Bandalovski: contract tot juli 2006 (met optie tot 2009)
Heeft tot nu toe niet veel kunnen brengen. De verdediger is gehaald voor de toekomst en speelde begin dit seizoen veel bij Jong Feyenoord, maar lijkt de laatste weken ook daar gepasseerd.

Pieter Collen: contract tot juli 2006
De Belg kreeg van Erwin Koeman de kans om zich te bewijzen in Feyenoord 1. Of dat helemaal geslaagd is is moeilijk te zeggen. Hij kreeg tegen Roda Jc in de beker de voorkeur boven Alexander Östlund, maar moest deze plaats één wedstrijd later (tegen Az) al weer afstaan aan de Zweed.

Patrick Lodewijks: contract tot juli 2006
Zijn keeperscontract loopt tot juli 2006. Dat hij aan de clb verbonden blijft staat al vast. Na zijn actieve loopbaan gaat de doelverdediger verder als keeperstrainer en volgt hij Pim Doesburg op. Of hij er nog een jaar aan vast plakt als keeper? Dat ligt aan Feyenoord, Patrick Lodewijks wil in iedergeval wel.

John Owoeri: contract tot juli 2006
De snelle aanvaller heeft een contract van één jaar getekend om zich te bewijzen bij Feyenoord, vooralsnog lijkt hij daar geen haast bij te hebben.

Alfred Schreuder: contract tot juli 2006
Trainer Erwin Koeman wilde Alfred Schreuder belangrijk maken voor dit elftal. Een blessure aan zijn linkerachillespees bij de inmiddels 33-jarige middenvelder staat dat in de weg.

Jorge Acuña: contract tot juli 2006
Dit seizoen verhuurd aan Rbc Roosendaal. Hoeft niet te rekenen op een contractverlenging bij Feyenoord.

Akwasi Nana Asare en Dennis Masina: contract onbekend
Beide spelers zijn verhuurd aan Kv Mechelen. Asare is eigendom van Feyenoord Fetteh Football Academy Ghana en heeft een contract tot 2006. Van Masina is het onbekend hoelang zijn contract nog door loopt.

Sigourney Bandjar: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior. Een contract verlenging lijkt er niet in te zitten.

Bruno Basto: contract 2006
Werd onder Ruud Gullit gehaald, maar zit dit seizoen niet bij de selectie en kan zelfs niet rekenen op speeltijd bij Jong Feyenoord.

Reinhard Breinburg: contract 2006
Verhuurd aan Fc Dordrecht. Dit jaar in opspraak geweest vanwege een vermeend drugsgebruik.

Edwin de Graaf: contract tot juli 2006 (met optie tot 2009)
Edwin de Graaf werd vorig seizoen overgenomen van Rbc Roosendaal. Een half jaar eerder dan de bedoeling was maakte de middenvelder de overstap naar Rotterdam-Zuid. Edwin de Graaf begon dit seizoen nog bij Feyenoord maar werd al snel verhuurd aan Ado Den Haag.

Santi Kolk: contract 2006
Verhuurd aan Fc Zwolle...

Ard van Peppen: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior, speelde daar slechts negen wedstrijden.

Leonardo: contract 2006
Feyenoord probeert het eeuwige talent al langer te slijten. Vooralsnog heeft Leonardo nog geen nieuwe club gevonden. Dit seizoen heeft ook Erwin Koeman het nog even geprobeert met Leonardo en hij mocht zelfs spelen tegen ajax (1-2)

Civard Sprockel: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior. Zal nog niet de overstap naar Feyenoord 1 kunnen maken.
Anders dan de kop doet denken gaat er toch heel wat "rotzooi" weg!
pi_33776722
Speelt die Breinburg al weer? Hij was toch ook bij die verkrachtingszaak betrokken?
pi_33776729
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:28:36 #85
83103 yvette1982
pi_33778117
goed nieuws dat Prutslund weg moet. En een leegloop is ook erg gunstig, dit beleid bevalt mij. En daar zat ik echt al jaren op te hopen. Als ze het nu is goed gaan doen hoef ik toch geen TD of voorzitter te worden.
pi_33779144
pak van mn hart
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:24:03 #87
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33779907
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef yvette1982 het volgende:
goed nieuws dat Prutslund weg moet. En een leegloop is ook erg gunstig, dit beleid bevalt mij. En daar zat ik echt al jaren op te hopen. Als ze het nu is goed gaan doen hoef ik toch geen TD of voorzitter te worden.
Daarentegen zou je nog wel steeds van die brug kunnen springen
pi_33780228
yvette ooit gedacht aan een carriere als caberetier? Naja eigenlijk is het ook weer niet zo grappig, maar je kan je in elk geval goed voor schut zetten.
Volgens mij klopt dat stukje bij Lodewijks ook niet helemaal. Laatste wat ik hoorde is dat hij er nog over moest denken, maar dat hij iig wel bij Feyenoord bleef.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 04:11:51 #89
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_33790306
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt die Breinburg al weer? Hij was toch ook bij die verkrachtingszaak betrokken?
Volgens mij was hij daar nooit daadwerkelijk voor in hechtenis genomen. Ik kan me wel herinneren dat hij in de zomer positief was getest (marijuana gebruik). Ik geloof niet dat hij daar een lange schorsing voor kreeg.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_33793037
Ostlund is gewoon een hele slechte speler. Dat soort spelers moet je gewoon kwijt zien te raken. Feyenoord kan veel overbodige, tegenvallende en dure buitenlandse voetballers slijten. Dat moet je gewoon doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33793478
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is in beroep gegaan tegen zijn schorsing en die is ingetrokken. Wel op voorwaardelijke basis, dus als ze hem binnen, ik meen 2 jaar, weer betrappen op dopegebruik, krijgt hij een fikse schorsing.

Bij het verkrachten was hij de getuige die sliep op de bank.
www.thuisuiteten.nl
pi_33798227
RBC heeft veel interesse in Bandalovski en Mtiliga
pi_33798476
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat Dirkie terug is.
pi_33802258
quote:
'Palmeiras slaat bod Feyenoord op 16-jarige Claudio af'

Volgens Palmeiras heeft de club een bod van een Nederlandse club op de pas 16-jarige aanvaller Claudio afgewezen. De club wil echter niet verkopen. Volgens diverse Braziliaanse media betrof het Feyenoord. Jose Claudio maakte dit seizoen zijn debuut op het hoogste niveau. De aanvaller deed in oktober nog mee op het WK onder 17 in Peru.
pi_33802451
quote:
Feyenoord verlengd contract Zuiverloon tot 2008

Feyenoord heeft de optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht en de overeenkomst met de verdediger met twee jaar verlengd. Zuiverloon staat nu tot 2008 onder contract bij Feyenoord. Tijdens de contractbesprekingen is ook besloten dat de Rotterdammer de rest van dit seizoen zal afmaken bij RKC Waalwijk, de club waarvoor hij als huurling actief is. Hetzelfde geldt voor Benjamin De Ceulaer. Ook hij zal de rest van het seizoen in Waalwijk blijven spelen. Daarna zal worden besloten hoe de verdere toekomst van de twee Feyenoorders eruit komt te zien.

Feyenoord acht het voor de ontwikkeling van beide spelers het best dat ze wekelijks op eredivisieniveau in actie komen. Dat kan het best in Waalwijk, want zowel De Ceulaer als Zuiverloon zijn in de ploeg van trainer Adri Koster verzekerd van een basisplaats. Zuiverloon speelde tot nu toe 16 van de 17 eredivisiewedstrijden van RKC en scoorde daarin éénmaal. De Ceulaer maakte vijf goals in 15 wedstrijden en moest alleen de ontmoetingen met AZ en SC Heerenveen laten schieten vanwege een hamstringblessure.
Mooi, dat word onze toekomstige DMF
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:16:35 #96
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33803634
Goeie zaak dat het contract van Zuiverloon is verlengd, lekker het seizoen laten uitspelen in Waalwijk en daarna wellicht een plaatsje op het middenveld bij Feyenoord!
pi_33805723
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef Guzman het volgende:
RBC heeft veel interesse in Bandalovski en Mtiliga
Overbodige spelers voor Feyenoord. Ik zou ze zelfs transfervrij wegdoen. Kosten alleen maar geld en zullen toch nooit basisspeler worden bij Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33805905
Zuiverloon en De Ceulaer blijven dus gewoon in Waalwijk, goeie zaak.
That's all folks!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:59:40 #99
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33806837
Inderdaad, Zuiverloon zou prima in de basis kunnen spelen i.p.v. Ostlund, hoewel je die al uit de basis kunt houden met Vlaar, en met de Ceulaer heb je een betere vleugelspeler dan die prutser van een Boussaboun.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:05:54 #100
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33807053
quote:
Tijdens de contractbesprekingen is ook besloten dat de Rotterdammer de rest van dit seizoen zal afmaken bij RKC Waalwijk, de club waarvoor hij als huurling actief is. Hetzelfde geldt voor Benjamin De Ceulaer. Ook hij zal de rest van het seizoen in Waalwijk blijven spelen.

overigens ben ik wel bang dat deze jongens na de zomer wel bij feyenoord kunnen aansluiten maar dat ze europees niveau niet halen. Eigenlijk hebben we maar een enkele speler die echt iets op europees niveau te zoeken hebben en ik zie nog geen verandering komen eigenlijk.
ik hoop toch wel op een stuk hoger niveau na de zomer
pi_33807785
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef Guzman het volgende:

[..]

Mooi, dat word onze toekomstige DMF
Wie hebben die kop boven dat artikel geschreven?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:54:50 #102
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33808896
was hij niet gebanned ?
overigens is dat bijtekenen oud nieuws
  zondag 8 januari 2006 @ 13:17:26 #103
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33828784
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
was hij niet gebanned ?
overigens is dat bijtekenen oud nieuws
zelf gebanned
pwned
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33832643
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
  zondag 8 januari 2006 @ 15:33:29 #105
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33833251
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Op de fiets
pi_33833467
quote:
08-01-2006: Wotte vanavond te gast bij Studio Voetbal

Mark Wotte zal vanavond te gast zijn in het voetbal-praat-programma Studio Voetbal. De uitzending zal worden uitgezonden op Nederland 2 om 22:55. Tijdens het programma zal Wotte uitleggen waarom hij Feyenoord verliet en waarom zijn transfer naar Southampton niet doorging.

Ook Talpa zal aandacht besteden aan Feyenoord. Een reportage over de eerste trainingsdag van Ron Vlaar in Rotterdam, is vanavond te zien in het Talpa-programma Café de Sport. De uitzending begint om 22.30 uur.
Benieuwd wat Hugo te melden heeft
Utrecht heb je cc voor nodig.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:54:00 #107
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33833817
Radio Rijnmond meldde dat Feyenoord Westerveld wilt overnemen.
pi_33835074
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:
Radio Rijnmond meldde dat Feyenoord Westerveld wilt overnemen.
Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835114
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.
Hij speelt ook erg matig bij Portsmouth.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33835432
Nou ja, speelt. Zit aardig op de bank.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835874
Geen slechte keeper opzicht,
Beter dan een Aerts of een Babos,
Do it again now
pi_33835969
Wat een verhaal inderdaad in de VI. Lijkt me dat Westerveld de trein pakt naar Rotterdam.
pi_33836258
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, speelt. Zit aardig op de bank.
De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.
That's all folks!
pi_33836278
Is die Lobont niks voor F'noord?
pi_33836510
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.
Alleen wegens een blessure van Ashdown.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 17:20:04 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33836596
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Is die Lobont niks voor F'noord?
  zondag 8 januari 2006 @ 18:05:11 #118
83103 yvette1982
pi_33838283
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
pi_33838322
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
Een Gentenaar? Waarom geen twee?
  zondag 8 januari 2006 @ 18:26:07 #120
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33838889
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Gentenaar

Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
  zondag 8 januari 2006 @ 18:40:22 #121
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33839280
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gentenaar

Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
Babos zit toch bij NEC?
  zondag 8 januari 2006 @ 18:43:00 #122
83103 yvette1982
pi_33839369
quote:

[..]

Gentenaar

dat weet ik inderdaad beter.
  zondag 8 januari 2006 @ 20:09:30 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33842088
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Babos zit toch bij NEC?
Onder contract bij Feyenoord
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

De 139 meter hoogte van de Erasmusbrug moet wel lukken denk ik
pi_33848066
quote:
CC regelen en kaartje halen he
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33850985
quote:

[..]

Gentenaar

Gentenaar is echt wel beter dan Aerts.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:58:11 #126
128516 Fok_you
pi_33852427
ik zie het er nog niet in zitten..... (westerveld)

* fok_you hoopt stiekem nog steeds op dudek

overigens studio voetbal.... coelho toch eventueel feyenoord eeehmmm

oftopic
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

the revenge of the kakteef
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33852489
Dudek. Droom lekker verder.
  maandag 9 januari 2006 @ 00:20:39 #128
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_33853272
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dudek. Droom lekker verder.
Heeft zelf aangegeven dat een terugkeer naar Feyenoord een optie is.
The Most Incredible, Baby
pi_33853341
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Heeft zelf aangegeven dat een terugkeer naar Feyenoord een optie is.
RBC is ook een optie mocht hij ooit nog eens een hand verliezen, oftewel ; daar koop je helemaal niets voor.
pi_33853344
Ik zie het niet gebeuren.
  maandag 9 januari 2006 @ 01:07:00 #131
53267 TC03
pi_33854351
Wotte zei dat het niet 100% zeker is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt, mocht Feyenoord CL halen bijvoorbeeld. Ik zelf denk dat ie gewoon weggaat. Er gaat zeker weten geboden worden op Kuijt, en als er mega bedragen geboden worden is Kuijt onhoudbaar.
pi_33856577
Tuurlijk gaat kuijt weg!
Voor feyenoord zou het leuk zijn als ze dudek krijgen, dan mogen wij mooi babos houden en worden jullie kampioen
pi_33858709
quote:
Heb je denk ik een clubcard voor nodig, zou je moeten kijken op de site van Feyenoord. Tegen pak hem beet Heracles heb je die niet nodig en kan je een kaart aan de kasse kopen.
pi_33858731
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]

overigens ben ik wel bang dat deze jongens na de zomer wel bij feyenoord kunnen aansluiten maar dat ze europees niveau niet halen. Eigenlijk hebben we maar een enkele speler die echt iets op europees niveau te zoeken hebben en ik zie nog geen verandering komen eigenlijk.
ik hoop toch wel op een stuk hoger niveau na de zomer
Al die buitenlanders die er nu lopen kunnen het Europees ook niet aan.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:42:03 #135
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33859266
quote:
'Toppers loeren op De Guzman'

Jonathan de Guzman kan in de winterstop een contract tekenen bij een grote Europese topclub, werd in het tv-programma NOS Studio Voetbal vanavond gemeld. De uiterst talentvolle Feyenoord-middenvelder zou vervolgens nog een of meerdere seizoenen gestald worden bij de Rotterdammers.

De Guzman, Canadees maar op het lijstje van Oranje-bondscoach Marco van Basten als potentiële international, zou pas naar het buitenland vertrekken als hij zich niet meer verder ontwikkelt in Rotterdam-Zuid.

Dit seizoen maakt De Guzman een stormachtige ontwikkeling door. Hij was al enige tijd vaste waarde onder trainer Erwin Koeman, maar werd pas echt bekend na zijn uitblinken in de wedstrijd Feyenoord - PSV (1-0).
Lijkt me sterk, aangezien Guzzie bijgetekend heeft tot 2010...
pi_33859400
Loeren kan altijd. Maar die gaat nog niet weg nee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 9 januari 2006 @ 11:02:21 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33859715
Waar hangt Cart_man eigenlijk uit?

Ik mis 'm
pi_33862337
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, aangezien Guzzie bijgetekend heeft tot 2010...
Moet je goed lezen, hij word dan weer bij Feyenoord gestald, dus dat zou goed mogelijk kunnen zijn aangezien Feyenoord niet over echt veel geld beschikt.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:58:10 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33862668
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef Luni het volgende:
Moet je goed lezen, hij word dan weer bij Feyenoord gestald, dus dat zou goed mogelijk kunnen zijn aangezien Feyenoord niet over echt veel geld beschikt.
Maar daar doel ik juist op, hij heeft nog tot 2010 een contract, dus mochten ze hem nu willen kopen, dan zullen ze toch flink moeten dokken, ook al zouden hem nog bij Feyenoord stallen!
  maandag 9 januari 2006 @ 13:32:23 #140
128516 Fok_you
pi_33863795
ken me nog zo veel zeggen feyenoord weet ook dat ze hem dan elk seizoen mogelijk af moeten staan en dat ze er waarschijnlijk nu alsnog niet als te veel voor krijgen, terwijl ze over een paar seizoenen kans maken op de jackpot. ik denk dat ze het niet doen tenzij er mega-bedragen worden geboden.
pi_33863973
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef Fok_you het volgende:
ken me nog zo veel zeggen feyenoord weet ook dat ze hem dan elk seizoen mogelijk af moeten staan en dat ze er waarschijnlijk nu alsnog niet als te veel voor krijgen, terwijl ze over een paar seizoenen kans maken op de jackpot. ik denk dat ze het niet doen tenzij er mega-bedragen worden geboden.
Dr zal sowieso mee worden gewacht tot ie een besluit heeft genomen mbt nationaliteit.

Wat gaat er eigenlijk met Derijck gebeuren nu Vlaar komt?
  maandag 9 januari 2006 @ 13:54:30 #142
128516 Fok_you
pi_33864306
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:

Ik mis 'm
ze bannen bewust alle feyenoordfans
pi_33865483
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:

Ik mis 'm
Gebanned voor een maand. Net als ik. Alleen heb ik een protest ingedient en was ik na 1 week weer op vrije voeten.

Desondanks, sinds ban weinig zin om hier nog te posten.
pi_33865593
Cart_man is 'verklikt' door wat hypocriete neusjes toch?
pi_33865635
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cart_man is 'verklikt' door wat hypocriete neusjes toch?
Ik was er zelf niet, maar ik geloof niet dat die opmerkingen over het hoofd waren te zien .
slettebak [@] gmail.com
pi_33865739
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik was er zelf niet, maar ik geloof niet dat die opmerkingen over het hoofd waren te zien .
Het gaat me meer om het gehuilebalk van enkelen die zelf ook flink aan het kloten waren. Dat die opmerkingen van C_M niet door de beugel konden valt te rijmen, maar enkele neuzen waren zeer hypocriet bezig.
pi_33871724
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
maar enkele neuzen waren zeer hypocriet bezig.
Vertel eens wat nieuws
pi_33873170
wel lekker rustig met al die bans

Ben dr nog niet uit of ik naar arnhem ga. Heb dr iig geen 35e voor over.
pi_33873611
35 euro?
pi_33873797
Dat was ik vorig jaar kwijt. Weet niet welke vakken dr nog beschikbaar zijn.
pi_33874081
Je kan carpoolen toch hehe
pi_33874333
Mwa...tis welgoedkoper. Hm, nog ff een auto regelen...
Tegen Heracles is het 'gewoon' een buscombi toch?
  maandag 9 januari 2006 @ 19:03:41 #153
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33874806
Hey Staanplaats, ben jij van vak verhuist of alleen je vlag?
pi_33874940
Ik vraag me af hou 't met Coelho zit. Ik hoor nogal tegenstrijdige berichten...
pi_33877182
Volgens de voorzitter van Getafe is ie van hun.
www.thuisuiteten.nl
pi_33877789
Volgens Tommie gisteravond niet...
pi_33878069
Dan zal het nog niet helemaal rond zijn. Of Tommie zit ernaast.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 20:22:45 #158
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33878300
quote:
Westerlo: 'Over Coelho nog niets gehoord van Feyenoord'

Westerlo, de club waar Feyenoord-huurling Jackson de Coelho speelt, meldt op haar website dat het officieel nog niets van Feyenoord heeft gehoord over Jaja Coelho. De Belgen verwachten de topschutter woensdag weer terug in Westerlo.
pi_33880589
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Staanplaats, ben jij van vak verhuist of alleen je vlag?
Ik zit tegenwoordig op de tweede ring achter de goal..weer is ff wat anders.
pi_33880666
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa...tis welgoedkoper. Hm, nog ff een auto regelen...
Tegen Heracles is het 'gewoon' een buscombi toch?
Gelukkig wel, ze kunnen onze veiligheid anders niet garanderen!

pi_33890819
Ik hoorde op rtv oost vandaag dat er "een supporters vereniging van Feyenoord" bloemen gaat uitdelen in amelo als protest. Weet iemand hier iets van?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:05:03 #162
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33895001
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef snabbi het volgende:
Ik hoorde op rtv oost vandaag dat er "een supporters vereniging van Feyenoord" bloemen gaat uitdelen in amelo als protest. Weet iemand hier iets van?
Ik had het ook gelezen op Lunatic dat ze dit misschien zouden gaan doen.

Bloemen uitdelen moet gvd niet gekker worden.
pi_33895099
Ach het heeft ook wel wat. Het is wel het andere uiterste van risicowedstrijd en in dat opzicht kan ik er dan ook alleen maar om lachen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:34:39 #164
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33895642
Ik dacht al dat ik het verkeerd gelezen had, maar 5 februari spelen we "gewoon" om 14:30 ipv om 12:30....
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:11:46 #165
128516 Fok_you
pi_33900136
bij studio voetbal wisten ze zelfs te melden dat coelho de opvolger van kuyt zou worden bij een eventueel vertrek
nou lijkt dat me nogal sterk, maar je zou dan toch ook zeggen dat de verkoop nog niet rond is
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:14:25 #166
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33900226
Zouden we zondag eindelijk weer eens kunnen winnen in Arnhem....
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:48:50 #167
128516 Fok_you
pi_33901285
vreven en hersi spelen waarschijnlijk toch mee

enerzijds lijkt het me weer een hele moeilijke wedstrijd, maar aan de andere kant heb ik wel wat vertrouwen in feyenoord, ik krijg het idee dat ze beter gaan draaien en dat ook het vertrouwen in de groep intern omhoog gaat...

ik denk toch dat we, zij het met enige moeite, winnen

(tenzij de "nieuwe verdediging" flopt.... een 2-0 achterstand na 20 minuten winnen we niet meer)
pi_33907948
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Fok_you het volgende:
bij studio voetbal wisten ze zelfs te melden dat coelho de opvolger van kuyt zou worden bij een eventueel vertrek
nou lijkt dat me nogal sterk, maar je zou dan toch ook zeggen dat de verkoop nog niet rond is
Volgens mij zei Tom dat dus...

Kreeg vanmiddag een brief van de wijkchef of ik misschien bij de vrijwillige politie wilde. En als ik het liev vroeg mag je misschin zelfs dienst doen in de Kuip
pi_33909594
Ik heb ook zo'n brief gehad, toevallig een week nadat er in me auto was ingebroken. Bij mij werd er alleen niets gezegd over de kuip.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:47:32 #170
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33909723
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef snabbi het volgende:
Ik heb ook zo'n brief gehad, toevallig een week nadat er in me auto was ingebroken. Bij mij werd er alleen niets gezegd over de kuip.
Ik heb niets gekregen.....
pi_33910405
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb niets gekregen.....
Wil je de mijne?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:09:22 #172
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33910485
Vlaar speelt vanavond in de basis tegen Hoek..... Joepie!

Overigens is het nog maar een kwestie van weken tot Nicky Hofs weer mee kan doen!
pi_33910601
Wie is er geofferd? Ostlund? Greene op rechts? Meer info pls
pi_33914194
Hoek uit, moet wel een nulletje of zeven, acht kunnen worden. Minimaal.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:54:40 #175
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33914551
Het staat 0-1 bij rust gemaakt door Snoijl
pi_33914997
Nou, dat valt me nog tegen eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33916368
Opstelling Feyenoord: Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Snoijl, De Guzman, Paauwe, Ono, Biseswar, Kuyt en Pardo.

Greene staat dus inderdaad nu rechtsback met Vlaar en Bahia in het centrum.

In de tweede helft heeft Erwin Koeman Aerts en Collen in het veld gebracht. Collen neemt nu de rechtsbackplaats in bezit. Vlaar en Greene staan samen in het centrum met Bahia als linksback.

Aerts, Collen, Vlaar, Green, Bahia, De Guzman, Paauwe, Snoyl, Biseswar, Kuyt en Pardo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:55:31 #178
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33916880
Feyenoord is met Ron Vlaar in de basis begonnen aan het enige oefenduel in de korte winterstop. Serginho Greene neemt bij het begin van de wedstrijd de rechtsbackpositie over van Alexander Östlund, die zondag in de wedstrijd tegen Vitesse ook geschorst is. Ron Vlaar begint naast André Bahia in het centrum van de verdediging.

In de eerste helft is alleen verdediger Ferne Snoijl die het net weet te vinden. De jonge Feyenoorder mocht van Erwin Koeman beginnen, omdat Pascal Bosschaart ziek thuis zit. Na 23 minuten scoorde Ferne Snoijl de 0-1. Feyenoord speelt vooral slordig tegen de nummer laatst van zaterdag hoofklasse. De Zeeuwse club heeft zelfs een kans om in de eerste helft al gelijk te maken. Gelukkig herstelde Patrick Lodewijks op tijd en blijft het 0-1.

In de tweede helft heeft Erwin Koeman Maikel Aerts en Pieter Collen in het veld gebracht voor Patrick Lodewijks en Shinji Ono. Pieter Collen heeft de rechtsback positie overgenomen van Serginho Greene die doorschuift naar het centrum naast Ron Vlaar. André Bahia is weer verder doorgeschoven naar de linksback positie en Ferne Snoijl neemt op het middenveld de plaats over van de gewisselde Shinji Ono. Ook krijgen Royston Drenthe voor André Bahia nog speel minuten en maakt Nick Hofs zijn rentree. Dirk Kuijt valt in de tweede helft uit met een lichte blessure, hij wordt vervangen door jeugdspeler Mitchell Schet. Ook Kuijts maatje Salomon Kalou speelt niet vanwege een lichte blessure.

Diego Biseswar verdubbelt de scoren nog naar 0-2.

Hsv Hoek - Feyenoord: 0-2 (0-1)
Scoreverloop:
0-1 Ferne Snoijl ('23)
0-2 Diego Biseswar ('??)

Best een magere overwinning hoewel ze het altijd wel moeilijk hebben tegen amateurs.
Denk dat ze het zondag tegen Vitesse zwaar gaan krijgen.
pi_33917220
verslag van feyenoord netwerk:
quote:
Feyenoord wint met 0-2 van Hoek, rentree Hofs, Vlaar, Schet en Drenthe in actie

Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Hoek met 0-2 gewonnen. Snoyl maakte halverwege de eerste het enige doelpunt voor Feyenoord na een voorzet van Ono. Aan het einde van de tweede helft scoorde Biseswar in een leeg doel het tweede doelpunt voor Feyenoord.

Erwin Koeman begon met de volgende elf aan de basis Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Snoijl, De Guzman, Paauwe, Ono, Biseswar, Kuyt en Pardo.

Gezien de korte voorbereiding lijkt het er dus inderdaad op dat Koeman het succesvolle duo Greene en Bahia uit elkaar wil houden. Greene kreeg de rechtsbackpositie toegewezen, Vlaar en Bahia vormden het centrale duo.

In de tweede helft bracht Erwin Koeman Aerts en Collen in het veld. Collen nam de rechtsbackplaats in bezit. Vlaar en Greene vormden samen in het centrum met Bahia als linksback.

Opstelling: Aerts, Collen, Vlaar, Green, Bahia, De Guzman, Paauwe, Snoyl, Biseswar, Kuyt en Pardo

Later in de tweede helft gingen Kuyt en Bahia met lichte klachten van het veld. De jongelingen Schet en Drenthe en de teruggekeerde Hofs kwamen in het veld. Voor Nicky Hofs betekende dat zijn rentree na een half jaar blessureleed.

Feyenoord speelde een matige wedstrijd in Zeeland. Het kon weinig indruk maken tegen de nummer laatst in de hoofdklasse. Om die reden bleef een hoge score dan ook uit.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:06:26 #180
53267 TC03
pi_33917331
Slecht hoor.

Wel goed om te zien dat Hofsch terug is.
pi_33918173
Niet best, maar dat ging in de voorbereiding ook al zo. Feyenoord heeft het altijd moeilijk tegen mindere tegenstanders.
That's all folks!
pi_33918883
Hm ik denk dat het resultaat van de wedstrijd minder belangrijk is dan de wedstrijd zelf is voor koeman om te kijken hoe hij vlaar kan inzetten en de rest van het team er op moet laten reageren. Wel zit ik weer zo van tegen een amateur en er raken mensen geblesseerd, waar heb ik dat eerder gehoord.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:03:15 #183
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33919773
Lekker boeiend zo'n oefenduel.

Positieve is dat Hofs terug is en enkele jeugdspelers hebben mogen spelen.

Zondag moeten ze er iig staan!
pi_33920903
Oefenduels...pffff lekker interessant joh
pi_33924337
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is het nog maar een kwestie van weken tot Nicky Hofs weer mee kan doen!
Weken? Ik dacht dat ie zich focuste op komende zondag?
pi_33926200
in dat artikel staat dat hofs al een rentree maakte.
pi_33926321
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:55 schreef snabbi het volgende:
in dat artikel staat dat hofs al een rentree maakte.
Maar een half uurtje tegen Hoek is wat anders dan Theo schoppen in de hoek.
pi_33932728
Romeo Castelen en Feyenoord zijn het goed als eens over een contractverlenging. De buitenspeler kan voor één jaar bijtekenen, waardoor hij tot medio 2008 vastligt.
De club onderhandelt al maanden met de zaakwaarnemers van de international. Castelen stond begin dit seizoen nog in de belangstelling van AS Monaco en een aantal Engelse clubs, maar kiest voor een langer verblijf in De Kuip.

Castelen kwam dit seizoen pas acht keer in actie voor Feyenoord in de Eredivisie. Hij maakte vijf doelpunten. Maar sinds de oefeninterland tegen Italië kijkt hij toe met een hamstringblessure.
pi_33935777
Goede zaak. Toch wel een goede aankoop van Wotte. Al hebben we genoeg vervangers.
pi_33937492
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet best, maar dat ging in de voorbereiding ook al zo. Feyenoord heeft het altijd moeilijk tegen mindere tegenstanders.
Wij deden een 3-1.

Maar goed, positief dat Vlaar zijn debuut heeft kunnen maken natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:18:31 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33937552
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wij deden een 3-1.
Jullie horen dan ook eigenlijk in de Eredivisie thuis mm
pi_33937562
Nou, dat lijkt me niet hoor PyTh... Hoewel, als je RBC soms ziet. Die 4 punten hadden wij ook nog wel ergens weggehaald denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:24:37 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33937771
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me niet hoor PyTh... Hoewel, als je RBC soms ziet. Die 4 punten hadden wij ook nog wel ergens weggehaald denk ik.
Puntje thuis tegen feyenoord was wel mogelijk geweest om maar een beetje ontopic te blijven

Maar met de plannen die ze nu hebben komt jouw clubje misschien toch nog wel een keertje een niveautje hoger op
pi_33937962
De topklasse? Lijkt me niks. Maar goed, dat is toekomstmuziek.

Overigens lijkt Leonardo me nu helemaal persona non grata geworden, nu Vlaar zelfs zijn nummer heeft gekregen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:22:31 #195
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33943518
Castelen bijgetekend is wel positief, ondanks dat ie van mij gerust weg mag deze zomer!
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:23:17 #196
53267 TC03
pi_33943549
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen bijgetekend is wel positief, ondanks dat ie van mij gerust weg mag deze zomer!
Hoezo? Voorlopig werd ie steeds vervangen door Boussaboun, dat vind ik nou geen ideale vervanger van Castelen.
pi_33943798
Die discussie is ook al vaak genoeg gevoerd. Vincken, Castelen, Derijck ali b
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:43:51 #198
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33944173
De Feyenoord-fanshop komt nog even snel met de K2 productlijn....

woensdag 11 januari 2006 @ 18:46:56 #199
53267 TC03
pi_33946095
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[afbeelding]
SBS6 niveau.
pi_33946141
quote:

[afbeelding]
Dat ziet er gelikt uit zeg.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:00:21 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33946581
quote:

[afbeelding]
For as long as it lasts
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:02:14 #202
53267 TC03
pi_33946650
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

For as long as it lasts
Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:28:53 #203
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33947786
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.
pi_33948187
quote:

[afbeelding]
pfffffffff
pi_33949233
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef snabbi het volgende:
Die discussie is ook al vaak genoeg gevoerd. Vincken, Castelen, Derijck ali b
Derijck?? In dat rijtje?
www.thuisuiteten.nl
pi_33950283
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Derijck?? In dat rijtje?
Excuses, vergeef mij mijn domheid, ik bedoelde de Ceulaar
Biseswar werd ook genoemd, die heeft natuurlijk een tijdje rechtsbuiten gespeeld in B1.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:59:23 #207
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33956900
11-01-2006: Feyenoord bevestigt: Coelho naar Getafe
[Bron: Feyenoord.nl]

Feyenoord bevestigt op Feyenoord.nl dat Jackson Avelino Coelho verhuist naar Getafe. De club uit Madrid neemt de als ‘Jaja’ bekend staande Braziliaan over van Feyenoord, dat de spits het afgelopen jaar uitleende aan het Belgische Westerlo. Jaja (19) tekent in de Spaanse hoofdstad een contract voor viereneenhalf seizoen.

Feyenoord verkreeg de rechten op Jaja als gevolg van de samenwerking met America Belo Horizonte. De aanvaller werd op basis van de samenwerking met het Belgische Westerlo aan die club uitgeleend om zich verder door te ontwikkelen. Dat lukte wonderwel, want in de Jupiler League speelde het talent zich door veel doelpunten en assists in de kijker van veel Europese clubs. Het door voormalig Duits international Bernd Schuster getrainde Getafe bleek uiteindelijk het slagvaardigst.

Jaja is inmiddels al in Madrid en medisch goedgekeurd. Een dezer dagen zal zijn officiële presentatie plaatsvinden.

Over het bedrag dat Feyenoord aan de transfer overhoudt wordt op de website niets vermeld.

Hopelijk hebben we er dan toch wel een leuk bedrag aan over gehouden...
Ben benieuwd hoe die zich daar gaat ontwikkelen en of het dan toch dom is dat we hem hebben laten gaan.
pi_33963892
quote:

[afbeelding]
Op wintersportvakantie waande ik me ook al in Rotterdam, met die ski's en skischoenen van de merken K2 en Salomon!!
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:11:28 #209
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33967944
quote:
'Patrick Mtiliga naar Westerlo'

Feyenoord heeft Westerlo gisteren beloofd voor een vervanger te zorgen van Jackson de Coelho. Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws wordt dat Patrick Mtiliga. Mtiliga speelde dit seizoen, mede door blessures, nog geen seconde in Feyenoord 1.
Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!

Overigens lijkt Shinji toch naar Japan te gaan aangezien Bolton twijfelt, en de 2,5 milj, niet op tafel wil leggen....
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:39:35 #210
128516 Fok_you
pi_33976272
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!
zo iets dacht ik ook al !
al deed mtiliga het in het begin niet eens zo slecht bij feyenoord maar toch...
pi_33983693
Feyenoord is weer in gesprek met Kalou over een langer contract hoorde ik. Zou zo maar kunnen dat Feyenoord binnen 3 jaar opeens de rijkste club van Nederland is als Kalou goed bijtekent. Kuijt, Kalou (met verbeterd contract), Ono, de Guzman, Vlaar, Castelen zijn samen wel goed voor zo'n 30 a 35 miljoen euro. En dan reken ik spelers als Greene en Bahia die je voor 2 a 3 miljoen verkoopt niet eens mee.

Leuk voor jullie
pi_33984712
De voorzitter is wel erg paranoia, zie sport journaal
(volgens van der Herik zit de Noc nsf achter het feit dat kalou nog geen ned,paspoort heeft, als Kalou een andere sport had gedaan als voetbal had hij hem allang gehad.)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:29:07 #213
128516 Fok_you
pi_33984734
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef daaaaan het volgende:
Feyenoord is weer in gesprek met Kalou over een langer contract hoorde ik. Zou zo maar kunnen dat Feyenoord binnen 3 jaar opeens de rijkste club van Nederland is als Kalou goed bijtekent. Kuijt, Kalou (met verbeterd contract), Ono, de Guzman, Vlaar, Castelen zijn samen wel goed voor zo'n 30 a 35 miljoen euro. En dan reken ik spelers als Greene en Bahia die je voor 2 a 3 miljoen verkoopt niet eens mee.

Leuk voor jullie
ik denk niet dat kalou bij zal tekenen....
daarbij mag Ono waarschijnlijk weg voor 2,5 miljoen dus. Vlaar levert ook geen donder op, zelfs als hij zich bewijst en voor 10 wordt verkocht gaat er 5 naar AZ + de eerdere 2 / 2,5. de guzman zou aan de andere kant denk ik best eens 10-15 miljoen op kunnen gaan leveren ALS hij zich top blijft ontwikkelen. Castelen... er gingen van die geruchten enzo maarja..... ik denk dat die uiteindelijk voor 4-6 miljoen weg gaat...

ik zie het nog wat minder rooskleurig helaas.....
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:38:13 #214
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33985117
quote:
12-01-2006: Feyenoord: Gesprekken met Kalou heropend

Feyenoord heeft de besprekingen met Salomon Kalou over een eventuele contractverlenging heropend. Dat onthulde Jorien van den Herik in zijn traditionele speech tijdens Feyenoords nieuwjaarsreceptie, zo meldt Feyenoord.nl. ‘Er is ons nog steeds veel aan gelegen om Salomon langer voor Feyenoord te behouden. Bovendien houden wij er niet van dat spelers transfervrij vertrekken. Ik hoef daar geen doekjes om te winden. Maar het heeft geen zin om nu al over die besprekingen te speculeren, want daar zijn ze nog te vers voor. Belangrijk is in elk geval dat we na de Psv-flirt weer volledig on speaking terms zijn.’

Van den Herik brak tijdens zijn nieuwjaarsspeech nogmaals een lans voor de versnelde naturalisatie van Salomon Kalou. Hij noemde de buitenlandse topsporters die wel al een Nederlands paspoort hebben en verbond daaraan de conclusie dat het NOC-NSF de onbekende adviseur van minister Verdonk moet zijn. ‘Want’, zei Van den Herik, ‘daar worden de prestaties van de voetbalsport, zoals wij dat in 2002 ook merkten bij de verkiezing van de Sportploeg van het Jaar, al jarenlang gediscrimineerd. En dat is temeer discutabel omdat het NOC-NSF een bedrag van ongeveer 6 miljoen per jaar genereert uit de Lotto en Toto gelden. Gelden die eigenlijk de betaald voetbalorganisaties toekomen.’

‘Er wordt altijd wel gezegd dat voetbal overal een streepje voor heeft, maar in deze zaak lijkt het tegendeel waar, althans kijkend naar de visie van de minister. Als Salomon Kalou een minder populaire sport zou hebben beoefend, zou zijn Nederlandse paspoort in de luwte allang zijn verstrekt. Dat denk ik tenminste. Nu is Kalou rolmodel voor het zogenaamde strenge toegangsbeleid, terwijl hij dat nu juist zou kunnen zijn als bewijs dat sport de sociale cohesie bevordert. Op 26 januari aanstaande dient het hoger beroep en ik hoop dat ook in deze zaak het recht zal zegevieren.’
Wat is het toch en "held", onze GKL!

