Het was wel zo dat Saïdi bij tegenslagen vaak z'n koppie liet hangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Echt bullshit dit, die gast was vorig jaar na Kuyt de beste speler. Lekker fanatieke, mooie slidings, kopsterk, lekker stoken bij vdv. Waarom kon Greene of hij in de eerste seizoenshelft geen rechtsback en nu Vlaar gekocht is kan er opeens wel geschoven worden.
Dat was bij wel meer spelers zo. Door de taalbarriere kan ie ws niet zo goed coachen en geen echte leider zijn, maar ik vond het een topaankoopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het was wel zo dat Saïdi bij tegenslagen vaak z'n koppie liet hangen.
nou weten we het wel, werklozequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
rieleks, morgen eindelijk 's geen 1.5 uur reistijd, maar max 5 minuutjes voordat ik Feyenoord kan zien![]()
Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback. Saidi is dus aardig overbodig geworden. Misschien dat hij in Frankrijk ergens emplooi kan vinden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het snelle afschrijven van Saïdi ook vreemd. Hij had best kunnen spelen ipv Östlund of Bosschaart. Op papier lijkt me een defensie Greene - Vlaar - Saïdi - André Bahia best mogelijk en ook prima in orde.
Wat als je die opstelling nou net andersom ziet?quote:Op zondag 15 januari 2006 06:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback.
Greene staat dan ook rechtsback en André Bahia linksback. Opstellingen lees je van rechts naar links op papier.quote:Op zondag 15 januari 2006 06:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Greene zou ik niet linksback neerzetten en André Bahia niet rechtsback. Saidi is dus aardig overbodig geworden. Misschien dat hij in Frankrijk ergens emplooi kan vinden?
Denk dat Koeman het risico niet aandurft voor een hele wedstrijd, ik verwacht wel een invalbeurt iig!quote:
Dan wordt het toch weleens tijd lijkt me. Nog maar 20 minuutjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Denk dat Koeman het risico niet aandurft voor een hele wedstrijd, ik verwacht wel een invalbeurt iig!
Als ie op de bank zit kan ie spelen lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:00 schreef Fok_you het volgende:
nog maar net soort van fit, ze willen elk mogelijk risico voorkomen....
kwartiertje tegen amateurclubje ok, maar toch best moeilijk na een half jaar op topniveau moeten spelen, tegen een pittige tegenstander.
als ze op 2-0 komen zou tie der misschien nog wel even in kunnen maar meer ook niet.
kan hij ook...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ie op de bank zit kan ie spelen lijkt me.Maargoed, het zal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |