abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:58:19 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33738414
Ik geloof niks in de interesse in Castelen. Die jongen is al een half seizoen geblesseerd, als dit bericht vorig jaar werd gepost zou ik het wel hebben geloofd maar dit jaar heeft Romeo weinig kunnen laten zien.
Tiendalli en Braafheid mogen van mij lekker blijven waar ze zitten. Dat soort gasten zijn van een gemiddeld niveau en daar hebben we niks aan.
En ik snap niet dat er weer iemand zit te schreeuwen om Kruys. Die knul heeft tot nu toe ongeveer de helft van de wedstrijden op de bank gezeten. En dat terwijl utrecht dit jaar een matige selectie heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:38:42 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33739932
Dikke Theo

100 jaar Feyenoord met Gio op links!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:49:07 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33740284
quote:
Stedentrip Arnhem

Houdt u van drinken en uitgaan? Bent u graag actief bezig? En bezoekt u liever op EIGEN GELEGENHEID een uitwedstrijd van uw club Feyenoord? In het weekend van 14 en 15 januari 2006 heeft de stad Arnhem alles in huis om uw verblijf tot een onvergetelijke gebeurtenis te maken. Ja, Arnhem is dichterbij dan u denkt. Kom dus combi-vrij naar Arnhem en beleef zelf het Arnhem Avontuur!

Speciaal voor Feyenoord-supporters heeft Eus Travel Tours een aantrekkelijk weekendarrangement samengesteld. Hieronder treft u het programma aan:

zaterdag
U komt op zaterdag 14 januari 2006 met EIGEN VERVOER naar het hotel in het centrum van Arnhem. De precieze naam wordt nog aan u doorgegeven. Bij aankomst ontvangt u van de uiterst aantrekkelijke en gewillige hotelreceptioniste een overzichtelijke plattegrond van alle Arnhemse kroegen.

De rest van de dag is geheel naar eigen inzicht in te delen. Eus Travel Tours verstrekt u graag de volgende toeristische tips om uw zaterdagse bezoek aan Arnhem nóg onvergetelijker te maken:

* IJsbaan Korenmarkt
In december 2005 en januari 2006 ligt er een ijsbaan op de Korenmarkt. Bezoekers binden hun eigen schaatsen onder of huren een paar schaatsen tegen geringe vergoeding. Koek en Zopie aanwezig en natuurlijk de gezellige omliggende horeca. Een mooie gelegenheid voor u als Feyenoorder om uzelf van uw sportiefste kant te laten zien. Geopend van 12:00-22:00 uur.

* Ensemble Orpheus
Dit wereldberoemde ensemble uit de Oekraïne treedt op in de
St. Walburgisbasiliek. Voorverkoop bij Muziekhandel Bergman (? 10,-) en aan de kerk (? 12,-). Aanvang: 20:00 uur.

* Eten en drinken op de Korenmarkt
Uw weekendje Arnhem is niet compleet zonder een bezoek aan de Korenmarkt, hét bruisende uitgaanshart van Arnhem. Kroegjes en grand cafés, discotheken, kebabzaken, snackbars en restaurants: in een rijke variatie vormen ze samen een bonte eenheid die befaamd is tot ver buiten de stadsgrenzen.

zondag
’s Ochtends staat een uitgebreid ontbijtbuffet voor u klaar. Daarna vertrekken we naar de wereldberoemde Eusebiuskerk voor de officiële prematch drinking session, die zal plaatsvinden van 10:00 tot 12:00 uur. Hiervoor is speciaal voor ons gezelschap de Eusebiuszaal gereserveerd. Deze in stijl ingerichte, sfeervolle ruimte (met topless bediening!) is uitermate geschikt voor Feyenoord-supporters.

Rond 12:00 zakt iedereen op EIGEN GELEGENHEID af richting evenementenhal Gelredrome. Daar begint om 12:30 uur de voetbalwedstrijd Vitesse-Feyenoord.

Per openbaar vervoer: Vanaf Arnhem CS is de reistijd circa vijftien minuten naar Gelredome. U neemt Bus 7, richting Rijkerswoerd, halte Gelredome. Per auto: Het Gelredome ligt aan de snelweg in Arnhem Zuid. Volg P Gelredome.

Momenteel zijn onze medewerkers druk bezig om zoveel mogelijk toegangskaarten voor deze wedstrijd te regelen. Nadere informatie hierover volgt.

Dit arrangement is inclusief:
- 1 overnachting in een comfortabele hotelkamer
- 1x uitgebreid ontbijtbuffet
- gratis gebruik van PAY TV en hotelfiets
- bijdrage calamiteitenfonds
- kamermeisje (1 per persoon per nacht)

Voorwaarden:
Dit arrangement is alleen te boeken door supporters van Feyenoord en alleen geldig in het weekend van 14 en 15 januari 2006.

Gezien het groot aantal verwachte aanmeldingen raden wij u aan NU te boeken.

Eus Travel Tours is als organisatie aangesloten bij het ANVR, SGR en calamiteitenfonds. Alle aangeboden arrangementen vallen daarom onder de garantie van het SGR en calamiteitenfonds.

Indien u geïnteresseerd bent in het omzeilen van combi’s voor andere uitwedstrijden van Feyenoord, aarzel dan niet en bel gerust voor de uitgebreide mogelijkheden.

Voor meer informatie over dit arrangement kunt u telefonisch contact opnemen met de afdeling Reserveringen van Eus Travel Tours: tel. nr. 026-3774600.

Voor vragen of opmerkingen over de stad Arnhem kunt u terecht bij burgemeester Krikke. Haar e-mailadres is pauline.krikke@arnhem.nl

Graag tot ziens in Arnhem.

Eus Travel Tours

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33740772
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
en een samoan look-a-like,
wie
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dikkie Diknek komt dus naar Rotterdam? Zal Jorien leuk vinden
Zou ie een tattoo van Jorien nemen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:07:12 #55
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33740931
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Dikke Theo

100 jaar Feyenoord met Gio op links!

Dudek als keeper
Achterin Vlaar, Bahia/Greene en Drenthe (jeugd )
Middenveld Vincken, Hofs, Zuiverloon, De Guzman en Gio
Aanval met .... De Ceulear? en Samaras?

Dromen blijft leuk
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33743374
quote:
Getafe: transfer Jaja Coelho definitief

De voorzitter van het Spaanse Getafe liet tegenover radio Marca weten dat Jaja Coelho definitief naar Getafe komt. De officiele presentatie van de spits laat echter op zich wachten, omdat de juiste papieren nog niet rond zijn. "We hebben de speler aangetrokken, alleen de bureaucratische afhandeling is nog niet rond. Alles is verder afgerond, maar de feestdagen en de wisseling van directeur bij Feyenoord hebben de zaken opgehouden. En deze dagen denken de mensen in Brazilie alleen aan het strand (voor de overgang moeten nog enkele formaliteiten met America-MG worden geregeld. red)" aldus de voorzitter.
Toch zonde.... Heb een paar wedstrijden van Westerlo op tv gezien en ik vind hem altijd een van de betere.
pi_33743574
quote:
Veel interesse voor overbodige Feyenoorders

Koeman gaf onlangs in het blad Sportweek aan overbodige spelers te willen verkopen of verhuren. "Spelers die Feyenoord alleen maar geld en energie kosten, daar moeten we van af. Als iemand er met de pet naar gooit, kan ik hem niet gebruiken", aldus Feyenoord-coach Erwin Koeman.

Er is veelvuldig belangstelling voor deze 'overbodige' spelers, vanuit binnen- en buitenland. De Franse clubs Stade Rennes en AC Sochaux zouden Feyenoord-verdediger Karim Saidi graag willen huren. De Tunesiër komt onder Erwin Koeman weinig aan spelen toe.

Heracles Almelo zou erg geïnteresseerd zijn in de diensten van de Belg Pieter Collen. De rechtsback kwam dit seizoen alleen tegen Roda JC, een wedstrijd om de Gatorade Cup, in actie. Hij had dit seizoen, net als voorgaande seizoenen, last van langdurige blessures.

Voor de Braziliaan Leonardo de Vitor Santiago zouden de clubs in de rij staan. Heracles Almelo, Sparta Rotterdam, ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Twente, RC Genk, Standard Luik en Souhthampton zouden geïnteresseerd zijn in de overbodige Braziliaan.

Amerikaans international Cory Gibbs zou graag willen vertrekken bij Feyenoord om uitzicht te houden op het komende WK in Duitsland De verdediger kampte met lichte blessures en kwam niet in aanmerking voor een basisplaats bij trainer Erwin Koeman. Er zou interesse zijn vanuit zijn vaderland, in de vorm van NY/NJ Metrostars en Dallas Burn.

RBC Roosendaal zou Patrick Mtiliga en Ivan Bandalovski al een tijdje volgen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:14:13 #58
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33743577
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch zonde.... Heb een paar wedstrijden van Westerlo op tv gezien en ik vind hem altijd een van de betere.
Aan de ene kant had ik hem wel bij Feyenoord willen zien, maar dat baseer ik puur op wat ik gehoord heb. Maar ja, aan de andere kant: Wesley Sonck was in België ook de man, en die zakte bij ajax gigantisch door het ijs.

Een ding weten we iig snel genoeg; het transferbedrag, kan die discussie iig beeïndigd worden!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:40:30 #59
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33751825
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

wie
Gyan...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:55:11 #60
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_33759999
Feyenoord gaat gewoon na de winterstop met 3 verdedigers spelen, en een versterkt middenveld. Met Vlaar erbij kan dat heel goed.
The Most Incredible, Baby
pi_33760884
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord gaat gewoon na de winterstop met 3 verdedigers spelen, en een versterkt middenveld. Met Vlaar erbij kan dat heel goed.
Dat had met Saidi dan toch ook gekunnen?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:47:43 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33761716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat had met Saidi dan toch ook gekunnen?
gekunnen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:17:04 #63
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33762803
Effe wat VoetbalZone nieuwtjes:
quote:
'Zes spelers mogen weg bij Feyenoord'

Bij Feyenoord mogen zes spelers uitkijken naar een andere club. Dit laat Chris Woerts namens de Rotterdammers weten in een interview met VI. Het gaat om Karim Saidi, Cory Gibbs, Leonardo, Magrao, Alexander Ostlund en Hossam Ghaly. Feyenoord wil met de vertrekken van deze spelers een nieuwe weg inslaan.

“Niemand hoeft weg,” aldus Woerts. “Want wij respecteren alle contracten.” Trainer Erwin Koeman geeft de voorkeur aan Nederlandstalige jongens en spelers uit de eigen opleiding. Het management wil zijn weg volgen en dus lijkt er voor dit zestal geen toekomst meer in De Kuip weggelegd.

Dat Leonardo en Magrao op het lijstje staan is geen verrassing, beide middenvelders liepen al meerdere stages in het buitenland op zoek naar een nieuwe club. De ontevreden Saidi en langdurig geblesseerde Gibbs staan al in de belangstelling van clubs uit respectievelijk Frankrijk en Amerika.

Over Ghaly en Ostlund zegt Woerts het volgende: "Ghaly is een basisspeler en een speler die in aanleg alles heeft, maar de technische leiding ontdekt teveel onvolkomenheden in zijn spel. Op de inzet van Ostlund is niets aan te merken, maar hij brengt voetballend te weinig."
Vooral Saïdi vind ik jammer als ze die echt laten gaan, een vertrek van Ghaly (die naar mijn mening ook te wisselvallig is in zijn acties) zou wel ruimte vrij maken voor de doorstroom van de jeugd.... De overige spelers kan ik niet echt een traan om laten, Leonardo heeft het toch ook echt nooit meer laten zien na de paspoort-affaire!
quote:
De Ceulaer prefereert RKC

Maandag wordt er besloten of Benjamin De Ceulaer bij Feyenoord of bij RKC Waalwijk het seizoen zal afmaken. De Belg heeft een contract in Rotterdam, maar speelt momenteel op huurbasis bij de Waalwijkers. Na het weekend wordt er door trainer Erwin Koeman en de technische leiding bepaalt waar hij dit seizoen blijft spelen.

''Ik zou liefst nog tot het einde van het seizoen bij RKC blijven. Om dan als vaste waarde naar Feyenoord te trekken. Ik heb het gevoel dat ik nog moet evolueren. En dat kan alleen maar door te spelen," meldt De Ceulaer.

De middenvelder is bezig aan een sterk seizoen onder leiding van Adri Koster. Hij speelde inmiddels al vijftien duels en wist vijf keer het net te doen bollen. Een overstap naar De Kuip lijkt volgens insiders de grootste kans te hebben.
Nuchtere Belg die De Ceulaer, lekker bij KRC het seizoen af laten maken, en daarna is ie (hopelijk) klaar voor het echte werk!

Danko wellicht op huurbasis naar Partizan!
pi_33763452
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Gyan...
Die lijkt helemaal niet op een samoan Maar Theo is welkom
Saidi en Ghaly mogen blijven van dat lijstje. Of er moet geld voor te vangen zijn.
pi_33765834
Saidi vind ik erg jammer, maar er is best wat voor te zeggen dat ze liever Nederlands talige mensen in de basis willen. Ghaly roep ik al een hele tijd van dat hij eigenlijk weg moet. Eigenlijk zeggen ze daar wat ik ook al een tijdje roep, hij kan het, maar doet het niet.
pi_33766349
Saïdi zal dan wel verhuurd worden neem ik aan?
pi_33770761
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hmm het zou kunnen, maar ik denk dat Vlaar er nog niet in komt. Ik denk dat hij eerst een tijdje meetraint en misschien zelfs eerst in het tweede speelt om hem te testen.
Volgens mij is het straight into the squad hoor, voor onze Ron.

Gemeten naar het aantal inzetten is dit de basis van Feyenoord tot dusverre:

Lodewijks 17
Östlund 17
Greene 17
André Bahia 18
Bosschaart 14
Ghali 16
Pardo 15
Paauwe 17
Boussaboun 16
Kuijt 18
Kalou 18

Niet echt verrassingen dus. De Guzman zit op 13 en zou dus eigenlijk ipv Pardo moeten komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33770777
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef jpzegthallo het volgende:
Saïdi zal dan wel verhuurd worden neem ik aan?
Aan een nog niet bekende Franse club, die zich wel al heeft gemeld schijnt het.
www.thuisuiteten.nl
pi_33770799
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aan een nog niet bekende Franse club, die zich wel al heeft gemeld schijnt het.
Sochaux mm.
pi_33771621
Okee, dan is dat sinds kort. Eerder van de week meldde ik het al, toen was de club nog onbekend.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:22:43 #71
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33771955
saneren okay maar nou gaan ze best wel ver zeg maar....
als ze ostlund nu al weer weg willen schoppen.... lekkere boel dan.. collen gaat het ook niet zijn, wat moeten we dan ? heb je een paar blessures en dan ken je kuyt als rechtsback gaan neerzetten
ghaly zou ik minder erg vinden, genoeg middenvelders momenteel die door kunnen stromen. (hoop wel dat ono blijft ) leonardo is nog steeds een rare zaak dat die het niet heeft kunnen waarmaken was een topper + publiekslieveling. gibbs vind ik wel erg makkelijk om die nu weg te zetten; die heeft nog nix kunnen doen dit seizoen ivm blessures dus lijkt me niet dat ze goed kunnen oordelen. saidi mag ik toch hopen dat het echt een half jaartje huur is want die wil ik niet graag al kwijt, vind hem erg veel talent hebben.
magrao... wil ik het liever niet over hebben officieus duurste aankoop ooit
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:26:26 #72
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33772103
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
saneren okay maar nou gaan ze best wel ver zeg maar....
als ze ostlund nu al weer weg willen schoppen.... lekkere boel dan.. collen gaat het ook niet zijn, wat moeten we dan ? heb je een paar blessures en dan ken je kuyt als rechtsback gaan neerzetten
ghaly zou ik minder erg vinden, genoeg middenvelders momenteel die door kunnen stromen. (hoop wel dat ono blijft ) leonardo is nog steeds een rare zaak dat die het niet heeft kunnen waarmaken was een topper + publiekslieveling. gibbs vind ik wel erg makkelijk om die nu weg te zetten; die heeft nog nix kunnen doen dit seizoen ivm blessures dus lijkt me niet dat ze goed kunnen oordelen. saidi mag ik toch hopen dat het echt een half jaartje huur is want die wil ik niet graag al kwijt, vind hem erg veel talent hebben.
magrao... wil ik het liever niet over hebben onofficieus duurste aankoop ooit
Leestekens

Ostlund heb je 75% van de wedstrijden niets aan
Leonardo heeft het voor zichzelf verknalt
Gibbs bakte er niets van

Voor de rest mee eens.
pi_33772188
quote:
Streuer wordt langzamerhand moe van alle geruchten en verhalen die de kop opsteken. "Hoor ik nu weer dat Theo Janssen naar Feyenoord gaat en dat wij Leonardo ervoor terug krijgen. Wat een onzin! Hoe is het allemaal mogelijk! De eerste persoon van Feyenoord moet mij nog bellen over die speler."

Bron: Omroep Gelderland 06-01-2006
pi_33772209
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef rotskibo het volgende:

[..]
Dus streuer is moe van mij
pi_33772332
Gewoon goed dat de uitverkoop is begonnen. Kwaliteit moet je hebben geen kwantiteit..
Kan om geen van de spelers een traan laten eerlijk gezegd. Ja Gyan, maar die heeft gewoon sentimentele waarde.

Overigens die verhalen van Streuer zeggen me niks. Het voetbalwereldje is zowiezo niet van "een man een man, een woord een woord".
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33772399
Kunnen ze Gyan niet houden als mascotte?
pi_33772402
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens die verhalen van Streuer zeggen me niks. Het voetbalwereldje is zowiezo niet van "een man een man, een woord een woord".
Die verhalen over Theo Janssen heb ik verzonnen vanmiddag En heel internet lult er nu over. Kijk maar us in het vorige Ajax topic. Ik heb gewoon een mailtje naar V-bal, voetbalprimeur, soccernews.nl en voetbalkrant.com gestuurd. Alle sites plaatste het bericht precies zoals ik het geschreven had met die 2,8 miljoen plus Leonardo

Dus zo gemakkelijk is het om de voetbalwereld op de kop te zetten.
pi_33772415
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
Ja, en dan gewoon zijn Calimero hoedje op
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:36:50 #79
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772435
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Leestekens

Ostlund heb je 75% van de wedstrijden niets aan
Leonardo heeft het voor zichzelf verknalt
Gibbs bakte er niets van

Voor de rest mee eens.
75% vind ik best wel overdreven, goed je moet hem niet vragen om iets op te bouwen oid en hij maakt wel eens fouten, maar meestal is hij wel moeilijk voorbij te komen. sgoed tis geen topper maar hou hem wel liever achter de hand gezien we niets beters hebben.

gibbs vind ik ook geen topper, maar de rest (van de verdediging) was onder gullit NOG slechter. ik wil hem in ieder geval wel eens onder koeman zien want hij heeft nog niets laten zien ivm blessures, dan vraag ik af hoe koeman hem wil beoordelen.

van leonardo.... ja dat is wel waar... maar toch vraag ik me af hoe dat zo gekomen is, misschien weet ik kennelijk wat weinig van de situatie af maar ik het komt er op neer dat en topspeler een jaar geblesseerd is, ijzersterk terugkomt maar binnen een paar wedstrijden weer een jaar geblesseerd raakt, en als hij dan terug komt houden ze hem eerst aan de kant omdat 'zijn conditie nog te slecht is' en later omdat hij te te lui is...?
rare situatie natuurlijk als zo'n publiekslieveling opeens denkt sterf maar ik ga de kantjes er van af lopen, terwijl hij na zijn 1e blessure en tijdens de 2e nog zo gemotiveerd was
jij meer ins en outs daar over misschien??
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:38:25 #80
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772474
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die verhalen over Theo Janssen heb ik verzonnen vanmiddag En heel internet lult er nu over. Kijk maar us in het vorige Ajax topic. Ik heb gewoon een mailtje naar V-bal, voetbalprimeur, soccernews.nl en voetbalkrant.com gestuurd. Alle sites plaatste het bericht precies zoals ik het geschreven had met die 2,8 miljoen plus Leonardo

Dus zo gemakkelijk is het om de voetbalwereld op de kop te zetten.
OMG WTF

linkjes !!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:44:06 #81
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33772621
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, en dan gewoon zijn Calimero hoedje op
puick plan! (en evt als scout?)

gyan
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:24:11 #82
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33775863
quote:
Feyenoord verwacht leegloop aan einde van dit seizoen
[Bron: FR-Fans.nl]

Het is bekend dat Feyenoord af wil van een groot aantal spelers die bij de club onder contract staan. Nu tijdens de winterstop zullen misschien al een aantal spelers vertrekken en komende zomer zal er een ware leegloop zijn bij Feyenoord. Van de 49 spelers die onder contract staan bij Feyenoord loopt van 16 spelers aan het einde van dit seizoen het contract af. We zetten ze even op een rijtje:

Ivan Bandalovski: contract tot juli 2006 (met optie tot 2009)
Heeft tot nu toe niet veel kunnen brengen. De verdediger is gehaald voor de toekomst en speelde begin dit seizoen veel bij Jong Feyenoord, maar lijkt de laatste weken ook daar gepasseerd.

Pieter Collen: contract tot juli 2006
De Belg kreeg van Erwin Koeman de kans om zich te bewijzen in Feyenoord 1. Of dat helemaal geslaagd is is moeilijk te zeggen. Hij kreeg tegen Roda Jc in de beker de voorkeur boven Alexander Östlund, maar moest deze plaats één wedstrijd later (tegen Az) al weer afstaan aan de Zweed.

Patrick Lodewijks: contract tot juli 2006
Zijn keeperscontract loopt tot juli 2006. Dat hij aan de clb verbonden blijft staat al vast. Na zijn actieve loopbaan gaat de doelverdediger verder als keeperstrainer en volgt hij Pim Doesburg op. Of hij er nog een jaar aan vast plakt als keeper? Dat ligt aan Feyenoord, Patrick Lodewijks wil in iedergeval wel.

John Owoeri: contract tot juli 2006
De snelle aanvaller heeft een contract van één jaar getekend om zich te bewijzen bij Feyenoord, vooralsnog lijkt hij daar geen haast bij te hebben.

Alfred Schreuder: contract tot juli 2006
Trainer Erwin Koeman wilde Alfred Schreuder belangrijk maken voor dit elftal. Een blessure aan zijn linkerachillespees bij de inmiddels 33-jarige middenvelder staat dat in de weg.

Jorge Acuña: contract tot juli 2006
Dit seizoen verhuurd aan Rbc Roosendaal. Hoeft niet te rekenen op een contractverlenging bij Feyenoord.