Overigens hoop ik dat Kalou nog bij wil tekenen bij Feyenoord....
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:10:33 #215
128516 Fok_you
pi_33986409
GKL ?
pi_33986486
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Fok_you het volgende:
GKL ?
Grote Kale Leider, dacht ik.
pi_33986492
Grote kale leider, Jorien van de Herik.
pi_33986776
Ook wel bekend als GKG
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33987723
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Ook wel bekend als GKG
Grote Kale Gladjakker?
pi_33990340
Dom om dat bij de receptie te zeggen. Hiermee maak je alleen maar slapende honden wakker. Of zouden ze hem zo graag verkopen? Al zal hij niet meer naar PSV gaan, daar die er niet meer de financiele middelen voor hebben gok ik zo.
pi_33991058
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Grote Kale Gladjakker?
Gek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33993082
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Gek
wie noemt m zo dan?
pi_33993300
Is een bijnaam die je wel eens ooit leest
pi_33993420
Nog nooit gehoord. Wel een andere betekenis van GKL...
pi_33995791
Feyenoord
pi_33996076
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
Nog nooit gehoord. Wel een andere betekenis van GKL...
grote kankerlijer?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:34:31 #227
128516 Fok_you
pi_33996711
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:14 schreef renz0r het volgende:
Feyenoord
pi_33997289
Kijk uit hoor, je zit hier bij de Feyenoorders.. dan bannen ze nogal snel.. alhoewel er dan niet veel gemist wordt natuurlijk
pi_33998953
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef snabbi het volgende:
Kijk uit hoor, je zit hier bij de Feyenoorders.. dan bannen ze nogal snel.. alhoewel er dan niet veel gemist wordt natuurlijk
HAHAHAHA
pi_34008219
Dit is de tekst van de speech, zoals die in het Maasgebouw door Jorien van den Herik werd uitgesproken.

Dames en heren, van harte welkom.

Met de Kerst kreeg ik van mijn zoon in Amerika een klein gedichtje van Toon Hermans, waarop hij een eigen variatie had toegepast.

De tekst luidde:

Het ego spettert uit de pan
En ieder doet zich gelden
IK ben de ster, IK ben de man
Wij zijn de grote helden
Wij zetten gouden hoeden op
En levensgrote smoelen
Maar hoe sterker je als opa in het leven staat
Hoe milder je je gaat voelen.

Waarom dit gedichtje als intro?

Ik doe dat om meer dan één reden.
Ten eerste omdat ik mij realiseer dat ik gedurende mijn eerste jaren als voorzitter wel eens te vaak op de voorgrond ben getreden.
Dat is me – zoals u weet - niet altijd in dank afgenomen.
Ik heb in die periode misschien eerder te veel dan te weinig gezegd.
Ook al was dat in belang van Feyenoord, ik weet best dat ik soms scherper dan strikt noodzakelijk was.

Bij mijn aantreden, nu veertien jaar geleden, moesten er soms zware maatregelen worden genomen.
Dat gaat mensen die het treft niet in hun kouwe kleren zitten.
Ik heb me dat altijd gerealiseerd en ik heb er weleens wat minder goed door geslapen. Maar nood breekt wetten. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

In ieder geval ben ik altijd ‘recht door zee gegaan’. Toch wordt het feit, dat je geen blad voor de mond neemt, je niet overal in dank afgenomen. Ik kan mij zelfs moeilijk aan de indruk onttrekken, dat ook de - wat in de volksmond is gaan heten - FIOD-affaire hiermee te maken heeft. Sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat die actie al werd geïnspireerd door rancune.
Vraag me niet van wie. Ik kan er mijn eigen gedachten over hebben, maar ik kan het nooit bewijzen.
Maar wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt, neemt nu eenmaal een risico.

Maar als je 48 jaar bent en je aanvaardt het voorzitterschap van de club die je als kind al lief was, dan wil je – vooral in tijden van nood – maar één ding en dat is orde op zaken stellen. Je denkt daarbij niet aan revanche van mensen, die in de verste verten niet de affiniteit met Feyenoord hadden, zoals u en ik.
En je denkt zeker niet aan de gevolgen…. Een 7-jaar durende slopende vervolging door het Openbaar Ministerie op basis van een flinterdun vermoeden.
Die vermoedens zijn inmiddels – gelukkig – ontmaskerd. Dat neemt niet weg, dat die kennelijk aan het O.M. zijn aangereikt vanuit de gedachte dat Feyenoord moest worden beschadigd en dat de voorzitter - zoals Barbertje - moest hangen.
Dat kan niet missen
Ik kom op de 2e vrijspraak straks nog terug.

Ik citeer het aangepaste gedicht ook om aan te geven dat de voetbalwereld in de loop der jaren één grote publicitaire kermis geworden is,
met helden, en gouden hoeden,
maar waarin de haakse belangen inmiddels zó groot geworden zijn, dat je nauwelijks je meer aan die kermis kunt onttrekken, hoe graag je dat ook zou willen als je in de nieuwe structuur geen clubvoorzitter meer bent, maar voorzitter van de Raad van Commissarissen.

Men heeft het altijd over macht. En hoe zit dan met die macht bij Feyenoord? Ook dat zal ik straks nog eens proberen uit te leggen.

Het ego spettert uit de pan
En ieder doet zich gelden

Dat geldt ook in de zaak Kalou.
Feyenoord ondersteunt Salomon Kalou bij de naturalisatieprocedure.
En logisch, want Feyenoord heeft zijn spelers liever in Oranje spelen dan ver weg op andere continenten. Al was het maar omdat het de UEFA en de FIFA nog steeds niet is gelukt om intercontinentale kalenders ook maar enigszins op elkaar af te stemmen.

Ook persoonlijk heeft Salomon Kalou veel moeten opgeven om zijn wens – spelen in Oranje – te laten uitkomen. Alle oproepen voor de nationale teams van Ivoorkust heeft hij afgewezen.
Ik kan u garanderen dat je daarvoor in een instabiel land wel verantwoording af moet leggen. Het is dus niet zomaar een beslissing van hem geweest. Het is wel overwogen en met de familie besproken.

We zijn het vaak eens met minister Verdonk. Maar nu niet.
De wettelijke kaders voor een uitzondering voor Salomon zijn namelijk wel aanwezig. En op basis daarvan zijn al diverse buitenlandse topsporters versneld genaturaliseerd:

- de badmintonsters Mia Audina en Yao-Jie
- de hardloopster Lornah Kiplagat
- de zeiler Mitch Booth
- de squaster Naudé
- de tafeltennister Li Jiao

Als een voetballer als Kalou dan toch niet in aanmerking komt voor versnelde naturalisatie, dan zal die nog steeds grote onbekende adviseur van mevrouw Verdonk wel het NOC-NSF zijn want daar worden de prestaties van de voetbalsport, zoals wij dat in 2002 ook merkten bij de verkiezing van de Sportploeg van het Jaar al jarenlang gediscrimineerd.

En dat is temeer discutabel omdat het NOC-NSF een bedrag van ongeveer
6 miljoen per jaar genereert uit de Lotto en Toto gelden. Gelden die eigenlijk de betaald voetbalorganisaties toekomen.

Er wordt altijd wel gezegd dat voetbal overal een streepje voor heeft, maar in deze zaak lijkt het tegendeel waar, althans kijkend naar de visie van de minister.
Als Salomon Kalou een minder populaire sport zou hebben beoefend, zou zijn Nederlandse paspoort in de luwte allang zijn verstrekt. Dat denk ik tenminste.

Nu is Kalou rolmodel voor het zogenaamde strenge toegangsbeleid, terwijl hij dat nu juist zou kunnen zijn als bewijs dat sport de sociale cohesie bevordert.
Op 26 januari a.s. dient het hoger beroep en ik hoop dat ook in deze zaak het recht zal zegevieren.

Natuurlijk wilt u ook graag weten of Kalou het contract met Feyenoord alsnog zal verlengen. Ik kan u alleen zeggen dat we in elk geval in alle rust de besprekingen hebben heropend. Er is ons er nog steeds veel aan gelegen om Salomon langer voor Feyenoord te behouden. Bovendien houden wij er niet van dat spelers transfervrij vertrekken. Ik hoef daar geen doekjes om te winden. Maar het heeft geen zin om nu al over die besprekingen te speculeren, want daar zijn ze nog te vers voor. Belangrijk is in elk geval dat we na de PSV-flirt weer volledig on speaking terms zijn.

We zijn altijd blij geweest dat we een stuk van de opleiding in Salomon voor onze rekening hebben kunnen nemen. Dat geldt evenzeer voor Jonathan De Guzman.

De wettelijke en reglementaire belemmeringen zijn groot en worden in de toekomst vast niet minder. Maar we hebben nu toch met z’n allen weer het bewijs kunnen leveren dat Nederland als voetbalopleiding terecht hoog staat aangeschreven.

Ik kom wel eens in Noord Amerika – zoals u weet – en ik kan u verzekeren dat zijn succes in Canada niet onopgemerkt is gebleven. Dat danken we trouwens niet alleen aan de opleiding op Varkenoord, maar ook aan de ouders van Johathan. De onderhandelingen over het verlengen van zijn contract gingen in eerste instantie over de sportieve ontwikkelingen en over voetbal.
Jonathan komt ook uit een gedreven sportfamilie. Zijn vader en moeder hebben heel veel vertrouwen in ons gesteld door hem op jonge leeftijd naar Nederland te laten gaan en we zijn er trots op dat we dat vertrouwen niet hebben beschaamd. Met dank aan de mensen die zich over hem hebben ontfermd.

Over opleiden gesproken.
Ik heb vaak kritiek gehoord op onze buitenlandse samenwerkingsverbanden. Ik zal de laatste zijn die zegt dat ze allemaal even succesvol zijn. Dat kan ook niet, want dat zou een wereldwonder zijn. Maar zonder buitenlandse connecties zou ook Jonathan De Guzman niet bij ons terecht zijn gekomen. En zonder Bonaventure Kalou zou zijn broer niet op Varkenoord hebben gespeeld.
En de alom heersende gedachte dat we een sloot geld naar Ghana brengen, is echt onjuist. Ik kan dat niet genoeg herhalen. Ik blijf het ook herhalen. De financiële inspanning van Feyenoord is minder dan het salaris van 1 speler. Alles wat daar gebouwd is, is gebouwd met investeringen van particulieren.

Goed, ik weet: er speelt uit Ghana nog geen evenknie van Kalou of De Guzman in ons eerste elftal, maar geduld is een schone zaak.
Inmiddels vormen wel door ons opgeleide spelers de kern van het Olympisch Elftal. En ook beide Kalou’s waren trouwens pas na vele jaren het resultaat van de academy in Ivoorkust.

Dat neemt niet weg dat we ons opleidingscircuit voortdurend kritisch volgen. We evalueren trouwens alles. Zeker financieel. Maar altijd met een maatlat over een aantal jaren. Opleiden is geen 1 jaars-exercitie. Niet op Varkenoord, niet in Ghana.
Je bepaalt het succes, of het ontbreken van succes, pas na verloop van tijd.

Ik weet dat sommige supporters, die zeer nauw en kritisch het beleid van de club volgen – wat ik trouwens een goeie zaak vind - liever vandaag dan morgen alles zouden willen concentreren op Varkenoord. En als u diep in mijn hart kijkt zou ik dat natuurlijk ook willen, maar dan nodig ik toch graag eens een afvaardiging van de supporters uit op de kamer van onze jurist om eens een kijkje te nemen in de correspondentie met de duizend-en-één grote en kleine overheidsinstanties.

Men heeft er namelijk werkelijk geen idee van wat er voor papierwinkel nodig is om 1 buitenlands minderjarig talent hier in Nederland een opleiding te laten volgen.

Nog los van het feit of de ouders van die jongen dat emotioneel wil willen en of die jongen – eenmaal hier - het zelf volhoudt. In sociaal opzicht doen wij er alles aan om een stagiair het zo goed mogelijk naar de zin te maken, maar tegen heimwee is geen kruid gewassen. Als je als club je dus niet helemaal wilt isoleren van buitenlands potentieel talent zit er dus heel vaak niets anders op dan ter plekke op te leiden en de vinger in de pap te houden.

Maar - ook in deze materie – laat ik me graag adviseren door de kenners.

Dat brengt me automatisch op het onderwerp: verantwoordelijkheid.
Feyenoord is – zoals u weet – sinds bijna twee jaar een N.V.
Het was een switch die nodig was om een heldere structuur te realiseren. Er is me lang genoeg verweten dat alles om mij draaide.

Onze N.V. heeft een directie en een Raad van Commissarissen.
De directie heeft de verantwoordelijkheid over de dagelijkse gang van zaken en de Raad van Commissarissen controleert, adviseert, motiveert en bewaakt het welzijn en de continuïteit van de organisatie.
Zo gaat het in het bedrijfsleven en zo behoort het ook te gaan bij Feyenoord.
Maar voetbal is nu eenmaal emotie en entertainment.
Bij positieve emoties zijn spelers en de technische staf de helden.
Bij negatieve emoties treft het bestuur de schuld.

In dit geval: de Raad van Commissarissen.

En omdat ik mij nu eenmaal in het begin zeer nadrukkelijk heb geprofileerd, ook bij de KNVB vooral als Feyenoord weer te kort werd gedaan, realiseer ik me terdege dat vooral ik – bij storm – als voorzitter van de Raad van Commissarissen de meeste wind vang.

De kop boven het maaiveld is tegelijkertijd ‘de kop van Jut’.
Ik moet dat maar accepteren, hoewel ik wel vind dat het in sommige gevallen wat te veel eenvoudig om alle schuld af te wenden op een bestuur.

Vooral omdat een bestuur zich – als zaken moeten worden uitgelegd - te houden heeft aan een ethiek, waarin correctheid de belangrijkste peiler is. Dat wordt wel eens vergeten. Je kunt namelijk niet alles zeggen.
Je zou het wel willen, maar dat gaat niet.
Zelfs niet off the record. Het komt als een boemerang terug.
Maar het isoleert je wel.
Met als onvermijdelijk gevolg dat je, als directie of Raad van Commissarissen, overal de schuld van krijgt , zonder dat je daarop altijd een weerwoord kunt geven.