Akwasi Nana Asare en Dennis Masina: contract onbekend
Beide spelers zijn verhuurd aan Kv Mechelen. Asare is eigendom van Feyenoord Fetteh Football Academy Ghana en heeft een contract tot 2006. Van Masina is het onbekend hoelang zijn contract nog door loopt.

Sigourney Bandjar: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior. Een contract verlenging lijkt er niet in te zitten.

Bruno Basto: contract 2006
Werd onder Ruud Gullit gehaald, maar zit dit seizoen niet bij de selectie en kan zelfs niet rekenen op speeltijd bij Jong Feyenoord.

Reinhard Breinburg: contract 2006
Verhuurd aan Fc Dordrecht. Dit jaar in opspraak geweest vanwege een vermeend drugsgebruik.

Edwin de Graaf: contract tot juli 2006 (met optie tot 2009)
Edwin de Graaf werd vorig seizoen overgenomen van Rbc Roosendaal. Een half jaar eerder dan de bedoeling was maakte de middenvelder de overstap naar Rotterdam-Zuid. Edwin de Graaf begon dit seizoen nog bij Feyenoord maar werd al snel verhuurd aan Ado Den Haag.

Santi Kolk: contract 2006
Verhuurd aan Fc Zwolle...

Ard van Peppen: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior, speelde daar slechts negen wedstrijden.

Leonardo: contract 2006
Feyenoord probeert het eeuwige talent al langer te slijten. Vooralsnog heeft Leonardo nog geen nieuwe club gevonden. Dit seizoen heeft ook Erwin Koeman het nog even geprobeert met Leonardo en hij mocht zelfs spelen tegen ajax (1-2)

Civard Sprockel: contract 2006
Verhuurd aan Excelsior. Zal nog niet de overstap naar Feyenoord 1 kunnen maken.
Anders dan de kop doet denken gaat er toch heel wat "rotzooi" weg!
pi_33776722
Speelt die Breinburg al weer? Hij was toch ook bij die verkrachtingszaak betrokken?
pi_33776729
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:28:36 #85
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33778117
goed nieuws dat Prutslund weg moet. En een leegloop is ook erg gunstig, dit beleid bevalt mij. En daar zat ik echt al jaren op te hopen. Als ze het nu is goed gaan doen hoef ik toch geen TD of voorzitter te worden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33779144
pak van mn hart
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:24:03 #87
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33779907
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef yvette1982 het volgende:
goed nieuws dat Prutslund weg moet. En een leegloop is ook erg gunstig, dit beleid bevalt mij. En daar zat ik echt al jaren op te hopen. Als ze het nu is goed gaan doen hoef ik toch geen TD of voorzitter te worden.
Daarentegen zou je nog wel steeds van die brug kunnen springen
pi_33780228
yvette ooit gedacht aan een carriere als caberetier? Naja eigenlijk is het ook weer niet zo grappig, maar je kan je in elk geval goed voor schut zetten.
Volgens mij klopt dat stukje bij Lodewijks ook niet helemaal. Laatste wat ik hoorde is dat hij er nog over moest denken, maar dat hij iig wel bij Feyenoord bleef.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 04:11:51 #89
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_33790306
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt die Breinburg al weer? Hij was toch ook bij die verkrachtingszaak betrokken?
Volgens mij was hij daar nooit daadwerkelijk voor in hechtenis genomen. Ik kan me wel herinneren dat hij in de zomer positief was getest (marijuana gebruik). Ik geloof niet dat hij daar een lange schorsing voor kreeg.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_33793037
Ostlund is gewoon een hele slechte speler. Dat soort spelers moet je gewoon kwijt zien te raken. Feyenoord kan veel overbodige, tegenvallende en dure buitenlandse voetballers slijten. Dat moet je gewoon doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33793478
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is in beroep gegaan tegen zijn schorsing en die is ingetrokken. Wel op voorwaardelijke basis, dus als ze hem binnen, ik meen 2 jaar, weer betrappen op dopegebruik, krijgt hij een fikse schorsing.