We hebben – ik geef als voorbeeld – op uitnodiging 1 keer een rondvaart gemaakt door de haven om te kijken of de Waalhaven een plek zou kunnen zijn om een nieuw stadion te bouwen. Prompt lekte die ene rondvaart uit. Met natuurlijk een repercussie.
Terwijl niemand zich ooit afvroeg waar diep in ons hart nu wèl onze voorkeur naar uitging. Want die voorkeur zou natuurlijk best eens dezelfde kunnen zijn als van de meesten onder ons. Namelijk hier.
Of een paar 100 meter verderop in de Varkenoordse polder.
Maar als je alles wilt overwegen, moet je eerst ook alles gezien hebben.

Overigens is de bouw van een nieuw stadion niet meer dan een toekomstfilosofie.
Het zijn allemaal vooralsnog losse flodders.
Er is nog geen concreet plan. Er is geen locatie. Er is geen begroting.
Het enige wat er van onze kant is, dus van de kant van het betaalde voetbal, dat is de hoop dat we een stadion zouden kunnen realiseren waarbij we niet nog eens te maken krijgen met afspraken zoals die in 1937 zijn gemaakt.

Maar terwijl ik dit zeg realiseer ik me dat dit, als voorzitter van de Raad van Commissarissen, ook al weer een lastige uitspraak is.
Uit de mond van een directeur zou dit weer heel anders klinken.
Daarom erken ik ook dat de zogenaamde invloed van een commissaris zou kunnen verminderen als ook Feyenoord zou overgaan tot de aanstelling van een herkenbare algemeen directeur, zoals dat bij Ajax het geval was.

Maar ook daar zag je, met name de laatste maanden, bij mindere prestaties, de beperking van dat nut. Ook bij Ajax kreeg de voorzitter van de Raad van Commissarissen het voor zijn kiezen. De voetbalwereld schijnt nu eenmaal vooral in slechtere tijden , uit te zijn op een herkenbare kop – en dan mag je die van mij onderhand wel noemen - op wie ongezouten kan worden gefoeterd.

Als je dus praat over: wie heeft nu de macht bij Feyenoord?

Blijkbaar denkt men daarbij allereerst aan mij.
Het enige juiste antwoord is echter: de dagelijkse verantwoordelijkheid ligt bij de directie en vanuit de toezichthoudende rol ligt de eindverantwoordelijk (met de zware naam: macht) bij de Raad van Commissarissen – in de volksmond: het bestuur. Maar die eindverantwoordelijkheid wordt bij voorkeur uitgeoefend als er eerst op directie niveau – dus bij Sjaak Troost, Chris Woerts en Onno Jacobs - een consensus is. Met andere woorden: wij laten ons graag goed en ’t liefst met een unaniem standpunt voorlichten.

Ik zal - in dit verband – onmiddellijk een paar vragen beantwoorden, waarvan ik denk dat die voorop op uw tong liggen.
Komt er een algemeen directeur?
Ik zeg nooit nooit. Maar voorlopig niet. We zien geen reden.
Komt er een nieuwe technisch directeur?
Voorlopig niet. We zien geen reden. Er is voldoende technische kennis aanwezig en daarnaast zal de scouting worden versterkt.
Is er voor dit alles een financiële reden?
Nee, want als de absolute noodzaak er wel was geweest, hadden we het zeker niet nagelaten.
Maar ik zeg in alle eerlijkheid wel dat het ons ook goed uitkomt. We leven keurig met de broekriem aangetrokken. We hebben ook door de komst van Onno Jacobs als financieel directeur, een directie die op de kleintjes let. En zo hoort het ook. Een vrijkaartje voor de scout van FC Zwolle, die Feyenoord-PSV wil zien, helaas……. Maar voor de oud-spelers blijft de poort wagenwijd open.

Ik wil vandaag niet te lang stil staan bij het verleden. Het is spijtig dat er een vroegtijdig einde kwam aan het trainerschap van Ruud Gullit en Zelko Petrovic. Het is spijtig dat we onverwacht afscheid hebben moeten nemen van Mark Wotte. We hebben als club alle correctheid in acht genomen.

Jan Willem van Dop heeft promotie gemaakt en is directievoorzitter van FC Utrecht geworden. Zijn vertrek had een andere allure. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan, maar in de voetballerij heb je dat nu eenmaal niet in de hand.
We zijn blij met de komst van Wim Jansen en de rentree van Chris Woerts.
We zijn blij met Erwin Koeman, en de rust die hij uitstraalt.
No-nonsense. Hij weet wat hij moet doen en aanvaardt dat.
Geen spanningen en spoken, die er niet zijn ."

En daarnaast nemen we op dit moment een aantrekkelijke positie in op de ranglijst. Ik hoop van harte dat we ook in dat opzicht een mooi 2006 tegemoet gaan.

En persoonlijk, maar ook ter zuivering van de naam Feyenoord, zou ik erg gelukkig zijn als ook in cassatie bij de FIOD-affaire blijkt dat er, zoals dat hoort, recht is gesproken.

Ik ben in 7 jaar rechtbankellende 14 jaar ouder geworden.
Vrienden met veel humor zeggen: Jorien, dat is ook goed te zien.

Maar ik blijf het echt onbegrijpelijk en onbestaanbaar vinden dat een overheid zoveel kosten maakt om louter prestigeredenen.
Daar kan ik inderdaad elke dag nog boos om worden. Vooral om de machteloosheid.
Ik kan het daarom ook niet nalaten om het op z’n minst vreemd te vinden dat een voormalig minister van justitie die destijds verantwoordelijk was voor het openen van de heksenjacht op voetbalclubs, nu toezichthouder van de KNVB, dus van de clubs is.

Passend in de politieke sorry cultuur, had hij daarom na twee vrijspraken toch wel eens rechtstreeks contact met mij kunnen opnemen.

Verder zou het de voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB sieren om met al die ingangen die hij in Den Haag schijnt te hebben en waarom hij in functie bij de KNVB werd gekozen, het de politiek duidelijk te maken dat het invoeren van een pasfoto registratie op toegangskaarten overbodig is en voor de clubs economisch schadelijk kan zijn. Want als je zoveel moeite moet doen om gezellig naar een voetbalwedstrijd te gaan, kan men wel eens andere keuzes gaan maken.

Het handjeklap om een proef met play-offs te mogen doen als clubs een pasfoto registratie zouden invoeren is oneigenlijk.

Wij kennen in Nederland een identificatie plicht en in combinatie met de invoering van een praktische meldingsplicht – ik heb het daar al 10 jaar over - , is een pasfoto registratie voor bezoekers aan een voetbalwedstrijd absolute onzin, stigmatiserend en ook discriminerend.

Ik loop al een tijdje mee in het voetbal en heb in al die jaren – afgezien van de periode toen er goede sier gemaakt kon worden met EURO 2000 - nog nooit iets positiefs kunnen merken van de landelijke politiek.
De bal wordt nooit in de ploeg gehouden, maar altijd zo snel mogelijk bij de clubs – want wij worden als tegenstanders gezien - ingeleverd.
De overheid blijft in deze voorbij gaan aan het nemen van de eigen verantwoordelijkheid.
Soms heb ik goede voornemens gehoord, maar tot besluiten is het nog nooit gekomen.

Nog even over de FIOD zaak.

Natuurlijk ben ik blij dat Feyenoord en ik ook in tweede instantie door de rechter van alle blaam zijn gezuiverd. Wij hebben daar altijd in geloofd. Niemand in onze organisatie is erop uit willens en wetens de wet te overtreden. Bij twijfel laten wij ons bijstaan door gerenommeerde deskundigen; ook al is goede raad vaak duur. Wij hebben onszelf niets te verwijten. Het blazoen van Feyenoord is onbezoedeld. Het legioen mag daar trots op zijn.

Mijn gevoel van onbehagen is helaas nog niet geheel verdwenen. Dat komt door het cassatieberoep dat door het Openbaar Ministerie tegen de vrijspraak is aangetekend.
Haast tegen beter weten in, zo menen ook onze advocaten.
Wanneer is het eens een keer genoeg geweest? Hoe vaak moeten Feyenoord en ik nog worden vrijgesproken, voordat het OM de strijdbijl begraaft?

Opnieuw zien de club en ik ons gesteld voor een periode van lange onzekerheid en exorbitante kosten. Dat geldt ook voor de goegemeenschap. Deze zaak trekt een wissel op de capaciteit van de rechterlijke macht, die toch schreeuwt om een betere besteding daarvan.

Deze zaak trekt ook een wissel op de portemonnee van de belastingbetaler, die uiteindelijk voor de kosten van deze operatie moet opdraaien.

Dan vraag ik mij af: wordt het geen tijd dat hogerhand hier ingrijpt? Wordt het geen tijd dat de Minister van Justitie als eindverantwoordelijke zijn mensen tot de orde roept?

Uit alle reacties om mij heen en uit de commentaren in de media leid ik af dat een verdere vervolging geen enkel maatschappelijk draagvlak meer heeft. Dat is overigens niet de enige reden om het cassatieberoep alsnog in te trekken.
Het lijkt mij voor iedereen het beste, als dit nare boek zo snel mogelijk wordt dichtgeklapt. Iedereen kan zich dan weer met positieve energie wijden aan een betere toekomst.

Als een voorzitter de adviezen volgt van zijn adviseurs – belastingdeskundigen – en daarmee blijkt een goede beslissing te hebben genomen, wordt hij toch maar – ondanks twee vrijspraken – blijvend vervolgd en beschadigd. Ik moet voor de derde keer kosten maken.
De gemeenschap ook. Maar ja, diegenen die daarover beslissen merken er toch niets van en zij die de eindverantwoordelijk droegen, hebben we nu allang wat anders aan hun hoofd.

Maar goed, ik wil u op een dag als vandaag niet langer met zwarigheden belasten. Het is 12 januari. Het is al 6 uur geweest. Het is tijd voor een borrel.
Maar dames en heren; neem een voorbeeld aan Erwin Koeman, die heeft alweer een chauffeur besteld.

Ik wens u allen een in alle opzichten goed 2006.
In het bijzonder met veel gezondheid.

En degenen onder u die inmiddels ook opa zijn: laten we hopen dat we het nog lang blijven in goede gezondheid en veel mildheid.

Het leven maakt ons immers steeds sterker.

Proost.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:02:52 #231
128516 Fok_you
pi_34010272
te lang
net als bij die rechtszaak toen was je ook een half uur bezig met lezen, nu geen zin in...
quote:
Maar goed, ik wil u op een dag als vandaag niet langer met zwarigheden belasten. Het is 12 januari. Het is al 6 uur geweest. Het is tijd voor een borrel.
Maar dames en heren; neem een voorbeeld aan Erwin Koeman, die heeft alweer een chauffeur besteld.
daar viel mijn oog dan weer wel op
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:26:09 #232
128516 Fok_you
pi_34015505
quote:
EINDELIJK WINST IN HET GELREDOME?

Feyenoord hoopt zondag af te rekenen met een jarenlange frustratie. Vanaf het moment dat Vitesse in 1998 het Gelredome betrok wist Feyenoord in uitverband niet meer te winnen van de geel/zwarten. Zondag is er weer een nieuwe kans en de papieren zijn bepaald niet ongunstig voor Feyenoord dat in Vitesse de nummer tien van de Eredivisie treft. Erwin Koeman waakt ondertussen voor al teveel optimisme. ‘Want het is altijd maar de vraag hoe je uit de winterstop komt. Ook ons elftal heeft een aantal wijzigingen ondergaan en het is de vraag hoe we ervoor staan’, aldus de trainer.

De trainer doelde met die uitspraak vooral op zijn verdediging, waar Alexander Östlund – die zondag overigens geschorst is – het veld zal moeten ruimen. Serginho Greene is hoogstwaarschijnlijk de nieuwe rechtsback. Aankoop Ron Vlaar zal rechts in het centrum gaan opereren naast André Bahia. Koeman sprak inmiddels met Greene over die positiewijziging. De verdediger gaf aan er geen moeite mee te hebben. ‘Hij kan daar ook prima uit de voeten, want tot aan het vertrek van Boulahrouz was hij bij RKC ook altijd rechtsachter. Hij is er ook het type voor’, oordeelt Koeman. Pascal Bosschaart neemt de plek van linksback in. De Rotterdammer krijgt net als de laatste weken van 2005 de voorkeur boven Ferne Snoyl.

De andere wijzigingen in het elftal zijn aan de hand van blessures te verklaren. Sebastián Pardo start zondag in de basis door de blessures van collega-middenvelders Alfred Schreuder, Hossam Ghaly en Nicky Hofs. Laatstgenoemde hoort op zaterdag van zijn trainer of hij tot de selectie behoort, maar een basisplaats lijkt uitgesloten. Als rechtsbuiten zal Diego Biseswar voor het eerst zijn opwachting maken in de basis. De talentvolle jeugdspeler – die tot dusver vier keer in actie kwam in officieel verband – speelt door afwezigheid van Romeo Castelen, Tim Vincken en Ali Boussaboun (neemt deel aan Afrika Cup). Castelen zit mogelijk zondag wel bij de selectie, maar zal net als Hofs niet aan de aftrap verschijnen.