Bij het verkrachten was hij de getuige die sliep op de bank.
www.thuisuiteten.nl
pi_33798227
RBC heeft veel interesse in Bandalovski en Mtiliga
pi_33798476
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat Dirkie terug is.
pi_33802258
quote:
'Palmeiras slaat bod Feyenoord op 16-jarige Claudio af'

Volgens Palmeiras heeft de club een bod van een Nederlandse club op de pas 16-jarige aanvaller Claudio afgewezen. De club wil echter niet verkopen. Volgens diverse Braziliaanse media betrof het Feyenoord. Jose Claudio maakte dit seizoen zijn debuut op het hoogste niveau. De aanvaller deed in oktober nog mee op het WK onder 17 in Peru.
pi_33802451
quote:
Feyenoord verlengd contract Zuiverloon tot 2008

Feyenoord heeft de optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht en de overeenkomst met de verdediger met twee jaar verlengd. Zuiverloon staat nu tot 2008 onder contract bij Feyenoord. Tijdens de contractbesprekingen is ook besloten dat de Rotterdammer de rest van dit seizoen zal afmaken bij RKC Waalwijk, de club waarvoor hij als huurling actief is. Hetzelfde geldt voor Benjamin De Ceulaer. Ook hij zal de rest van het seizoen in Waalwijk blijven spelen. Daarna zal worden besloten hoe de verdere toekomst van de twee Feyenoorders eruit komt te zien.

Feyenoord acht het voor de ontwikkeling van beide spelers het best dat ze wekelijks op eredivisieniveau in actie komen. Dat kan het best in Waalwijk, want zowel De Ceulaer als Zuiverloon zijn in de ploeg van trainer Adri Koster verzekerd van een basisplaats. Zuiverloon speelde tot nu toe 16 van de 17 eredivisiewedstrijden van RKC en scoorde daarin éénmaal. De Ceulaer maakte vijf goals in 15 wedstrijden en moest alleen de ontmoetingen met AZ en SC Heerenveen laten schieten vanwege een hamstringblessure.
Mooi, dat word onze toekomstige DMF
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:16:35 #96
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33803634
Goeie zaak dat het contract van Zuiverloon is verlengd, lekker het seizoen laten uitspelen in Waalwijk en daarna wellicht een plaatsje op het middenveld bij Feyenoord!
pi_33805723
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef Guzman het volgende:
RBC heeft veel interesse in Bandalovski en Mtiliga
Overbodige spelers voor Feyenoord. Ik zou ze zelfs transfervrij wegdoen. Kosten alleen maar geld en zullen toch nooit basisspeler worden bij Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33805905
Zuiverloon en De Ceulaer blijven dus gewoon in Waalwijk, goeie zaak.
That's all folks!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:59:40 #99
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33806837
Inderdaad, Zuiverloon zou prima in de basis kunnen spelen i.p.v. Ostlund, hoewel je die al uit de basis kunt houden met Vlaar, en met de Ceulaer heb je een betere vleugelspeler dan die prutser van een Boussaboun.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:05:54 #100
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33807053
quote:
Tijdens de contractbesprekingen is ook besloten dat de Rotterdammer de rest van dit seizoen zal afmaken bij RKC Waalwijk, de club waarvoor hij als huurling actief is. Hetzelfde geldt voor Benjamin De Ceulaer. Ook hij zal de rest van het seizoen in Waalwijk blijven spelen.

overigens ben ik wel bang dat deze jongens na de zomer wel bij feyenoord kunnen aansluiten maar dat ze europees niveau niet halen. Eigenlijk hebben we maar een enkele speler die echt iets op europees niveau te zoeken hebben en ik zie nog geen verandering komen eigenlijk.
ik hoop toch wel op een stuk hoger niveau na de zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')