John Owoeri maakt wel weer deel uit van de selectie. De Nigeriaan verbleef de afgelopen periode bij het nationale team, maar viel af voor de definitieve selectie voor de Afrika Cup. Op vrijdag trainde hij voor het eerst weer mee in Rotterdam.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Lodewijks; Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart; De Guzman, Paauwe, Pardo; Biseswar, Kuyt en Kalou.
bron: feyenoord nieuwsbrief van feyenoord.nl
pi_34016331
quote:
13-01-2006: KOGEL DOOR DE KERK: ONO NAAR URAWA REDS

Shinji Ono keert zoals verwacht terug naar Japan. De middenvelder van Feyenoord bereikte volgens Feyenoord.nl vandaag een definitief akkoord over een driejarig contract met zijn voormalig werkgever Urawa Red Diamonds, de Japanse club waarmee Feyenoord al eerder tot overeenstemming was gekomen over een transfer. Naar verluidt betaald Urawa Feyenoord 2,5 miljoen euro voor Ono.

Eerder liepen onderhandelingen tussen Ono en het Engelse Bolton Wanderers op niets uit. De Japanse speler vertrekt morgen al naar zijn vaderland. Met de transfer naar de club waar hij van 1997 tot 2001 speelde, komt een abrupt einde aan zijn periode in Rotterdam. Ono speelde vierenhalf seizoen voor Feyenoord.

Shinji Ono is verheugd dat de kogel nu eindelijk door de kerk is, maar ook een beetje bedroefd over zijn aanstaande afscheid van Feyenoord en Rotterdam: ‘Het is heel erg mooi om terug te keren naar Urawa Reds, de club waar ik ben opgegroeid. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg jammer dat ik niet meer voor Feyenoord kan spelen. Ik had mijn tijd in Rotterdam ook graag met een prijs afgesloten, in plaats van met een periode vol blessures. Dat is niet gelukt, maar uiteindelijk zullen de mooie herinneringen blijven. Ik ben de club en de supporters dankbaar voor een prachtige tijd.’

Ono speelde in eerste instantie veel wedstrijden voor Feyenoord. Vanaf het seizoen 2001/2002 achtereenvolgens 30, 29, 24 en 25 competitieduels per seizoen. Toch kende hij gaandeweg zijn loopbaan bij Feyenoord steeds meer tegenspoed. De vele reizen als Japans international vroegen steeds vaker hun tol, wat oververmoeidheid en blessures tot gevolg had.

Dit seizoen kwam Shinji Ono pas vier keer in actie in Feyenoord 1 door een voetblessure. Ono brak afgelopen zomer zijn middenvoetsbeentje. De oorspronkelijke breuk genas volledig, maar de Japanner kreeg in toenemende mate last van de schroef die in zijn voet was geplaatst om de breuk te doen helen. Daarop werd besloten tot een operatie over te gaan. Eind vorige maand werd de Japanner medisch fit verklaard en maakte hij zelfs zijn rentree tegen Willem II. Het was meteen zijn laatste wedstrijd in het rood/wit.
Nooit dé grote man kunnen worden, wel de UEFA cup gewonnen.
Ono het ga je goed gozer! Tijd voor nieuwe (echte) helden.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:52:53 #234
128516 Fok_you
pi_34016592
het beste gozert! bedankt voor het aandeel in de UEFA-cup
helemaal jammer dat hij teruggaat naar japan in plaats van in europa te blijven
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:22:34 #235
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34017815
Na het jaar in de UEFA Cup nooit echt zijn stempel kunnen drukken op het middenveld. Maar veel succes is hem toegewenst in Japan!

Biseswar en Vlaar in de basis zondag, ben benieuwd.....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:26:00 #236
128516 Fok_you
pi_34017936
wordt nog wat als biseswar in 10 minuten ze poten onder ze lijf vandaan worden getrapt
pi_34018289
hahahaha ono terug naar japan, onbegrijpelijk! waarom niveau lager gaan voetballen in godsnaa,??? moet wel het geld zijn...
pi_34019609
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Fok_you het volgende:
wordt nog wat als biseswar in 10 minuten ze poten onder ze lijf vandaan worden getrapt
Want?

Castelen zou in kunnen vallen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:44:06 #239
128516 Fok_you
pi_34020450
de kans dat hij een vrijwel hele wedstrijd kan spelen acht ik niet waarschijnlijk....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:31:41 #240
83103 yvette1982
pi_34021723
goed nieuws dat Ono weg is en dat Prutslund waarschijnlijk zijn basisplaats kwijt is voor de rest van het seizoen.
Van het geld van Ono en Coelho zou Feyenoord Martens van Rkc moeten halen. Een jonge speler die ik het hele seizoen al verdomd goed vind spelen. Dat zou echt een aanwinst zijn.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:38:58 #241
128516 Fok_you
pi_34021955
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef yvette1982 het volgende:
goed nieuws dat Ono weg is .........
pi_34022721
Eindelijk is die gozer weg, kheb het niet zo op spelers die hun been terugtrekken in de duels en constant geblesseerd zijn.

Maarja in potentie een hele goede voetballer dus het is jammer dat ie weg is
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:21:05 #243
128516 Fok_you
pi_34023316
quote:
De Japanner was ook populair bij het Legioen en kon in slechte en goede tijden rekenen op de steun van de trouwe supportersschare. Steun kreeg hij ook van alle trainers, die allen de regisseur van het elftal in hem herkenden, en van zijn medespelers. Zij roemden hem vooral om zijn fenomenale techniek.

Ono speelde in eerste instantie veel wedstrijden voor Feyenoord. Vanaf het seizoen 2001/2002 achtereenvolgens 30, 29, 24 en 25 competitieduels per seizoen. Toch kende hij gaandeweg zijn loopbaan bij Feyenoord steeds meer tegenspoed. De vele reizen als Japans international vroegen steeds vaker hun tol, wat oververmoeidheid en blessures tot gevolg had.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:24:07 #244
128516 Fok_you
pi_34023429
in 4 seizoenen 108 competitieduels en daarbij nog een belangrijke rol in de UEFA-cup. Ik vind het een beetje zwak dat iedereen nou zo op hem af gaat zitten geven.
pi_34024480
Shinji Ono heeft goede duels gekend natuurlijk, maar de laatste jaren was het vaak kwakkelen. Ik denk dat dit voor beide partijen een goede oplossing is.
www.thuisuiteten.nl
pi_34024623
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:36 schreef addictivebeat het volgende:
hahahaha ono terug naar japan, onbegrijpelijk! waarom niveau lager gaan voetballen in godsnaa,??? moet wel het geld zijn...
Scheelt wel veel reizen voor m. Zonde dat t er na 02 niet echt meer is uitgekomen. Als ie gewoon had bedankt voor die kutjappen had ie nu al lang in Engeland gespeeld.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:13:28 #247
128516 Fok_you
pi_34025230
en dan gaat ie daar weer de sterren van de hemel spelen
pi_34025987
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef Fok_you het volgende:
in 4 seizoenen 108 competitieduels en daarbij nog een belangrijke rol in de UEFA-cup. Ik vind het een beetje zwak dat iedereen nou zo op hem af gaat zitten geven.
Feyenoord is gewoon reeel nu, een prima speler blijft het maar de blessuregevoeligheid doet het hem.
That's all folks!
pi_34026155
Gaan er nog fokkers naar arnhem? 1230 is wel weer een kuttijd
pi_34040801
Ono heb je niet veel aan. Feyenoord kan het best zonder hem.
pi_34041715
Morgen trouwens wel een erg magere bank denk ik, dat Castelen, Vincken, Hofs en Schreuder maar weer snel fit mogen zijn.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:09:11 #252
83103 yvette1982
pi_34041796
Martens moet gekocht worden. Bied 2,5 miljoen en een jaar Vincken en je hebt er een klassespeler bij.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:36:32 #253
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34042301
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef yvette1982 het volgende:
Martens moet gekocht worden. Bied 2,5 miljoen en een jaar Vincken en je hebt er een klassespeler bij.
Nee.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:38:12 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34042337
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef yvette1982 het volgende:
goed nieuws dat Ono weg is en dat Prutslund waarschijnlijk zijn basisplaats kwijt is voor de rest van het seizoen.
Van het geld van Ono en Coelho zou Feyenoord Martens van Rkc moeten halen. Een jonge speler die ik het hele seizoen al verdomd goed vind spelen. Dat zou echt een aanwinst zijn.
Moeilijk he, namen typen. Het is Ostlund, niet prutslund. Al hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van hem kan je nog wel altijd de naam goed schrijven. Namen verkrachten van spelers die bij je cluppie spelen is echt om van te kotsen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:59:52 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34042888
quote:
Feyenoord soepel bij vertrek Saidi

Met de komst van Ron Vlaar naar De Kuip leek er al geen toekomst meer weggelegd voor Karim Saidi. Net voordat de Tunesiër naar de Afrika Cup vertrok, kreeg hij van trainer Erwin Koeman te horen dat Feyenoord zich soepel op zal stellen als hij zich in de kijker speelt bij een andere club. Hiermee lijkt er een einde te komen aan zijn verblijf in de havenstad.

“Ik heb gezegd: zorg dat je een goed toernooi speelt en opvalt, dan zullen wij ons soepel opstellen,” meldt Erwin Koeman aan AD Sportwereld. “Saidi ziet het heel realistisch: door de komst van Ron Vlaar is het nog moeilijker voor hem aan spelen toe te komen.”

Saidi was vorig seizoen veruit de beste mandekker in de selectie van de Rotterdammers. Maar dit seizoen speelde nieuwkomer Serginho Greene hem uit de basis. Zeer waarschijnlijk hervat Feyenoord dit seizoen met Vlaar als centrale verdediger en Greene als rechtsback.

“Als ik het zo zou doen, heeft Greene daar niet zoveel problemen mee,” vervolgt de oefenmeester. Ook Biseswar, Pardo en Bosschaart lijken dit weekend te kunnen rekenen op een basisplaats tegen Vitesse.
Erg jammer, vond Saïdi een speler die goed bij Feyenoord past!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:30:58 #256
128516 Fok_you
pi_34043800
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moeilijk he, namen typen. Het is Ostlund, niet prutslund. Al hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van hem kan je nog wel altijd de naam goed schrijven. Namen verkrachten van spelers die bij je cluppie spelen is echt om van te kotsen

precies. misschien heeft hij een gebrek aan kwaliteit (al vind ik dat nog redelijk meevallen, hij zit ook niet voor niets in het zweedse elftal) maar hij heeft een klasse-inzet, dan kan je nog zo zeggen dat je hem weg wil maar dit is even zwak als je eigen team uitfluiten als ze bij rust nog niet voorstaan ed. jodenstreek
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:33:12 #257
128516 Fok_you
pi_34043871
Saidi was inderdaad vorig seizoen de beste en ik vind hem ook heeeeel veel potentieel hebben hij is ook nog best jong ook. enige probleem is een gebrekkige communicatie soms, helaas gaat dat er bij hem wat moeilijk uit.... ALS hij weg gaat.... veel suvves het beste! ik zie nog een mooie toekomst voor hem weggelegd
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:34:02 #258
128516 Fok_you
pi_34043895
overigens, vond ik ook wel leuk,
quote:
14-01-2006: Met Shinji Ono vertrekt er weer een Uefa Cup winnaar Print dit bericht

Nu Shinji Ono bij Feyenoord vertrekt zijn alleen Patrick Paauwe en Christian Gyan nog van het Uefa Cup elftal dat de finale speelde over bij Feyenoord. Ook Leonardo speelde nog wel in de finale, maar zijn toekomst bij Feyenoord lijkt ook ten einde, nu Ron Vlaar met zijn rugnummer speelt. Feyenoord heeft ook nog Glenn Loovens onder contract staan, maar hij is verhuurd aan Cardiff City. Ook maakte Pieter Collen dit seizoen weer zijn rentree bij Feyenoord. Waar is de rest gebleven, wij zochten het voor u uit:

DE BASIS-ELF IN DE FINALE

Edwin Zoetebier (1): [Psv] Edwin Zoetebier speelde in zijn loopbaan twee periodes voor Feyenoord. Hij kwam in het seizoen ’97-’98 over van het Engelse Sunderland en bleef tot het seizoen ’99-00 onder contract staan in De Kuip. Daarna verhuisde hij naar Arnhem, om voor Vitesse te keepen. Na twee seizoenen keerde hij weer terug naar Rotterdam, waar hij met het winnen van de UEFA Cup de kroon op zijn loopbaan zette. Met de komst van Gábor Babos en Patrick Lodewijks besloot Edwin Zoetebier naar Psv te verhuizen, waar hij nu vooral op de bank zit.

Christian Gyan (2): [Feyenoord] Christian Gyan is bij Feyenoord de speler die al het langst bij Feyenoord onder contract staat. De Ghanees wist nooit een basisplaats af te dwingen bij de Rotterdammers, maar als een Feyenoord coach een beroep doet op de verdediger staat hij er altijd. Zo ook in de finale!

Kees van Wonderen (8): [gestopt] Kees van Wonderen is inmiddels gestopt met voetballen. Toch krijgt de verdediger nog betaald door Feyenoord. De verwachting is dat hij dit seizoen voor het laatst jeugdtrainer is bij Feyenoord en hij volgend jaar meer gaat scouten voor de Rotterdammers.

Patrick Paauwe (17): [Feyenoord] Op Gyan na de langst zittende speler in de selectie. Net als Gyan won Patrick Paauwe al twee prijzen met Feyenoord: Landskampioen in 1999 en Uefa Cup winnaar in 2002. Vorig seizoen beleefde Paauwe zijn minste seizoen, onder Ruud Gullit (die het niet in hem zag zitten) speelde hij slechts 21 wedstrijden. Dit seizoen is hij helemaal terug en speelde bijna alle wedstrijden onder Erwin Koeman.

Tomasz Rzasa (3): [Ado Den Haag] In 2003 kreeg Rzasa geen nieuw contract meer bij Feyenoord. Hij vertrok naar Partizan Belgrado. De verdediger tekende daar bewust een contract van één seizoen, omdat hij wilde afwachten of zijn vrouw het in Belgrado kon wennen. Via 1 jaar Sc Heerenveen (waar hij een nieuw contract verdiende maar niet kreeg) is hij bij Ado Den Haag terecht gekomen.

Bonaventure Kalou (7): [Paris Saint-Germain] Bonaventure Kalou vertrok één seizoen na het winnen van de Uefa Cup naar Frankrijk. Daar speelt hij nog steeds. Wel is Bona intussen van Auxerre verhuist naar Paris Saint-Germain. Tegenwoordig speelt het kleine broertje van Bonaventure Kalou bij Feyenoord. Afgelopen Kerst was Kalou in de Kuip aanwezig om zijn Feyenoord en broertje te zien winnen van Az: 2-0.

Paul Bosvelt (6): [Sc Heerenveen] De aanvoerder van het team dat dat de beker in 2002 omhoog mocht houden is via een uitstapje bij Manchester City nu in Heerenveen te bewonderen. De aanmoediging voor Paul Bosvelt zullen we nooit vergeten: 'He's here, he's there, he's fucking everywhere!' Helaas is hij nu niet meer in Rotterdam. Deze zomer schreeuwde Het Legioen nog om de komst van de middenvelder.

Shinji Ono (14): [Urawa Red Diamonds] Shinji Ono bedankt voor de mooie jaren en de Uefa Cup, namens het Legioen.

Robin van Persie (32) [Arsenal] Het talent van Feyenoord in het Uefa Cup jaar brak dat seizoen door. Met als bekroning de mooie beker. Toch was het winnen van de Uefa Cup voor Van Persie een impuls om sneller naar Engeland te vertrekken. Het seizoen na de Uefa Cup kwam dat er nog niet van, maar in 2004 speelde het talent voor het laatst voor Feyenoord. Robin van Persie stuurde met zijn gedrag aan op een breuk. Nu speelt hij bij Arsenal, daar lijkt hij helemaal op te bloeien.

Jon Dahl Tomasson (10): [VfB Stuttgart] Jon Dahl Tomasson was tijdens zijn verblijf geliefd bij het Legioen. De spits maakte één van de drie treffers in de Uefa Cup finale en maakte zichzelf daarmee onsterfelijk in Rotterdam. Al voor de finale gespeeld zou worden tekende de Deen een contract bij Ac Milan. Ook daar deed hij voor de Feyenoord supporters mooie dingen. Hij schoot ajax hoogstpersoonlijk de Champions League uit. Deze zomer verkaste Tomasson naar VfB Stuttgart.

Pierre van Hooijdonk (9): [Nac Breda] PUT YOUR HANDS UP FOR... PI-AIR zijn vrije trappen waren bij Feyenoord weergaloos. De spits bekroonde zijn carriére met twee doelpunten in de finale in de Kuip (één penalty en een vrije trap). Tegenwoordig speelt Pierre van Hooijdonk bij zijn oude 'liefde' Nac Breda, na een uitstapje bij Fenerbahçe. Bij Nac laat bij lange na niet zien wat hij in de Kuip deed. Echt de vrije trappen van Pierre van Hooijdonk zullen we nooit vergeten....

DE WISSELS IN DE FINALE

Leonardo (11): [Feyenoord] Het talent dat met zijn kwaliteiten een gouden toekomst tegemoet zou gaan. Dat was helemaal zeker. Toch heeft de talentvolle aanvaller het niet gemaakt bij Feyenoord. Ook mede dankzij twee zware blessures die hem ver terug worpen in zijn ontwikkeling. Nu mag de Braziliaan uitzien naar een andere club. Zijn tijd bij Feyenoord lijkt erop te zitten nu Ron Vlaar zijn rugnummer toebedeeld heeft gekregen.

Johan Elmander (15): [Brøndby If] Johan Elmander werd na het winnen van de Uefa Cup verhuurd aan Djurgårdens If en Nac Breda. In Zweden pakte hij nog twee prijzen: kampioen van zweden en de beker. Nu speelt Elmander bij Brøndby If, met die club werd hij vorig seizoen ook kampioen.

Ferry de Haan (20): [Excelsior] Het jaar na de Uefa Cup speelde Ferry de Haan nog maar 2 wedstrijden in Feyenoord 1. Dat zelfde seizoen verhuisde De Haan naar stadsgenoot Excelsior.

DE TECHNISCHE STAF

Bert van Marwijk: [Borussia Dortmund] Wat Bert van Marwijk bij Feyenoord kan moet hij ook bij Borussia Dortmund kunnen zullen ze gedacht hebben in Duitsland. De coach bracht Feyenoord de Uefa beker in een onderling duel met de club die hij nu coacht.

Mario Been: [Excelsior] Mario Been werd gehaald door Leo Beenhakker als assistent. Ook bij Bert van Marwijk mocht hij blijven als assistent. Vorig jaar kreeg hij het Jong Feyenoord onder zijn hoeden en dit jaar mocht hij zijn 'maat' John Metgod vervangen bij Excelsior. Onlangs had hij een aanbieding van Nec op zak, maar besloot bij Excelsior te blijven, zeker nu het zo goed gaat.

John Metgod: [Feyenoord] Het zelfde verhaal als Mario Been. Alleen mocht hij het eerst proberen bij Excelsior toen Ruud Gullit naar Feyenoord kwam. Dat pakte niet zo goed uit. Met de komst van Erwin Koeman is hij weer assitent trainer bij de Kuip.

ANDERE SPELERS VAN DE SELECTIE

Brett Emerton (23): [Blackburn Rovers] Brett Emerton 'gebruikte' Feyenoord als stap naar Engeland. In 2000 kwam de Australiër naar Rotterdam. Hij speelde zich snel in de basis en één seizoen later mocht ook Emerton de Cup omhoog houden. Toch had voor Emerton deze wedstrijd een zwart randje, hij mocht de finale niet spelen vanwege een schorsing. Toch is de Uefa beker ook dankzij Emerton gewonnen, hij speelde verder alle Europa Cup wedstrijden mee. Nu speelt hij al drie seizoenen bij Blackburn Rovers.

Glenn Loovens (27): [Cardiff City, verhuurd] Glenn Loovens maakte in het Uefa Cup jaar zijn debuut voor Feyenoord. hij speelde zich helemaal in de kijker in de Uefa Cup uitwedstrijd tegen Glasgow Rangers. Nu speelt Loovens bij Cardiff City na een verhuur periode bij Excelsior en De Graafschap.

Ebi Smolarek (16): [Borussia Dortmund] Ebi Smolarek doorliep een groot deel van de jeugdopleiding op Varkenoord en trad op 2 november 2000 in de voetsporen van zijn vader Wlodi toen hij debuteerde in Feyenoord één. In vijf seizoenen was Smolarek, bij de supporters immer geliefd om zijn niet aflatende inzet, vervolgens goed voor 87 officiële wedstrijden en 13 doelpunten. Vorig seizoen kwam Smolarek niet voor in de plannen van trainer Gullit, waardoor hij zich genoodzaakt zag zijn heil elders te zoeken en meer in het bijzonder bij het Borussia Dortmund van Bert van Marwijk.

Henk Timmer (30): [Az] Met weemoed denkt hij wel eens terug aan zijn tijd bij Feyenoord. Henk Timmer, de doelman die in het jaar van de UEFA Cup-winst van Az gehuurd was als stand-in achter Edwin Zoetebier. Tot een definitieve overgang kwam het nooit. Hoewel de Rotterdammers hem graag wilden behouden, kwam de club niet tot overeenstemming met de Alkmaarders. Na een seizoen bij Feyenoord verhuisde Timmer naar ajax. Tegenwoordig is hij eerste doelman bij Az.

Mauricio Aros (4): [onbekend] Wie het weet mag het zeggen? Waar is Aros gebleven?

Pieter Collen(26): [Feyenoord] Pieter Collen die in het jaar van de Uefa Cup gehaald werd speelde door vervelende blessures dat seizoen slechts 4 wedstijden in het elftal van Bert van Marijk. Toen hij in het seizoen 2003/2004 weer terug kwam werd de Belg voor twee jaar verhuurd aan Nac Breda. Dit seizoen kreeg hij van Erwin Koeman weer de tijd om zich te bewijzen en maakte tegen Roda Jc in de beker zijn rentree in het Feyenoord shirt.

Ulrich van Gobbel: [gestopt] Speelde in het seizoen 2001/2002 niet in een Uefa Cup wedstrijd, maar kwam het zelfde seizoen nog wel twee keer uit voor Feyenoord 1. Op 30/09/2001 speelde Van Gobbel zijn laatste wedstrijd bij Feyenoord.

Ramon van Haaren (25): [Rkc Waalwijk] Voor Ramon van Haaren begint zijn Feyenoord loopbaan gelijk aan die van Pieter Collen. Ook in 2001 naar de Kuip gekomen en vervolgens houden langslepende blessures hem lang aan de kant. Vorig seizoen verhuisde hij op huurbasis naar Sparta en dit seizoen komt hij uit Rkc Waalwijk.

Tininho (13): [Nec] Voor Tininho was in januari 2002 het einde van zijn Feyenoord loopbaan. De finale maakte hij nooit mee. Tininho raakte, mede door een langdurige blessure, op een zijspoor en vertrok uiteindelijk gedesillusioneerd terug naar z’n vaderland. Daar speelde hij op huurbasis voor América Belo Horizonte. In de zomer daarop keerde de Braziliaan weer terug in Nederland, bij Rbc Roosendaal. Na twee jaar Rbc speelt hij nu bij Nec.

Leonardo II (24): [geen club] Leo II is opzoek naar een club. Cercle Brugge testte de speler niet zo lang geleden af. Wie wil hem hebben?

Jan de Visser (19): [gestopt] Jan de Visser maakte eind 2002 een eind aan zijn carriére en sloot dat af met een Uefa Cup. Zijn laatste wedstrijd bij Feyenoord was het Uefa Cup duel: Feyenoord - Sc Freiburg: 1-0.

Saïd Boutahar (29): [Nec] Jeugd speler Saïd Boutahar speelde in het Uefa Cup jaar 2 wedstrijden onder Bert van Marwijk. Het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Excelsior. Via één jaar Rkc Waalwijk kwam hij vorig seizoen in beeld bij Nec.

Igor Korneev (18): [gestopt] Ook Igor Korneev sloot zijn Feyenoord-loopbaan af met de Uefa Cup. Inmiddels is de aanvaller gestopt met profvoetbal en is hij jeugdtrainer bij Feyenoord. Igor Korneev speelde van 1997 tot en met 2002 in De Kuip. De technisch vaardige aanvallende middenvelder wist nooit voor lange tijd een basisplaats te claimen, maar was desondanks zeer populair bij de fans.

Radoslav Samardzic (x): [gestopt] Stond drie seizoenen onder contract bij Feyenoord. Werd in die drie jaar ook nog eens een half jaar verhuurd aan Rkc Waalwijk. In 2002 keerde hij terug naar zijn oude club Sc Heerenveen. Één seizoen later is hij gestopt met voetballen.

Rest FR-Fans.nl nog te zeggen: Shinji Ono bedankt!
pi_34044283
Ongelooflijk dat Feyenoord nog 2,5 miljoen vangt voor Ono.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:49:53 #260
128516 Fok_you
pi_34044358
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ongelooflijk dat Feyenoord nog 2,5 miljoen vangt voor Ono.
wat ben jij een ongelooflijk nare man zeg
Hij is weer fit na een half jaar blessureleed, en als hij minder hoeft te reizen zal dat zijn gezondheid en spel ook flink ten goede komen. Hij heeft het technisch en qua inzicht netjes voor elkaar, ik vind 2,5 zeker niet riant
pi_34044446
Ik vind het ook een vrij riant bedrag, dat heeft Feyenoord goed gedaan.
That's all folks!
pi_34044625
Het is toch ook een flink bedrag. Een fitte Ono is een geweldige speler, maar hij is bijna nooit fit. Feyenoord heeft het prima gedaan zonder Ono, dus als je 2.5 miljoen voor hem kunt krijgen is dat gewoon een goede deal.

Volgens mij overschat jij de waarde van spelers nogal.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:08:44 #263
128516 Fok_you
pi_34044942
bijna nooit fit? 1e 2 seizoenen speelde hij gewoon 30 wedstrijden + uefacup hoor....
ok hij heeft het nu een tijd tegenzitten, klopt, maar hoe zou jij het doen als je 15x per jaar door 12 tijdzones mag vliegen.......
hij is nu weer fit en gezien hij in japan gaat spelen zodat hij voor zijn medische zorg en nationale verplichtingen gewoon daar kan blijven ben ik er van overtuigd dat hij het daar helemaal gaat maken.

als je het vergelijkt met de 2miljoen +50%!! voor vlaar, of met bijvoorbeeld de 3miljoen voor de jong van de joden, dan vind ik 2,5 zeker niet riant. Ik wil ook niet zeggen dat je er veel meer voor had kunnen vragen maar de stelling "ongelooflijk, nog zoveel?!?!?!" vind ik onzin

en de mooiste;

het ga je goed!
pi_34045935
Wat Feyenoordsupporters gespot in Willemeen in Arnhem gisteren....was er een weekendje Arnhem georganiseerd ofzo?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:44:20 #265
128516 Fok_you
pi_34045966
opmerkelijk overigens dat Saidi weg mag en Collen mag blijven. nou hebben we 3 man op de rechtsback (greene ostlund collen) en ook gyan kan je daar nog best plaatsen. maar voor het centrum hebben we toch volgens mij niet als te veel kwaliteit lopen als er eens een zooi geblesseerd is?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:49:57 #266
83103 yvette1982
pi_34046113
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

ach je voordoen als de grote fanatieke feyenoordfan ook.

Ik heb met niemand wat te maken, en als ik een naam wil verbasteren dan is dat mijn goed recht. In tegenstelling tot velen hoef ik niet zo nodig respect op te brengen voor elke jan lul. Zie ook mijn signature, altijd dat gezeik over respect.
Prutslund is een waardeloze voetballer. Het zal best een aardige knul zijn en er is ook vast niks mis met zijn mentaliteit. Maar daar koop je geen flikker van, dat hoort vanzelfsprekend te zijn zoals mijn baas mij eens vertelde.
Voetballlen kan hij niet, en ik reken hem af op zijn prestaties. En daarom kraak ik hem altijd terecht af, net als ik dat al 2 jaar met Bosschaart doe. En gelukkig zijn er sinds enkele maanden meerdere die dat ook zien, uiteraard niet zo snel als ik maaar dat verbaast me niks.
pi_34046339
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:49 schreef Fok_you het volgende:

[..]

wat ben jij een ongelooflijk nare man zeg
Hij is weer fit na een half jaar blessureleed, en als hij minder hoeft te reizen zal dat zijn gezondheid en spel ook flink ten goede komen. Hij heeft het technisch en qua inzicht netjes voor elkaar, ik vind 2,5 zeker niet riant
2,5 miljoen euro is een flink bedrag voor een blessuregevoelige overschatte Japanner.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:58:44 #268
128516 Fok_you
pi_34046363
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ach je voordoen als de grote fanatieke feyenoordfan ook.

Ik heb met niemand wat te maken, en als ik een naam wil verbasteren dan is dat mijn goed recht. In tegenstelling tot velen hoef ik niet zo nodig respect op te brengen voor elke jan lul. Zie ook mijn signature, altijd dat gezeik over respect.
Prutslund is een waardeloze voetballer. Het zal best een aardige knul zijn en er is ook vast niks mis met zijn mentaliteit. Maar daar koop je geen flikker van, dat hoort vanzelfsprekend te zijn zoals mijn baas mij eens vertelde.
Voetballlen kan hij niet, en ik reken hem af op zijn prestaties. En daarom kraak ik hem altijd terecht af, net als ik dat al 2 jaar met Bosschaart doe. En gelukkig zijn er sinds enkele maanden meerdere die dat ook zien, uiteraard niet zo snel als ik maaar dat verbaast me niks.
god god god wat is er toch mis gegaan in jou jeugd
echt als kakteef ben en blijf je ongeevenaard. jij fluit ook zodra er eens niet denderend wordt gespeeld?
quote:
Kuyt:''Steun van de supporters zo enorm belangrijk''
Feyenoord staat aan de vooravond van de start van de tweede competitiehelft. Voor de spelers hét moment om nog maar eens te benadrukken hoe belangrijk de steun van de supporters is. Aanvoerder Dirk Kuyt: ‘Zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden kan het Legioen voor ons echt de twaalfde man zijn. Als het bij ons op het veld even niet draait kan ondersteuning vanaf de tribune ons over een dood punt heen helpen.’

'Dat is in het afgelopen half jaar bij verschillende thuiswedstrijden al een aantal keren gebleken’, vervolgt de aanvoerder. ‘Bij uitwedstrijden gebeurt dat wat ons betreft nog wat te weinig. Sterker nog, een aantal keer leken de supporters zich uit onvrede over wat ze voor hun neus zagen gebeuren zelfs een beetje tegen de groep te keren. Enerzijds best begrijpelijk die teleurstelling, want we hebben niet altijd gebracht wat van ons verwacht werd. Anderzijds betreuren we dat als spelersgroep, want we doen er echt alles aan om een maximaal resultaat te bereiken, maar soms lukt het gewoon even niet. Juist op die momenten hebben we de steun vanaf de tribune keihard nodig. Daarom hopen we dat de supporters ons ook tijdens de tweede helft van de competitie weer van hun fantastische support zullen voorzien, en we aan het einde van de rit met z’n allen zullen staan waar we van dromen: op de Coolsingel.’

Bron:Feyenoord.nl
alsje,... leer er wat van.
Kritiek hebben op een voetballer is goed, maar ze ongenadig afzeiken, uitfluiten, namen verzieken etc. zorgt alleen maar voor nog slecher spel. Serieus zeg wat lijk jij op een jood!
pi_34046916
Ongelofelijk, ik helemaal ontdaan na dit mooie stuk, en besluit me om te draaien naar
de ingelijste UefaCup foto's. Je weet welke ik bedoel, is de foto losgelaten aan een kant.
Tijd voor een nieuwe prijs dus.

Meer mensen last hiervan?
Hell To The Liars
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:36:46 #270
83103 yvette1982
pi_34047506
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:58 schreef Fok_you het volgende:

[..]

god god god wat is er toch mis gegaan in jou jeugd
echt als kakteef ben en blijf je ongeevenaard. jij fluit ook zodra er eens niet denderend wordt gespeeld?
[..]

alsje,... leer er wat van.
Kritiek hebben op een voetballer is goed, maar ze ongenadig afzeiken, uitfluiten, namen verzieken etc. zorgt alleen maar voor nog slecher spel. Serieus zeg wat lijk jij op een jood!
nee hoor, ik fluit nooit. En ik ga ook nooit voor het fluitsignaal weg. Plus dat ik altijd uit volle borst meezing.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:42:35 #271
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34047713
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef yvette1982 het volgende:
nee hoor, ik fluit nooit. En ik ga ook nooit voor het fluitsignaal weg. Plus dat ik altijd uit volle borst borsten meezing.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:31:37 #272
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34049014
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Blablabla
Ah, je hebt nog steeds moeite met normaal reageren en je hebt ook altijd gelijk een oordeel klaar liggen. Misschien kan je de volgende die intercity wat harder koppen?

En ow ja, ik denk dat ik zeker minstens 1 kop groter dan jou ben Aangezien je het hebt over "grote fan". Waar je dus zowel letterlijk en figuurlijk gelijk in hebt. Heb je toch nog eens een keertje gelijk, ik ben trots op je. Ik ben nog trotser op je als je kan vliegen uit dat flatgebouw van 50 hoog.
pi_34049346
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Die heeft ie niet
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:29:49 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34050782
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef cultheld het volgende:
Die heeft ie niet
Ligt aan z'n postuur!
pi_34052200
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Erg jammer, vond Saïdi een speler die goed bij Feyenoord past!
Echt bullshit dit, die gast was vorig jaar na Kuyt de beste speler. Lekker fanatieke, mooie slidings, kopsterk, lekker stoken bij vdv. Waarom kon Greene of hij in de eerste seizoenshelft geen rechtsback en nu Vlaar gekocht is kan er opeens wel geschoven worden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:20:56 #276
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34052384
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:14 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Echt bullshit dit, die gast was vorig jaar na Kuyt de beste speler. Lekker fanatieke, mooie slidings, kopsterk, lekker stoken bij vdv. Waarom kon Greene of hij in de eerste seizoenshelft geen rechtsback en nu Vlaar gekocht is kan er opeens wel geschoven worden.
Het was wel zo dat Saïdi bij tegenslagen vaak z'n koppie liet hangen.
pi_34052475
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het was wel zo dat Saïdi bij tegenslagen vaak z'n koppie liet hangen.
Dat was bij wel meer spelers zo. Door de taalbarriere kan ie ws niet zo goed coachen en geen echte leider zijn, maar ik vond het een topaankoop
pi_34052730
rieleks, morgen eindelijk 's geen 1.5 uur reistijd, maar max 5 minuutjes voordat ik Feyenoord kan zien
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_34052853
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
rieleks, morgen eindelijk 's geen 1.5 uur reistijd, maar max 5 minuutjes voordat ik Feyenoord kan zien
nou weten we het wel, werkloze
pi_34057355
Ik vind het snelle afschrijven van Saïdi ook vreemd. Hij had best kunnen spelen ipv Östlund of Bosschaart. Op papier lijkt me een defensie Greene - Vlaar - Saïdi - André Bahia best mogelijk en ook prima in orde.
www.thuisuiteten.nl
pi_34057576
Saidi kan ook nog wel op de rechtsback geprobeerd worden. Maar er schort denk ik iets aan de instelling van Saidi. Anders had Koeman er heus wel vaker gebruik van gemaakt.
That's all folks!
pi_34057944
Koeman heeft het steeds over de communicatie. Nu snap ik dat deels wel, vorig jaar was dat het grootste probleem achterin. Maar anderzijds kent Saïdi naar eigen zeggen alle voetbaltermen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34058038
Hoorde Saidi ook niet tot het groepje Kalou, Leonardo, Ghaly, Lazovic. Dus dat groepje dat een beetje aan het samenklitten was. Dat zou namelijk een goede verklaring zijn van waarom hij nu niet zo goed ligt binnen Feyenoord.
pi_34062657
Ik zie dit niet direct als afschrijven van Saidi. Hij is ene jonge speler die speelminuten nodig heeft, die krijgt hij op dit moment niet bij Feyenoord, daarom zullen ze het hem niet te moeilijk maken als een andere club interesse in hem heeft.
pi_34069708
Saïdi moet gewoon blijven, geweldige voetballer met een geweldige inzet. Als er een speler was die afgelopen zijn seizoen juist niet zijn koppie liet hangen was hij het wel. Ongelofelijk dat ze die laten gaan.

De koning van de sliding, het ga je goed gozer.
Viper 4 life
pi_34075885
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het snelle afschrijven van Saïdi ook vreemd. Hij had best kunnen spelen ipv Östlund of Bosschaart. Op papier lijkt me een defensie Greene - Vlaar - Saïdi - André Bahia best mogelijk en ook prima in orde.
Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback. Saidi is dus aardig overbodig geworden. Misschien dat hij in Frankrijk ergens emplooi kan vinden?
  zondag 15 januari 2006 @ 10:11:41 #287
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34076459
quote:
Op zondag 15 januari 2006 06:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback.
Wat als je die opstelling nou net andersom ziet?
pi_34078619
quote:
Op zondag 15 januari 2006 06:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback. Saidi is dus aardig overbodig geworden. Misschien dat hij in Frankrijk ergens emplooi kan vinden?
Greene staat dan ook rechtsback en André Bahia linksback. Opstellingen lees je van rechts naar links op papier.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 januari 2006 @ 13:38:28 #289
128516 Fok_you
pi_34081322
oftewel, niemand wil hem weg
maar hij gaat vast
  zondag 15 januari 2006 @ 13:47:32 #290
128516 Fok_you
pi_34081653

doe eens nee stemmen dan allemaal
  zondag 15 januari 2006 @ 13:54:34 #291
128516 Fok_you
pi_34081902
we hebben trouwens ook wel een lekkere bank, echt zo'n groep waar je wat mee ga forceren om te voorkomen dat het alsnog fout kan gaan (lijkt het wel bijna op zo).... ;

* Aerts
* Hofs
* Snoyl
* Owoeri
* Gyan
* Collen
* Drenthe

(en geen Saidi )
  zondag 15 januari 2006 @ 13:57:29 #292
53267 TC03
pi_34081990
Waarom speelt Hofs niet dan?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:59:15 #293
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34082047
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:57 schreef TC03 het volgende:
Waarom speelt Hofs niet dan?
Denk dat Koeman het risico niet aandurft voor een hele wedstrijd, ik verwacht wel een invalbeurt iig!
pi_34082053
Ik denk dat Hofs rustig gebracht wordt.
That's all folks!
  zondag 15 januari 2006 @ 14:00:09 #295
53267 TC03
pi_34082075
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Denk dat Koeman het risico niet aandurft voor een hele wedstrijd, ik verwacht wel een invalbeurt iig!
Dan wordt het toch weleens tijd lijkt me. Nog maar 20 minuutjes.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:00:33 #296
128516 Fok_you
pi_34082088
nog maar net soort van fit, ze willen elk mogelijk risico voorkomen....
kwartiertje tegen amateurclubje ok, maar toch best moeilijk na een half jaar op topniveau moeten spelen, tegen een pittige tegenstander.
als ze op 2-0 komen zou tie der misschien nog wel even in kunnen maar meer ook niet.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:06:43 #297
53267 TC03
pi_34082306
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:00 schreef Fok_you het volgende:
nog maar net soort van fit, ze willen elk mogelijk risico voorkomen....
kwartiertje tegen amateurclubje ok, maar toch best moeilijk na een half jaar op topniveau moeten spelen, tegen een pittige tegenstander.
als ze op 2-0 komen zou tie der misschien nog wel even in kunnen maar meer ook niet.
Als ie op de bank zit kan ie spelen lijkt me. Maargoed, het zal wel.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:07:03 #298
128516 Fok_you
pi_34082323
OMG WTF waar zijn we mee bezig
  zondag 15 januari 2006 @ 14:09:20 #299
128516 Fok_you
pi_34082400
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als ie op de bank zit kan ie spelen lijkt me. Maargoed, het zal wel.
kan hij ook...
hij is medisch fit.
maar dan nog is het wel moeilijk om er weer te moeten staan op het hoogste niveau

denk dat hij volgende week misschien wel weer basis gaat spelen....
  zondag 15 januari 2006 @ 14:45:05 #300
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34083866
In ieder geval een traditioneel moeilijke uitwedstrijd gewonnen!
  zondag 15 januari 2006 @ 14:48:15 #301
128516 Fok_you
pi_34083999

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')